Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Moderaator: Moded
Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Tere.Kaua ega mõtlesin , et kas postitan oma ratta ehitamisest .See siis minu esimene fighter. Sai ta ostetud eelmine aasta sept või oli oktoobris ei mäleta täpselt. Motors 24 oli ta üleval tükk aega. Sai siis kaubeldud ja lõpuks 10000 kr ta käes oligi, sai käru järgi pandud ja Valgamaale sõidetud. Tööd temaga on palju ,et saada selliseks nagu ma teda tahan. Mõned kuud siis on Gsxri ehtatud. Palju juppe olen saanud siit foorumis erinevate inimestekäest. Tahaks tänada neid mehi. Palju asju olen ostnud Ebayst. Panen siis mõned pildid milline ta nägi välja alguses, ennem ehitamise algust, ning sealt järgnev. Nii kuidas viitsin ja jõuan panen ka muud juttu ja järgnevaid pilte rattast. Arko
Ratas ise 1992a. Mootor 1995a. ratta pealt.
Tänaks veel Haapsalu Autoeksperdi tiimi, kus ise ka aegajalt mutreid ja polte keeran. Siis häid sõpru Meelist ja Heiksi ning ka Kairit.
Muidugi veel head sõpra Hendrikut( www.elbe.ee ).
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Loodetavasti leidsid endale hea tooriku.
Endal ka väike plaan oma gixxeri rotistumisele kaasa aidata.
Pane siis ikka pilti ka ja loodame et jõuad sellega ka Tartu millalgi.
GSX-R 750 1989
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Panen siis saba ehituset mõned pildid.Saba on tehtud eelmise aasta lõpus ennem lume tulekut.Iste mida kasutasin on 2008 a GSXRilt , ostsin ebayst 150 kr .Materjal 100 kr. Mõned tunnid tööd ja selline ta sai.Rattast tuleb siis ühekohaline fighter.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Tere.Kindlasti jõuan Tartusse.Pilte tehtud töödest on piisavalt. Panen neid jõudumööda ülesse.Tartusse tahaks tulla juhul kui lumi ära sulab aprillis Põletajate sünnipäevale.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Kuna tegemist on säästu ehitamisega siis olen teinud ise võimaliku palju.Kõige suurem kulu on olnud originaalvaruosade pealt.Lenks sai pandud Yamaha krossika oma 28,5 mõõtu ja kinnitused Lc4 omad .Treitud sai ka väiksed kõrgendused(alumiiniumist), muidu oli lenks liiga madalal.Üks pilt sellest mis präegu leitsin.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Tere.Masin oli töökorras.Ostu päeval sai isegi sõidetud.
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Ahjaa. Kiige on originaal. Kui trükid Gsxr 750 1992 googlisse siis näed ,et originaal.
Arko
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Lenksu kõrgendused puurisid lihtsalt originaal kronsast läbi? M12 ? Pehmeks ei jäänud?
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Puurisin prillidest läbi 12 augu.Tugevad mustad poldid ja prillide alla vee suured seibid. Polt läheb läbi Lc4 kronsa siis läbi kõrgentuste,läbi prillide ja alt kinni.Pehmeks küll ei jää.Arko
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
sa valisid puurimiseks kronsa alt vana poldi augu? seal kus tugevdusribid kokku jooksevad?
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Panen siis veel juttu ja pilte ehitusest. Originaalvaruosadest sai vahetatud ,roolikannulaagrid, keti pinguti tihend (mootoril), karba alumised tihendid ja o-ringid, tagapiduriketta poldid(üks oli puru ning ülejäänud üle keeratud), leegitoru ja mootorivahele käivad seibid ,esimesed klotsid, küünlad ja kindlasti oli veel midagi. Kuna klapikambrikaane vahelt lekkis siis sai see ka maha võetud.Kalpid sai regutud ,uued tihendid ning kokku tagasi. Ülemine osa mis silmaga näha ja katsuda sai , oli ilus. Kett ja nukad olid ilusad.Õli ja filter ka uued.
Teravad jalatoe kinnitused sai natuke ümber tehtud.Ueed puksid treitud, sest lõtkud olid meeletud. Kuna tagapiduri anum oli katiki sai tehtud selline lahendus. Käiguvahetus hoob sai uuemalt Gsxr-ilt, varrast pidi natukene lühemaks tegema ja uuesti keermestama aga muidu hea. Jalatoed sai ka sirgeks aetud, üks näitas tevasse,teine jälle maha. Nüüd sirged ja ilusti joonel. Panen siis mõned pildid.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
PostitusPostitas Margusxx » 31 Jaan 2011, 19:03
sa valisid puurimiseks kronsa alt vana poldi augu? seal kus tugevdusribid kokku jooksevad?
Prillides polnud ennem ühtegi auku. Need sai sinna ise puuritud. Muidu ju pealt prillid siledad, ilma aukuteta.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Natuke siis veel juttu ja pilte. Elektrisüsteem oli väga mäda. Sai kõik tsikli küljest lahti arutatud ning uuesti korrastatud. Kõik üleliigne sai ära võetud.Tahaoka korpus oli kati see sai ära parantatud ja uued juhtmed veetud. Kõik ühendused sai üle käidud vajadusel uued pistikud pandud. Aju, releed ja kaitsmed paigutasin ilusti saba ja raamivahelisse ossa.Sinna mahtus ka ära aku (geel aku), aku kinnitust sai nats väiksemaks tehtud vastavalt akule. Esimesed tuled jätsin vanad aga tegin uue kinnituse. Kinnituseks sai kasutatud sama ratta clip-on. Lenksu otsad sai maha lõigatud ja ära käiatud. Veel sai pandud uued küünlajuhtmed ja piibud. Piibud sai kombineeritud ,sest originaalit siga kallid. Mõned pildid siis.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
pidurisüsteemi ümberehituse peale ilmselt ARK ja ülevaatajad eriti hea pilguga ei vaata
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
seoses ülevaatusega: kas sellise sabaga on mõtet ülevaatusele minna? lõuna eestis olen pidevalt pidanud kuulama, et "kui tehases pole ette nähtud siis ei saa!" ja jube raske on nendele egonarkaritele midagi selgitada.
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Arko kirjutas:Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
PostitusPostitas Margusxx » 31 Jaan 2011, 19:03
sa valisid puurimiseks kronsa alt vana poldi augu? seal kus tugevdusribid kokku jooksevad?Prillides polnud ennem ühtegi auku. Need sai sinna ise puuritud. Muidu ju pealt prillid siledad, ilma aukuteta.
pealt on prillid siledad, alt peaks olema ju õõnsad, ainult ribid jooksevad ja kellade kinnituseks on keermed all?
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
reinz kirjutas:pidurisüsteemi ümberehituse peale ilmselt ARK ja ülevaatajad eriti hea pilguga ei vaata
Igasugusele ümberehitusele vaatavad viltu, millegi pärast Ootan põnevusega lõpptulemust
Kawasaki ER-5 -97>Yamaha YZF750R -95>Yamaha SZR660 -97>Kawasaki ZX-7R -97> Honda VT700C - 84> Yamaha XVS650
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Tere. Piduri süsteem on kõik originaal. Kui välja arvata armeeritud pidurivoolikud ja anuma asemel voolik. Tean mehi kellel sama lahendus pole progleemi. Lc4 lenksukinnitused on täpselt nii laiad , et alt läksid augud ribitest mööda ning mutrid ja seibid mahtusid ilusti ära. Sabaga teen nii kui tekib vajadus. Eelmine ratas oli ka sama moodi ühe kohaline, sellega ei tekkinud progleeme. Aga kui tekib siis käin ARKis ja vormistan ühekohaliseks. Kui sinna maani jõuan eks annan teada.
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Kui ratta ostsin oli ratas ka ühekohaline.
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Nii:Rattale sai paigaltatud KjaN sportõhufiltrid. Ostsin need Ebayst 300kr. Külge sai pandud ka teine radikas (KAWASAKI GPZ 500) küljest ,sest eelmine oli ikka liiga suur. Eks siis suvel näha kas jahutusprogleeme tekib. Lihtsalt vent teeb rohkem tööd. Esimesed piduri kettad sai vahetatud paremate vastu(ostetud ebayst 350kr). Esimene porikas sai lühemaks lõigatud nii eest kui tagant. Eest otsast oli katki. Taha kiigele ja ette amortide all ossa ,võlli otstesse sai tehtud kukkumispunnid. Tagumise gaasi amordi mahuti leidis koha saba küljes. Selleks tegin 3mm alumiinimum plekist kinnituse ja neetisin raami külge. Esimene rehv vast 500 km sõitnud.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Arko kirjutas:Nii:Rattale sai paigaltatud KjaN sportõhufiltrid.
Toredad asjad, aga ilge n**s on koguaeg karpasid timmida, sest kõik filtrid saavad eri koguse sitta ja õli aja jooksul.
Üks suur filter kõigi karpade peale teeks elu kõvasti lihtsamaks.
Arko kirjutas:Esimene porikas sai lühemaks lõigatud nii eest kui tagant.
Radikale tasuks sel juhul kohe kindlasti võrekaitse ette leiutada, vastasel juhul teevad väikesed kivid radikaga chicki-bricki.
Arko kirjutas:Tagumise gaasi amordi mahuti leidis koha saba küljes.
Ühe korra paned käna ja ..
Äkki saad saba alla paigutada?
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Panen veel juttu. Väljalase sai ka korralikuks tehtud ,sest ennem oli ikka porno. Kasutatud sai uuema Gsxr leegitorusid.Need sai üksteisest eraldatud,sest uuem mootor on natukene kitsam.Leegitorud sai kinnikeeratud ja siis pütid külge keevitatud.Pütid valmistasin ise.Silindrid olid olemas AS Võidusõidutehnika ajast kui seal töötasin.Otsa kaaned lasin välja trei pingis, sõela puurisin ise(päris palju auke tuli puurida) ning toppisin kivivilla täis.Teeb ilusat ja mahetat häält.Tuleb valmistada mürasummutajad, et saaks käia ülevaatusel eks seda veel jõuab. Leegitorud sai ära mähitud. Kuna toore tross puudus ja link millest teda tõmbad oli katki lenksu siis sai tehtud nii (vaata pildi pealt),link sai ültse eemalatatud.Lenksu otsad jäävad präegu nii ,et ühele poole tuleb peegel ja teisele poole kukkumis punn. Rooliamort sai ka uus pandud Ebayst. Termostaadi korpus sai vana koha pealt teise kohta tõstetud.Raamist väljapoole.Korpus sai lahti keeratud ja natuge tema asendit muudetud ning kinnitus tehtud.Mootori tagant jooksev jahutusvedeliku toru sai ümber keeratud .Vanas kardisummnutaja kestast (AS Võidusõidutehnika ajast) sai tehtud paisupaak ja karterituule paak. Esimest korda elus sai keevitaud alumiiniumit TIG-iga. Ise tehtud hästi tehtud. Kahel pool paaki olid mõlgid.Paagist sai siis selline asi.Paagi valmimisega sai ka tsikkel endale nime.(vaata pildilt). Tänud toredale naisterahvale Kairile.Kuna paak lekki ja oli seest roostes sai kasutatud USA tsikliehitajate juures kasutust leidnud Kreem Products toodet(toimib).Leidsi ühe video
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Vastus harimalile.
Originaal õhuvõtu korpus oli katki ja imes lisa õhku.K ja N filtreid saab eduliselt puhastada ja määrida. Eelmistel ratastel on ka olnud K ja N õhufiltrid toimivad hästi. Radika ette on olemas tihedam võrk. Gaasi amordi mahuti ei puutunud vastu maad proovisin ,panin tsikli pikali. Saba nurk koos istmega läheb ennem vastu maad.Ja kui kukun siis saan kindlalt teada.
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Arko kirjutas:
Tglt on täitsa kena junn. Targutan korra veel - nende leegikate ümber asuv kraam võib märja ilmaga jubedalt auru genereerida
Muidu aga kena kodukootud kraam sul - kadestan.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Kui juba täna sai mitu postitust tehtud sii võib veel nats juttu panna.Rattast siis mõned pildid.Selline näeb ta präegu välja.Teha on vaja veel;esinene töösilinder koos heebliga on vaja toimima saada, siis karpad timmida ja sünkida ning veel mõningaid asju.Andke nõu kuidas teha mootori kaitseks kukkumispunnid.Kuna ratas on 1992 a siis ei ole tal seda kronsat nagu 1995 a ja ülesepoole(mootori tagumise nurga ja raami vahel).Kuidas siis teha. Materjal on ka olemas. Paar pilti ka siis.Andke nõu.
Arko
Viimastel piltidel kus paak ja iste peal,need sai ennem paisupaagi paigaldamist ja kollektorideibiga mähkimist tehtud.
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Vastan harimalile veel. Eelmisel rattal oli sama kollektori teip. Sai sõidetud läbi igasuguse sita. Progleeme ei esinenud. Aurust rääkimatta.Kui ta ilusti kõvaks on tõmband ei ole sellist progleemi.
Arko
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Esituled võiks nii olla nagu ennem, oleks asi vähe kurjem. Valgeid klaase pole mõelnud ebida? Muidu väga kena töö.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Gsxr 750 fighter rotikas projekt.
Põnev on jälgida teemat, kus ratta kallal usinalt tegutsetakse. Igati tubli tulemus on saavutatud. Tiba vast häirib ülejäänud mati taustal läikiv bensiinipaak. Aga see ju pelgalt minu probleem:)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.