Romka Suzuki VX800 '91
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Romka Suzuki VX800 '91
Teen siis teema enda täna ostetud tsiklist, mis mul järjekorranumbriga 18. Eelmise kaherattalise müüsin jaanuaris, järgnenud poolaasta jooksul tõdesin, et sellest haigusest ikka ei parane kuidagi, eriti kui olin siiani harjunud u 10000km aastas kaherattalisel läbi uhama.
Hakkasingi uuesti kuulutusteportaale jälgima. Midagi kallist, säravat ja kiiret ei ihaldanudki. Tahtsin just sellist igavat igapäeva hulkumise ratast, mida ei peaks kogu aeg remontima. Kindlasti gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi}, sest eelmise tsikli kogemusel vandusin endale, et ei iial enam ketivedu!
Kuulutuste seis praegu muidugi väga hapu, hinnad on kuidagi väga üles läinud. 300-400 algavad punnvõrrid ja lagunenud hiinakad, 600-800 on uued hiinakad ja mõned rotiks aetud tsiklid. Natuke üle tonni polnud ka veel midagi. Üldiselt tahtsin Hondat (Suzuki pole kindlasti mu eriline lemmik ja esimene valik). Sai piilutud Inglismaalt Reveresid ja Deauville-sid. Veel oli mõte mõni 500-ne roller võtta, aga nende hinnad kah laes ning Eestis pakkumist praktiliselt pole, kui jäigi silma üks VX800 kuulutus. Tsikkel, mille kohta öeldakse - "igav", "kah mootorratas", "ei liha ega kala", aga just umbes midagi sellist, mida otsisin. Kuna müüja oli paaripäevase mõtlemise järel minu tehtud pakkumisega nõus, siis saigi uus "nuhtlus" omale koju veetud (pole Suzukit, pole probleemi).
Mõned pildid:
Tsikli ajaloost niipalju, et müüjaks oli üks tuntud Eesti raadiohääl. Ostumüügilepingut sai tegemas käidud lausa stuudios saatevaheajal. Tema oli omanik alates 2006 aastast (siis ka esmane reg. Eestis). Numbrialuste järgi võib eeldada, et ostetud Motodepoost. Kogu ost käis usalduse peale, tsikli panin esimest korda käima alles oma kodus pärast kärult maha võtmist. Käruga pidin tooma, sest puudus ülevaatus.
Lasin kohe ka mnt laiast päringust läbi:
Arvutasin ülevaatuste põhjal aastased läbisõidud:
2012-2013 359km
2011-2012 658km
2010-2011 220km
2009-2010 357km
2008-2009 420km
2007-2008 4153km
Lasin ka lkf-ist läbi, avariisid pole.
jätkub...
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Paistab suht normulks pill
Kui värvitooni vahetada tahad siis mul on pakkuda sinine + rõõmustamiseks vaheraha EUR-id
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Natuke negatiivsetest üllatustest ka, mis jõudnud ilmsiks tulla.
Lahmab õli parempoolse esiputke simmer.
Üldse on esiots jube vedel, amordid väga tossukesed. Niisama kohapeal õõtsutades jõuab põhja lüüa.
Lisaks ka tagaots on "tühi". Peab uurima, mis balloonikesed neil seal külgedel ja mingi reg. nupp ka eespool. Äkki annab õli juurde panna või midagi.
Kohe alguses vaatasin, et esituli on inetult taevapoole jõllitamas, nagu mõnel GS500-l. Katsetasin pimedas tulesid, selgus et need näitavad täiesti üles. Viga oli selles, et esitule raam ei olnud oma alumises pesas. Viga sai lihtsasti kõrvaldatud.
Räägin ka sõiduomadustest esmase emotsiooni najal. Sidur võttis jube lõpust, sai seda tugevalt maha keeratud, nüüd norm. Muidu sidur hea kerge, pidurid väga head. Tagumine ketas on ikka tegija, ei enam iial trummelpidurit ma ei taha!
V2 tobe lonkavalt podisev hääl väga ei istu, eks peab harjuma. Tugeval kiirendamisel kostub paagi alt nõmedalt tugevalt karbusside "larin". Alumine ots on suht tuim, mingit erilist minekut väikestel pööretel küll pole. Kui pöördesse ajada, siis kargab edasi küll. Keerab aeglasel kiirusel jälle omamoodi "kangekaelselt", peab jälle ära harjuma. Tahaks nagu, et esiots pööraks veidi rohkem, pragu tahab nagu koguaeg külili vajuda, sest lihtsalt ei keera enam nii palju kui tahaks. Lenksud on ka nagu liiga kaugel. Tahaks sirgelt istuda, aga siis käed ei ulatu, tuleb veidi küüru ajada, siis läheb ka tagumik ilusti vastu istme tagaseina.
jätkub...
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Mul ühel heal tuttaval on samasugune. Paar aastat juba sõidab sellega. Möödunud talvel oli tal ühe oma tähelepanematusest tekkinud tehnilise probleemi tõttu tsikkel laiali ja siis sai selliste hingeelu mingil määral uuritud. Kasutajate sõnul pidi olema muidu igati vastupidav aparaat, ainult klapimehhanism ja lõppülekanne pidid nõrgad kohad olema.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Mu rattal läbisõit spido järg ca 70000km ja tagaots ei ole vedel...
See et esiots selline on tüüpviga... mina oma rattal panin amordivedrude otsa pikevmad torud kui originaalis, va 4 cm pikemad ja nüüd täiesti OK.
See et kiirendades löriseb vaata ega midagi õhufiltrite otsast puudu või lahti ei ole...
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Käes ostujärgne hommik ning oli soov teha demosõit naisele, kes sai alles täna hommikul selle ostust teada. Aga häbi oli suur, kuna tsikkel ei käivitunudki - loomulikult aku õhtal! See ju kasutatud tsikli ostul täiesti tavapärane nähtus.
Lisaks avastasin juba eile, et külmkäivituse- ehk toorelink on täiesti kinni. Jõuga liigutades hakkas pöörama kogu lülitikorpus. Seepärast ei läinud täna esimeste käiamistega kohe käima ka.
Aku sai laadima ja trosside õlituseks paak esimest otsapidi üles tõstetud. Trossid said uuesti käimaõpetatud, nüüd toimib ilusti.
Sadul õhuke ja kerge nagu mingi naljanumber. Polegi sellist kitsekeelt käes hoidnud, nii suurel rattal oleks eeldanud ikka tummisemat.
Laadimise kontrollisin ka alles nüüd ära. Mul viimati olnud Suzukil oli see tuksis, sellel õnneks ok!
Üks küsimus ka, kuhu kinnituvad need piltidel olevad trosside ümber töllerdavad traadist klambrid? Üks on tooretrosside ümber ja teine uitab esitule all.
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Tundub, et sellega on 2007 hooaeg sõidetud pidevalt tagurpidi, sest 2007a üv. km. 27000 ja 2008a. üv. km.26490
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Sõidu ajal hakkab teatud olukorras kuskilt siiani tuvastamata kohast kostuma mingit metalli kilinat/kahinat. Nagu mingi plekk vibreeriks vms. Umbes sama, nagu siin teemas Suzuki VX800 imelik heli mootoriga pidurdades. Korra juba jäi mulje, et samast tsiklist jutt.
Kindlasti peaks esimese asjana üle käima ka karbussid, tundub et need küll väga paigas pole. Tühikäigul ja väikestel pööretel hakkab vahest mõni takt turtsuma/plörtsuma ja summutisse taguma. Kui toorest veidi peale tõmmata, siis enam mitte. Ei saagi aru kumb silinder, sest sumpad kõhualt ühendatud ja seepärast käib turtsakas mõlemist summutiotsast.
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Mu memmel sama mudel. Oli ka sel rattal üks kevad toore tross kinni ja selle mahavõtmise ning õlitamisega läks kuidagi paigast karburaatorite sünkroon. Tekkisid samad nähud nagu Sa kirjeldasid.
Re: Romka Suzuki VX800U '91
No see hääl on rohkem ikka r2 sarnane, kui masinat ei näeks siis ei usukski, et v2
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Hääl on jah vägagi inetu, katsun ajapikku ära harjuda.
Kontrollisin tagumise ülekande ka ära. Olin jõudnud lugeda selle kohta juba piisavalt hirmjutte. Alustades sellest, et VX-i gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} pole üldsegi igavene, et enne ostu tuleb kindlasti ratas alt võtta ja veenduda nuutide seisukorras, sest muidu maksavad mõned tükid seal rohkem, kui ma terve tsikli eest kokku maksin.
Õnneks nuudid korralikud ja määrdesed ning reduktoris ilusti puhas õli sees.
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Kuigi kuulutuse tekst oli selline:
Müüa heas korras klassikaline mootorratas Suzuki VX800. 45 kw. Mugav isteasend. Uus aku ja uued rehvid. Odomeetri näit 32650km
Siis nagu iga kasutatud masina ostul tähendab kuulutuse tekst päriselus hoopis vastupidist. Nimelt esirehv vajaks juba vahetamist (mustrit vaid 1,9mm, tagumisel õnneks veel 4,1mm), ning aku vajab samuti vahetust.
Praegune on Exide YB16B-A, hinnasilt on peal veel krooniajast - 800kr mis teeb eurides 51,15
Keegi soovitab soodsat ostukohta? Ise leidsin praegu odavaima Exide automaailmast 48 euriga ning intermoto lehel on SINERGY ITALIA 41,60€. Viimasel aga kulleriga kojuvedu 4,40€, automaailmast aga peaks tasuta Smartpost olema.
Veel on mul jäänud enda jaoks märkimata odonäit ostuhetkel, mis oli 32657,6km
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Kui kevadel käisin eelpoolnimetatud tuttava tsiklile kasutatud juppe ostmas, siis müüja oli oma sõnul samasugusega 70000km maha sõitnud ja siis tsikli loosi lükanud. Kui Sinu oma spido näit õige on, siis on see minu oletuse kohaselt minimaalselt teisel ringil.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Õnneks nuudid korralikud ja määrdesed
...ei taha tark näida aga sellise määrde peseks ma kindlasti laagrist välja ja asendaks uuega.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Suht kindlalt võib oletada (ülevaatuste odonäitude põhjal), et eelmine omanik sõitis eelneva 7a jooksul vaid kokku üle 6000km (alla tuhande aastas).
Nüüd jääb vaid mõistatada, kas sakslane sõitis ikka eelnenud 15 aastaga u 26000km, mis teeb vaid 1700km aastas.
Kui võtta minu sõidustiili järgi (10000km aastas), siis oleks niivana tsikkel juba 220tuh läbi sõitnud.
Vaatasin huvi pärast mobile.de lehelt 15a vanade suuremate Suzukide läbisõitusid (mis on muidugi ülimalt naiivne), üldiselt jäid näidud 6000-60000tuh vahele.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Esmaspäev 29 juuli seisuga siis hommikul kell 9 tsikkel ark-is enda nimele vormistatud, maksis 57,52€. Seejärel käisin Ifi-s kindlustuse lepingut sõlmimas. Hiljem kodus vaatasin IIZI lehelt kindlustuse hindasid 4 kuuks (nov. lõpuni), odavaim oli 15,55, kalleim 25,72€. Ostsingi odavamalt pakkujalt Gjensidigelt, helistasin neile, nemad panid kohe mulle arve ja poliisi emailile.
Kohe kui kindlustus kehtivaks sai sõitsin otse ülevaatusele. Maksis see 15€.
Nüüd ei midagi muud, kui selga ja TULD!
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Sinu omal on ju kindlalt spidot keritud või on üv. mehe kala, et 2007 oli suurem ls., kui 2008a.
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Su ratas peabki vedel olema kui esiamort on õlist tühi ja tagumised vedrud on kõige pehmemas seades. Esiots on tal tõesti pehmevõitu, lihtsaim rohi selle vastu on paksem amordiõli. Tõmba omale manual http://vx800.net/ ja vaata kuidas tagumisi amorte seadistada - need on mõlemat pidi reguleeritavad, kahe regulaatoriga. Kokkuvõttes mida raskem laadung, seda suuremad numbrid regulaatoritel.
Sinu ootustele isteasendi ja manööverdamise osas vastab palju paremini mingi matkaenduuro.
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Keerasin vedrude pingsuse kõige kõvemaks, nüüd tambib aukudest läbi sõites kõva pauguga amordid lõpuni lahti. Ülevalt suurest nupust ja alt pisemast reguleerimine ei muuda midagi.
Netis tuhlates leidsin sellised pildid vx 800 rear shock rebuilt kus siis näha tagumiste amortide remontimist.
Aga ikkagi, kas neid tagumisi amorte annaks kuidagi ellu äratada? Mulle küll tundub seal pildil ballooni plekist katte all ventiiliotsik olema.
Muidugi leidsin juba teised väidetavalt korralikud amordid kah juba 70€ eest, üldiselt tundub, et peab need lähiajal ära ostma.
Re: Romka Suzuki VX800U '91
.. Kogu ost käis usalduse peale, tsikli panin esimest korda käima alles oma kodus pärast kärult maha võtmist....Kuigi kuulutuse tekst oli selline: Müüa heas korras klassikaline mootorratas Suzuki VX800. 45 kw. Mugav isteasend. Uus aku ja uued rehvid. Odomeetri näit 2032650km.. Siis nagu iga kasutatud masina ostul ikka, tähendab kuulutuse tekst päriselus hoopis vastupidist. Nimelt esirehv vajaks juba vahetamist (mustrit vaid 1,9mm, tagumisel õnneks veel 4,1mm), ning aku vajab samuti vahetust. ..... esiots vedel..simmer lekib, tagaamordid tühjad kui ilse perse.. trossid kinni, karpad ei tee koostööd...
seega, Pimeost läks perse
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Romka: kirjutas:Suht kindlalt võib oletada (ülevaatuste odonäitude põhjal), et eelmine omanik sõitis eelneva 7a jooksul vaid kokku üle 6000km (alla tuhande aastas).
Nüüd jääb vaid mõistatada, kas sakslane sõitis ikka eelnenud 15 aastaga u 26000km, mis teeb vaid 1700km aastas.Kui võtta minu sõidustiili järgi (10000km aastas), siis oleks niivana tsikkel juba 220tuh läbi sõitnud.
Vaatasin huvi pärast mobile.de lehelt 15a vanade suuremate Suzukide läbisõitusid (mis on muidugi ülimalt naiivne), üldiselt jäid näidud 6000-60000tuh vahele.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Esmaspäev 29 juuli seisuga siis hommikul kell 9 tsikkel ark-is enda nimele vormistatud, maksis 57,52€. Seejärel käisin Ifi-s kindlustuse lepingut sõlmimas. Hiljem kodus vaatasin IIZI lehelt kindlustuse hindasid 4 kuuks (nov. lõpuni), odavaim oli 15,55, kalleim 25,72€. Ostsingi odavamalt pakkujalt Gjensidigelt, helistasin neile, nemad panid kohe mulle arve ja poliisi emailile.
Kohe kui kindlustus kehtivaks sai sõitsin otse ülevaatusele. Maksis see 15€.Nüüd ei midagi muud, kui selga ja TULD!
Tuleb osta teine juurde siis ühel ei tule niipalju läbisõitu aasta kohta
Tegelikult see ülevaatuse väljavõte on päris asjalik. Kasutasin seda isegi teise ratta juurdeostul. Tartust sai toodud isend mis on sõitnud 8500km milles kajasub veel sõit Tartu-Tallinn. Ja viimase 6-7 aasta jooksul oli seal tiirutatud ainult 1500km... ülejäänud aeg seisnud soojas ja kuivas garaazis. Seega kontrollitav teema alates 2005 aastast.
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Romka: kirjutas:Kindlasti peaks esimese asjana üle käima ka karbussid, tundub et need küll väga paigas pole. Tühikäigul ja väikestel pööretel hakkab vahest mõni takt turtsuma/plörtsuma ja summutisse taguma. Kui toorest veidi peale tõmmata, siis enam mitte....
Kontrollisin küünlad üle, esimene oli valge, tagumine tahmane. Oli selge, et esimene karbuss jääb nälga.
Eesmisele karpale saab väga lihtsalt ligi (võrreldes mõne teise masinaga). Vaid sadul ja paak tuleb eest võtta, muu on lihtsalt klambrite/kruvide lahtikruvimise vaev.
Karpal ei võtnud isegi trosse küljest, kannatas ilusti niipalju välja tõsta, et sai põhja alt kruvida.
Keerasin düüsid välja ja puhusin kõik avad läbi. Ka mõlemad õhupuhastid puhusin läbi (üks eespool paagi all, teine vasaku küljeplastiku all). Need kes kohe targutama tahavad hakata, et õhupuhastit ei puhuta puhtaks, siis selle masina manualis see lausa kirjas.
Periodic maintenance chart. Air cleaner elements - Clean every 6000 km (4000 miles) and replace every 12000 km (7500 miles).
Carefulli use an air hose to blow the dust from the air cleaner elements.
Õhuvõtutorud tundvad väga heade kohtade peal olema, sest mingi tolmu sealt praktiliselt ei tulnud (olen omanud masinat, millel ühe kruusateesõiduga oli õhufilter paksu tolmu täis).
Ilmselt oligi mingi sodi vms karbussis, sest peale puhastust käib masin nagu "antsu viilul"! Nüüd sai keerata tühikäigu ilusti 1000 peale, tuli V2 hääl kah kohe - käib ilusti ühtlaselt potsudes, eks panen video ka mingi aeg.
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Romka: kirjutas:Sõidu ajal hakkab teatud olukorras kuskilt siiani tuvastamata kohast kostuma mingit metalli kilinat/kahinat. Nagu mingi plekk vibreeriks vms. Umbes sama, nagu siin teemas Suzuki VX800 imelik heli mootoriga pidurdades. Korra juba jäi mulje, et samast tsiklist jutt.
...
Väga häiriv oli see käiguga pidurdamisel tekkiv vali kilin. Päris piinlik oli linnavahel sõita ning juba tekkisid igasugu mõtted, et kas mootoris mingid ketitallad vms lahti või gardaan (õige on kardaan*) {Motobot tegi} midagi väga pahasti. Aga viga tegelikult täiesti süütu, kõlises vasaku leegitoru sisemine toru vastu välimist, tänud vihjete eest Sandrile!
Sai koheselt leegitoru maha katkutud, puurisin selle sisemisele küljele 4 auku ning seejärel keevitasin need augud täis ehk torud omavahel kokku.
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Huvi pärast vaatasin Maanteeameti statistikat, palju siis neid VX800 Suzukisid arvel ka on, 30.09.2012 seisuga on arvud sellised:
1990a - 9tk
1991a - 17tk
1992a - 6tk
1993a - 10tk
1994a - 4tk
1995a - 3tk
1996a - 1tk
Kokku: 50tk
Link ka huvilistele (3,6MB Exeli tabel)> Arvel olevad mopeedid ja mootorrattad seisuga 30.09.2012
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Väga vähe ikka, sellepärast neid eriti silma ei hakkagi.... minu ratas 92a.
Mis arvad, kas need puuritud ja keevitatud sumpa keevituskohad roostetama ka hakkavad?
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Kindlasti hakkavad roostetama Juba praegu need leegitorude tagaküljed täiesti roostes, aga see ei paista ju välja.
Vahepeal sai ostetud ja vahetatud õli ning õlifilter. Veel sai 15w amordiõli ettenägelikult valmis ostetud (juhuks, kui simmerid peaksid saabuma).
Kuna korra olen juba ühe Suzukiga kahtlase õli pärast sidurijamadesse sattunud, siis enam ei hakanud jamama ning katsetama, sai mindud kindla peale välja - ühesõnaga siis õliks sai "Castrol GPS".
Peab kiitma õlifiltrit, päris mugav on see "autotüüpi" lahendus.
Et saada taset ülemise kriipsuni, läks õli 2,7L.
Kogu õlivahetus läks maksma 34,50€. (õli 3x8,50€ + 9€ filter).
Lisaks sai üks liitrine õli veel pealevalamiseks ostetud. Nagu mu enda eelnev kogemus Suzukiga ning ka teiste jutud, siis tavaliselt on need vanad Suzukid parajad õlisöödikud. Ega siis see masin mingi erand ei saa olla, igaljuhul õlipudel sadulaalla!
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Kui läbisõitu vaadata siis sul ju täiesti uus
Mu ratas närib ka 7000km peale vist oli ca 300ml
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Romka: kirjutas:...Lisaks ka tagaots on "tühi". Peab uurima, mis balloonikesed neil seal külgedel ja mingi reg. nupp ka eespool. Äkki annab õli juurde panna või midagi.
...
onusnooker kirjutas:Mu rattal läbisõit spido järg ca 70000km ja tagaots ei ole vedel...
Nii. Uued amordid käes ning juba küljes, nüüd hoopis teine asi! Tänud Markole!
Tegelt mis uued, hoopis räsitumad ja kulunumad näevad välja aga vähemalt toimivad.
Kõige vasakul siis minu oma endine.
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Tsiklit omatud juba 18 päeva, täna sai minu käes 1000km läbisõitu täis!
Huvi pärast mõõtsin rehvimustri üle, esimene on selle tuhandega kulunud 0,3mm ja tagumine 0,6mm (vastavalt siis esimene 1,9>1,6mm ja tagumine 4,1>3,5mm peale).
-
Teema algataja - Postitusi: 315
- Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
- Tsikkel: MT-09
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Romka Suzuki VX800U '91
Aeg juba nii kaugel, et ilmad lähevad aina kehvemaks. Sõita tahaks aga iga päev, seda kindlasti kuni novembri lõpuni. Palju on sõitmist mööda kruusateid, aga see ratas omab aga väga vale kujuga esiporikat. Üleüldse see porikas väga inetu kujuga ja mu meelest nagu kogemata valetpidi paigaldatud (näiteks on umbes sama juhtunud viimase otsa Lada 08/09 esiistmete istumisaluste patjadega, kes teab, see teab).
Eemaldasin radika grilli:
Kogu s**t esiratta alt lendab otse radikasse! No kus on loogika? Sama nagu panna sõiduauto jahutusradikas rattakoopasse esiratta taha (õline on ülevalt nurk seepärast, et esiamordi simmer siiani vahetamata, kuna pole veel saabunud, aga sõitma ju PEAB!). Niigi metsateedel 1 käiguga sõites läheb vent suht tihti käima, kui radikas veel saviga kinni, siis pole see üldse hea.
Mingi porika pikendus on kunagi sellel rattal isegi olnud. Augud täitsa olemas, originaalid need küll pole, sest on erinevatele kõrgustele vildakalt puuritud. Kuna mul vedeles 3mm Proplastikust ostetud logarimaterjali, siis sellest tegin uue pikenduse ehk porilapaga. Paigaldasin robustselt porikale väljapoole, räiged poldipead nähtaval,
"Ilueedid" nüüd minestage!
Katsesõit näitas, et päris puhtana hoiab nüüd radikat, isegi veidi pikem oleks võinud olla.
Taha on juba eelnevalt keegi mingi vale porika pikenduse pannud. Päris hästi ta sinna ei istu, pole viitsinud siiani maha kiskuda, nüüd täidab oma ülesannet ka. Ülevaatuseonule ka sobis, kiitis helkuri olemasolu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.