Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

M.T. kirjutas:

Eks ta ole maitseasi, aga minu arust on see sumps praegugi liiga pikk. Kui veel saba ka kärbid, siis on nagu osadel Suzukidel selline "palk pe...s" visuaal. Pane midagi kompaktsemat ja ratta välimus paraneb märgatavalt.

Kas te lähete oma tsiklitega modellivõistlustele pildistama või?
Sõidab? - Sõidab :bsmile:
On töökindel? -ON :bsmile:

Meie kliimat arvestades peab korralik sopakas olema(või siis oled päikesepaistesõitja)

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas puna »

Mis selles halba on kui ratas hea välja näeb.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Minuarust näeb see ratas ilus välja ka ühes tükis taguotsaga.

SERTÃO
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas M.T. »

yeekim kirjutas:

Kas te lähete oma tsiklitega modellivõistlustele pildistama või?
Sõidab? - Sõidab :bsmile:
On töökindel? -ON :bsmile:

Meie kliimat arvestades peab korralik sopakas olema(või siis oled päikesepaistesõitja)

Kas ainult need 2 asja ongi ratta juures olulised? Olen mitu korda uut autot ostnud ning 1 korra uue ratta ja nii mónigi müüja on seejuures öelnud, et oluline on ka visuaalne meeldivus. Et jah, meil on küll töökindel sóiduk ja garantii ja bla-bla, aga kui sulle välimus ikka ei meeldi, siis ära parem osta. Sest sa ei taha sóita "koleda" asjaga.
Antud ratta tagaots on küll nagu enduroka küljest vóetud ja siin pooldan 2 käega relakaga disainimist.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

See tagaots hoiab Su selja puhtana...

Tähtis on:
Ohutus, töökindlus, mugavus.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Siis kui vaja inimese moodi liigelda, siis sõidan autoga. Ratas on pigem sõidumõnu nautimiseks ja silmailu pakkumiseks. Siiski peab mingi kuldne kesktee olema, et ainult ilu ja paueri peale välja päris ei lähe. Masin peab ikkagi jääma ohutuks ja et tee ääres ära ei sure.

Netist ei leia ka väga korralikke pilte, millel oleks tailchop ja high-mounted sumpsid seega ei tea ka väga kuidas see välja näeks. Hetkel tundub, et täiesti relakatuuningut ilmselt tegema ei hakka. Tahaks pigem saba teistsuguseks muuta või veidi lühemaks teha. Kui kuskilt poolmuidu stock saba saaks, siis paneks hea meelega ajutiselt selle.

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas M.T. »

yeekim kirjutas:

See tagaots hoiab Su selja puhtana...

Tähtis on:
Ohutus, töökindlus, mugavus.

edu

Usun, et kõik teavad milleks see tagaots hea on. Samas on neid kes on nõus sellest loobuma visuaalse ilu nimel.
Tähtsate asjade loetelus on aga nii ja naa, iga inimese list on erinev. Paljude jaoks on esimesel kohal emotsioon mille ratas tekitab oma välimuse ja sõiduelamusega. Ei hooli nad praktilisusest, töökindlusest ega mugavusest. Kõik su 3 asja võivad olla täidetud ja punktis A punkti B viib see ratas sind alati, kuid kui sellega mingit emotsiooni ei teki, siis parem sõidan bussiga.
Aga aitab OT-st, ootame ja vaatame mis parem omanik selle rattaga teeb.

Kasutaja avatar

Mihkelson
Postitusi: 34
Liitunud: 29 Apr 2012, 18:47
Tsikkel: Ducati Monster
Asukoht: Pärnu

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Mihkelson »

Päris kena ratas aga mina prooviksin küll selle "saba" ära kaotada kuidagi. Oma monsteril lõikan kah talvel "saba" maha, kuna minuarust on see liigne detail selle ratta juures. 8)

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas mella »

Enne, kui sabasid lõikuma hakkate, kontrollige üle, kas ülevaatuselt selliselt paigutatud numbriga läbi pääsete.
Number peab olema kõige rohkem taha ulatuva muu detailiga samal kaugusel. Sellepärast tootja sinna selle jubeda renni aretanud ongi. Ja kuna summuti ots on tagarattast tagapool, siis selle järgi ongi joondatud.

Politsei võib saata (ja on saatnud) sellise isetegevuse eest erakorralisele ülevaatusele.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Neid rattaid millel number saba all ja paljudel(chopperitel) ka tagaratta kõrval on küll ja veel.Mul enda omal pole ka tagaporikat ja number otse tule all.Pole keegi kunagi kobisenud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas puna »

Ärge ajage kõvaks oma ülevaatus juttudega ükski minu ratastest pole normide järgi kõlblik olnud.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas mella »

Oled kõigiga, kel numbr vales kohas, tuttav?
Mina tunnen kolme, kes on viimase aasta jooksul saadetud erakorralisele. Kahel baigilisel oli number koopas ja ühel cruiseril tagatelje juures.

XL1000 kirjutas:

Neid rattaid millel number saba all ja paljudel(chopperitel) ka tagaratta kõrval on küll ja veel.Mul enda omal pole ka tagaporikat ja number otse tule all.Pole keegi kunagi kobisenud.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas puna »

Väga hea siis, et kõik nagu robotid on ja tublid seadusekuulekad inimesed.
Keegi võiks nüüd kõik selle sodi vahelt ära kustutada.

Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Muud varianti pole selle ratta puhul, kui et relakas sisse, saba puhtaks, sumpad lühemaks, või ebayst mingid stubby canid sebida ja siis on täitsa bro. Need nn "kukesaba" ja orig. variant ei kõlba kuhugi. Muidugi sinu ratas, aga kui sita ilmaga palju ei sõida, siis tee talvel ära.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Minu pere ratastel pole kummalgi tagaporikat ja numbri raam otse saba alla kinnitaud(on ka veits porika eest).
Sõbra chopperil on nii number kui tuli vasakul küljel.Paremal on tal kott ja tagaratas on suht lahtine,nii et mujale pole nagu pannagi.Ehitatud vist Narvas Broki poolt ja ka tema poolt registrisse võetud.Ei ole kuulnud ,sel teemal kurtmist.Ta muidu kõva registriga vend,aga number ikka seal kus algusest saadik olnud.
peaks olema vist see või analoogne ratas
Pilt
Enda omadega olen ülevaatusel juba kolm aastat nii käinud,aga sel aastal hakati kobisema,et helkur võiks ka olla,aga lasti läbi.Numbri kohta ei olnud küll ühtegi etteheidet.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

mc-Duc
Postitusi: 42
Liitunud: 31 Mär 2008, 11:00
Tsikkel: Yamaha Star Raider XV1900

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas mc-Duc »

Enda kogemusest võin öelda, et pigem on probleem numbri puhul olnud selles, et kust ja kuidas see näha ning loetav on mitte aga niivõrd asukohas. Sabata Monsteri (ilmselt ka teiste) puhul oli küsimus selles, et number oleks nähtavalt ja loetavalt paigutatud eelkõige mööda maad liigeldes mitte ainult õhust v rekka kabiinist (aidates liigset vett ja soppa tõrjuda). aga sabata puhul jah, iste siiski vihmaga ujus ja selg ligunes.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Siin videos, lõpu poole, räägib ka Freddy numbri paigutusest ja saba lühendamisest.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas puna »

XL1000 kirjutas:

Siin videos, lõpu poole, räägib ka Freddy numbri paigutusest ja saba lühendamisest.

Midagi asjalikku ka vahele (w)

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

XL1000 kirjutas:

Siin videos, lõpu poole, räägib ka Freddy numbri paigutusest ja saba lühendamisest.

