CT 601, 2012a

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

CT 601, 2012a

Lugemata postitus #1 Postitas janis » 27 Veebr 2012, 23:57

Olen ühes teemas juba natukene tutvustanud oma projekti ning tundus, et tekitas ka veidike huvi. Otsustasin nüüd siin natukene laiemalt kirjutada. Nimelt ehitan kõrgkooli lõputööna ühekohalist klassikalist mootorratast. Lõputöö tegelik teema on sellise mootorratta projekteerimise küljest kirjutamine ning ehituslik osa on ainult minu sportlik huvi üks mootorratas endale ise valmistada. Kasutan ehituse juures valdavalt kooli töökodasid ja seadmeid. Ma üritan selle projekti juures ühendada erinevate mootorratta tootjate disaini elemente, neid lahendusi mis mulle kõige rohkem meeldinud on. Näiteks saba alla paigaldatud summuti, ühel küljel asetsev tagaamort, cafe racerlikud kandilised jooned, fatbar lenks jne. Ja kõik need lahendused segada veel omakorda oma "disainiga". Näiteks kanttorust terasraam osaliselt uputatud kütusepaagiga. Kindlasti ei oota ma ideaalset tulemust esimesest üritusest mootorratast valmistada, seepärast on jäänud esimese projekti disain võimalikult lihtne ja kergesti teostatav. Mootor ja rattad pärinevad minu XT600 supermoto projektilt, esivedrustus srz660 ja tagaamort 600cc bike tüüpi mootorratta oma.

Raami rakis sai valmistatud väga lihtne. Esialgses eskiisis sai paika pandud mootori kõrgus maapinnast, lenksu kaldenurk ja teljevahe. Nendest andmetest lähtudes sai valmistatud rakis mis pani paika mootori ja tagakiige ning raami kaela asukoha. Seega oli mul olemas kõige olulisemad punktid, et tulevane mootorratas hakkaks otse sõitma ja et kliirens maapinna suhtes ning teljevahe oleks õige. Raami kaela lõplikuks paika panekuks sai tehtud rakisele kalde reguleermis võimalus ning rihtimiseks kasutatud laserit ning loodi.
Pilt
Ülejäänud raami kokku keevitamine käis samm sammult vastavalt eelnevalt tehtud eskiisile. Raam ei tulnud ideaalselt sümmeetriline, kuna raamitorud ei olnud korrekselt rakistatud, aga siiski piisavalt sirge ja kõige tähtsamad punktid säilitasid oma asukoha.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Raami kaela piirkonda sai kõvasti tugevdatud.
Pilt
Hetke seisuga mul raami tugevusarvutust ei ole, samuti on põhjalikult analüüsimata jäänud tagaamordi asetus. Ajapuuduses pole jõudnud veel korralike CAD mudeleid projekteerida. Nii et mitme kohapeal olen ehitanud pigem suurema varuga. Ma nimetaks seda projekti küll rohkem prototüübiks, millega ma loodan kevadel teedel liigelda, aga raamatu järgi tehes oleks protsess olnud hoopis keerulisem ja põhjalikum, sellest aga kirjutan ma oma lõputöös.
Kütusepaak ning õlipaak sai projekteeritud ehitamise käigus. Eraldi seisev õlipaak asetseb bensiini paagi ees, kus ta on kõige paremini jahutava tuule käes.
Pilt
Pilt
Pilt
Järgmisel pildil on näha tagagondlit koos tulega, selle disainimise ja valmistamise peale kulus mul hulganisti aega ja olen väljanägemisega väga rahul.
Pilt
Igatahes hakkas projekt ilmet võtma ja nägi välja selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Siinkohal teen pausi ja kirjutan teinekord edasi...
Viimati muutis janis, 27 Veebr 2013, 22:56, muudetud 1 kord kokku.


