Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #181 Postitas cossie » 16 Mai 2016, 23:08

Düüse pole ikka veel saabunud..... Aga, vahepeal sai tellitud kõikidele karpadele alumiiniumist ''mütsid'', kuna ühel originaalil sai juba üks nippel ära murtud. Samas oli see niikuinii plaanis, sest rõhu all võivad plastist originaalid läbi painduda ja lekkima hakata

üleval vanad ja all uued

Pilt

ja pisike ülevaade voolikumajandust peitvast (pisut naisekujulisest) raamist :mrgreen:

Pilt


Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #182 Postitas cossie » 04 Juun 2016, 16:39

paar tunnikest nokitsemist....
Pilt

ja peaaegu hea, nõksa suuremaid peadüüse on veel vaja. Viimane lõpp oleks veel alla punase joone saada. Jämedalt võttes saab 005# võrra suuremate düüsidega, segu ühe ühiku võrra rikkamaks, seega peaks #130 juba hea olema. Aga kuna antud test sai teha 26 kraadise ilmaga siis jahedama ilmaga oleks näitajad jällegi pisut lahjemad, seega võtan igaks juhuks ka #135 juba varuks ära. Smashiks peab asi jonksus olema ja wg vedru kangema vastu vahetatud :mrgreen:

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1152
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #183 Postitas RasmusL » 04 Juun 2016, 23:37

Kui aega on mine lase Dynostari dynopingist läbi Espoos, aadress Alaniementie 2. Tahaks huvipärast numbreid teada ja ma usun et sina ka tahad :) Eelnevalt lepi muidugi aeg kokku.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #184 Postitas cossie » 05 Juun 2016, 08:35

Soome dynosse läheb alles siis kui ise enam edasi ei oska sättida. Jõu mõõtmine pole esmatähtis, see on ju ainult number :D emotsioon on tähtsam
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #185 Postitas cossie » 10 Juun 2016, 22:30

Saabus ka vähe asjalikum õhufilter koos ''prechargeriga'' lihtsamaks puhastamiseks

Pilt

Lõpuks saavad elektrisüsteemis uued tegelased (bensupump, õlipump ja WBC) korrektselt ühendatud. Lülitid on selleks, et saaks eraldi asju välja lükata, muidu käivituvad ikka koos süütega

Pilt

Tellimises on ka juba ''pisut'' kangemad WG vedrud :twisted:

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #186 Postitas cossie » 20 Juun 2016, 23:03

Keevitajale lõuksi :evil: a pole hullu, teeb uuesti ja peremini. 60km koduni sõita oli üsna lärmakas ja jõuetu. Vahepeal sai rõhku tõstetud 10psi/0,7 bar peale ja segud läksid kusjuures paremaks. Jõulisa tuli ka mehiselt :D

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #187 Postitas cossie » 29 Juun 2016, 14:42

Vahepeal sai klapikambrikaas uue värvikuue, sest onu Deiv pesi enne lahti kiskumist sellelt pool värvi maha :D
Pilt

Värv sai maha võetud mingise aerosoolis värvieemaldajaga, võib öelda et oluliselt lihtsam kui miski traatkettaga mässata.
Pilt

Lõpptulemus on must, kuigi mootor ise on tumehall (charcole grey) kuumakinldatel aerosoolidel pole kahjuks palju värvivalikuid, aga pole hullu: töötab
Muidugi oleks kõige õigem liivaprits ja pulber, aga noh....
Pilt

Sidur hakkas boosti alguses libisema, seega sai lisatud üks lisavedru ja kettad karukeelga üle lastud: jäi pidama, probleem oli just alla 5000 pöörde kui lockup veel ei tööta, aga rõhk üleval

Väljalase sai samuti kokku keevitatud (seekord asjalikuma tegelase poolt), ning käidud Rutjal testimas.
Lõpuks sai ülemise otsa segud alla 11.5, aga ilmselt kütuserõhu tõstmisega on nüüd 6000rpm kandis jube rikas koht. Kuumaks sõidetud mootori võttis sealkandis juba ''lurisema'' ja musta välja ajama. Nüüd peab jälle kruvima kuskilt

Stopperiga sai (ülitäpselt) katsetatud ka 400m aega. Häbilugu aga venna FZS1000 sõitis 11,7 ja minul 12,4 seega 0,8 sek aeglasem kui eelmine aasta: ''Money Well Spent'' :mrgreen: Elan üle, start oli tugevdatud siduriga väga harjumatu, esimeste käikudega oli tegemist et nina maas hoida ja alles poole maa peal hakkasin hoogsalt järgi jõudma.... Ilmselt peab Smashil madalama rõhuga sõitma või kõvasti harjutama :D

Kui juba Rutjal siis....

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Deiv
Postitusi: 385
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #188 Postitas Deiv » 06 Juul 2016, 13:27

No - "onu Deiv" teeb korralikult mootorid puhtaks enne avamist ja kõik mis selle käigus irdub on mustus või valed jupid (lol) :mrgreen:
Aga tegelt tore näha,et pill toimib aina paremini ja omanikul ei kasva käed sealtsamusest välja (w)
Smashil näeb :wink: :bsmile:

PS sellised mõranemise vead kipuvadki roostevabast kollemajandust tavaliselt kummitama . Tuleb siit-sealt pidevalt tugevdada-parendada :|
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #189 Postitas cossie » 07 Juul 2016, 18:36

Läks meelest lisada, aga lõpuks sai ka elektripool korrastatud

Pilt

Ei ole küll ise suurem asi elektrik, aga igaks juhuks sai kõigile kolmele uuele tarbijale vahele kaitsmed, releed ja eraldi lülitid. Paigaldatud viisakalt ilma klemmliistu, teibi ja näpuga kokku keeratud juhtmeteta :)

Pilt

Peale Rutjal testimist sai kütuserõhku alandatud ja tundus et ''lurisemise'' probleem kadus ära. Tehes uut testlendu lõi umbes 230km/h juures karpadelt sisselaske kollektori küljest ära. Oli pehmelt öeldes hirmutav kogemus, suri paugust välja ja enam käima ei läinud. Lõpuks seisma jäädes võttis kuidagi elu sisse (huh, joppas) kiire vaatlus tuvastas kähku probleemi allika, meel oli kohe rõõmus et midagi koledamat/kallimat ei juhtunud. Ühe käega kollet karpade vastas hoides lonkasin paar km koju. Järgmine päev jälle vut-vut hydroscandi korralikumate klambrite järgi. Kahjuks on seal nii kitsas ja karpa otsad on ovaalsed, seega päris tugevaid lõdvikuklambreid ei saa kasutada, pidi ikka need kruvikaga keeratavad panema, ehk on nüüd vähe tummisemad. Kindluse mõttes sai kogu kolle ka mootori külge vitsadega kinni tõmmatud, nüüd peab pidama :)

P.S. kui keegi veel ei tea siis künklikul teel on päris lõbus, kui juba 130 kiiruse ja viimase käiguga igast jõnksust tagarattal sujuvalt laskuda :mrgreen:

Väänet ON :bsmile:
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

kurikristjan
Postitusi: 1193
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #190 Postitas kurikristjan » 07 Juul 2016, 20:55

Seo plenum plokikaanega ära, peaks vähendama otsast löömise ohtu.
Hälvik-mootorrattur
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #191 Postitas cossie » 07 Juul 2016, 21:39

Kindluse mõttes sai kogu kolle ka mootori külge vitsadega kinni tõmmatud, nüüd peab pidama :)


sidusingi ju :D
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

kurikristjan
Postitusi: 1193
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #192 Postitas kurikristjan » 07 Juul 2016, 23:20

Ma vist hakkan vanaks jääma, ei näe enam hästi... :mrgreen: ma vaatasin pilte, et klassikalist lahendust ei ole, järelikult on kõik juhuse hoolde jäetud :roll: jutule ei pööranud tähelepanu, nagu ikka :bsmile:
Hälvik-mootorrattur
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #193 Postitas cossie » 08 Juul 2016, 08:34

Ma tegin ebatraditsioonilise lahenduse: 10x10 metall plaat plenumi taha keskele, alt konksuga ja ülevalt keermelatiga ettepoole kinni. Eks paista kas jääb nii, see on alles prototüüp :mrgreen:
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Deiv
Postitusi: 385
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #194 Postitas Deiv » 12 Juul 2016, 21:30

Wastegate torule keevita pisikesed kolmnurgad keevituste juurde toeks,et vibratsioon pahandust tegema ei pääseks nii palju .
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #195 Postitas cossie » 12 Juul 2016, 22:28

Uus keevis sai igavene jäme, sisse ja väljapoole. Samuti sai wg flants ühe nurgaga downpipe külge kinni punktitud. Keevitaja ei pidanud lisatugevdusi vajalikuks, garantii on olemas :D aga eks peab pragude suhtes silma peal hoidma
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #196 Postitas cossie » 18 Juul 2016, 18:39

Smashil käidud. Ratas ja ise tulime tervena tagasi, kaks korda olen seal summuti lõhki lasknud, seega sel aastal läksin teadlikult ilma summutita :mrgreen:
Kahe ajasõiduga sai nüüd teada, et jõudu on rohkem kui lühike kiige ja stock vedrustus heaks tulemuseks sõita laseb. Pidamisega probleeeme polnud, ei endal ega rattal :mrgreen: Aeg paranes võrreldes eelmis aastaga 0,4 sekundit ja lõppkiirusele lisandus 18 km/h. Kui tahta seda kiirenduse asja tõsisemalt võtta siis peaks sebima pika kiige, quickshifteri, käikudele vastava boost controlleri jne.... aaga see pole see ratas. Ilmselt oleks parema aja välja sõitnud kui oleks stardid kiiremaks saanud, kuid ei viitsinud eriti järjekorras higistada :)

Üks kena pilt kasutajalt Hollow (millelt on näha esiporika tõstejõudu lisav efekt :mrgreen: )

Pilt

Vasakpoolsemad on siis minu numbrid

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1152
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #197 Postitas RasmusL » 18 Juul 2016, 19:30

Coolerit pole vaja su rattale ? Mul jãi üle enda projektist.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #198 Postitas cossie » 18 Juul 2016, 21:05

Kle selle jaoks naljalt ruumi mul ei leidu. Siis peaks kas küljepeale ehitama või õliradikale uue koha leidma. Üks soomlane tuli seal rääkima et sõidab sama setupiga 1,3Bar ja 280 heppa tagarattast. Ilma cooleri ja meta pritseta :shock:
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 622
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #199 Postitas RaulK » 18 Juul 2016, 23:00

Vähemalt oli sinu rune lõbus vaadata, tatt oli pidevalt lennus ikka :D
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 912
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #200 Postitas MarekM » 19 Juul 2016, 23:00

Üks kena pilt kasutajalt Hollow (millelt on näha esiporika tõstejõudu lisav efekt :mrgreen: )

Pilt

Mõtlesingi, mismoodi sul see porikaliist ees käitub. Enda kühvlile lõikusin gixxefi omast tüki ette ja tundub, et üle hooaja sellega ei saa. Laperdab ees nagu ma ei tea mis. Esimese otsa on juba kaunis õhukeseks saanud
Pilt
フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #201 Postitas cossie » 19 Juul 2016, 23:45

Ma sattusin jah kärpimisega pisut hoogu. Maanteekiirusel laperdab kergelt üles-alla, aga ju siis see pilt on juba suuremal kiirusel püütud. Ei hakka esialgu uut ka otsima, ehk tuleb lähiajal terve uus esiots
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #202 Postitas cossie » 04 Aug 2016, 16:16

RaulK kirjutas:Vähemalt oli sinu rune lõbus vaadata, tatt oli pidevalt lennus ikka :D


oli küll - oli küll :D
Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #203 Postitas cossie » 04 Aug 2016, 16:33

Aaga teemasse ka... Peale smashi hakkasin vaiksemat väljalaset alla tagasi panema, avastasin et see on peale keevitust ikka suht kõveraks tõmmanud. Kuidagi sirgeks pressida ega freesida ei õnnestunud, kuna kuju on nii värdjas ja ühtegi pinki seda naljalt ei paigalda. Abiks tulid relakas, viil ja lintlihvija: sai oluliselt sirgemaks selle tasapinna, enam ei leki ka

Pilt

Treffil tehes lühikest ent intensiivset burnouti otsustas mootori kaanest õli eralduma hakata. Süüdlaseks üks klapikambri kaane polt, millel keere otsakorral. Tilkus ikka isuga sealt, koju jõudes oli parem püksisäär päris libe. Egas midagi sai üle puuritud ja würthist ''keermetaastus puks'' sisse
(pildil veel enne taastamist)

Pilt

Peale selle lappimist oli vaja teha proovisõit, et veenduda töö tulemuses. Õli enam ei lekkinud, aga..... Sõites tundus et ratas liigub kuidagi LIIGA hästi, neljandaga 7000rpm ja mitte päris täisgaasiga nina taevas. Kiire pilk rõhukellale näitas 1,3 Bar :shock: OIH! Jäin seisma ja mõtlesin et ilmselt Wastegatega mingi jama, ja oligi....

Pilt

nimelt oli ära murdunud kompressori poole pealt välja tulev toruke, mis siis vastavalt rõhule wastegatet avab. Sai uus sisse pressitud ja jälle korras.
Sidurikamm viskas ka lõpuks kopa ette, vahest libiseb - vahest mitte, haakis ka iga kord eri koha pealt. Sai puhastatud töösilinder, vahetatud õli ja sisse läksid ka uued kettad (EBC) Sõitnud veel pole aga kettapakk oli umbes 1,5mm paksem kui eelmine, seega tuleb loota parimat :bsmile:
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #204 Postitas cossie » 07 Sept 2016, 19:19

Pole ratta kallal ammu midagi teinud ja igav hakkas. Õnneks avastasin, et mul on kodus vajalikud jubinad lihtsa ''boost controlleri'' ehitamiseks

Pilt

Kruvisin asjad keermeteibiga kokku, pistsin paar lehtvõtit taskusse ja testima. Asi oskab stabiilselt rõhku hoida ja puha. Timmisin rõhu 9psi pealt 12 peale, ja läks jälle palju lõbusamaks :mrgreen: Jõulisa pluss kiirem spool. Kui hiinamaalt enne päris sügist üks solenoid kohale jõuab, saab üht keerulisemat ideed katsetama hakata.... (jubina pigutus on ''ajutine'')

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Deiv
Postitusi: 385
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #205 Postitas Deiv » 08 Sept 2016, 08:53

Kas sa ikka pisikese "bleed hole" puurisid controlleri ja weisti vahelisse liini ??? Muidu tekib "signal lock" :wink: Kui on mitteülihermeetiline weisti membraan,siis pole hädavajalik muidugi :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #206 Postitas cossie » 08 Sept 2016, 09:26

Ai krt selle peale ei tulnudki, samas see kuul ei ole 100% hermeetiline niikuinii ja tundub et WG sulgumisega probleeme pole
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Deiv
Postitusi: 385
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #207 Postitas Deiv » 08 Sept 2016, 14:36

Siis pole vaja jahh aga igaks juhuks võiks pisike ava olla - surve mahalangemise kiiruse jaoks .
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 547
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #208 Postitas cossie » 22 Sept 2016, 16:09

Katsetan, mis tunne on klaasiga pikka maad (Pärnusse) sõita on. Mingil perverssel moel mulle see jurakas isegi meeldib :mrgreen:

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1152
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #209 Postitas RasmusL » 22 Sept 2016, 21:34

Kohvrid ka taha ja tibutagi selga 8)
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 385
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #210 Postitas Deiv » 26 Sept 2016, 13:21

Krt.see-see on kui turboks toimib ja midagi näppida pole :shock: ulmeideed tulevad pähe (lol)




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist