Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
ivari
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Juun 2012, 10:50
Tsikkel: Z1000

Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #1 Postitas ivari » 10 Aug 2012, 23:19

Tervist!

Mõtlesin, et jagan oma rõõmu ka siinse rahvaga. Päris pikalt on mulle Z meeldinud ning juhuslikult saigi Eesti pinnalt oma unistuste ratas leitud koos õige värvi ning lisadega. Lõuna ajal sain load kätte ning nüüd õhtul juba ratta :D . Senine sõidukogemus piirneb vaid motokooli er-6n-iga, mis ei ole ka halb ratas, aga no Z on ikka midagi muud. Nüüd õhtul peale mõnetunnist sõitu on endiselt tobe irve näol :mrgreen: .

Rattal oli 1 omanik ennem mind, kes ostis selle Ameerikas. Mõned aastad tagasi kolis ta siia ning nüüd pani ratta müüki. Läbisõit on 9100 km, mida tõestab ka välimus. Päris mitmed juba küsinud, kas tegu on tutika rattaga. Samuti on tehnika suurepärases korras. Sellel järelejäänud hooajal ei plaani ratta juures midagi muuta ega teha. Tagumine suunatuli ja nr alust vajavad veidi kohendamist ning üks pisikene kriim kõrvaldamist, aga see on ka kõik. Jõudu on tal ka vähemalt esialgu piisavalt, päris tühjaks veel ei julgenud vajutada, vaja ennem temaga harjuda :mrgreen:

Veel meeldib ratta juures see, et sellel on ka tagumine sadula kate ning põhjakate, enamikel need puudu. Ilma on ta kuidagi poolik. Paljudele ei meeldi need summutid, minu arvates pole neil häda midagi. Kunagi kui tõesti jääb jõudu puudu, saab nad alati kergemate ja paremini hingavatega asendada. Eelmise omaniku poolt on lisatud ka lenksu amort, kukkumispunnid, suurem tuuleklaas ning peeglid. Niipalju on sellest klaasist kasu, et erinevalt kooli rattast ei ole sellega 100ga sõites eriti vastutuult tunda. Ega muud ei oskagi lisada, kes linnapeal näeb, siis tunneb ära, sellise värviga pole neid eriti silma hakanud siin.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Kasutaja avatar

Maku
Postitusi: 215
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:29
Tsikkel: Kawa ZX-6R '04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #2 Postitas Maku » 10 Aug 2012, 23:37

Egas muud, kui muretuid kilomeetreid ja ilusaid sõiduilmasid :wink: Ratas ka väga kena!
Viimati muutis Maku, 10 Aug 2012, 23:38, muudetud 1 kord kokku.
Väikesed inimesed räägivad teistest, keskmised inimesed räägivad sündmustest, ülejäänud räägivad ideedest.
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni

zx12r

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #3 Postitas zx12r » 10 Aug 2012, 23:37

Väga äge püss!

See sumpade lahendus on mu meelest igati äge.

Ära liiga uljalt võta, asfalt vahel külmavõitu hommikuti juba ning autojuhidki peale puhkuseid teedel tagasi närvitsemas.

Muretuid kilomeetreid!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ivari
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Juun 2012, 10:50
Tsikkel: Z1000

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #4 Postitas ivari » 10 Aug 2012, 23:51

Tänud, ega jah autode vahel ei tahagi hullu panna, sõidukogemust ka ju veel eriti pole. Esialgu ikka nii, nagu koolis õpetati, sõidan sõiduraja keskel ja ei nõelu autode vahelt foori alla esimeseks :)
Kasutaja avatar

Erkki
Postitusi: 107
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #5 Postitas Erkki » 11 Aug 2012, 02:54

ivari kirjutas:Tänud, ega jah autode vahel ei tahagi hullu panna, sõidukogemust ka ju veel eriti pole. Esialgu ikka nii, nagu koolis õpetati, sõidan sõiduraja keskel ja ei nõelu autode vahelt foori alla esimeseks :)


Hea idee (w) ....ja õnnitlused lubade ning väga hea välimusega ratta puhul.

Muretuid kilomeetreid :bsmile:
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 366
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #6 Postitas kristjan128 » 11 Aug 2012, 10:33

Väga kena ratas!!! Ise vahetaksin suunakad ära, aga see maitse asi. Õnne lubade puhul kah! :bsmile:
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 656
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #7 Postitas Andrea » 12 Aug 2012, 14:04

Väga edev ratas. Sa oled Leppneeme poiss? Kui jah, siis vahest trehvab. :) Edu!
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 418
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #8 Postitas DGAF » 12 Aug 2012, 14:10

Väga ilus ratas!
Õige otsus algul rahulikult asja võtta - küll tulevikus on aega seda gaasi peale keerata aplamalt.

Muide, väga hea kinda valik. Enda valik langes samadele :)
born under a bad sign
Kasutaja avatar

Teema algataja
ivari
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Juun 2012, 10:50
Tsikkel: Z1000

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #9 Postitas ivari » 12 Aug 2012, 22:27

Igal õhtul nüüd sõitmas käinud ja peab ütlema, et olen rattaga rahul, samuti ka varustusega. Suunatuled jäävad praegu originaalid, IRL nad ei riiva niipalju silma. Nr hoidja tegin uue ning panin väiksema LED valgusti. Peale läikima löömist mõned pildid ka :mrgreen:

Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis ivari, 01 Sept 2012, 13:28, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Slinky
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mär 2011, 18:25
Tsikkel: 05' z750
Asukoht: Tallinn

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #10 Postitas Slinky » 12 Aug 2012, 23:41

Kena ratas, ohutuid ja muretuid kilomeetreid! :bsmile: :wink:
Kasutaja avatar

Teema algataja
ivari
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Juun 2012, 10:50
Tsikkel: Z1000

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #11 Postitas ivari » 12 Aug 2012, 23:50

Ehk oskab keegi ka paarile küsimusele vastata:
1. Saab Eestist kuskilt sobivat touch up painti osta või vaid Ebayst?
2. On seal vahet, kas tankida 95-te või 98-t?

mega1
Postitusi: 435
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #12 Postitas mega1 » 13 Aug 2012, 08:40

värvi saad ainult internetist ise pool aastat tagasi sama probleemi ees
ikka 95 , 98 lähevad torud pikapeale siniseks.tundub uue seisukorras olev ratas kui saladuspole mis
hinda ta orienteeruvalt jäi.
Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

mrt36
Postitusi: 100
Liitunud: 27 Sept 2004, 20:42
Tsikkel: fuck stock
Asukoht: Söörömöö-Tallinn
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #13 Postitas mrt36 » 13 Aug 2012, 12:52

Kus kohas led numbritule ostsid? Suunatuled on küll jubedad. Pisikesed led suunad ja siis viispluss!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ivari
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Juun 2012, 10:50
Tsikkel: Z1000

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #14 Postitas ivari » 13 Aug 2012, 14:40

Numbritule sain Motodepoost ning värvi tellisin ka Ebayst hommikul ära. Suunatuled ei häiri ja ilmselt need paistavad liikluses rohkem välja kui pisikesed LED-idega tuled.
Viimati muutis ivari, 01 Sept 2012, 13:25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Kristo_P
Postitusi: 96
Liitunud: 11 Okt 2011, 01:39
Tsikkel: R6
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #15 Postitas Kristo_P » 13 Aug 2012, 17:24

Väga kena ratas!! Linnapildis ei saa tõesti märkamatuks jääda 8)
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 444
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: HONDA CBR1000RR
Asukoht: Kose

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #16 Postitas Mait.V » 13 Aug 2012, 19:53

mega1 kirjutas:värvi saad ainult internetist ise pool aastat tagasi sama probleemi ees
ikka 95 , 98 lähevad torud pikapeale siniseks.



Ausõna, mida kuradit? :nono:
Ma ei tea, no kas te tõesti ei tunne kiirendusel vahet 95 ja 98 sõites :roll: ????
Leegitorud lähevad siniseks, so what. Vähemalt on tsiklil 20+ hobujõudu juures.
Olen elus korra 95 tankinud oma R1, kuna tõesti lihtsalt polnud valikut. Olles kogenud seda jõukadu ja seda mootori ebaühtlast käimist, võin julgelt vanduda et pigem kõnnin tsikliga 100 km jala kui veel peaksin EESTI 95 kasutama.
51994779
Kasutaja avatar

pea
Postitusi: 244
Liitunud: 30 Aug 2005, 12:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #17 Postitas pea » 13 Aug 2012, 20:04

ivari kirjutas:
Antu14 kirjutas:Sa oled Leppneeme poiss?


...Suunatuled jäävad originaalid, IRL nad ei riiva niipalju silma. ...


Mis see IRL on? Isamaa ja res publika liit?
Kasutaja avatar

rinx85
Postitusi: 249
Liitunud: 21 Veebr 2012, 22:27
Tsikkel: bandit
Asukoht: vanalinn
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #18 Postitas rinx85 » 13 Aug 2012, 20:25

kareelius kirjutas:
ivari kirjutas:
Antu14 kirjutas:Sa oled Leppneeme poiss?


...Suunatuled jäävad originaalid, IRL nad ei riiva niipalju silma. ...


Mis see IRL on? Isamaa ja res publika liit?


sõnastik vanakoolimeestele:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=irl
Pilt
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 563
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Tsikkel: gsxr1000k4 / crf450
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #19 Postitas westel » 14 Aug 2012, 00:31

IZH kirjutas:
mega1 kirjutas:värvi saad ainult internetist ise pool aastat tagasi sama probleemi ees
ikka 95 , 98 lähevad torud pikapeale siniseks.



Ausõna, mida kuradit? :nono:
Ma ei tea, no kas te tõesti ei tunne kiirendusel vahet 95 ja 98 sõites :roll: ????
Leegitorud lähevad siniseks, so what. Vähemalt on tsiklil 20+ hobujõudu juures.
Olen elus korra 95 tankinud oma R1, kuna tõesti lihtsalt polnud valikut. Olles kogenud seda jõukadu ja seda mootori ebaühtlast käimist, võin julgelt vanduda et pigem kõnnin tsikliga 100 km jala kui veel peaksin EESTI 95 kasutama.


95 ei kõlba jah kuhugile... sellega võib ainult lõket teha :ner:

kurikristjan
Postitusi: 1191
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #20 Postitas kurikristjan » 14 Aug 2012, 06:36

Oleneb vist ostukohast ja paiknemisest kaardil, sest omal peale 98 tankimist tekkisid käivitusprobleemid peale seda, kui ratas seisis öö väljas. Hommikul töölt tulles tuli käima joosta. 95ga ei juhtunud seda kunagi, isegi kui vahel veidihalvemini siis käivitus ta ikkagi iga kord. Ilmselt pask bensiin.
Hälvik-mootorrattur
Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 429
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: Z1000 2011'
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #21 Postitas Junzu » 14 Aug 2012, 09:02

Kõik rattad senimaani ilusti käinud 95-ga sõites. (togi) Aga selle bensu teema võiks vist ümber tõsta eraldi kuskile arutamiseks...

Kawasaki on küll väga ilus ja sile. :bsmile:
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'
Kasutaja avatar

Kew
Postitusi: 68
Liitunud: 06 Mär 2011, 16:28
Tsikkel: Kawasaki z1000
Asukoht: Helsinki/Vantaa 0400489814

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #22 Postitas Kew » 15 Aug 2012, 20:37

Suunatuled on küll nagu eritööde auto vilkurid... :D aga no, It´s a taste! Ülejäänu poolepealt alati z1000-le kahekäega poolt. Väga hea ratas. Endalgi osutus z esimeseks tõsiseks tänava rattaks, ja megaväga rahul.
Ilus z-porgand su kaa!!! :D

MadisK
Postitusi: 7
Liitunud: 09 Mär 2012, 19:04
Tsikkel: Kawasaki Z750

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #23 Postitas MadisK » 16 Aug 2012, 09:37

Kuidas kiivriga rahul oled?
Kasutaja avatar

Teema algataja
ivari
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Juun 2012, 10:50
Tsikkel: Z1000

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #24 Postitas ivari » 16 Aug 2012, 12:00

Kuna teiste kiivritega sõitnud pole, siis ei oska võrrelda. Tuul käib läbi, uduseks ei lähe. Siiani olen rahul.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ivari
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Juun 2012, 10:50
Tsikkel: Z1000

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #25 Postitas ivari » 26 Sept 2012, 20:40