E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

Sten
Toetajaliige
Postitusi: 724
Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
Tsikkel: YZF600R Fighter / XJ750
Asukoht: Tallinn - 53448851
Tänanud: 8 korda
Kontakt:

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #2 Postitas Sten » 28 Veebr 2012, 00:04

Tundub põnev .
Kas kiige võis kuskilt laenata , või ei ole nii kindel ise teha ?


Igatahes Edu.ee

Sten
Pooleldi ise tehtud , pooleldi hästi tehtud ...__________________________________________________________________________
Rasketehnika rent , remont , Veoautode remont , hooldus , pesula , diagnostika , AD-blue eemaldus .
53 44 88 51
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1416
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #3 Postitas 426f » 28 Veebr 2012, 02:24

raami kokku keevitades detailidele faasi ei käianudki ?
-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1366
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #4 Postitas tali » 28 Veebr 2012, 18:06

Väga aukartustäratav projekt! (w) Jälgin arenguid huviga.
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

KUUL
Postitusi: 10
Liitunud: 17 Aug 2010, 14:45

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #5 Postitas KUUL » 28 Veebr 2012, 18:19

Väga hea töö !
Kasutaja avatar

Sten
Toetajaliige
Postitusi: 724
Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
Tsikkel: YZF600R Fighter / XJ750
Asukoht: Tallinn - 53448851
Tänanud: 8 korda
Kontakt:

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #6 Postitas Sten » 28 Veebr 2012, 23:43

Nüüd kiiget vaadates tekkis mul veel küsimus .... Kas vedrustuse paigutus kiiget väntsutama ei hakka ? Või oled seda juba mingitmoodi rehkendanud ?
Pooleldi ise tehtud , pooleldi hästi tehtud ...__________________________________________________________________________
Rasketehnika rent , remont , Veoautode remont , hooldus , pesula , diagnostika , AD-blue eemaldus .
53 44 88 51

AntsJ
Postitusi: 199
Liitunud: 08 Juul 2008, 23:24
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #7 Postitas AntsJ » 29 Veebr 2012, 09:18

Kiige koha pealt veel üks küsimus, et piltidelt pole hästi aru saada, aga kas võll on kinni keevitatud ?!? Kui nii, siis kuidas tulevikus kiige laagreid vahetada ilma raami jupitamata? Või käib see kiige kuidagi eriliselt laiali ? Muidu ilus töö :bsmile:

eerikkarts
Postitusi: 628
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #8 Postitas eerikkarts » 29 Veebr 2012, 09:46

Kaldun arvama pigem tal see mutter vms keermestatud osa raami sisse keevitatud, võlli lihtsalt keerab raami sisse.
Üldiselt mul meeldib projekt lihtsuses seisneb töökindlus! Olen üsna veendunud et peale esimest hooaega tulevad miskid parandused sisse aga sellegipoolest väga lahe! Loodan et kõik juhtmestik jms saab olema raami sisse peidetud et võimalikult puhtalt välja näeks ja õlipaak samuti.
Kas raam on keevitatud ka miskist kõrglegeeritud terasest? (ChroMoly)

Lahe! Jõudu!
Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #9 Postitas janis » 29 Veebr 2012, 10:08

Raamil on kasutatud 2mm seinapasksusega el.keevitatud terastoru S235JR. Chromoly oleks väga kulukaks läinud ja seda vist pole eestist mõistliku hinnaga saadagi. Faasi ei lihvinud, jätsin väikse vahe ja keevitasin suure vooluga punktides. Proovi tükkidel oli ilus läbikeevitus. Kiige võll keeratakse keermega raami sisse. See kiige nii jämedast materjalist, et tagaamordilt rakenduvad jõud ei tohiks kuidagi väänata teda. Pigem on oht väänata raami, kuigi sinna rakenduvad jõud pikki toru mitte risti, ning arvestada tuleb ka faktiga et ratas on ühekohaline.
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1366
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #10 Postitas tali » 29 Veebr 2012, 11:25

Palju ta Sul arvestuslikult kaaluma hakkab komplektsena?
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

MMA

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #11 Postitas MMA » 29 Veebr 2012, 12:07

väga futuristliku välimusega ja huvitav vaadata sellist aretamist, jään kindlalt jälgima seda ehitust

Edu!
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #12 Postitas janis » 29 Veebr 2012, 17:43

tali kirjutas:Palju ta Sul arvestuslikult kaaluma hakkab komplektsena?

Sellisena nagu ta mul seal viimastel piltidel, tõstsin üksi kaks ratast maast lahti, ma usun et ta sinna 150kg kanti jääb
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 366
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #13 Postitas kristjan128 » 29 Veebr 2012, 19:08

Tõsiselt äge projekt, edu ehitusel!
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #14 Postitas janis » 15 Mär 2012, 14:22

Olen nüüd mõned päevad ja ööd garaazis istunud. Kevad läheneb hirmsa hooga ja nii palju on teha. Aga ladusin paagid ja porikad peale ning tegin paar klõpsu, et näidata milline ta umbes välja nägema hakkab. Hetkel on pooleli elektri juhtmestiku vedamine, süüte osa on koos, vaja veel tuled ära ühendada.

Pilt
Pilt
Pilt
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1282
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 2 korda

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #15 Postitas Kri§to » 15 Mär 2012, 14:45

Kas tagaporikal on kinnitus vaid mootori juures? Kas selliselt kiikuma ei hakka, arvestades meie teid tänavaid?
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 656
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #16 Postitas Andrea » 15 Mär 2012, 15:33

Tunduvad korralikud kinnitused olema. Usun, et ei hakka väga lotendama. Vb veidi vibreerib.
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4199
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #17 Postitas yeekim » 15 Mär 2012, 15:37

Esituli ei lähe "joonega" kokku :evil:
Muidu mõnus kandiline ag see tuli.......

Muidu-retsept (w)

PS!Kas teemaalgataja mu tsiklil ettejooksu ei viitsiks "parandada"?
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1282
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 2 korda

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #18 Postitas Kri§to » 15 Mär 2012, 16:41

yeekim kirjutas:Esituli ei lähe "joonega" kokku :evil:
Muidu mõnus kandiline ag see tuli.......

Muidu-retsept (w)


Tulele teha kandiline korpus lihtsalt? Aga võiks jah mingi futu tuli ka olla ees:) Ilus on ta küll muidu:)
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3804
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #19 Postitas Kirs » 15 Mär 2012, 18:55

Kas need peeglid sellisel kujul vastu põlvi ei hakka käima lenksukeeramisel? Minuarust oli see esialgne lühike tagaporika variant kenam.
TUONO
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #20 Postitas janis » 10 Apr 2012, 13:09

Natuke kvaliteetsem pilt.
Pilt
Lihtsalt suuruse ja isteasendi mõistmiseks üks pilt endaga.
Pilt
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.

von Timo

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #21 Postitas von Timo » 10 Apr 2012, 18:33

Edev. Ehk saaks ühe suuremõõdulisema, et lähemalt vaadata ?
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Boxy 601, 2012a

Lugemata postitus #22 Postitas janis » 09 Aug 2012, 23:26

Vahepeal on niipalju toimunud, et projektiga sain alles nüüd tegeleda. ARK-is ei ole veel käinud, küll aga tegin kinnisel territooriumil väikese proovisõidu ja lasin ka mõned kvaliteet klõpsud teha.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Viimast pilti vaadates, tekib küll mõte et võibolla clip-on ja jalaraudade nihutamine taha ja ülesse teeks kogu pildi veelgi paremaks. Ilmselgelt võiks see tsikkel minu suurusele mehele vähekene suurem olla, aga sõita on temaga uskumatult mugav.
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #23 Postitas janis » 27 Veebr 2013, 23:10

Kirjutan siis lühidalt enda garaazi toimetustest. Eelmise hooaja lõpus õnnestus projekt arvele saada, nüüd ilutseb numbrialuse küljes värske numbrimärk. Hilissügisel sain käia ka ametlikul proovisõidul, sõiduomadused olid väga head ja kõik toimis ilusti. Kahjuks tekkisid hiljem mootori käivitamisel probleemid, kippus käivitades karburaatori ühendusmuhvi lõhkuma, kuna süütehetk oli paigast ja leek jõudis karburaatorisse. Et viga tuvastada võtsin mootori raami vahelt maha ja pulkadeks. Kõik mehaaniline osa on korras ja klapid avanevad nii nagu peab, seega viga hoopis kuskil elektrisüsteemis. Otsustasin kogu juhtmestiku uuesti vedada, seekord puurisin raami sisse avad ja vedasin juhtmed läbi raamitorude. Kunagi sai ostetud lameda siibriga keihini CR karburaator, millele valmistasin nüüd roostevabast terasest kollektori. Loodan, et saan selle karburaatoriga mootori puhtamalt käima. Originaal karburaatorid on väga algelised ja neile enam suuremaid düüse saada ei ole, aga mootor vajab ülemistel pööretel rohkem kütust (Wiseco 12.1 surveastmega kolb). Kollektor toob karburaatori silindrist eemale ja suunaga kergelt vasakule, sinna otsa otsin ilusa suure õhufiltri, et täita see tühimik mis jääb sadula alla summutitoru kõrvale. Karburaator ise jääb külgvaates raamitoru taha peitu, mis annab mootori ümbrusele päris huvitava väljanägemise. Vahetasin ka laia lenksu "clip on" lenksude vastu, et üle üldine ilme jääks rohkem cafe stiili. Mina leian igatahes, et uued lenksud annavad välimusele kõvasti juurde. Lisan siia ka mõned udused pildid praegusest olukorrast, loodetavasti saan varsti tsikli valmis. Esimeste soojade ilmadega tahaks kevadet kuulutada.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #24 Postitas janis » 21 Nov 2016, 10:29

Nüüd on küll hulk aega mõõdas viimasest postitusest. Vahepeal on 2012 aasta ratas sõitnud ca 300km ja nendest viimased 200km selle aasta sügisel. Põhjuseks on nii ajapuudus kui ka Eestist ära viibimine ning mõned aastad sai ka motospordiga tegeletud ja sealt kõrvalt enam tänavale ei kippunud.
Igatahes ei olnud see projekt kindlasti mitte väga hästi õnnestunud. Kuna nüüd on mõned aastad mõõdunud ja kogemuste pagas oluliselt suureneneud siis loodan ratta "õigeks" ehitada.
Ratta stiili tahaks muuta flat trackeri või scrambleri sarnaseks. Kaalu alandus 150kg pealt vähemalt 130kg peale.
Mul on jäänud võistlemisest üle jooks alpina supermoto velgi ning reguleeritavad traaversid. Veljed on tubelessid ja kaaluvad tunduvalt vähem kui esialgsed veljed. Boonuseks on suuremad pidurikettad nii ees kui ka taga. Alaneb vedrutamata ja ringlev mass. Juhitavusele väga suur pluss. Traaversite vahetamise peamiseks põhjuseks on soov saavutada suurem ruum esiveljele. Kuna uued traaversid on oluliselt laiemad siis rehv enam amorditoru ei riiva.

Pilt

Faori traaversitel on võimalik esiosa kaldenurka muuta ning lenksu kaugust reguleerida.
Kahjuks nad ei sobi vanade traaversite asemele, kuna võll on niipalju jämedam. Alumine koonuslaager sobis aga ülemine jääb väikseks ning lähim standardis saadav laager vajab suuremat pesa. Seega sai treitud uus laagripesa.

Pilt
Pilt

Natukene lõikamist ja keevitamist ning traaversid paigas.

Pilt
Pilt
Pilt

Sellega ei olnud veel amordid paigas, vaja oli veel valmistada puksid, et traaversi jaoks väiksemaid amorte kasutada. Puksid tegin POM plastist, ei kriibi paigaldades torusid ja on piisavalt jäigad.

Pilt
Pilt

Siis jäi üle rattad alla saada ning selleks mõned puksid treida. Esirattale leidsin varude hulgast vana KTM-i alumiiniumist tagarattavõlli. Istus täpselt laagrisse ning pikkus oli ideaalne. Vahepeal veab ka, ainuke modifikatsioon oli see, et vasakpoolse amordi ava tuli suuremaks puurida.

Pilt

Tähelepanelikum lugeja juba märkas et raami on kõvasti lõigatud. Ära lõikasin sabaraami ja esimese mootori kinnituse toru. Kaalu vähendamiseks ja ette oli vaja ruumi uuele õlipaagile. Plaan on teha alumiinium õlipaak jahutusribidega ning uputada see traaversi taha raami vahele. Iste raam tuleb samuti alumiiniumist ja summuti kolib saba alt, tagakiige paremale küljele. Selleks tuleb alumine raami osa saledamaks teha et summuti toru jookseks võimalikult kompakselt, vastasel korral kallutan ma selle vastu maad. Samuti olen ma vahepeal tõstnud jalarauad kõrgemale ja taha poole. Kõik see aga takistab kick starteri kasutamist. Olemas on ka elektristarter ja ükski terve mõistusega inimene ei taha, 601cc ühe silindrilist millel surveaste tõstetud 12:1 , käima lüüa. Aga kuna mul ta sinna siiski paigaldatud on siis tuleb teha nii et oleks võimalik ka vajadusel kasutada. Jalaraua teen löögi ajaks ülesklapitava ning summuti panen ka jooksma nii et oleks ikka võimalik käima lüüa. Vanad jalaraua kinnitused on vaja nagunii eemaldada.
Pilt
Pilt
Pilt

Varem oli probleem ka käivitus hoova hõõrumine vastu raami, seega tegin raami sisse süvendi

Pilt

Nüüd pean alustama projekteerimisega, valmis tuleb mõelda uus kütusepaak, sabaraam, tagapiduri kinnitus, esimene pidurikinnitus, õlipaak. Kõik loetletud detailid valmistan alumiinium lehest ja laserlõikusega. Kuna seekord ei ole seatud endale ulmelist tähtaega siis võtan rahulikult ja üritan laskuda võimalikult palju detailidesse.
Viimati muutis janis, 27 Nov 2016, 19:21, muudetud 4 korda kokku.
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #25 Postitas cossie » 21 Nov 2016, 11:08

Ma ei näe millegipärast viimase posti pilte
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7385
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #26 Postitas Piipz » 21 Nov 2016, 11:19

Ilmselt pole kasutaja pilte oma google kontol avalikuks teinud.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #27 Postitas janis » 21 Nov 2016, 11:22

Huvitav. Drive kontol on nende piltide kaust avalikuks tehtud aga ikka ei näita, kas avalikustamisel muutus pildi url ja ma pean need postituses ära muutma?
EDIT: ja nii ongi, avalikustamise järel pean uued lingid panema.
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

Teema algataja
janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #28 Postitas janis » 21 Nov 2016, 11:49

Nüüd on nähtav!
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 274
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #29 Postitas võll » 21 Nov 2016, 12:05

Endiselt ei näe
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4158
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 349 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: CT 601, 2012a

Lugemata postitus #30 Postitas Macintosh » 21 Nov 2016, 12:09

janis kirjutas:Nüüd on nähtav!

Mitte kõik pildid. Osad on ikka katki.
Kui kasutad GDrive siis tee nii:
* tee eraldi kaust kuhu paned avalikult näidatavad fotod
* määra kaust aeadeeteat avalikuks
* tõsta kausta fotod mida soovid jagada
* jaga pilte sealt konkreetsest kaustast
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist