Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas riksx »

Kahjuks käima panna siiski ei veel õnnestunud. Reedel tuli sõber külla ja kiskus napsu võtmiseks, mis lõppes kell 05:30 hommikul. Karistuseks kuulasin kerve laupäeva naise moraali ja pühapäeval suurt midagi teha ei õnnestunud. Siiski õnnestus mootor kokku laduda ja lõpetada elektritööd. Käivitamisest pidin suu puhtaks pühkima.

Sain ära mõõta ka silindrirõhu. Hea asi on see, et mõlemad silkud on võrtsed. Halb (vist) asi on see, et rõhk on pea 14 Bar.
Plaad, pole nii rasket Jupiteri veel tampind. Äkki see 3mm mahatreimist oli palju. Ühe vene treimis videos võetakse 2mm maha.

Pilt



Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Maccaroni
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Nov 2012, 21:12
Tsikkel: RGV250 Gamma, Jawa 634
Tänatud: 1 kord

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas Maccaroni »

riksx kirjutas:

Sain ära mõõta ka silindrirõhu. Hea asi on see, et mõlemad silkud on võrtsed. Halb (vist) asi on see, et rõhk on pea 14 Bar.
Plaad, pole nii rasket Jupiteri veel tampind. Äkki see 3mm mahatreimist oli palju. Ühe vene treimis videos võetakse 2mm maha.

ja võibki rahulikult diisli sisse valada... ongi parem - kaob igasugune süüte sättimise jama ära. :bsmile:


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas koi »

Nojaa... Käivitamise ja tühikäigu pööretega tuleb tõenäoliselt probleeme...

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

riksx kirjutas:

Kahjuks käima panna siiski ei veel õnnestunud. Reedel tuli sõber külla ja kiskus napsu võtmiseks, mis lõppes kell 05:30 hommikul. Karistuseks kuulasin kerve laupäeva naise moraali ja pühapäeval suurt midagi teha ei õnnestunud. Siiski õnnestus mootor kokku laduda ja lõpetada elektritööd. Käivitamisest pidin suu puhtaks pühkima.

Sain ära mõõta ka silindrirõhu. Hea asi on see, et mõlemad silkud on võrtsed. Halb (vist) asi on see, et rõhk on pea 14 Bar.
Plaad, pole nii rasket Jupiteri veel tampind. Äkki see 3mm mahatreimist oli palju. Ühe vene treimis videos võetakse 2mm maha.

IRW, kui krossiratastel on miskisugust 12 bar max, siis ma ei kujuta ette mis bena peab sul sees olema :ner:

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Tihenditega(kaane ja silindri ka) mängides saad natuke rõhku maha.Või pead uued kaaned tegema.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Maccaroni
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Nov 2012, 21:12
Tsikkel: RGV250 Gamma, Jawa 634
Tänatud: 1 kord

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas Maccaroni »

Nali naljaks, aga 3 mm maha võtta on ikka ulme isegi vene mootorite koostekvaliteedi juures.
Kui maha treitakse, siis squish clearance optimeerimiseks, mitte kompressiooni tõstmiseks, ja kummast midagi maha võtta, kas peast või silku ülaservast, oleneb silku ülaserva ja pea omavahelise istumise profiilist.
Kui põlemiskamber on nüüd madalaks nuditud ja squish praegu okei, siis silkude alla näiteks 2 mm tihendite ladumine alandab küll kompressiooni, kuid tõstab squishi tolerantsi sellesama 2 mm võrra, mis pole lahendus... ma panustaks uutele peadele.

Teemapostitustes eespool on squishist niigi pikalt-laialt pajatatud. Isiklikult ma seda 0,5 mm peale ei punnitaks vaid piirduks ohutuma väärtusega, nii 1 mm kanti.


Aspelund
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 1 kord

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Ega siis rinkarattaid vändast käima tambitud, ikka joosti käima... :P

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas riksx »

Seda on jahh veits palju, hea et 4mm maha ei lasknud :wack:
Mis seal ikka metanool sisse ja tuld :ner:

mx77 kirjutas:

IRW, kui krossiratastel on miskisugust 12 bar max, siis ma ei kujuta ette mis bena peab sul sees olema :ner:

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas riksx »

No mis sa siis oma kogemust vaka all hoidsid. Tegelt ennem üritasin uurida palju keegi on maha kärpind ja need olidki 2 või 3mm. Samas keegi ei osanud öelda, et mis see rõhk lõpuks jäi.

Ma lootsin rõhku saada sinna 11,5 Bar juurde. 12,5 Bar oleks max mida võiks kasutada. Pea 14 on ikka ulme.
Ma neid päid kapi peale seisma ei jäta ja paksemad tihend pole lahendus. Tipa tapa tagasi treijali juurde ja lasen 0,5mm maha seda nii öelda vertikaalset põlemiskambri seina. Sellega suurendan kambrit ja vähendan rõhku.

Maccaroni kirjutas:

Nali naljaks, aga 3 mm maha võtta on ikka ulme isegi vene mootorite koostekvaliteedi juures.
Kui maha treitakse, siis squish clearance optimeerimiseks, mitte kompressiooni tõstmiseks, ja kummast midagi maha võtta, kas peast või silku ülaservast, oleneb silku ülaserva ja pea omavahelise istumise profiilist.
Kui põlemiskamber on nüüd madalaks nuditud ja squish praegu okei, siis silkude alla näiteks 2 mm tihendite ladumine alandab küll kompressiooni, kuid tõstab squishi tolerantsi sellesama 2 mm võrra, mis pole lahendus... ma panustaks uutele peadele.

Teemapostitustes eespool on squishist niigi pikalt-laialt pajatatud. Isiklikult ma seda 0,5 mm peale ei punnitaks vaid piirduks ohutuma väärtusega, nii 1 mm kanti.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 228
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas stretch »

Tere! Kui palju arvutuslik surveaste nende peadega tuleks? Võib-olla ei olegi nii väga ulme?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

stretch kirjutas:

Tere! Kui palju arvutuslik surveaste nende peadega tuleks? Võib-olla ei olegi nii väga ulme?

ega see arvutuslik erilist rolli ei mängi, racing kahetaktilistel võib see olla isegi kuni 14-15, aga kompressioon on ikka väiksem kui neljataktilisel.

Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas miilits »

Mida sellise rõhu-surve juures IZ-i väntvõll kostab ja kui kauaks? :( :(


Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

mis sel võntvõllil ikka öelda, ohkab ja pöörleb edasi :D

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas riksx »

Arvatavasti käima läheks, kuid tühikäik oleks suht lombakas ja kepsu laagrid annaksid kindlasti kiiremini saba kui muidu. See on selge, et tuleb vertikaalset serva maha lasta. Nüüd on taas loterii allegrii, et kui palju. Arvan,et võtan alguses max 1,0mm Nii tundub horisontaalse osaga propotsioonis olevat. Kui mõelda, siis kaasaegsete masinate kambrid on ka pigem madalad ja laiad, mitte kitsad ja kõrged.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Maccaroni
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Nov 2012, 21:12
Tsikkel: RGV250 Gamma, Jawa 634
Tänatud: 1 kord

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas Maccaroni »

Päris mahukas teema, olen pikalt jälginud.
Tuuning on alati kompromiss suurema võimsuse ning väiksema vastupidavuse vahel, ei saa unustada.
Ehk oleksin ise portimisse ja materjali mahafreesimisse ning -treimisse konservatiivsemalt lähenenud. Samas see üüratupikk sisselaske kolle vääriks kindlasti lühemat, kahe karpa peale, võimalusel reedvalve peale ehitamist. Resokatest rääkimata...
Ootan põnevusega mis juhtuma hakkab, kui eluka üles äratad :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas riksx »

Ahhoi rahvas. Nii mõõtsin ära uue põlemiskambri mahu ja sain selleks 15..16ml
Kui arvutada surveastet, sealt kus väljalase aken sulgub, siis saan

CR=(V1+V2)/V2
V1-silindri maht kui väljalase sulgub
V2- põlemiskambri maht

CR=(114+16)/16=8,1 kui võtta 15ml, siis 8,6

Kui arvutada täistöötakt siis
CR=(175+16)/16= 11,9 ja kui võtta 15ml, siis 12,6

Need arvutused, mida rihtisin peaksid nagu paika, kuid rõhk on ikka pea 14Bar. Milles kala siis?

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas riksx »

Mõõtsin ära ka squishi ja see on täitsa hea. Stabiilne 0,65mm ja nii mõlemal silindril
Ajasin rullis 2mm tina küünlaaugust sisse ja tegin jälje.

Pilt

Pilt

Pilt

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Ära aja segamini surveastet ja komprimeerimisrõhku.
Mina hetkel veel ei pabistaks selle 14 bari pärast. Mootor on sul alles äsja kokku saanud, ilmselt on ka silindrid kolvid veel paksu õli all ja rõnga lukuvahedki olematud. Kui sealt on korra bensiin läbi käinud ja suurema osa õlist maha pesnud, võib hoopis teine pilt kujuneda...

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas riksx »

Võrdlus märki surveastme ja kompresiooni vahele ei tõmba. Ja pagan su jutus on iva sees.Tõesti see silinder ja kolb on hetkel tõsise õlikihi sees ja on seetõttu märksa "tihedam" kui muidu. Suure tõenäosusega see rõhk langeb peale esimest paari kilomeetrit. Õnneks jõudsin sinu posti ennem lugeda ja rabasin pead treijali käest ära. Teen proovi alguses nii nagu on, siis mõõdan uuesti ja kui vaja lasen tsipa põlemiskambrit laiemaks.

Kauri kirjutas:

Ära aja segamini surveastet ja komprimeerimisrõhku.
Mina hetkel veel ei pabistaks selle 14 bari pärast. Mootor on sul alles äsja kokku saanud, ilmselt on ka silindrid kolvid veel paksu õli all ja rõnga lukuvahedki olematud. Kui sealt on korra bensiin läbi käinud ja suurema osa õlist maha pesnud, võib hoopis teine pilt kujuneda...

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


timukas
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Mär 2014, 19:11
Tsikkel: crf 450, cr125

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas timukas »

riksx kirjutas:

Võrdlus märki surveastme ja kompresiooni vahele ei tõmba. Ja pagan su jutus on iva sees.Tõesti see silinder ja kolb on hetkel tõsise õlikihi sees ja on seetõttu märksa "tihedam" kui muidu. Suure tõenäosusega see rõhk langeb peale esimest paari kilomeetrit. Õnneks jõudsin sinu posti ennem lugeda ja rabasin pead treijali käest ära. Teen proovi alguses nii nagu on, siis mõõdan uuesti ja kui vaja lasen tsipa põlemiskambrit laiemaks.

Kauri kirjutas:

Ära aja segamini surveastet ja komprimeerimisrõhku.
Mina hetkel veel ei pabistaks selle 14 bari pärast. Mootor on sul alles äsja kokku saanud, ilmselt on ka silindrid kolvid veel paksu õli all ja rõnga lukuvahedki olematud. Kui sealt on korra bensiin läbi käinud ja suurema osa õlist maha pesnud, võib hoopis teine pilt kujuneda...

See Igati kiiduväärt mõte

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas margus014 »

riksx kirjutas:

Ahhoi rahvas. Nii mõõtsin ära uue põlemiskambri mahu ja sain selleks 15..16ml
Kui arvutada surveastet, sealt kus väljalase aken sulgub, siis saan

CR=(V1+V2)/V2
V1-silindri maht kui väljalase sulgub
V2- põlemiskambri maht

CR=(114+16)/16=8,1 kui võtta 15ml, siis 8,6

Kui arvutada täistöötakt siis
CR=(175+16)/16= 11,9 ja kui võtta 15ml, siis 12,6

Need arvutused, mida rihtisin peaksid nagu paika, kuid rõhk on ikka pea 14Bar. Milles kala siis?

Nende numbrite pärast ei pea muretsema. Toon näiteks, et 4T mootoritel ei ole kasulik ületada surveastet 12,5:1, kuna siis tekib juba väga suur oht detonatisoonile. Sõbral on vw golf võidusõiduauto, millel surveastet ma ei tea (ilmselt 12-13:1 vahel), kuid mõõdetud silindrite surved olid 18-20bar. Sõidab 25% lennukikütuse ja 75% meie tanklate 98E seguga.

Hoia näpp piibus :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas riksx »

Mul oli siin mõned aastat tagasi Raptor 700 baasil ehitatud mägikas, millel on originaalis surveaste 9,4 kui mälu ei peta. Sinna panin sisse 12,5 surveastmega kolvi. Kütuseks kasutasin ka lennuki oma ja lisaks sellele lasin 30hp nitrot peale. Poovisin ka 40hp nitro süstiga, kuid see tähendas pea 90% jõu lisa võrreldes originaali 45hp. Käis edasi päris hästi, kuid see 40hp laks oli liiast ja ratas muutus juhitamatuks.

Oii jahh kui mõelda, siis mul on see nitro süsteem veel alles ja ootab uut lolli mõtet =)

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

margus014 kirjutas:

Nende numbrite pärast ei pea muretsema. Toon näiteks, et 4T mootoritel ei ole kasulik ületada surveastet 12,5:1, kuna siis tekib juba väga suur oht detonatisoonile. Sõbral on vw golf võidusõiduauto, millel surveastet ma ei tea (ilmselt 12-13:1 vahel), kuid mõõdetud silindrite surved olid 18-20bar. Sõidab 25% lennukikütuse ja 75% meie tanklate 98E seguga.

Hoia näpp piibus :bsmile:

Moodsatel krossikatel on surveaste 12,5-13,5 ja sõidavad ka 95-ga ilma detonatsioonita.

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas riksx »

Nii asi valmis, õli sees ja isegi käib. Proovin siin väikse video põksumisest ka kokku saada

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas riksx »

Ja ka väike klipp. Sõita ei õnnestunud, tähendab natukene õnnestus, kuid ülekanne on meeeega suur ehk esimene käik on nii kiire, et oiii oiii oiii.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


motarded
Postitusi: 108
Liitunud: 12 Juun 2011, 02:57
Tsikkel: Uus tulekul

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas motarded »

(w)


Ivan
Postitusi: 16
Liitunud: 21 Dets 2012, 23:18

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas Ivan »

Nüüd jääb ainult sõit ära näha!
Au ja kiitus! :bsmile: (w)

426f kirjutas:
squish on väntvõlli laagri lõtk
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas Loff »

Käib pöördesse nagu paik (togi)
Väga viis!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ilus asi ja käib nagu siidi :bsmile:

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Planeta 5 ja Jupiter 4 paremaks.

Lugemata postitus Postitas koi »

Ssa raisk! Hääl hea ja hästi käratab pöördesse jah! Tühikäik veidi kõrgete pööretega, aga siiski üllatavalt hea.
Mitmene hammikas ees on, et ülekanne hirm kiireks osutus? Taga kopsikus eriti hammika suurust ei muuda. Või sättisid sinna miski hoopis väiksema ratta?

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”