Yamaha TDM 850 margus014
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Yamaha TDM 850 margus014
Soetasin (või siis tegelt vahetasin) selle TDM 2011a sügisel oma endise Cagiva vastu.
Alguses oli ta siis selline:
Talv tuli peale ja kiskusin masina pulkadeks.
Amordid laiali ja sisse uued puksid (amortidel oli lõtk) ja tihendid:
Samut muretsesin amortde tööpindade kaitseks kummilõdvikud:
Leiutasin omanäolise käigunäitaja
Raam liivapritsiga puhtaks:
Uus värv peale:
Ka mootor liivapritsiga puhtaks ja must värv peale:
Hakkab vaikselt tagasi kokku saama:
Ketihammakaga tekkisid probleemid, kuna keegi eelmistest omanikest oli mutri võlli külge keevitusega fikseerinud:
Lahenduseks mötlesin sellise asja välja, et keermestatud võlli tuleb maha "treida" ja sinna peale uus keermega puks keevitada. "Treimine" toimuks pneumofreesi abil- mootor töötab 5 käiguga ja pöörgeid nii 2000-2500 ringis. Freesile peaks veel mingi toetuspunkti/aluse tegema, et saaks ühtlaselt feesida.
Paraku tuli aga kevad välkkiirelt peale ja ei jõudnudki seda lahendust valmis teha, vaid pidin uuesti mutri völli külge keevitama. Luban et teen tuleval talvel selle ära!.
Tegin esituled väheke viisakamaks:
originaalis:
Ja pärast:
Ja sis mõtlesin sellise massiivse mootorikaitse peale See on mul plaanis veel ära teha
Paigaldasin mootorile õlirõhuanduri:
Uus krossilenks:
Ja gondlid värvitud:
Givi kohvriraamikinnitamiseks tegin sellise Al plaadi:
Ja kleepsud ka peale:
Võiks ära mainida ka selle, et alguses oli kütusekulu 6,8L/100km kohta. Peale klappide reguleerimist, karpade seadistamist ja uute nõelade ja emulsioonikauevude panekut langes kütusekulu 5,5L peale. Ning masin on ka erksam, kui enne.
Tuli küll jube pikk postitus, aga vähemalt on palju pildimaterjali
Kes tahab veel rohkem pilte ja ka inglisekeelset juttu siis link CarpeTDM foorumisse on siin:
http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=23452
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Tubli töö la kena tulemus
Küsimus tuleb tuleviku kohta. Ei ole paraku kursis Su sõiduharjumustega, sry kui asjatundmatu.
Mille eest Sa mootorit sellise massiivse kaitsega kaitsta kavatsed ? Kas jahutusega probleeme ei teki?
-
Teema algataja - Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha TDM 850 margus014
rannamees kirjutas:Mille eest Sa mootorit sellise massiivse kaitsega kaitsta kavatsed ? Kas jahutusega probleeme ei teki?
Pöhi tuleks tugevam- see oleks kivide ja muu kaitseks. Esiosa oleks õhem ja see rohkem pori kaitseks, mida märjal kruusateel tuleb kohutavalt palju ja mis mätsib end igale poole vahele...
Jahutusprobleeme ei teki. Radikas on tal piisavalt suur ja TDM mootor on nagunii sõiduajal "külmapoolne"
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Tubli töö tõesti ära tehtud ja peab mainima et käiguindikaator on tõesti originaalne ja kaval lahendus
-
Teema algataja - Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Kuna käigunäidik saab iga käigu jaoks eraldi massi käigukasti ussvöllilt (Iga käigu jaoks on erlaldi kontaktklemm) , on tegemist väga lollikindla lahendusega, mitte nagu need, mis magneti abil oma impulsi käigukangi liikumise pealt saavad.
Ma olen sötinud ca 1000km see hooaeg ja pean ütlema, et käigunäidik on linnasõidul ülimalt mugav asi. Samuti kaob maanteel ära "lisakäigu otsimine"
TDM'idele pole probleemi neid veel teha (ühele huvilisele Inglismaal olen juba sama asja teinud ning juba on ka Eesti esimene huviline olemas). Teiste tsiklimudelite sobivusega ei ole hetkel kindel. Kõik sõltub ussvõlli andurist.
-
Teema algataja - Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha TDM 850 margus014
timoriik kirjutas:Et siis XTZ750 ja TRX850-le peaks kohe kindlasti sobima?
