Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas tali »

Keskelt äärte poole pingutama (soovitavalt päris õige skeemi järgi) ja täpselt õige momendiga. Ülepingutamise tagajärjed on teadagi kurvad. Keermeliimi ei ole vaja.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

Teema algataja
sähkö
Postitusi: 51
Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
Tsikkel: GPZ900R
Asukoht: Jaapan/Sakura City

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas sähkö »

Tere siis jälle.

Rattas ikka vaikselt areneb.
Paar udust pilti ka.
Pilt
Pilt

Nagu näha olen vahepeal pidurikettad kätte saanud. Tänud Nilsile siin kohal.
Praegu ootan millal plastikud värvimisest kätte saab.
Ja paar väiksemat probleemi vajavad ka leidliku lähenemist siis peaks juba täitsa hea olema.

Krt kui rattas valmis oleks siis juba sõidaks ma arvan.

神風の人生

Teema algataja
sähkö
Postitusi: 51
Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
Tsikkel: GPZ900R
Asukoht: Jaapan/Sakura City

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas sähkö »

OK kaas bikerid , küsin siit nõu kuna omal mõistus otsas.
Nimelt rattas ei lähe käima.
Sädet on nii,et tapab või hobuse.
kütet tuleb ojana.

Võimalikud vead:
Kütus vana.
või jala lüliti paneb segast, kuna märgutuli ei põle kummaski asendis.
Ja kas võib olla ka varjant ,et väntvõll on üks ring valesti.
ideed on teretulnud.
Tänud !

神風の人生

Teema algataja
sähkö
Postitusi: 51
Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
Tsikkel: GPZ900R
Asukoht: Jaapan/Sakura City

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas sähkö »

Tere rahvas.

Pole siia teab mis ajast kirjutanud.
Praegune seis on selline ,et rattas töötab ja sõidab.
Vahepeal läksid ka mahlad omavahel kokku , oma viga ei pingutanud piisavalt kinni ploki kaant.
Midagi hullu ei juhtunud sest see toimus 5min peale esimest käivitamist.
Nüüd tuleb paar õli vahetust tihedamalt teha, et mootori seest ilusti puhtaks saaks jälle.
Ainuke viga hetkel on see ,et karpad ei tööta korralikult. kuna sai peale pandud koonus filtrid.
Praegu keerasin kaks astet suuremad tüüsid sisse (originaalid 132,5 praegu 140) aga ikka segu lahja 5 - 6k pealt kaob jõud ära.
Originaalidega kadus jõud juba 3k pöörde pealt.
On ka tellitud 145 tüüsid, aga pole veel kohale jõudnud.
GPZZONE.co.uk soovitab ka koonuste puhul kolm astet suuremaid tüüse aga eks näe kas läheb paremaks või ei.
Nõelasid selle karpal regullida ei saa nii siis tulebki tüüsidega mängida ja vaadata.

Lähiajal teen ka mõne illustreeriva pildi.

神風の人生

skulptor
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Dets 2009, 18:17
Asukoht: Tallinn, Nõmme, laanemaa, Seira

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas skulptor »

6000 pealt peaks selle rattaga elu alles pihta hakkama. Kui suuremad duusid kohale jouavad, tore oleks kui paneksid siia ka kirja, mis muutus. Pean sama asja ara tegema aga kui keegi on juba enne katseid teinud, teaks kuhu umbes sihtida.
Koonusfiltrid holbustavad tunduvalt hooldetoid.

Pane siis komplektsena ka pilte. Madalam variant gpz voib vaga lahe olla. Kui just valjalase mooda maad ei kraabi.


Teema algataja
sähkö
Postitusi: 51
Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
Tsikkel: GPZ900R
Asukoht: Jaapan/Sakura City

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas sähkö »

Pilt

Nii tegin ühe kiire klõpsu. Nagu näha on ei ole päris kõik veel küljes.
Aga need on sellised asjad mis ei sega sõitmist :D .
Eks aega mööda saab ta lõpuks valmis ka.

神風の人生

skulptor
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Dets 2009, 18:17
Asukoht: Tallinn, Nõmme, laanemaa, Seira

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas skulptor »

Paris lahe asi. Plastikud ka kulge, naeb eriti hea kaheksakumnendate "tank" valja. Kuna laks madalamaks, siis isegi uhkem kui varem. Akki kuldne pinstripe?
Nende kulgmiste plastikutega on tegelt parem soita :wink: Paned kulge, hoopis teine tunne. Eriti maanteel.


Teema algataja
sähkö
Postitusi: 51
Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
Tsikkel: GPZ900R
Asukoht: Jaapan/Sakura City

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas sähkö »

Nii täna oli siis see päev kui ma sain oma 145 düüsid kätte.
Loomulikult kruvisin ka need kohe külge ja läksin ka proovi ringile.
Ütleme nii ,et tahokas käib lõpus ära aga kuidagi viitsütikuga tuleb see jalag perse tunne.
Keeran rutskat ja umbes poole sekundi pärast ärkab masin ellu.

Täna sõites kuulsin ,et on vaja ka klappe regullida ( tegi suht traktori häält juba :mrgreen: )

神風の人生

Teema algataja
sähkö
Postitusi: 51
Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
Tsikkel: GPZ900R
Asukoht: Jaapan/Sakura City

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas sähkö »

Krt und ei tule ja vahin siin youtube'i, et kuulata võimalikult palju oma tsikli mootori häält.
Regullisin klapid ära ja ikka koliseb ragiseb.
aga nagu selgub siis see mootor ongi selline , üks paari sekine video ka.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fhbU#t=18s

神風の人生

skulptor
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Dets 2009, 18:17
Asukoht: Tallinn, Nõmme, laanemaa, Seira

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas skulptor »

Tee pikem video ka. Sinu ratta mootor teeb vaga ilusat haalt. Seda mootori haalt iseloomustatakse tihti nii: "Kolab nagu ambritais naelu oleks mootorisse kallatud". Muidugi on labisoidud nendel ratastel aukartustaratavad. Seda ratast tehti nii palju, et ega keegi ei motle, kas vihmaga soita voi mitte. Soita kuni enam kaima ei lahe. Kui veits putitada, tuleb enne vanadus peale kui ratas laguneb. Soidab ka siis kui juba ilgelt koliseb, no problem. Tavaliselt vilistab ka generaator spetsiifiliselt. Joud tuleb neil koigil valbaga, sinna pole midagi parata, see ongi nii. Kutusekulu on jalle selle jou kohta taitsa ok. Voimalik, et sinu rattal on vaikesed ahendused karpa uhenduskummidel ja valjalaskel. Mura ja saaste ja normid jne. Poorded peaks ka originaalseades naidiku pohjas ara kaima. Seal poorete pohjas on vaga huvitav soita (w)

Selle mone sekundi jargi, sul on uks siidisema haalega gpz, mida kunagi nahtud.


Zann0
Postitusi: 125
Liitunud: 27 Nov 2011, 17:39
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas Zann0 »

Siin sama video kus mootorihääl ilusti välja toodud.

Eelmisele postitajale selgituseks ,et videos olev ratas ei ole teemaalgatajaga kuidagi seotud.


Teema algataja
sähkö
Postitusi: 51
Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
Tsikkel: GPZ900R
Asukoht: Jaapan/Sakura City

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas sähkö »

Ega jah see video mis ma näiteks tõin ei ole päris minu rattas see ikkagi kaugel jaapanis.
Zann0 : sa leitsid pikkema video sellest samast rattast :D . Ja kus juures ma võin öelda et mu rattas teeb täpselt sama hält, et selline terav ragin käib läbi.
Skulptor : see iseloomulik hääl on lihtsalt veidi muret tekitav kui oled harjunud siidiselt töötava reas neljasega :P .

神風の人生

Eddy88
Postitusi: 1
Liitunud: 17 Mär 2015, 22:33
Tsikkel: CBR 1000rr

Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö

Lugemata postitus Postitas Eddy88 »

Mul ka samasugune pill aga sinine :)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”