Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Mart kirjutas:
Loff kirjutas:

Hondale kruttisin vahepeal pidurivoolikud külge, kaugemale ei ole jõudnud.

:bsmile:

Vabandust küsimuse pärast aga kas see oli nüüd tögamine või siiras kaasaelamine? (togi)



https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas tito »

Loff kirjutas:

Pilt

Kas see agurautaja on mingi üksik tükk või pärineb mingist koplektist?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Tööriistamarketis müüakse neid ühekaupa, see konkreetne, 5mm, maksis 3.90€.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Oi, mis kena kevadine ilm täna oli, päike paistis ja linnud laulsid. Keris pähe mõte väike tiir teha aga selleks ajaks kui ratta selga sain hakkas juba hämarduma ja päikesest polnud haisugi, sõitmata ikka ei jätnud. Kuna läks kiireks siis jäi kiivrikaamera veitsa viltu ja muud sada häda veel. Aga noh, mis seal siis ikka (togi)

[youtube][/youtube]

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Pikka aega eBay'l silma peal hoidnud, äkki tuleb müüki Husqvarna suur (17L) paak. Ja ennäe imet, tuligi ja kõigele lisaks veel Riias. Pikemalt mõtlemata sai see ära ostetud ja paari päeva pärast oli kuller paagiga uksetaga.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Nagu Te näete, on paak krunditud. Mõtlesin, et värvin üle ja kleebin peale originaalkleepsud aga need raiped maksavad £75.75 tk. Just, setsekümmend viis Inglise naela tükk, kummalegi poole üks kleebis. Ühesõnaga jääb ära. Plaan on see paak supermotole peale panna. Kujunduse poolepealt olen hetkel jäänud lihtsalt värvi ja mõne kleepeka peale. Airbrushi kunsti võiks ka lasta teha aga seda me veel vaatame.

Milleks ma üldse nende suurte paakidega jaman? No sellepärast, et ühe paagitäiega saab 300km +- sõita, olen laisk tankija.

Eelpool juttu olnud kiirõhutusniplitest - töötavad need vidinad väga hästi! Piduriõli vahetus ei ole kunagi mul lihtsam olnud. Ka siis kui kogu süsteem on tühjaks lastud. Valad piduriõli anuma õli täis, keerad õhutusnipli 1/4 pööret lahti ja süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse. Kui piduripump võtab juba surve ülesse siis ainult täida anumat ja pumpa pedaali/heeblit. Kui õhumulle enam ei tule on asi valmis.
Trikk on selles, et niplil on keere tihendatud, mis ei lase keerme kaudu õhku sisse. Süstlaga imemise faasis. Pumpamise faasis töötab kuulklapp nipli sees.

Hondal on nüüd teravad pidurid.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas tito »

Loff kirjutas:

Nagu Te näete, on paak krunditud. Mõtlesin, et värvin üle ja kleebin peale originaalkleepsud aga need raiped maksavad £75.75 tk. Just, setsekümmend viis Inglise naela tükk, kummalegi poole üks kleebis. Ühesõnaga jääb ära. Plaan on see paak supermotole peale panna. Kujunduse poolepealt olen hetkel jäänud lihtsalt värvi ja mõne kleepeka peale. Airbrushi kunsti võiks ka lasta teha aga seda me veel vaatame.

Keegi pakkus siin kustom lahendusi võistlusratastele, tasub uurida :wink:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Mul öösel tuli mõte, kuidas kujundus lahendada. Seda peab nüüd väheke ratta kõrval veel mõtlema.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas mella »

Sinu ratastel pole küll suurel paagil mõtet. Remontides ju kütust ei kulu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Vahest ikka kulub, kui kraan lekib ja karpa nõelklapp ei pea, näiteks.
No ja palju ma neid siis ikka remondin? (togi)

Aga üldiselt, miks sõitmist vähe on kajastatud, tuleneb sellest, et aega napib. Ja kas seda sõitmist üldse peab kajastama, tegelikult ei pea mitte midagi kajastama.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

mms
Postitusi: 88
Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas mms »

Ah, ära pane pobinat tähele :) Selline koht nagu Jakdisain (http://jakdisain.ee/motosport/mx-kleebised/) teeb custom kleepse. Olen just nendega transaktsioonis, siiani tundub hea. Valsin ise põhja kujunduse, panin tekstid kuhu tahtsin. Ühesõnaga teevad nagu tahad. Kulu ca 2 x väiksem kui mainitud UK värk.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas bitter »

Loff kirjutas:

Eelpool juttu olnud kiirõhutusniplitest - töötavad need vidinad väga hästi! Piduriõli vahetus ei ole kunagi mul lihtsam olnud. Ka siis kui kogu süsteem on tühjaks lastud. Valad piduriõli anuma õli täis, keerad õhutusnipli 1/4 pööret lahti ja süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse. Kui piduripump võtab juba surve ülesse siis ainult täida anumat ja pumpa pedaali/heeblit. Kui õhumulle enam ei tule on asi valmis.
Trikk on selles, et niplil on keere tihendatud, mis ei lase keerme kaudu õhku sisse. Süstlaga imemise faasis. Pumpamise faasis töötab kuulklapp nipli sees.

Oleks mugav küll kui ei peaks võtmega kinni-lahti-kinni-lahti... kruttima. Eriti tagapiduriga. Kust sa tellisid?

Ma ei saanud aru

Loff kirjutas:

...süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse.

kuhu sa süstla torkad, et vedelikku "süsteemi sisse imeda"?

Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Nu nippli otsa ikka.

Kasutaja avatar

-donn-
Postitusi: 45
Liitunud: 16 Dets 2008, 19:29
Tänatud: 21 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas -donn- »

Jupp aega tahtsin porgandile sellist kärakat peale soetada - teeb sõidu ilmselt mugavamaks küll, kui saab ühe jutiga ühest Eesti otsast teise sõita. :) Väga viks projekti(de)kirjeldus. Kajasta ikka edasi!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

bitter kirjutas:

Ma ei saanud aru

Loff kirjutas:

...süstlaga imed kõigepealt õli anumast süsteemi sisse.

kuhu sa süstla torkad, et vedelikku "süsteemi sisse imeda"?

Läbipaistev voolik õhutusnipli otsa ja vooliku otsa süstal, Nii nagu Vikii ütles. Mul on kasutuses silikonvoolik, hea pehme ja hoiab hästi tihedalt ennast "kinni" (ei vea vooliku ja nipli/süstla otsa vahelt õhku sisse).

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas speedvana »

Loff kirjutas:

Vahest ikka kulub, kui kraan lekib ja karpa nõelklapp ei pea, näiteks.
No ja palju ma neid siis ikka remondin? (togi)

Aga üldiselt, miks sõitmist vähe on kajastatud, tuleneb sellest, et aega napib. Ja kas seda sõitmist üldse peab kajastama, tegelikult ei pea mitte midagi kajastama.

Muidugi väärt mõte, suur paak, praegu bena odav paned soodsalt täis, pärast kallil aja hea maakerale ring peale teha :bsmile:

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas pühak »

Mis te ilgute, ma sõidan ka tsikliga suht vähe, mingi 5000km hooaja peale. Maanteesõit ka veel, mille kilomeetrid kordades kergemad, kui maastikusõidul. Enda tsiklil hakkas paagi väiksus juba esimese paarisaja kilomeetri peale pinda käima ja lõpuks saigi suuremaks tehtud. Iseenesest jõuab ju tihemini ka tanklas käia, aga seda saan nüüd samamoodi teha, kui tahtmist peaks olema. Hõredama tankimise võimalus pole mu meelest mitte ainuüksi mugavuse, vaid ka tsikli seljas vaba aja veetmise kvaliteedi küsimus, kui ei pea kogu aeg tanklatega arvestama või kanistriga bentsu tassima. Isegi, kui uue paagiga ainult üks paagitäis aastas sõita, on lisaväärtus juba olemas, kuna vana paagiga ja sama läbisõiduga polnud ühe tankimisega ju võimalik hakkama saada. :lol:

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Näide kategooriasse "külaseppade toimetamisi"...
Tegemist Honda õhufiltriga, millel on paberelement oma töö ära teinud ja siis on selle asemele švammfilter tehtud, kodaratega fikseeritud. Õnneks on seda õlitatud filtriõliga ja loodame, et see filter tegi oma tööd korralikult. Filtrikopsiku puhta poolepeal ei olnud tolmu ega muud jama näha.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Filtrikopsiku must pool oli ikka päris must, peale filtripesuainega pesemist nagu uus.

Pilt
Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Huvitav, palju see originaalfilter maksab, et sellist porri välja mõelda :wack:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

30€+KM.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas 426f »

see filter võiks 50 senti ka maksta,kui ikka Eestis poest võtta pole ja peab väljamaalt tellima ja kohale jõuab kuu aja pärast siis polegi muud varianti kui ise midagi asemele leiutada

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

No ma ei tea, mina sain enda oma kohe poest kätte. Kui Eestis poes ei ole siis nädalaga tuleb näiteks UK-st postiga/kulleriga kohale. Paberfiltri puhul kannatab selle nädalajagu, suruõhuga puhtaks lastud filtriga ringi sõita ka. Ja tark mees/naine ostab mõne filtri varuks kui on oht, et poest ei saa kohe.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Tulenevalt sellest, et Hondaga vaja TÜV-i minna siis on järgimööda pisivigu kõrvaldatud. Üheks pisiveaks oli KOSO spidokal mittetöötav täistule indikaatorlamp. Lisaks ebamugav spidoka asend. Spidokale tehtud kronsa, et see paigutada silmadele mugavamasse kohta. Oli teine pandud lenksu külge, sõidu ajal kui tahtsid pilku spidole visata pidid pea alla laskma ja pärast jälle üles tõstma, mis kokku võtab ikka omajagu aega. Selle ajaga toimub teel/liikluses ikka päris palju. Uus asukoht on seal kus peaks olema tehase kelladeplokk - sõidu ajal piisab pilgu langetamisest korraks, ei ole vaja peaga rapsida.
Tulles tagasi selle kaugtule indikaatorlambi juurde siis selle põlema saamiseks tuli natuke KOSO ja Honda el. skeemides näpuga rida ajada ja skeemid omavahel kokku ajada. See, mis seal enne oli, kuulub jälle sinna külaseppade pärusmaale. Kuna skeem oli kas kiiruga või lihtsalt veidi lohakalt kokku pandud siis alustasin otsast. Kõik ühendused viisin esitule korpusesse nagu olema peab, ühendused jootsin kokku ja isoleerisin termokahanevaga. Juhtmekimbud köitsin kokku. Lisaks pistikühendused puhastasin ja määrisin el. tehnilise vaseliiniga. Kõik töötab nii nagu peab ja näeb välja kultuurne.

Spido asukoht enne. Pärast fotot ei ole, kronsa kuivab. Aga spido tuleb tule kohale. Siin on ka näha sinise isoleeriga tehtud ühendused.

Pilt

Lammutamine ja protsess kuni lõpuni.

Pilt
Pilt

Juhtmekimbud kõik tule sisse veetud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Küsimus suuremale ringile, kas see KOSO rpm wire type A on lihtsalt üks juhe, mis õpetuse järgi pannakse paralleelselt süütepooli madalpingeahela "+" juhtmega väljapoole juhtme isolatsiooni (variant A3 alloleval skeemil)? Või on see mingi eriline juhe?
Nimelt on soov tööle saada ka spidoka tahhomeetri funktsioon aga ei ole neid rpm juhtmeid, nüüd on küsimus kas tellida või teha ise?
http://www.koso.com.tw/products-detail. ... 29&lang=en

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Enne

Pilt

Ja nüüd

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Mingi aeg tagasi oli siin foorumis müügis üks tsikliveo haagis, mis mul nina alt ära osteti. Uurides turgu ja võrreldes haagiste hindasid, omavalmistatud haagise arvele võtmisega, sai vastu võetud otsus Tsikliveo haagis ise teha. No mitte päris nullist, sest mingist ammusest ajast on vanarauahunnikus vedelenud üks krossitsiklite vedamise haagis, mis oli isal paadi vedamiseks kohandatud. See haagis sai põhjaks võetud.
Nagu kõnekäänd ütleb, kevadel traktorist ei saa välja traktorist, on vahelduva eduga see haagiseprojekt seisnud. Eriti kaugele ei ole jõudnud.
Enne liivapritsi minekut sai sild alt ära võetud, vanarauast sobivaid detaile leitud ja neid vähe modifitseeritud.

Originaalis on haagisele tehtud vahed, kuhu tsiklid ratastpidi vahele kinni jäid, see lahendus mulle ei sobi, sest sellise variandi puhul ei saa ratast üksi peale/maha laaadida. Raami peale tulevad nii öelda rennid. Need olid vanarauahunnikus olemas, mingid alajaama detailid, vaja ainult pikkus parajaks lõigata. Alguses oli plaan teha ainult 2 renni haagisele ja kolmandast pealesõidu ramp aga sellise lahenduse puhul ühe ratta vedamisel jääb raskus haagisel ühte serva ja kiiresti järsemat kurvi võttes võib haagise koos rattaga kummuli keerata. Kuna ma teadsin, et vanarauas kuskil peab olema üks veoauto kasti kabiinitagune (tagumise akna kohal olev) võre siis sai see üles otsitud. Sellest võrest tuleb pealesõidu ramp ja haagisele tuleb keskele üks renn, et ühte ratast haagise keskel vedada.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Töö jätkub.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Rattad toimetavad ilusti.
Käru on omadega nii kaugel, et raam ja veljed on liivapritsis ja silla värvisin täna ära. Vaikselt ikka edeneb teine.

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Loff kirjutas:

Küsimus suuremale ringile, kas see KOSO rpm wire type A on lihtsalt üks juhe, mis õpetuse järgi pannakse paralleelselt süütepooli madalpingeahela "+" juhtmega väljapoole juhtme isolatsiooni (variant A3 alloleval skeemil)? Või on see mingi eriline juhe?
Nimelt on soov tööle saada ka spidoka tahhomeetri funktsioon aga ei ole neid rpm juhtmeid, nüüd on küsimus kas tellida või teha ise?
http://www.koso.com.tw/products-detail. ... 29&lang=en

Pilt

Ise küsin, ise vastan - sobib ka täiesti tavaline juhtmejupp, mille keerutad ümber kõrgepingejuhtme kohe süütepooli juurde, vähemalt 5 tiiru ümber (variant "A"), sellest piisab.
Tahhokas toimib, naine õnnelik.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Käru on juba mõnda aega valmis, eile käisin ARK-is, löödu VIN peale ja nüüd ootan päälinna ametnike taga, millal registreerima võin minna.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas tali »

Näita valmis kärust pilti ka ikka :) !

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Mõni pilt "tootmisprotsessist" ka enne valmis produkti omadest.

Peale liivapritsi raamitugevdused ja kehvad õmblused üle keevitada.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Värskelt värvitud.

Pilt

Ja valmis käru, reg nr veel puudu.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Täitsa tutikad sigulli amordid made in germany, Saaremaalt ühest väikesest varuosade poest, sest suured varuosapoed oskavad asju müüa ainult kataloogist, automargi ja mudeli järgi. Mõõdu järgi ei viitsi keegi amorti otsima hakata.

Pilt

Esimene proov

Pilt
Pilt

Selline ta saigi. Kandevõime 549 kg, variant vedada üks ratas keskel või kaks ratast äärtes.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas tali »

Väga kunn asi ju (w) (w) (w), ilus kohe vaadata, kui inimestel käed nii õige koha pealt välja kasvavad.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”