Jup.
Re: Yamaha TDM 850 margus014
margus014 kirjutas:Kuna käigunäidik saab iga käigu jaoks eraldi massi käigukasti ussvöllilt (Iga käigu jaoks on erlaldi kontaktklemm) , on tegemist väga lollikindla lahendusega, mitte nagu need, mis magneti abil oma impulsi käigukangi liikumise pealt saavad.
Ma olen sötinud ca 1000km see hooaeg ja pean ütlema, et käigunäidik on linnasõidul ülimalt mugav asi. Samuti kaob maanteel ära "lisakäigu otsimine"
TDM'idele pole probleemi neid veel teha (ühele huvilisele Inglismaal olen juba sama asja teinud ning juba on ka Eesti esimene huviline olemas). Teiste tsiklimudelite sobivusega ei ole hetkel kindel. Kõik sõltub ussvõlli andurist.
5+!
-
Teema algataja - Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Seega, kui keegi on veel huvitatud sellisest käigunäitajast, siis kirjutage mulle privasse või helistage 5902 9988
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Täitsa hull värk, ilus töö! Pole absoluutselt minu stiili ratas, aga tehtud töö ja selle kvaliteedi eest võib küll kiita
Selle esimese hammaka loo juures ma nokiks nina ja oleks asja sinnapaika jätnud
Käigunäidik nagu mainitud - väga originaalne...
Edu
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Minu TDM.
Piisab täiesti sellisest mootori kaitsmisest. Proovitud nii maanteel kui metsas.
Olen pikalt plaaninin tagaosa lühemaks teha.
-
Teema algataja - Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha TDM 850 margus014
pritsu kirjutas:Minu TDM.
Piisab täiesti sellisest mootori kaitsmisest. Proovitud nii maanteel kui metsas.
Olen pikalt plaaninin tagaosa lühemaks teha.
Ja isegi esiporitiiba pole vaja?
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Ära muretse, see käis remondis, ammu juba küljes
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Oleks vähe nõu vaja ja kuna siin teemaalgataja suutis juba käikude näidiku aretada, siis ehk oskab nõu anda spidoka osas. Spido lõpetas siis töölepingu ära. Tross tundus täies pikkuses terve olevat (kilomeetreid loeb ka). Kas tross võib olla liiga lühike, et nt. ei anna korralikult ülesse enam kontakti või peaks viga kuskilt mujalt otsima? Mis spidoka taga olevas konstruis selle seieri liikuma paneb?
Hetkel siis kiirust piilun ratta spido pealt aga tahaks selle originaali ikka kuidagi toimima saada
-
Teema algataja - Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Kas spidotrossi otsad on ilusti neljakandilised või on nad ümaraks kulunud?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Kui ta kilomeetreid õigesti loeb, siis on ikka noole ajamis kamm.
Vaja lahti võtta ja siis näed, mis täpselt.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Jah. Kui kilomeetreid loeb on viga spidos endas. Võiksime koos ühe spidoploki osta- Sa võtaksid sealt spidoka, mina tahaksin aga kõike ülejäänut
Re: Yamaha TDM 850 margus014
margus014 kirjutas:Jah. Kui kilomeetreid loeb on viga spidos endas. Võiksime koos ühe spidoploki osta- Sa võtaksid sealt spidoka, mina tahaksin aga kõike ülejäänut
Ma üritan veidi uurida lähemalt seda spidoka tagust ja seieri liigutajat. Kui see tulemust ei anna, siis on su mõttel jumet
-
Teema algataja - Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Mu TDM'i kütusekulu paneb silmipööritama. Linnas 7,7L/100km kohta ja maanteel 4,8L (110+km/h). Ca 3L erinevus
-
Teema algataja - Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Hooaeg hakkab läbi saama. Kui on veel huvilisi, kes sooviksid custom-made käigunäidikut oma TDM'ile siis võtke ühendust.
Teen neid nii 3VD kui 4TX mudelitele:
Teostan tööd Tartus ja töö hind, koos materialidega on 50€
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Jõudu!
Seda ratast sul enam vist ei ole aga kuidas need LED'id näidiku taga õigel kohal püsisid?
Kardan, et vibratsiooniga nihkuvad paigast.
Lugupidamisega
Martin
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Yamaha TDM 850 margus014
Vaata videot.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.