Eile saabusid sellised asjad:
Pilt
Pilt

Ennem tellimist sai mitmeid tunde youtubes passitud ja erinevate slip on-ide hääli kuulatud ja tundus, et Mivv on õige valik. Et tegu on titaaniumist summutitega, siis need kaaluvad kokku veidi alla 7kg, vanad aga on ~15kg. Nii et lisaks häälele, ka kerge kaalusääst. Tänaseks õnneks kuivasid tänavad ära ning sai üle mitme vihmase nädala natukene sõidetud ja proovitud. Esmamuljed on head. Ennem oli ratas nii vaikne, et autodele lähenedes või vahelt mööda sõites nägid juhid mind alles siis, kui neist möödunud olin, nüüd aga juba tõmbavad varakult eest. Ohutum tunne sõita kohe :)

Väidetavalt pidi nendega lisanduma ka 3-5 hp-d aga ise seda väga ei usu. Samas esiratast tahab bike nüüd karmimal kiirendusel üles tõsta, vanadega oli rahulikum.
4-2-1 süsteemi ei raatsinud osta kuna see lisa 10+ hp oleks koos PC3-ga maksma läinud 1600+€.

Hääle kohta ka mõned videod, mis netist leitud:
http://www.youtube.com/watch?v=1Zhmqhd_ ... page#t=33s
http://www.youtube.com/watch?v=Tkee-PQj ... page#t=39s

ilma db-killeriteta aga selline :wack: Ma ei hakka neid ilmselt ära kakkuma :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=iA-2fYrOZak


Eks kunagi kui mõningad pisiasjad veel välja vahetatud, katsun korralikumad ja paremad pildid teha.
Pilt
Pilt
Pilt

Ketti puhastasin ka millalgi ning poest ostsin keti õli aga ise kujutasin ette, et õli on õli, mitte selline valge kleepuv jobi . Aga juu siis peab olema selline :lol:
Viimati muutis ivari, 15 Jaan 2013, 16:15, muudetud 1 kord kokku.

extremist
Postitusi: 498
Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
Asukoht: Viimsi

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #26 Postitas extremist » 26 Sept 2012, 20:54

Sitaks vinge ratas :twisted:
Aga ketti ära küll pese, lihtsalt lapiga vana maha ja selle spreiga sinna laagrite vahele lasta. Just räägiti mingi aeg tagasi kuidas kette üle hooldatakse :bsmile: ja kindlasti spets keti õli (või saeketiõli) a mitte mingi WD40 või mootoriõli vms :lol:

davidsoniharald
Postitusi: 1411
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #27 Postitas davidsoniharald » 26 Sept 2012, 21:00

ivari kirjutas:
Et tegu on titaaniumist summutitega...


Tegemist ei ole titaaniumist summutitega. Tegemist on TITAANIST summutitega. Proovime natuke ikka emakeelt tervena hoida.

Muidu ratas on väga ilus :!: (w)
Kasutaja avatar

mikko9
Postitusi: 60
Liitunud: 18 Jaan 2012, 19:04
Tsikkel: Yamaha YZ250F, Kawasaki Z750

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #28 Postitas mikko9 » 26 Sept 2012, 21:07

5+! Kui saladus pole, kust kaugelt tellitud, mis kujunes lõpphinnaks? "Otse läbi" küttekulu ka mõjutanud? Vinge...
Kõnnib Sterliz mööda tänavat. Näeb meest aiale soditud roppusi valge värviga üle võõpamas- "MODERAATOR", mõtleb Stierlitz... ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
ivari
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Juun 2012, 10:50
Tsikkel: Z1000

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #29 Postitas ivari » 26 Sept 2012, 21:40

Siit: http://www.carpimoto.com/ Odavam, kui Ebayst igatahes. Kütusekulu kohta ei tea kuna alles täna tegin esimese sõidu. Samas seni on see olnud 6-7l kandis ja ei usu, et nüüd kõrgemaks võiks minna.

Alguses panin ketile mootoriõli nagu siin kuskil soovitati aga see kulmineerus tagaratta põhjaliku puhastusega õlipritsmetest :wack: praegu kasutasin sellist: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=131&item=3639 Jutujärgi peaks ju ok olema aga õli ta küll ei meenuta.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 620
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Kawasaki Z1000 03' - Ivari

Lugemata postitus #30 Postitas villy » 26 Sept 2012, 21:54

Mul naabrimehel ka Z1000 otseläbi püttidega. Kõrv kohe puhkab kui ratas tööle pannakse. Mis ma olen tähele pannud on see, et just Z1000-l on sport väljalaske puhul omapärane ja väga kaif hääl võrreldes teiste R4 mootoritega. Sarnane "ralli" Subaru omapärasele häälele. Igastahes väga kena =)




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist