Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Pika lobitöö ja asjaolude kokkulangemise tõttu sattus minu kätte 98 aasta Yamaha TDM 850.
Ratasi originaalkonditsioonis.
Külge kruvitud tagumine kohver ja käekaitsmed.
Hetkel kellal 55K.
Väidetavalt 48K pealt reguleeritud klapivahed ja see aasta motodepoos esiamordid ära tehtud.
Kuna paberite vormistamine venis ja venis siis see aasta rattaga depoosse ei jõudnudki.
Uuel aastal plaanis sinna viia ja lasta üle vaadata.
Esmapilgul tundus hästi hoitud ja hooldatud ratas olevat.
Tegemist minu esimese rattaga ja teema tehtud enese harimise ja nö ratta päeviku pidamise jaoks.
Mõned pildid:
Taga on Mitas E-07 ja ees Dunlop Trailmax:
Lugesin läbi foorumi TDM teema ja seal oli rehvidest küll ja veel jahutud (peamiselt kiidetud punni ja Mitas E-08?). Ei taha eelpool nimetatud teemat enam rehvi juttudega reostada.
Kuna endal hetkel kogemust null (momendil pole lubegi) ja enamus sõite tuleks esialgu linnas/maanteel siis on soov rehvid välja vahetada (vähemalt tagumine).
Oskab keegi kommenteerida kuidas Trailmax käitub märjal asfaldil?
Mitas E-08 ei oma ka eriti märjal asfaldil pidamist?
Soovitused, näpunäited ja kriitika teretulnud.
Siin veel üks pilt minu mõlemast liikurist:
Minu poolt mõnusat vana ja meeleolukat uut!
Martin
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
õnnitlused! selles tsiklis kindlasti ei pea pettuma!
tagatehviks soovitan Dunlopi TR91 Trailmax... mulle väga meeldis, vihvaga ei olnud libe ja peale 5k km ei näidanud kulumist. Ise sõitsin 75% asf ja 25% kruus.
Sullegi head uut algavat!
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Kena liikur !
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
hea rattavalik.käisid sellise ilmaga sõitmas ka?kuidas rehv pidas?mul korralik tänavarehv all,sellega ei saanud kohaltki minema
edu.
BMW R1150R
KepsKotti
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Tänud head sõnade eest ja muretut uut veelkord
jargo kirjutas:hea rattavalik.käisid sellise ilmaga sõitmas ka?kuidas rehv pidas?mul korralik tänavarehv all,sellega ei saanud kohaltki minema
edu.
Sõita väga ei kannatanud selle lögaga, hoovis oli piisavalt paks kiht seda ollust ja taga ratas hakkas nii mõnelgi korral vaid maad kaevama.
Kuna kolavahetuse teemasse kuhjub poste igapäevaselt siis postitan siia ka mõned "tooted" mille vahetaksin meelsasti TDM'i kraami või motovarustuse vastu (pakkumised paluks PS'i):
Uut omaniku ootavad:
Uued 195/45/15 suverehvid (autole)
Laia randiga 7x15" veljed/rehvid
7 seeria originaal valuveljed Ultra Grip rehvidega
Elektrooniline boost solenoid - MÜÜDUD
Fait Punto GT short shifter - MÜÜDUD
Kolmene lisanäidikute hoidik A-piilarisse - MÜÜDUD
Fiat Marea Weekend 1.6 97' varuosadeks
- Vastu sooviks 17" 5x112 velgesid ja sinna sobivadi rehve (B5 1.8TQ'le)
- TDM 850 98' veljejooksu
- Erinevat motovarustust: riided (180/80), jalatsid (41nr) jm TDM'ga seonduvat
PS! onusnooker, ma nägin küll mis Sa tegid
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Vahepeal oli ratas depoos talvepuhkusel, sai alla uued Michelin Pilot Road 3 papud ja tehti veel nipet-näpet.
Pikalt kestis laibaraudade saaga. Kolm on kohtu seadus ja esmaspäeval said lõpuks külge sellised laibakad mis ei takista liiklemist ja samas kaitsevad ka ratast/ennast.
Kui saab mahti nad maha kiskuda, liivapritsitada ja värvida siis lisan ka pilte ja kui viitsin siis kirjutan ka nende saagast.
Täna ennelõunat sooritasin ARK'is edukalt sõidueksami ja pool tundi tagasi ratast parkides oli kellale kerinud 168.8km
Teedel näeme
Martin
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Mõned numbrid endale hilisemaks mälu värskendamiseks.
Ametlik hooaeg algas eelmisel kolmapäeval lubade saamisega kui odomeeter näitas 55 902km.
Täna tegin õlivahetuse kui kelladel 56 790km.
Esimese 265km keskmiseks tuli 6,6l.
Järgmiseks tankimiseks 6,2l.
Teisipäeval sai käidud Pärnus pizzat söömas ja 350km tripi keskmiseks tuli 5l.
Hetkel sõidetud täpselt 900km ja ratas tundub mõnus.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Sain täna laibakad liivapritsist ja värvimisest kätte.
Soovitud musta matti ei saanud - tulemuseks pigem hall kuid tehti praktiliselt olematu raha eest ja vähemalt ei roosteta enam.
Rauad siis pritsiti, krunditi ja tõmmati halli "rekka" värviga üle.
Martin
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Fikseeme hooaja alguse - 58 159km.
Eelmine hooaeg jäi eluolude muutmise ja ajanappuse tõttu lühikeseks (2500km). Loodetavasti tuleb käesolev parem.
Esmaspäeval sai rattale tehtud kevadine hooldus ning eile õhtul tehtud esimene 100+km ring. Nullile lähenevatest kraadidest ja sellest tulenevalt külmetavatest sõrmedest ja varvastest hoolimata oli jube hea jälle ratta seljas olla.
Givi Monokey System kohvrilt on kaduma läinud nö raamilt vabastamise nupp.
https://www.dropbox.com/s/32wva5q0j9ol0 ... .40.39.jpg
Sinna pessa oleks nüüd uut nuppu vaja mida eraldi tellida ei saa.
Kuna kohver on eelmise omaniku poolt kinni polditud siis oma põhifunktsiooni see nupp kandma ei hakkaks.
Küll aga raskendaks natuke pahatahtliku kohvri avamist.
Kui kellelgi on pakkuda siis palun kirjutada joonistada PM'i.
Teedel kohtumiseni
Martin
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Mina sain selle nupu kunagi Motodepoost kui vana jalutama läks, hetkel ei tea kas täna ka saab sealt.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
TDM kirjutas:Mina sain selle nupu kunagi Motodepoost kui vana jalutama läks, hetkel ei tea kas täna ka saab sealt.
Esialgu sain eitava vastuse. Samas ketikomplekt sai depoost tellitud ja varsti sinna jälle asja. Vaatame siis uuesti üle.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Tervist!
Vahepeal oli ratas garaažis ja ootas ilusate ilmade kiuste juppe ning seejärel vaba aega, et ratta kallal toimetada.
27.04.2014 (58 430km) vahetasin vasakpoolse mootorikaanetihendi, hammasrattad ja keti.
Hammasrataste suurused erinevad. Vanadel ees 17 hammast, taga 42. Uutel ees 16, taga 43 hammast.
Kuna see elu sai seal nagunii lahti kistud siis tegin tutvust el. skeemide ja jootmisega ning meisterdasin käiguindikaatori.
Vahetasin välja ka läbipõlenud pirnid. Varem nägi pimedas sõites vaid jahutusvedeliku temperatuuri näidikut.
Lähitule prin sai ka välja vahetatud, vana kuvas valguse suht ninaette. Nüüd parem kuid mitte ideaalne.
Tuuleklaas sai ka uued kummipuksid ja metallist poldid. Plastikutel oli eelneva omaniku poolt kandid maha keeratud ja pidin välja puurima.
28.04.2014 - 170 km sõitu ja 58 600 pealt õli/filtri vahetus.
Käisin eile õhtul ka väiksel ringil, et kaeda kuidas pimedas käike kuvab. Veidi ere aga samas ei midagi hullu.
Kui peaks kellad tulevikus uuesti küljest võtma siis võib mõelda displeile miski toonitud kile peale panemist ja odomeetrit valgustava pirni väljavahetamist millegi võimsama vastu.
Stiilinäide indikaatorist:
https://www.dropbox.com/s/aj5hp9ekl61s4 ... .01.04.mp4
Kohtumiseni teedel
Martin
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Miks sa ülekande niipalju aeglasemaks tegid?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
TDM kirjutas:Miks sa ülekande niipalju aeglasemaks tegid?
Rebib paremini kohalt ju
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
TDM kirjutas:Miks sa ülekande niipalju aeglasemaks tegid?
Ei olnud teadlik/ei tulnud selle peale.
Käisin poes, tellisin komplekti ja kodus vahetuse käigus selgus, et hammasrattad eri suurusega.
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 13 Mär 2014, 11:10
- Tsikkel: hetkel tsiklivaba...
- Asukoht: Tallinna ümbrus
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Martinez ,see käiguvahetuse indikaator tundub huvitav asi,kas nokitseksid ühe veel valmis?
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Indrekt kirjutas:Martinez ,see käiguvahetuse indikaator tundub huvitav asi,kas nokitseksid ühe veel valmis?
+1
Mul vana suur Vulcan, mille käiguvahetuse ebatäpsus just allapoole pidi olema "eripära," seega indikaator kuluks marjaks ära.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Tere!
Vulcani kohta ei oska öelda kuidas sellel neutraali tuvastab.
Sait kust sain juhendi on hetkel "kalapüüdmise" tõttu blockitud ja allolevad pildid/lingid on kiiruga netist otsitud.
Minu masinal on originaal juhtmestikus 1,0,2 käik tuvastatavad. Pesad kuni 7 signaali jaoks.
Vedasin originaal jutmestiku kõrvale uue kuuese juhtmestiku ja originaalile jootsin dioodid vahele.
3DV on ainult neutraal ja sinna tuleb ülejäänud kontaktid ise tekitada.
Käigu indikaatori enda kättesaamiseks tuleb kett ja esimene hammaks maha võtta. Mina seda ei teinud ja võtsin külje kaane ka maha mis tähendas uue tihendi soetamist. Hammasratta võtsin ikka pärast maha.
4TX´l on käigu indikaatoril ja hammasratta vahel veel kaitseplekk.
Skeem mille karpi pistsin on selline:
Midagi ulme keerulist seal ei ole. Näppisin ise sellist asja esimest korda ja nagu näha sain hakkama.
Lugupidamisega
Martin
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Täna sai uus hooaeg avatud.
Remondipäeviku mõttes panen kirja eelmise aasta toimingud:
Korraline hooldus, piduriklotside vahetus, kollektori keevitus.
Soetasin uue gondliring kuna eelmise omaniku käest saades oli külg maha pandud ja parandustööde käigus üks kinnitus taastamata jäätud - suuremal kiirusel kiskus irvakile. Plastikud ja laibakad said uue värvikatte ning esitule vahetasin välja.
Peale hooaja esimest sõitu on kellal 63 070km.
Loodetavasti on see aasta rohkem aega kaherattalise jaoks.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Neljapäeval käis rattas hoolduses ja eile käisin tiiru Tallinnas.
Motodepoost võtsin ligi Givi 3D603 paagikoti ja Tanklock kiirkinnituse. Kataloogi järgi TDM 850'le ei ole kinnitust saada ja TDM 900 kinnitus koosnes mingitest seibidest ja kummiluttidest jne mis väga ei sümpatiseerinud. Kuna amazonis jäi silma, et ühel kuulutusel on adapteri koodiks BF10 (900'l BF05) siis sai seda proovitud ja istus nagu valatult. 4 auku kattuvad ilusti. Pakis kaasas 4 polti millest 2tk liiga pikad aga nende vahetamine pole probleemiks.
Saab telefoni ilusti koos akupakiga, dokumentide, võtmetega jms kotti pista ja vajadusel hea mugav kaasa võtta kui rattast eemale. Ei hõõru paagilt värvi maha ja näeb soliidne välja. Kui peaks pikemale reisile minema siis ostan 3D604 või mõne suurema juurde.
Kasutasin eile telefoni paagikotis navigeerimiseks. Pead tuleb küll langetada aga hädast aitas välja. Linnas kui visiir irvakil siis kuuli ilusti häälkäsklusi ka ja ei olnud vaja telefoni vahtidagi.
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
TPB kirjutas:ma enam ei mäletanudki milline TDM musta ja läikivana välja näeb
Teravam silm märkab, et tegu on tumerohelise TDM-iga
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
TPB kirjutas:ma näen pildil küll ainult musta
Tegelikult jah, esimesed pildid olid mustana, viimastel paagikotiga piltidel juba tumeroheline.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Mais sai 1000+km tiiruke lõunanaabrite juures väiksemaid aukus teid sõitmas käidud.
Soetasin enne trippi ka rutskasoendused kuid külge sai ainult vasakpoolne. Parem vajab timmimist, gaasitrossi kinnitus hakkas ühest otsast ja käekaitsme kinnitus teisest otsast pooma. Tuleb asjale veidi loominguliselt läheneda.
Elektri poole pealt oleks vaja veidi nõu.
Kui käigunäidiku tegin siis võtsin selle tarvis kallaplokist + ja massi mis tagas indikaatori süttimise siis kui süüte sisse keerad.
Nüüd küsimus USB laadija ja rutskasoenduse kohta.
Kellaplokki ei ole arvatavasti mõistlik kõiki neid tarbijaid ühendada kuid oleks hea tarbijaid süütega kontrollida, muidu imeb aku tühjaks kui peaks miskit sisse ununema.
Eeldan, et nii soendusele kui USB laadijale tuleks vool otse akuklemmilt vedada? Mõlemale + ja mass eraldi? Mis kaitsmed vahele panna? Süütega asjade reguleerimiseks miski relee vahele?
Jah, ratas oli varem must aga kui eelmine aasta sain TPB'lt uue nina millest kasutusse läks kokkuvõttes vaid tuli ja üks gondel siis läks kogu ratas ka värvimisse. Tagasi sain roheka tooniga masina. Kuna endal tuli välja käia vist ainult 50€ siis ei teinud sellest numbrit. Passis nagunii mitmevärvilisena kirjas.
Lugupidamisega
Martin
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Mul on sadula alt kaitsmeplokist võetud toide kahele pesale.Läbi süüte toimiv oli täitsa vaba ots lausa olemas.GPS-i jaoks pesa süütega sisse välja käiv on sadula all.Teine pesa,mis kellaploki kõrval ,on pideva vooluga et saaks ka seistes, näiteks telefoni või midagi muud, laadida.
Rutsaksoendustele on mõistlik toide jah otse aku pealt(või lihtsam starteri relleesse sisse tuleva klemmi alt) võtta ja sinna läbi süüte relee vahele panna.Selle saad ka sinna samasse kitsme ploki kõrvale ära mahutada,sest sealt saad ka releed juhtiva läbi süüte käiva toite võtta.Kaitsme tugevus peaks olema siis vastavalt nende rutskasoenuste võimsusele.USB-le piisab kaitsmest 10A vabalt.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Käisin tiiru ratta juures ja vaatasin seda asja lähemalt.
Kaitsmeplokis on küll vaba koht aga voolu peab mujalt "varastama" kuna seda sinna ei tule.
Seoses sellega mõtlesin, et kasutaks nt sellist releed. Veel parem kui leiaks relee kus 87a asemel on teine 87, siis ei peaks kahte tarbijat kokku ühendama kui 87a jääks nagunii kasutult sinna. Momendil sellist eesti veebipoodidest ei õnnestunud leida.
Nö süüte signaali võtaks siis ühelt kaitsekarpi tulevalt kaablilt kuna sinna jõuab vool vaid siis kui süüde sees.
USB laadijal mis peaks kunagi saksast kohale jõudma on 5A kaitse juba sees.
Rutskasoendaja võimsust ei suutnud kuskilt tuvastada. Pakendil oleva info järgi on L1 50 ja L2 70 kraadi ja see on ka kogu lugu. (Soetasin motohoovist aga veebipoes toodet ei paista olevat).
Võhiku skeem oleks siis selline:
Tarbijate massid võtaks siis ninast kuskilt lähemalt raami küljest.
Olen õigel teel?
Martin
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Mul tuleb sellele viimasele kaitsme peasale ka toide peale,aga välja ei läinud sealt midagi,äkki keegi enne mind midagi teinud.
Selle relee juhtimiseks vaja mineva toite varastamine ei ole kurjast,selle tarbimine suht olematu.Mul ka ühe pesa toide starteri relee toite alt võetud ja juhtimine sealt karbist.
Kuna kasutasin kahesoonelist kaablit,siis võtsin ka massi sealt kõrvalt.Ei leidnud eesotsas head kohta.
Põhimõtteliselt ei ole sul seal midagi valesti.Ma pole ka mingi koolitatud elektrik,aga mõned kogemused lihtsalt tekkinud ja loogilise mõtlemise abil siiani kõik toiminud.
Rutska soenduste kaitsme paneks pigem suurema kui 15A ,tavaliselt on sellistel asjadel 20-30A kaitse.Ja siis pane ikka juhtmed ka vastavad kaitsmele.
Releed võid küsida näiteks Oomipoest,seal igasugu imeasju olemas,Tartus on see Lõunakeskuses .Sealt saad ilmselt ka sellist nõu mida ise ei oska küsidagi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.