Aprilia Pegaso 650 *Necro
Moderaator: Moded
Aprilia Pegaso 650 *Necro
Kuna sõiduisu hirmus suur, ning enduro tüüpi tsiklid hingelähedased, siis ei raatsinud enam oodata ja tõin ta lõpuks ära. Algsest plaanist osta yamaha, sai kiirelt ümbermõeldud plaan osta just konkreetne masin. Ega kui sa unistama jääd, siis kaovad kõik enam-vähem rattad turult nagu soojad saiad. Anyway,
Praeguseks on maha sõidetud 98 kilomeetrit (+/-5). Esmamulje on suhteliselt hea. Masin ise sama vana kui mina, ehk siis 93 aasta väljalase. Vedelikjahutus, Üks silinder, 652ccm (39.4 kuuptolli), viieklapilise peaga. Mis mulle istme alt silma jäi, on kaks karburaatorit. Või õigemini üks korpus, aga ju siis on mõlema sisselakse klapi jaoks eraldi karpa. Võin ka rängalt eksida, aga paistab nii. Sõidab väga hästi. Rulli keerates ei saa arugi, kui juba 80 sees on. Täna sai peale ülevaatust Põltsamaa olerexi juures veidi sigatsetud. Samuti tegin ka oma esimese maanteesõidu, mis osutus väga räigeks kogemuseks. Vihmaga sõita, kui kiivril visiir puudub, ei ole just põnev. Pinge missugune, aga enam ei taha. Aga praegu üritan võtta vaikselt ja mõned sajad kilomeetrid veel kellale saada. Tehniline pool tahab ka natuke tegemist. Tagumine pidurisüsteem ja muud sellised sõitu mitte segavad, aga problemaatilised kohad.
Selline ta siis on.
-
- Postitusi: 179
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Mis yamahat muidu vaatasid? Muidu see sama Pegaso oli päris tükk aega müügis, vahepeal sai kuulutus läbi. Miks ümber mõtlesid?
Piltidel paistab korralik. Peaks olema jah 2x karpat: "three intake and two exhaust valves set radially in the head, and a pair of 33mm Mikuni constant-velocity carbs. The twin-carb set-up, as opposed to, say, a single 40mm carb, allows for more efficient and responsive metering of fuel, especially at lower rpm. "
Jaksu ja muretuid kilomeetreid
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Yamahadest jäid silma alguses Xt seeria, mis osutus minu jaoks ebasobivateks variandiks, kuna need olid õhkjahutusega. Siis tekkis juurde XTZ, mille viimane müügis olev odavam variant osteti enne ära, kui ma suutsin raha kokku lüüa. Ja põhimõtteliselt sai igasugune isu otsa vaadata teisi rattureid oma endurodega ringi põristamas. Vaatasin, et Aprilia pole ka paha variant. Sai siis veidi foorumites tuhnitud ja ksf extinction-it piinatud küsimustega, et kuidas on ja kuidas muidu vastu peab. Miks omanik selle müüki pani oli pelgalt ajapuudus sellega tegeleda. Anyway, mul on räige kalduvus teemast mööda minna, selelst tingitud ka see segane jutt, mida ma koguaeg ajan . Masin ise näeb ka välja suhteliselt korralik, aga kui lähemale minna, siis on märgata roostet leegitorudel ja väiksed värvikahjustusi tulenevalt ratta vanusest.
Ikkagi kaks karpat jah. Tänud tuvastamise eest. Ma ise ei ole antud mudeli kohta eriti uurinud netis, kui siis ainult varuosade kättesaadavust.
Eks ma ürita jah kuidagi liigelda, kuigi peab uue kiivri soetama kibekiirelt, kuna vanal puudub visiir ja ei ole täpselt peaga sobiv, mille tõttu maantel võtab tuule alla ja tahab peast ära lennata. Kiiver Liiga suur. Kui kindad ka veel saaks, siis on eriti hea.
Kui keegi peaks märkama, visake julgelt käppa.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Necro kirjutas:. Tehniline pool tahab ka natuke tegemist. Tagumine pidurisüsteem ja muud sellised sõitu mitte segavad, aga problemaatilised kohad.
Pidurid tõesti sõitu ei sega , aga kui proovid pidama saada , siis seda võivad kohati segada
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Eks see tagumine ketas tahab vahetust jah, kuigi pidurdamisega probleeme pole. Ja ma arvan et lähitulevikus ei tule ka. Lihtsalt ketas ilmutab kulumismärke. Ja see uus ketas, mille eelmine omanik kaasa andis, tundub väga kahtlane. Ma ei tea, kui raske neid treipingis teha on, aga tundub väga odav värk olevat, võrreldes sellega mis praegu küljes on. Mingipäev lasen spetsialistil üle vaadata, kas on ikka on kasutuskõlblik ketas. Kui on, siis tellin klotsid ja läheb vahetusse. Alati saab ka jalaga pidurdada
-
- Postitusi: 179
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Mis õhkjahutusel viga ? Jaa..ühte XTZ tahtsin isegi kunagi...kuid siis oli kuulutus läbi saanud, kuid ilmus hiljem uuesti müüki. Ei ole midagi segast su jutul .Eks seda roostet ikka jagub, mu raamil on ka päris palju kohti roostes. Plaanid metsa ka künda?
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Ega ma ei teagi õhkjahutuse miinuseid, kuid kas pikal sõidul mootor liialt kuumaks ei lähe? Vedelikjahutus peaks kannatama pikemaid otsi paremini. Praegu veel kindlalt ei ütle, aga kunagi tahaks yamaha ka ära proovida. Olgu ta siis mis tahes jahutusega, aga enduro kindlasti. Siis tekib mingi võrdlusmoment. Metsa kündmise kohta ei oska veel öelda. Rattal veel uue omaniku poolne sissesõit tegemata . Aga täna sai kaaskolleegidele siloteo ajal ratast tutvustamas käidud küll. Seda siis vihmast märjal põllul. Kus olid veel mudased rööpad, ja muud sellist kama. Aga sellisel tõsisel enduro katsel pole veel käinud.
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Esimene pikem ots tehtud ja asi vägagi positiivne, muidugi koos väikese negatiivsusega. Sõitis väga hästi. Kuigi üks cchopperiga vennike ja kaks välismaalasest enduro mehikest panid pika auruga mööda. Kuigi olin tsikli seljas, siis ei kippunud väga rulli keerama. Isegi pika sirge peal, aga retke alguses sain ilusti 140 sisse. Ma arvan, et läheb rohkem, aga kiiruskatsed pole eesmärk. Asi seegi. Kuigi tagasisõites tekkis selline "jõnksutamine". Alguses arvasin, et tagumine pidur vb juperdab, aga selle välistasin kiirelt, kuna see peale ei jäänud. Võimalik, et kett pole piisavalt pingul. Kütuse taseme märgutuli tuleks ka korda teha. Enne Paia (Imavere) risti tõmbas puterdama, sain kiirelt reservile ümber, enne kui ära kooles. Niiet see tuli ei teeks paha, kui ta juba kellaplokis sees on. Kuna antud isendil pole eraldi kütusenäidikut, kui sellist.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Õhkjahutus ei ole mingi argument miks jätta tsikkel ostmata ja üle ei kuumene seal midagi pikemal otsal, see on mingi nõme pubekatest säärekameeste jutt. Mu divekas oli samamoodi õhkjahutusega ja mis sa arvad kui vähe sellega 90-ga sõideti? Masin sai enamikul 10 kildistel lõikudel ka täiega pähe, poole paide tee pealt põhjagaasiga koju sõit jne, ja mitte midagi ei juhtunud. Kingokongo oli ka õhkjahutusega ning käis metsas, rajal ja põletas kummi mitte kehvemini kui analoogne vesijahutuspill oleks teinud. XT on hea ratas iseenesest ja ma eelistaks alati sellise vanuse juures japsi itaallasele, kui tegu on tarbeeseme rolli täitva rattaga.
Õhkjahutus teeb masina ainult lihtsamalks ja odavamalt hooldatavaks. Näen et ostad juba uut radiaatorit... Kui ta kahega on siis võib-olla KX250 krossika omad sobivad ja saaksin need sulle.
Muidu 98 km pole mingi kilometraaz, ´tegelikult sõidetakse ühe sõiduõhtuga ka rohkem maha!
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Lihtsad kahtlused muudavad vahel asja päris pööraselt. Anyway, eks ma siis olen järgmine kord targem.
Ja kui sa mõtled kaheosalist radikat, siis pegasusel on ühes tükis, niiet Kawa radikas tundub "no go".
Praegune kilometraaz on 250-ne ringis , aga küll ma veel jõuan, Põltsamaa veel suurelt osalt eksploreerimata .
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
kaardista linnas kõikvõimalikud pollarite marsuudid ja võimalikud eest ära saamise kohad ära
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
No aina põnevamaks läheb .
Täna proovisin käivitada, et veidi sõita, aga tulutult. Säde olemas, bensiini saab kätte. Korra isegi nagu lubas. Pole teist küünalt ka, et proovida, äna ei saa ka kuskilt. Anyway, üks kahtlane tegur on veel. Nimelt, kui käivitamisel rulli veits keerata, tuleb mootorisse mingi räige ragin sisse. Ma ei oska ette kujutadagi, kuskohast. Kas starter viskab üle, või on miskit muud mäda, ei tea. Kui rull rahule jätta, veab ilusti ringi. Ja olen ka tähele pannud, et mootorit seisma jättes käib üks tugev kolks, kui mootor seiskub täielikult.
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Küünlavahetusest seekord piisas. Töötab suhteliselt hästi, kuigi karpa tahab veidi seadistamist. Vahetasin ka jahutusvedeliku ära. Seda läheb sinna midagi ühe liitri kanti. Samuti tahab benakraan puhastamist. Mida aeg edasi, seda raskemaks muutub kraani keeramine.
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Õhtupoolikul sai ette võetud väike sõit, kuid ilma ette planeeritud sihtkohata. Varustus selga ja minek. Sõitsin sinna, ots ringi, sõitsin teisele poole, käisin ühes surnuaias, siis keerasin vasakule, panin pidevalt otse, kuni jõudsin pisisaarde. Pajusi poole minnes märkasin Voshodi meest, kel oli konkreetne isend miskipärast seisma jäänud. Siis tuletati ka meelde, et käimas on ju Riskigrupi Saunamöll. Jälle ots ringi, siis jäin teeäärde seisma ja mõtlesin, kas minna või mitte. Siis läks jälle ots ringi ja juba olingi seal. Eelmine aasta jäi minek ära, kuna Izh otsustas ära laguneda. Aga seeaasta sai käidud. Ja ei kahetse. Täitsa tore üritus on. Aga see rada, mis sinna tahapoole tehtud oli jäi proovimata. Aga küll jõuab. isaks sellele tegin ka esimese öise sõidu. Räigelt mõnus on pimedas sõita .
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Valgustus on rahuldav. Kui ma ei eksi siis Philipsi H4-d peaksid sees olema. Pole just kõige erksam, aga väga viga ka pole, ütleme nii, et keskmiselt. Mingit täpset distantsi ei oska öelda, kui kaugele, aga eile eriti täistuledeta ei tahtnud sõita. Mida kaugemale valgustavad, seda kindlam tunne on sõita. Vastasel juhul peab ohutuse huvides kiirusega koonerdama.
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Necro kirjutas:Küünlavahetusest seekord piisas. Töötab suhteliselt hästi, kuigi karpa tahab veidi seadistamist. Vahetasin ka jahutusvedeliku ära. Seda läheb sinna midagi ühe liitri kanti. Samuti tahab benakraan puhastamist. Mida aeg edasi, seda raskemaks muutub kraani keeramine.
mis point seda kraani pidevalt näppida on?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Ma pakun et reservi kätte saada?
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
pyta kirjutas:Necro kirjutas:Küünlavahetusest seekord piisas. Töötab suhteliselt hästi, kuigi karpa tahab veidi seadistamist. Vahetasin ka jahutusvedeliku ära. Seda läheb sinna midagi ühe liitri kanti. Samuti tahab benakraan puhastamist. Mida aeg edasi, seda raskemaks muutub kraani keeramine.
mis point seda kraani pidevalt näppida on?
Eks ta talitab raamatu järgi, seal on kirjas, et peale sõitu kraan kinni.
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Tuono kirjutas:pyta kirjutas:Necro kirjutas:Küünlavahetusest seekord piisas. Töötab suhteliselt hästi, kuigi karpa tahab veidi seadistamist. Vahetasin ka jahutusvedeliku ära. Seda läheb sinna midagi ühe liitri kanti. Samuti tahab benakraan puhastamist. Mida aeg edasi, seda raskemaks muutub kraani keeramine.
mis point seda kraani pidevalt näppida on?
Eks ta talitab raamatu järgi, seal on kirjas, et peale sõitu kraan kinni.
Exactly. Ehk siis, zhi aegadest on see käppa jäänud, et peale sõitu kraan kinni. Konkreetse isendi puhul lahtine kraan ei tohiks midagi teha, aga kuna ta juba selline harjumus on, siis ma ei näe selles midagi destruktiivset ega halba.
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Kui mul on kraan liiga raskelt käima hakanud, siis olen lihtsalt törtsu WD-40 vahele lasknud sinna liikuvale osale ja aitab väga hästi.Tasub proovida.
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Tegelikult on enamustel (ma küll ei tea, kas ka sellel) tsiklitel veel üks kraan, mida juhitakse vaakumiga. Ehk siis automaatselt avatakse, kui käivitad tsikli. Kui see on olemas, siis tõesti pole mõtet kraani näppida. Ise olen 2x korda keeranud 5 aasta jooksul - no oli resrevi vaja kasutada
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Sellest vaakumkraanist ma olen teadlik, kuid seda ma ise ka ei tea, kas sellel isendil on. Ma pole kuskilt omale selle manuali ka saanud. Netist otsi kui siga aga ei leia. Vb pole piisavalt otsinud.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
http://www.ultimateparts.net/aprilia/c. ... =Fuel-cock
vb-olla saab sellest joonisest abi
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Täna sai viljandis käidud ja veidi varustust soetatud. Kindad ja kiiver läksid kohe minu omandisse peale poeskäiku. Praeguse seisuga on pmst kõik olemasolev varustus Acerbiselt. Puudu ainult korralikud saapad, aga vanad tanksaapad on ka suhteliselt mõnusad. Lisaks sellelel proovisin ka kraani veits turgutada. Roostesurma veidi vahele ja hakkas kohe vabamalt liikuma. Eks ta ole sodi täis ja tahab puhastamist.
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Tänaseks on tsiklil ees kuskil natuke alla 800 km sõidetud. Enne lume tulekut üritaks tuhat täis saada, siis on aasta korras ja võib rahuliku meelega koopasse talveunne tuisata. Vahepeal otsisin uue vabajooksusiduri netiavarustest. Kuna originaalsidur pidi hirmkallis olema, siis võtsin odavama alternatiivi. Praegu jääb kas BMW või KTM. Aga eks näis, kui tellitud saab. Muidugi elu esimene äpardus tsikliga sai ka läbitud. Panin ristmikul külje maha, piduriheebel ja spdidomeetri ajami korpus katki. Õnneks tsikkel jäi ise suures tükis terveks, niiet pole viga. Puhastasin kraani raipe ka ära. Suurt tolku sest polnud, sest kraani sees olev kummist tihend on suhteliselt kulunud ja liialt veidra kujuga, et seda siit kusagilt võtta. Millalgi tuleb see ka kusagilt tellida.
Muidugi, kui veel ilma jätkub, siis peaks viimase pikema sõidu ette võtma.
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Mis käekaitsmed sul on? Mul on Pegasol Acerbise kaitsmed sellisest pehmemapoolsest plastikust (kuskilt netist lugesin isegi, et mingi nailonist). Juba käega väänates annab järgi natuke, aga katki ei lähe need. Nii et kui kukud, siis annab kaitse järgi natuke, aga ei purune. Minu omad on saanud maitsta asfaltit, kruusa ja mulda. Igat ühe korra Ja alati on heeblid ja rutskad täiesti terveks jäänud. Tasub sellistesse kaitsetesse investeerida
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Mul on midagi sarnast, materjali poolest, tootjat ei tea, võimalik, et acerbis. Praegu sõidan pooliku heebliga ja väga viga ei ole. Pidurdamine tahab harjutamist. Miks ta mul üldse purunes oli sellest, et küte sai otsa. Viskasin autole köie sappa ja minekut. Liiga laisk olin, et koju lükata. Ja ristmikul pidurdasin ainult esipiduriga ja tõmbas köie rattavahele kinni ja ümber ma olingi. Hea, et niigi läks, aga noh, eks elu õpetab. See üks heebel ees või taga
Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro
Siis sul läks hästi, et heebliga piirdus. Tsikliga auto küljes köiega on lauslollus Sellised asjad võivad väga sitasti lõppeda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.