BMW R1100S läheb lendama =) ja lendabki
Moderaator: Moded
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Hr.Nõel kirjutas:Millal siis orienteeruvalt võime esimest õhkutõusu näha?
Küsimus veel selline- Et mis litsentsi sellega lendamiseks tarvis on?
Kas sama mis "Ultra light" lennukite puhul?
Orjenteervu lendamine on täpselt nii kiiresti kui võimalik ja ei ühtegi päeva rohkem
Kui mootori põksuma saan, loodan et sellel nädalal, siis edasi on juba lihtne. Tiib on olemas ja tõsta ainult peale.
Muidugi siis on tarvis terasmunadega pilooti kes esimese testi ära teeks
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Eelmisel nädalal suurt midagi teha ei saanud. Tõstsin ainult mootori peale ja pagan isegi sobis
Panin mootori ka kaalu peale ja nummer mida nägin oli natukene suurem, kui arvasin.
Mootoriblokk, ilma reduktorita kaalus 75,1kg. 10kg rohkem kui arvasin. Reduktor koos siduriga on 12,5kg.
Kõik kokku siis 87,5kg (koos õliga). ROTAX 912 koos reduktoriga on 60kg et 27,5kg kergem.
Uuemad BMW 1200GS mootorid juttude järgi on kergemad, kui see mis minul.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Sai vahepeal ka reduktor otsa kruvitud. Istus väga täpselt, et au ja kiirus Saksa kvaliteedile. Praegust tegelen leegikate tegemisega.
Oli lootust et saan kasutada originaale, kuid siiski mtte. Originaalid jooksevad vastu raami ja ka läbiksid gondlit. Ühesõnaga leegikatest sain kasutada ainult silindri kinnitust ja ongi kõik. Kui sumbsid valmis siis tuleb elektriga natuke maadelda.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Võib-olla oleks mõistlik väntvõlli ja hooratast kergendada, sest õhusõiduki mootoril vaevalt tänavatsikli käiguühtlust vaja läheb.
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
argo_1974 kirjutas:Võib-olla oleks mõistlik väntvõlli ja hooratast kergendada, sest õhusõiduki mootoril vaevalt tänavatsikli käiguühtlust vaja läheb.
Idee on hea, kuid liiga suur tahtmine on lennata ja ei ole mahti tegeleda.
Sain sumbad ja lambaada anduri külge. Leegikad on siis roostevabaterasest ja 48,3 pealt. Sein on 2mm.
Oli vaja 1,2m toru, kuid võtta polnud kusagilt ja seega pidin ostma 6m lati
Vasak poolne leegikas jooksis kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] sisse ja pidin kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] väikse tüki maha võtma.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Roostevaba toru ja muid juppe sumpa ehituseks saab neti kaudu tellida siit> http://www.db-hp.ee/shopnew/?universaal-osad,242
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Ahhhoii
Pole midagi kribanud, kuid progress on võimas. Etteruttavalt ütlen, et varsti võib šampuse lahti teha
Murdsin kõvasti pead kuidas jala ja käsigaas ühe trossiga teha. Selle deltal oli ka natuke praaki tehtud, nimelt jalagaasil oli koht kuhu tross kinnitada, kuid puudus koht kuhu kõri kinnitada. Ja sinna kuhu tross kinnitada, polnud võimalik üldse kõri kinnitada. Mis seal ikka, tegin uued kinnitused. Käsigaas sai lahendatud nii, et tross liigub vabalt läbi ja õiges kohas on lihtsalt stopperid. Pagan seda on üsna kehva kirjeldada.
Vask põlvest läheb tross karpadesse. Kui jalaga gaasi anda siis liiguvad stopperid käsigaasi hoovast eemale ja kui vaja käsigaasi anda, siis hoob liigutab stoppereid.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Tükk aega murdsin pead kuhu bensiinifiltrid panna. Alguses olid need vahetult enne pihusteid, kuid see polnud kõige parem mõte. Asi selles, et pump jahvataks ikkagi sodi ringi ja kulutaks pumpa. Seega paigaldasin filtri enne pumpa. Katsetasin ka pumba imemis võimet. 1...2 sekundiga imes otsejoones 1m kõrgusele kütuse ludinal üles. Igatahes elektritööd on lõpetatud ja varsti varsti kihutan mööda Riia mäge ülesse Feenoksi poole
Paar klõpsu ka
Kütuse rõhuregulaator on originaal BMW oma 3,5Bar
Bensiinifilter on Golfi oma
Õhufiltrid on K&N ning ilusate ROTAX kirjadega.
Karteri tuulutuse filter on mingi lambikas
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Õhufiltrid on K&N ning ilusate ROTAX kirjadega.
Otse tulise silindripea tagant vaakumist sisselaskeõhku imeda ei ole ilmselt soodsaim lahendus suurima lõppvõimsuse saamiseks.
Mingisugune snorkel vms mis otse vastu jahedat õhuvoolu oleks, aitaks ilmselt märgatavalt kaasa.
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Millise ülekandega reduktor on ja kas see käib käigukasti asemele? Kui suur paak ja mitmeks tunniks?
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
randel kirjutas:Otse tulise silindripea tagant vaakumist sisselaskeõhku imeda ei ole ilmselt soodsaim lahendus suurima lõppvõimsuse saamiseks.Mingisugune snorkel vms mis otse vastu jahedat õhuvoolu oleks, aitaks ilmselt märgatavalt kaasa.
Eks see kindlasti mõjutab, kuid reaalsuses seda jõu puudust ei tunneta. Teine jõu kao koht on leegikate ühendus toru puudumine.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
bitter kirjutas:Millise ülekandega reduktor on ja kas see käib käigukasti asemele? Kui suur paak ja mitmeks tunniks?
Reduktori ülekanne on 2,8:1 ja läheb otse käigukasti asemele. Paak on 60L kui mälu ei peta ja hetkel pole õrna aimugi mitmeks tunniks seda jaguda võiks. Kui mootor võtab 3L tunnis siis 20 tundi peaks saama.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Niii trummid põrisevad.... siin on esimene vide kuidas BMW käima läheb. Alguses töötab väga si*alt, kuid peale "karpade" sünki töötab üli hästi. Tahoka õigsust kontrollisime diagnosti seadmega ja see on üpris täpne.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
ishijupp kirjutas:Millisesse pööretevahemikku jääb normaalne lennurežiim?
Seda on hetkel raske öelda, kuid arvan et 4500....5000RPM Pöörded sõltuvad väga palju ka tiiva iseloomust. Antud deltale läheb täitsa uus ja eelmisest väiksem tiib peale. keegi ei oska arvata kuidas see õhus käitub. Paberite järgi kruisimis kiirus peaks jääma 100..110 km/h juurde.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Natukene juttu juurde. Viimane lihv on antud ja kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] ning prop külge kruvitud.
Propelleriga oli väike jama, nimelt labad olid nii suured, et hakkasid vastu sumbutajaid käima 5mm. Lahendus oli 20mm tsentreerimispuks.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Jama oli ka mootori kondliga [Motobot: õige on "gondliga"]. Nimelt tuli päris palju maha lõigata ja ise kuju anda. Ma ei tea küll mis oli selle põhjus aga igatahes originaa ei sobinud kuidagi. Kas surus gaasi trossid/voolikud kinni või läks hoopis vastu silindrit. gondli [Motobot: õige on "gondli"] õige kuju tegemiseks kulus 1,5h. Vaikselt proovisin ja lõikasin ja tulemus sai täitsa hea.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Päris kaunike teine. EDU!! Ootame esimesi lennuvideoid! Ega aru ei saagi, et tsikli mootor oleks sobib väga hästi sinna.
Mootori oled siis sealpeal ilusti tööle pannud?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Mind kummitavad siin sisse- ja väljalase, oled ju oluliselt muutnud, eriti sisselaske poolt - kuidas see mootor käituma hakkab. kohapeal seistes võib ju käia küll, kuid kas sa reaalseid segusid ka mõõtnud/testinud oled?
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Piipz kirjutas:Mind kummitavad siin sisse- ja väljalase, oled ju oluliselt muutnud, eriti sisselaske poolt - kuidas see mootor käituma hakkab. kohapeal seistes võib ju käia küll, kuid kas sa reaalseid segusid ka mõõtnud/testinud oled?
Mootor töötab väga hästi ja segu paneb paika õhtu tembi ning väljalaskes olev lambta andur. Kui mootorit käivitasime, siis diagnost oli kogu aeg küljas ja see näitas igati korraliku kütuse segu. Tegime ka väikse maapealse sõidu ringi ära ja ei ilmenud ühtki töötamis viga. Kohe kohe jagan ka video klipi.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Ja siin on väike klipp esimesest testi sõidust. Prop lükkab väga hästi, kuid pidama ei saa. Hetkel on ainult esipidur, kuid tellisin ka tagumistele.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
- Tsikkel: Mutt
- Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Testpiloot leitud ju - Mõmmikul nagunii teiste kategooriate seas lennukijuhi luba kah olemas.
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Tegelt ka tõesti suurimad tänud BMW Guru Mõmmikule, kes näris elektri juhtmed parajaks ja puhus eluvaimu sisse
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Natuke veel juttu, mida mõned teavad aga paljud mitte, nimelt juhtus ka esimene äpardus. Treila peale laadimise aja sai kiirustatud ja delta vajus rõõmsalt per*e peale upakile. Tulemus on see, et kaks propi läksid pooleks nagu niuhti 640.- EUR lendas vastu taevast.
Eks midagi, tuli kolm uut tellida. Uued olid üleni valged ja ohutuse mõttes värvisin otsad punaseks.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Igatahes nüüdseks on uued propid küljes ja toimivad väga hästi. Lisasin ka kuumakindla "teibi" leegikatele, et kuumus gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] üles ei sulataks.
Tagataustal ootab uut omanikku vana delta. Kes soovib siis võtku minuga ühendust.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Järgmisel hooajal on kohustuslik mõnele tsikliüritusele kohale ilmuda lennates. SMASHil näiteks ei pea siis käepaela ostma.
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Õhtust härrased!
Tegelikult oli plaanis esimene DEMO sõit teha ja filmida eile, kuid tuul oli liiga tugev, et õnne narrida
Siin on ka klipp tiiva peale panemisest, küll lühikene aga siiski.
Kibelev omanik, kuid tuul, pagan liiga tugev turbulentne tuul
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
motoratsutaja kirjutas:Tahaks näha jah juba esimest DEMO lendu
Oii seda ootan isegi
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.