Kes on Freddy ja miks on tema arvamus tähtsam Tehnonõuetest (togi)

3.1.3. võib tühja sõiduki korral asetseda vertikaalsuunas kaldu kuni 15 kraadi
, kui registreerimismärgi kinnituspind on kallutatud allapoole­

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 027:ET:PDF

Ühel junnil seal saba all oli see tunduvalt rohkem.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas puna »

Ei ole vaja igas seaduses näpuga urgitseda

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Siin kõik ära oÖedud kuidas ja kuhu paigutada ehk selle kohta kuhu täpselt ei ole sõnagi öeldud ja punktis 4) on asjad täiesti vabaks lastud.
Küsisin ka tuttava ülevaataja käest,et kuidas... ja ta ütles,et eelkõige punktis 2) mainitu peab toimima ning siis ei ole nagu põhjust norida.

Majandus- ja kommunikatsiooniministri
13.06.2011. a määruse nr 42
„Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded
ning nõuded varustusele”
lisa 1

NÕUDED ALATES 1. JAANUARIST 1997. A LIIKLUSREGISTRISSE
KANTUD VÕI KANTAVALE SÕIDUKILE, VÄLJA ARVATUD ENNE

  1. JAANUARI 1984. A VALMISTATUD VÕI ESMAREGISTREERITUD
    SÕIDUKID NING 30-AASTASED JA VANEMAD SÕIDUKID

Sõiduki tehnonõuded ja varustus peavad vastama järgmistele nõuetele:
Grupp 1
Varustus

Kood 101. Registreerimismärk
Nõuded: 1) liiklusregistrisse kantud sõiduki registreerimismärk peab vastama
„Liiklusseaduse“ § 76 lõike 13 alusel kehtestatud majandus- ja
kommunikatsiooniministri määruses sätestatud nõuetele. Vabariigi Presidendi sõidukil
võib registreerimismärgi asemel kasutada suurt riigivappi kandvat märki. Teistes
riikides registreeritud sõiduki registreerimismärk peab vastama EÜ Nõukogu määruse
(EÜ) nr 2411/98 nõuetele;
2) registreerimismärk peab olema loetav hajutatud päevavalguse korral vähemalt 40 m
kauguselt ja pimeda ajal, nõuetekohase registreerimismärgi valgustusega, vähemalt
25 m kauguselt;
3) M ja N kategooria sõidukil peab üks registreerimismärk olema kinnitatud sõiduki
ette ja teine direktiivi 70/222/EMÜ nõuetele vastavalt sõiduki taha. O kategooria
sõidukil peab registreerimismärk olema kinnitatud direktiivi 70/222/EMÜ nõuetele
vastavalt sõiduki taha. L kategooria sõidukil peab registreerimismärk olema
kinnitatud direktiivi 2009/62/EÜ nõuetele vastavalt sõiduki taha. Üksiksõiduki
kinnituseks esitatud M, N või O kategooria sõidukil võib tagumise
registreerimismärgi koht asuda sõiduki pikikeskteljest paremal pool;
4) sõidukil, mille registreerimismärgi kinnituskoht registreerimismärgile ei sobi, võib
kasutada lisakinnitusvahendeid ja paigaldada valgusteid nii, et oleks tagatud tagumise
registreerimismärgi loetavus;
5) registreerimismärk peab olema deformeerimata ja ilma katteta;
6) kinnitusdetailid ei tohi halvendada registreerimismärgi loetavust. Sõiduki esi- või
tagaosa väljastpoolt nähtavale kohale on keelatud paigaldada registreerimismärgi
nähtavaid tunnuseid omavaid või matkivaid märke.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas puna »

No mõni ikka jaksab.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas mella »

Seaduse lugemise oskus on suht nõrk ;)
Viidatakse ju selgelt direktiivile.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 027:ET:PDF

  1. ÜLDINE ASUKOHT
    2.1. Tagumise registreerimismärgi paigalduskoht sõiduki tagaosal peab olema selline, et:
    2.1.1. registreerimismärgi saab asetada sõiduki väljaulatuvate osade punkte läbivatele pikitasanditele.
  2. KALLE
    3.1. Tagumine registreerimismärk:
    3.1.1. peab asetsema täisnurga all sõiduki keskpikitasandi suhtes;
    3.1.2. võib tühja sõiduki korral asetseda vertikaalsuunas kaldu kuni 30kraadi, kui registreerimismärgi kinnituspind on kallutatud ülespoole;
    3.1.3. võib tühja sõiduki korral asetseda vertikaalsuunas kaldu kuni 15kraadi, kui registreerimismärgi kinnituspind on kallutatud allapoole.
  3. MAKSIMAALNE KÕRGUS
    4.1. Registreerimismärgi paigalduskoht ei tohi tühja sõiduki puhul olla maapinnast kõrgemal rohkem kui 1,5 m.
  4. MINIMAALNE KÕRGUS
    5.1. Tühja sõiduki puhul peavad registreerimismärgi paigalduskoha kõik punktid olema maapinnast vähemalt 0,20 m kõrgusel või vähemalt kõrgusel, mis ei ole väiksem 0,20 m raadiusega ratta raadiusest.
  5. GEOMEETRILINE NÄHTAVUS
    6.1. Registreerimismärgi paigalduskoht peab olema nähtav kahe kahetahulise nurgaga piirnevas ulatuses: üks, mis
    moodustub horisontaaljoonega ning piirneb registreerimismärgi paigalduskoha ülemist ja alumist horisontaaljoont
    läbiva kahe tasapinnaga, moodustades horisontaaljoone suhtes nurgad, mis on esitatud joonisel 1; teine, märga
    tavalt kaldu vertikaaljoonega moodustuv kahetahuline nurk, mis piirneb registreerimismärgi mõlemat serva läbiva
    kahe tasapinnaga, moodustades sõiduki keskpikitasapinna suhtes nurgad, mis on esitatud jooni
XL1000 kirjutas:

Siin kõik ära oÖedud kuidas ja kuhu paigutada ehk selle kohta kuhu täpselt ei ole sõnagi öeldud ja punktis 4) on asjad täiesti vabaks lastud.
Küsisin ka tuttava ülevaataja käest,et kuidas... ja ta ütles,et eelkõige punktis 2) mainitu peab toimima ning siis ei ole nagu põhjust norida.

L kategooria sõidukil peab registreerimismärk olema
kinnitatud direktiivi 2009/62/EÜ nõuetele vastavalt sõiduki taha.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas puna »

Nüüd on cancel sinu koletis jääb nii nagu on ja kõik.
Siin mõned propageerivad seadust järgima sõna sõnalt
ja kui peaksid seal omaäranägemise järgi korrektuure tegema siis nõuame kõik kambaga sulle max karistust.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Tundub jah, et tuleb asi katki jätta ja ratas üldse stockiks tagasi tuunida :lol:
Õnneks aga aega talveni ja seega ka mõtlemisaega on küllaga, aga kindel on see et ma päris porise seljaga ringi sõitma ei hakka. Samamoodi on kindel, et nii see saba ka ei jää.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas mella »

Puna, kui sa hästi järele vaatad, on sinu mökitamine seaduserikkumise propageerimiseks iga siin teemas viimati tehtud kellegi teise posti vahel.
Lihtsalt vihjati, et lõigatud sabaga VÕIB politsei kõrgendatud huviorbiiti sattuda. Mis omanik oma tsikliga peale hakkab, on tema enda asi. Ise teeb, ise vastutab.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas puna »

midagi öelda ja seadusekuulekusele juhtida tahad kirjuta mulle eraldi siis PM kui soovid.
Sinu porilaua lõikamise jutte ja seadusele vihjamisi võib ka siin juba üsna mitu aastat lugeda järjepidevalt
kui keegi nr sabaalla sätib oled sa kohe taas platsis seda politseiga klappimas ja ülevaatusele saatmas.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas mella »

Loe teema uuesti läbi. Ma ei ole sinu poole otseselt pöördunud siin teemas mitte enne, kui 1 post tagasi.
See, et sa Tomi Monsteri teemas olevaid tähelepanujuhtimisi isiklikult võtad, ei tekita minus küll vajadust sulle PM saatma hakata.

puna kirjutas:

midagi öelda ja seadusekuulekusele juhtida tahad kirjuta mulle eraldi siis PM kui soovid.
Sinu porilaua lõikamise jutte ja seadusele vihjamisi võib ka siin juba üsna mitu aastat lugeda järjepidevalt
kui keegi nr sabaalla sätib oled sa kohe taas platsis seda politseiga klappimas ja ülevaatusele saatmas.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

See väljavõte MKM määrusest on ülevaatus punkti juhataja sõnul see dokument,mis konkreetselt kehtib Eesti vabariigis ja mis on EU määruste alusel kokku pandud,et kuidas seda konkreetselt rakendada meie seaduste raames.Mingist valesti lugemisest pole mõtet jahuda.Mella on seda juba kuskil teises teemas ka üritanud "selgeks teha".
Kui nüüd hakata seda Mella avaldatud väljavõtet direktiivist(mis ei ole otsesellt seadus,aga seadus peab olema sellega kooskõlas),siis meil on enamus veokad,prugipressid,betoonimikserid ja veel tuhandeid autosid ning muid liiklusvahendeid valesti paigaldatud registreerimismärgiga.Kellel on see kõrgemal kui 1,5m maapinnast,kellel tagaosa all jne.Aga kõigil on see tootja tehase või ümberehituse käigus paigaldatud koht ning probleeme pole ei politseiga ega ülevaatusega.Eelkõige peab number olema nähtav ja loetav.
Ja kui tsikli saba all olev number on loetav ei hakka seda keegi vaidlustama.Nii,et võta,see vihmarenn sealt maha rahuliku südamega.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas mella »

Kumb on kõvem, kas ülevaatuspunkti juhataja ütlus või määrus?
Muide, kui määruses on öeldud, et "L kategooria sõidukil peab registreerimismärk olema kinnitatud direktiivi 2009/62/EÜ nõuetele vastavalt sõiduki taha.", siis tähendab see seda, et kinnitamise nõuded tuleb lugeda vastavast direktiivist. Sinu jutu järgi pole Eu direktiivi sisu üldse oluline, kui seda pole määrusesse ümber kirjutatud.
Ka "õnnepunkt" 4, mis peaks lubama märgi paigaldamise kuhu iganes, on sul valesti tõlgendatud. See ütleb, et kui su numbrimärk ei sobi või ei mahu alusele, võid kasutada teistsuguseid kinnitusvahendeid ning lisavalgustust. Kusagil pole kirjas, et võid numbri asukohta muuta.

Ole õnnelik, et su ülevaatuspunkti juhataja mõistlik mees on. On ka teistsuguseid nähtud.
Politsei käest olen ise saanud erakorralise, kui KTM ametliku endurosaba peal number püsti oli. Kinni peeti püstise numbri pärast, protokoll aga tehti valede kraadide eest, sest numbrialus on originaalsabal 45 kraadi.
midagi sarnast:
Pilt

XL1000 kirjutas:

See väljavõte MKM määrusest on ülevaatus punkti juhataja sõnul see dokument,mis konkreetselt kehtib Eesti vabariigis ja mis on EU määruste alusel kokku pandud,et kuidas seda konkreetselt rakendada meie seaduste raames.Mingist valesti lugemisest pole mõtet jahuda.Mella on seda juba kuskil teises teemas ka üritanud "selgeks teha".
Kui nüüd hakata seda Mella avaldatud väljavõtet direktiivist(mis ei ole otsesellt seadus,aga seadus peab olema sellega kooskõlas),siis meil on enamus veokad,prugipressid,betoonimikserid ja veel tuhandeid autosid ning muid liiklusvahendeid valesti paigaldatud registreerimismärgiga.Kellel on see kõrgemal kui 1,5m maapinnast,kellel tagaosa all jne.Aga kõigil on see tootja tehase või ümberehituse käigus paigaldatud koht ning probleeme pole ei politseiga ega ülevaatusega.Eelkõige peab number olema nähtav ja loetav.
Ja kui tsikli saba all olev number on loetav ei hakka seda keegi vaidlustama.Nii,et võta,see vihmarenn sealt maha rahuliku südamega.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”