CT 601, 2012a

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #31 Postitas janis » 21 Nov 2016, 12:23

Okei, hetk tagasi nägi neid ilusti, kontrollisin veel privaatses browseri aknas üle. On loodud eraldi kaust mis on ka tehtud kogu internetile nähtavaks ja kõik img urlid paiknevad sealt. Enam tõesti ei näe isegi mina neid pilte


E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #32 Postitas janis » 21 Nov 2016, 12:33

See on juba üsna teema väline aga google drive ei lasegi urli jagada
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4158
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 349 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #33 Postitas Macintosh » 21 Nov 2016, 12:38

Ok, my bad. Mõtlesin, et jutt käib asjast nimega http://photos.google.com
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #34 Postitas janis » 21 Nov 2016, 12:57

No see lingitamine oli nüüd paras piin, eks edaspidi peab google photos salvestama. Loodetavasti nüüd kõigile nähtav
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #35 Postitas cossie » 21 Nov 2016, 17:57

janis kirjutas:Nüüd on nähtav!


Nüüd näen
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 66
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #36 Postitas Irual » 21 Nov 2016, 19:42

Äge värk!
Huvitaks lähemalt kõrgema surveastmega xt mootor ja Keihini karpa - oled koosluse korralikult kõigis pöörete vahemikes käima saanud?
Endal on porditud peaga (surveaste muutmata), muudetud airboxi ja isetehtud väljalaskega xt ja pika mängimise peale sain originaal ydis karpad perfektselt tööle - peadüüs 125 pealt 150, cv karpa düüsi sai 0,1 mm vahedega üle puuritud kuni segu paika sai. Üldiselt tuleb aga xt mootori järelaitamisel arvestada, et kusagil 8000 ja üles pööretel ei jõua tavalised klapivedrud enam järele (tehase lubatud max rpm ongi kusagil 8000 kandis) ja nii läheb üsna lihtsalt kotti.

Edu, L
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #37 Postitas janis » 22 Nov 2016, 08:03

Irual kirjutas:Äge värk!
Huvitaks lähemalt kõrgema surveastmega xt mootor ja Keihini karpa - oled koosluse korralikult kõigis pöörete vahemikes käima saanud?
Endal on porditud peaga (surveaste muutmata), muudetud airboxi ja isetehtud väljalaskega xt ja pika mängimise peale sain originaal ydis karpad perfektselt tööle - peadüüs 125 pealt 150, cv karpa düüsi sai 0,1 mm vahedega üle puuritud kuni segu paika sai. Üldiselt tuleb aga xt mootori järelaitamisel arvestada, et kusagil 8000 ja üles pööretel ei jõua tavalised klapivedrud enam järele (tehase lubatud max rpm ongi kusagil 8000 kandis) ja nii läheb üsna lihtsalt kotti.

Edu, L


Ma ei olegi veel keihiniga mootorit korralikult tööle saanud. Ma enam täpselt ei mäleta aga millegipärast ma vahetasin kiirelt tagasi originaal karburaatoritele.
Niipalju mäletan et ülemine ots suri ära ja sama probleem oli ka originaal karburaatoritega. 4000-5000rpm hakkab puterdama nagu säde oleks nõrk. Kuna nüüd suurem ümberehitus käsil siis tuleb nagunii uus elektri süsteem teha ja plaanis on proovida cdi süüte peale ehitada ning kaasataka keihini TPS sensor ning kõik see kuidagi programmeeritavaks teha.
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1187
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 24 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #38 Postitas bitter » 23 Nov 2016, 10:52

cossie kirjutas:
janis kirjutas:Nüüd on nähtav!


Nüüd näen

23.11. ei näe 2016. postituse pilte. Lingid viivad veateateni: The requested file has been deleted from Google Drive and/or gdURL.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7385
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #39 Postitas Piipz » 23 Nov 2016, 11:08

Ma soovitan need üldse siia riputada, laevad kiiremini ette ka :)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #40 Postitas janis » 27 Nov 2016, 19:43

Ma parandasin taaskord pildi linke oma postituses, seekord tegin albumi uuele aadressile ja loodan, et sealt jagamine on nüüd jätkusuutlik lahendus.
Vahepeal aga olen projekteerinud uue kütusepaagi ning valmistasin selle teraslehest maketi.
Pilt
Pilt

Paagi alla on plaanis paigaldada aku koos kogu "elektroonikaga", seepärast tulevad raamile õhusuunajad. Varjavad paagi alust olukorda ning aitavad loodetavasti juhtida õhufiltrisse jahedamat õhku. Raam on plaanis viimistleda nii, et keevisõmbluseid näha ei jää ja tekiks mulje et tegu on ühes tükis detailiga. Kui esialgu oli plaanis teha õhusuunajad eraldi detailina, siis pikemal plaanimisel otsustasin nad raamiga üheks sulandada kuna kõik vajalik on ligipääsetav kui paak üles tõsta.

Sabaraami jaoks on juba ideekavand olemas, alumiiniumist ja võimalikult õhuline.

Pilt
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

motard
Postitusi: 84
Liitunud: 19 Mai 2005, 14:42
Tsikkel: Husqvarna 450TE KawasakiGPZ750
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #41 Postitas motard » 07 Dets 2016, 19:40

Vägev projekt, jõudu!

Kuidas alumiiniumist sabaraam metallist raami külge kinnituma hakkab?
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #42 Postitas janis » 21 Mär 2017, 16:22

Ma ei ole väga järjepidav foorumi teemaga olnud. Küll aga olen vahepeal ropult tunde töökojas tsiklit ehitades veetnud.
Tulemus on ikka lõputu nimekiri tegemist vajavaid asju.
Pilt
Olen loobunud alumiinium sabaraamist ja enam ei mäletagi miks. Tean et olen teinud 3 erinevat lahendust ja nüüdseks olen peaaegu rahul. Ainuke miinus on saba kaal, ca 4kg koos tagatule ja sadula kinnitustega. Nüüd mõtlen et võiks olla sama lahendus aga alumiiniumist. Kahjuks olen alumiiniumi keevitamise kohapealt täiesti algaja ja ei hakka nii riskantset lahendust veel ette võtma. Sai hangitud uus Tig keevitus ja õlipaagi peal kätt harjutatud. Välimus on robustne aga survetest lekkeid ei tuvastanud.
Pilt
Õlipaak kinnitub mootori ülemisele kronsteinile ja on ühtlasi ka aku hoidja. Kuna ma ei taha ühtegi üleliigset vidinat sadula alla paigutada pean saama hakkama vähese ruumiga paagi all. Lisaks akule tuleb sinna süütemoodul, süütepool, pingeregulaator, releed, kaitsmed jne. Aku kinnitusklambri lahendasin roostevabast terasest ja ühtlasi kinnitub sellele ka "aju".
Pilt
Pilt
Vahepeal on ka bensiinipaak saanud oma lõpliku kuju ja kogu tsikkli tervik disain hakkab päevavalgust nägema.
Väljalaske tegin roostevabast torust ja painutamise asemel keevitasin toru pöörded. Tööd on sellega tohutult aga väljanägemine sobib sellise käsitöö ratta juurde.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimistleda on veel kõvasti.
Õlipaagile leidsin hüdropaagi inspektsiooni akna, näitab lisaks tasemele ka temperatuuri kuni 80C ja sobib ideaalselt raami vahele.

Pilt
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #43 Postitas janis » 07 Juun 2017, 08:27

Vahepeal on õnnestunud projektiga natukene edusamme teha. Tänaseks on metallitöödega ühelpool. Raam, esiporilaud, numbrihoidja ja muud väiksemad jupid liiguvad täna värvikambrisse. Paak ja saba peavad veel ootama.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis janis, 08 Juun 2017, 09:13, muudetud 2 korda kokku.
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.

Tort
Postitusi: 1198
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 61 korda

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #44 Postitas Tort » 07 Juun 2017, 08:38

Millise osa raamist värvid? Paak jääb metalli värvi? Kuidas mootor välja käib vahelt?
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #45 Postitas janis » 07 Juun 2017, 08:56

Mootor käib ikka raami vahelt ära. Kogu raam läheb värvi. Raam tuleb must nagu passis värv on. Paak ja sabaosa tuleb midagi heledamat tooni

Pilt
Viimati muutis janis, 08 Juun 2017, 09:14, muudetud 1 kord kokku.
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.

Tort
Postitusi: 1198
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 61 korda

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #46 Postitas Tort » 07 Juun 2017, 09:48

Eks mootor peab ära käima jah, aga üsna tihedasti paistab istuvat. Ise mõtleksin, kas paaki ja porikaid üldse värvida. Aga kui, siis mingi heledam jah. Näita lõpptulemust ka siis.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1187
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 24 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #47 Postitas bitter » 07 Juun 2017, 10:39

Vanemaid pilte näen, tänaste asemel pakub googel oma liiklusmärki :(. Guuglisse sisselogimine ei muuda midagi. FF või IE.
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #48 Postitas janis » 07 Juun 2017, 14:33

Mingi kala jah nende piltidega pidevalt. Telefonis pea võimatu asja kiirelt parandada. Senikaua saab loodetavasti allolevalt lingilt näha:

https://goo.gl/photos/9R3uTz1kHJAZq8qbA
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #49 Postitas janis » 08 Juun 2017, 09:17

Nüüd privaatses aknas vaadates ma näen viimaste postituste pilte. Seega peaks kõigile nähtav olema :)
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist