Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
sama siin, läksin viimase kärpimisega liiale ja see pikendus kaob sealt altpoolt kuivemate ilmadega

Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 656
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: KTM SD1290R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Väga viisakas Bandiit. Oluliselt nunnum kui tehasetoodang 

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Kuskohast seda Autosoli Anti Blue pasteeti ka müüakse? Esimese internetiotsinguga silma ei hakanud ühtegi eesti poodi.
Ratas sul oluliselt parem kui originaal.
Ratas sul oluliselt parem kui originaal.

"He who shall be last, shall be sideways and smiling"
Sülearvutid maaletooja hinnaga! priidik@notebooks.ee Küsi julgelt! Vaata http://www.notebooks.ee
Sülearvutid maaletooja hinnaga! priidik@notebooks.ee Küsi julgelt! Vaata http://www.notebooks.ee
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: R1200GS Rally
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
pritz kirjutas:Kuskohast seda Autosoli Anti Blue pasteeti ka müüakse? Esimese internetiotsinguga silma ei hakanud ühtegi eesti poodi.
Ratas sul oluliselt parem kui originaal.
Automaailmast sain mina.
5248653
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Tulekinnitused vers 2.0
Elie õhtul netis bomber magazinet sirvides jäi silma, et seal on igal kolmandal rattal kasutusel sama esituli nagu minul, ainsa vahega et kinnitused olid kõigil viisakamad. Plaan oli endal need niikuinii ümber teha, siis sai sealt vähe inspiratsiooni ammutaud poole ööni.
Kõigepealt papist šabloon

Siis metallile üle kantud, 3mm teras. Oleks alumiiniumi kasutanud aga polnud parajat juppi käepärast ja puudub kodus ka selle jaoks keevitusvõimalus

Vanu kinnitusi sai rakisena ära kasutada, keermelatt on vahel, et vahe pärast tule laiusega ilusti klapiks

Ja valmis (6h koos värvi kuivamisega) Kinnitub kellaploki poltide alla (valmis tükkide pilt puudu) ja altpoolt väikse ribaga traaversisse, muidu oleks natuke vedel jäänud. Nüüd on minu nägemuse järgi päris hea, tuli nagu hõljuks seal ees. Ainult see krdi juhtmepundar käib nüüd pinda seal vahel, seda pole enam kuskile toppida ka, niipalju kui sai on juba paagi alla viidud. Lisaks tõmbasin istmele veel libisemisvastase katte peale (autoexpert 5,30.-) Eks näis kuidas endale sobib, rohkem oli seda vaja tagaistujale, aga tükk oli täpselt paras terve istme jaoks

Esimese põlvkonna kinnitused on müügiks
Elie õhtul netis bomber magazinet sirvides jäi silma, et seal on igal kolmandal rattal kasutusel sama esituli nagu minul, ainsa vahega et kinnitused olid kõigil viisakamad. Plaan oli endal need niikuinii ümber teha, siis sai sealt vähe inspiratsiooni ammutaud poole ööni.
Kõigepealt papist šabloon

Siis metallile üle kantud, 3mm teras. Oleks alumiiniumi kasutanud aga polnud parajat juppi käepärast ja puudub kodus ka selle jaoks keevitusvõimalus

Vanu kinnitusi sai rakisena ära kasutada, keermelatt on vahel, et vahe pärast tule laiusega ilusti klapiks

Ja valmis (6h koos värvi kuivamisega) Kinnitub kellaploki poltide alla (valmis tükkide pilt puudu) ja altpoolt väikse ribaga traaversisse, muidu oleks natuke vedel jäänud. Nüüd on minu nägemuse järgi päris hea, tuli nagu hõljuks seal ees. Ainult see krdi juhtmepundar käib nüüd pinda seal vahel, seda pole enam kuskile toppida ka, niipalju kui sai on juba paagi alla viidud. Lisaks tõmbasin istmele veel libisemisvastase katte peale (autoexpert 5,30.-) Eks näis kuidas endale sobib, rohkem oli seda vaja tagaistujale, aga tükk oli täpselt paras terve istme jaoks

Esimese põlvkonna kinnitused on müügiks


Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 1369
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Sigailus Pandiit




18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". 
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Tänu kasutaja ''loadära'' esihammaka teemale sebisin omale ka 14 hambase ette, nüüd siis ülekanne 14/46 vs tehase 15/45 vastu. Maantekiirustel tõusid pöörded originaal ülekandega võrreldes 200-300 rpm, aga teise käigu power-wheelied on nüüd palju kergemad tulema
Lisaks veel kerge ''throttle-mod'' mille käigus sai gaasirulli diameeter kasvatatud plasttoru abiga 45mm pealt 50mm jämeduseks, peaks seega rulli keeramise pisut äkilisemaks tegema




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 291
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, RMZ450, mägikas
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Mul ka TL-l 1/5 Riflemani throttle mod, lisab päris palju erksust. Must have asi.
...
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
vaatasin enne aretamist oma ''täppistööriistadega'', et algne käik oli umbes 70kraadi, mis siis ongi umbes 1/5, nüüd peaks veel vähem olema

Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ma gikserile panin üldse R1 gaasirulli. Tegin originaal trossid ringi ja saagisin veel parempoolse lüliti pooleks, et saaks originaal nupud jätta. Sai ka tulemus päris hea, kahjuks ei mäleta kui suur R1-l trossi kohal läbimõõt oli, originaal oli küll tilluke.
Algul oli mul ka sitamaja PVC torust originaal rullile võru peale tehtud, aga kuidagi jura nägi välja - mis sest, et asub seal, kus keegi ei näe. Läksin veel jõhkraks ning kinnitasin kruvidega, kuna liimimine jättis kahtluse, et äkki ikkagi tuleb ära ja gaas kiilub kinni, ja juhtub palju paha.
Algul oli mul ka sitamaja PVC torust originaal rullile võru peale tehtud, aga kuidagi jura nägi välja - mis sest, et asub seal, kus keegi ei näe. Läksin veel jõhkraks ning kinnitasin kruvidega, kuna liimimine jättis kahtluse, et äkki ikkagi tuleb ära ja gaas kiilub kinni, ja juhtub palju paha.

Hälvik-mootorrattur
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Mingi tüüp küsis lineupis mu aega, ole lahke. Enda arvates pole paha, esimene ja ainuke ajavõtuga sõit elus. Start kukkus endalegi üllatuseks hästi välja, nüüd tahaks videot ka oma sõidust näha kui kellelgi peaks olema



Viimati muutis cossie, 14 Aug 2015, 21:12, muudetud 1 kord kokku.

Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Oi seda pisart foorumi "italiaanode" silmis. Vana bandiidiga niimoodi millele jõhkrasti sumpsi kütta. Pole ilus tegu. 

-
- Postitusi: 394
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
RSV Millele vana naked japsiga kott pähe tõmmata on päris lahe
Mille peaks paberite järgi isegi sita stardi korral ära tegema, aga no mis teha, kui ei liigu
Rambo ja Kalevipojad, tõmmake hädakisakoor taevani nüüd



Rambo ja Kalevipojad, tõmmake hädakisakoor taevani nüüd


-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
http://me-moto.com/suzuki/24065-bandit-1200-turbo.html

Sellise raha eest boosti saada paneb juba kõrvad liikuma, eks peab jõulupreemia ära ootama. Kes paigaldama ja seadistama tahab hakata?
Sellise raha eest boosti saada paneb juba kõrvad liikuma, eks peab jõulupreemia ära ootama. Kes paigaldama ja seadistama tahab hakata?


Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 1247
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 137 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Ise paigaldad ja seadistad
Karpad liimida vaja. Samas kui rahakott lubab, siis muudaksin pritsungiks. Kitt ise oleks kûll poolmuidu saadud, selle raha eest saaksid meistrimehelt ainult ûlikorraliku väljalaskekolde.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Pisike update
1. ostetud: hayabusa kolvid, wideband commander
2. tellimises: big-bore kaanetihend ja karpade remontkompotid
3. vastuse ootel: tellimisinfo ettevõttelt nimega ''Whitchurch Motorcycle repairs''
ja tiiser, antud ettevõttelt
https://www.facebook.com/triplepturbos/videos/1647054398911672/
Rahulikke pühi
1. ostetud: hayabusa kolvid, wideband commander
2. tellimises: big-bore kaanetihend ja karpade remontkompotid
3. vastuse ootel: tellimisinfo ettevõttelt nimega ''Whitchurch Motorcycle repairs''
ja tiiser, antud ettevõttelt
https://www.facebook.com/triplepturbos/videos/1647054398911672/
Rahulikke pühi


Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 1247
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 137 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Mis sa õrritad, milline turbokit sealt tuleb ? 

If you ain't slidin', you ain't ridin'.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
peaks olema selline nagu viimasel pildil pluss veel lockup sidur. Täna lähen garagesse widebandi loggeri funktsioone õppima

Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Üllatavalt lihtne ühendada, hetkel saime kohapeal kätte RPM, TPS ja küttesegu andmed, eriti hea on veel salvestamisfunktsioon. Lamda andur läks hetkel lihtsalt otsapidi summutisse, madalal pöördel valetab korralikult, sest imeb hapnikku sisse, pöörde peal oli midagi 14 kandis segu. Kõik kohapeal mõõdetud, seega ei midagi reaalset. Saigi ainult korraks peale visata, et kas süsteem toimib






Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Hetkel vajaminevad detailid on olemas, seega läheb mootor avamisse, siis puurimine, hoon ja busa sepiskolvid sisse. Peale seda peakski olema hea madala surveastmega 1216cc pada valmis, mida föönitama hakata. Ja siis hakkab ootamise aeg, kui mootori tagasi saab ning UK'st pakike saabub
Ja pildi kvaliteedi üle ei mölise

Ja pildi kvaliteedi üle ei mölise



Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 968
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Kui summutajapütt hakkab üle jääma, siis saada mulle hinnanägemus privasse

フーリガン
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Esimene tagasilöök: tellitud kaanetihend oli valest materjalist
oli CFM-20 aga peab olema MLS tüüpi
seega uus tellimises ja vana müügiks, kuigi eriti ei usu et keegi siinmaal vabalthingavat 1216 ehitama hakkab.
Kasutasin soojasid ilmasid ära ja nokitsesin pisut elektri kallal, kuna midagi muud hetkel ei saa/oska veel teha.
Kütuseseier loovutas oma koha AFR näidikule kuna too näitas aiateibaid. Oleks veel kroomvõru ümber sobinud, siis oleks suht 'factory-look'.
Ja kui nüüd seda üüratut läbisõitu vaadata, siis on mu ratta väärtus olematu

Põhimõtteliselt on ka uus karbike paigas, juhtmeid vaja veel pisut kohendada



Kasutasin soojasid ilmasid ära ja nokitsesin pisut elektri kallal, kuna midagi muud hetkel ei saa/oska veel teha.
Kütuseseier loovutas oma koha AFR näidikule kuna too näitas aiateibaid. Oleks veel kroomvõru ümber sobinud, siis oleks suht 'factory-look'.
Ja kui nüüd seda üüratut läbisõitu vaadata, siis on mu ratta väärtus olematu


Põhimõtteliselt on ka uus karbike paigas, juhtmeid vaja veel pisut kohendada


Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 30 Sept 2013, 21:41
- Tsikkel: SUZUKI GSX1200
- Asukoht: Kurnekirno
- Tänanud: 1 kord
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
cossie kirjutas:Esimene tagasilöök: tellitud kaanetihend oli valest materjalistoli CFM-20 aga peab olema MLS tüüpi
seega uus tellimises ja vana müügiks, kuigi eriti ei usu et keegi siinmaal vabalthingavat 1216 ehitama hakkab.
Kuid siiski, just selline asi omal plaanis, algselt pidi see juhtuma see talv aga...jne.
Paned ehk nimed ja numbrid mulle ps i.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: CBR 1000RR
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
cossie kirjutas:Ja kui nüüd seda üüratut läbisõitu vaadata, siis on mu ratta väärtus olematu![]()
Minu oma peaks siis puhta vanaraud olema ju.


Muidu meditsiiniinimene, aga ajaviiteks ravin ka tehnikat. Aitan Mercedese, Audi, Volkswageni, Seati ja Škoda sõiduautode diagnostikaga Rakveres ja selle lähiümbruses. Tel: 56509882.
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Nonii mootor on lõpuks laiali võetud, õnneks midagi väga halba veel ei paista, asjad on tolerantsi piires

aga vaadates originaal kaanepolte, siis sai otsustatud minna APE toodangule üle. Lisaks veel vaja mõningaid uusi tihendeid, seega läheb mootor jälle paariks nädalaks riiuli alla. Siin võrdlus


aga vaadates originaal kaanepolte, siis sai otsustatud minna APE toodangule üle. Lisaks veel vaja mõningaid uusi tihendeid, seega läheb mootor jälle paariks nädalaks riiuli alla. Siin võrdlus


Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
-
Teema algataja - Postitusi: 554
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Silindrid on tänaseks puuritud ja hoonitud, kindluse mõttes tehti ka ülikerge tasalihvimine

Siin on näha ka ''ettevalmistatud'' kolvid, nimelt lükatakse neil teravamad nurgad kergelt maha, et vähendada detonatsiooniriski.
Niikaua kui viimased jubinad saabuvad ja mootor koju tagasi jõuab, saab ehk kerge garaazi remont lõpetatud


Siin on näha ka ''ettevalmistatud'' kolvid, nimelt lükatakse neil teravamad nurgad kergelt maha, et vähendada detonatsiooniriski.
Niikaua kui viimased jubinad saabuvad ja mootor koju tagasi jõuab, saab ehk kerge garaazi remont lõpetatud


Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
cossie kirjutas:Silindrid on tänaseks puuritud ja hoonitud, kindluse mõttes tehti ka ülikerge tasalihvimine
Kus kohas lasid silindrid puurida ?
Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist