Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 285
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, RMZ450, mägikas
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #121 Postitas zorten22 » 24 Mär 2015, 14:16

Päris hea, esiporikas riivab vaid tibake silma.


...
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #122 Postitas cossie » 24 Mär 2015, 14:18

sama siin, läksin viimase kärpimisega liiale ja see pikendus kaob sealt altpoolt kuivemate ilmadega
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 118
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #123 Postitas Smm » 24 Mär 2015, 14:56

Like!
Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 656
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #124 Postitas Andrea » 25 Mär 2015, 10:01

Väga viisakas Bandiit. Oluliselt nunnum kui tehasetoodang :bsmile:
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

pritz
Postitusi: 68
Liitunud: 26 Nov 2012, 19:48
Tsikkel: k12R

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #125 Postitas pritz » 25 Mär 2015, 10:17

Kuskohast seda Autosoli Anti Blue pasteeti ka müüakse? Esimese internetiotsinguga silma ei hakanud ühtegi eesti poodi.

Ratas sul oluliselt parem kui originaal. :)
"He who shall be last, shall be sideways and smiling"

Sülearvutid maaletooja hinnaga! priidik@notebooks.ee Küsi julgelt! Vaata http://www.notebooks.ee
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 804
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 38 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #126 Postitas KIBU » 25 Mär 2015, 10:47

pritz kirjutas:Kuskohast seda Autosoli Anti Blue pasteeti ka müüakse? Esimese internetiotsinguga silma ei hakanud ühtegi eesti poodi.

Ratas sul oluliselt parem kui originaal. :)


Automaailmast sain mina.
5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #127 Postitas cossie » 18 Juun 2015, 19:40

Tulekinnitused vers 2.0

Elie õhtul netis bomber magazinet sirvides jäi silma, et seal on igal kolmandal rattal kasutusel sama esituli nagu minul, ainsa vahega et kinnitused olid kõigil viisakamad. Plaan oli endal need niikuinii ümber teha, siis sai sealt vähe inspiratsiooni ammutaud poole ööni.

Kõigepealt papist šabloon

Pilt

Siis metallile üle kantud, 3mm teras. Oleks alumiiniumi kasutanud aga polnud parajat juppi käepärast ja puudub kodus ka selle jaoks keevitusvõimalus

Pilt

Vanu kinnitusi sai rakisena ära kasutada, keermelatt on vahel, et vahe pärast tule laiusega ilusti klapiks

Pilt

Ja valmis (6h koos värvi kuivamisega) Kinnitub kellaploki poltide alla (valmis tükkide pilt puudu) ja altpoolt väikse ribaga traaversisse, muidu oleks natuke vedel jäänud. Nüüd on minu nägemuse järgi päris hea, tuli nagu hõljuks seal ees. Ainult see krdi juhtmepundar käib nüüd pinda seal vahel, seda pole enam kuskile toppida ka, niipalju kui sai on juba paagi alla viidud. Lisaks tõmbasin istmele veel libisemisvastase katte peale (autoexpert 5,30.-) Eks näis kuidas endale sobib, rohkem oli seda vaja tagaistujale, aga tükk oli täpselt paras terve istme jaoks

Pilt

Esimese põlvkonna kinnitused on müügiks :bsmile:
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1366
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #128 Postitas tali » 18 Juun 2015, 21:12

Sigailus Pandiit (w) (w) (w)
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #129 Postitas cossie » 26 Juun 2015, 17:17

Tänu kasutaja ''loadära'' esihammaka teemale sebisin omale ka 14 hambase ette, nüüd siis ülekanne 14/46 vs tehase 15/45 vastu. Maantekiirustel tõusid pöörded originaal ülekandega võrreldes 200-300 rpm, aga teise käigu power-wheelied on nüüd palju kergemad tulema :D Lisaks veel kerge ''throttle-mod'' mille käigus sai gaasirulli diameeter kasvatatud plasttoru abiga 45mm pealt 50mm jämeduseks, peaks seega rulli keeramise pisut äkilisemaks tegema

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 285
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, RMZ450, mägikas
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #130 Postitas zorten22 » 26 Juun 2015, 20:47

Mul ka TL-l 1/5 Riflemani throttle mod, lisab päris palju erksust. Must have asi.
...
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #131 Postitas cossie » 26 Juun 2015, 22:31

vaatasin enne aretamist oma ''täppistööriistadega'', et algne käik oli umbes 70kraadi, mis siis ongi umbes 1/5, nüüd peaks veel vähem olema
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

kurikristjan
Postitusi: 1191
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #132 Postitas kurikristjan » 27 Juun 2015, 11:11

Ma gikserile panin üldse R1 gaasirulli. Tegin originaal trossid ringi ja saagisin veel parempoolse lüliti pooleks, et saaks originaal nupud jätta. Sai ka tulemus päris hea, kahjuks ei mäleta kui suur R1-l trossi kohal läbimõõt oli, originaal oli küll tilluke.
Algul oli mul ka sitamaja PVC torust originaal rullile võru peale tehtud, aga kuidagi jura nägi välja - mis sest, et asub seal, kus keegi ei näe. Läksin veel jõhkraks ning kinnitasin kruvidega, kuna liimimine jättis kahtluse, et äkki ikkagi tuleb ära ja gaas kiilub kinni, ja juhtub palju paha. :mrgreen:
Hälvik-mootorrattur
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #133 Postitas cossie » 13 Juul 2015, 13:23

Mingi tüüp küsis lineupis mu aega, ole lahke. Enda arvates pole paha, esimene ja ainuke ajavõtuga sõit elus. Start kukkus endalegi üllatuseks hästi välja, nüüd tahaks videot ka oma sõidust näha kui kellelgi peaks olema :bsmile:

Pilt
Viimati muutis cossie, 14 Aug 2015, 21:12, muudetud 1 kord kokku.
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

KKKKKK
Postitusi: 183
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #134 Postitas KKKKKK » 13 Juul 2015, 19:12

Oi seda pisart foorumi "italiaanode" silmis. Vana bandiidiga niimoodi millele jõhkrasti sumpsi kütta. Pole ilus tegu. :wink:
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 366
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #135 Postitas kristjan128 » 23 Juul 2015, 19:13

RSV Millele vana naked japsiga kott pähe tõmmata on päris lahe :mrgreen: Mille peaks paberite järgi isegi sita stardi korral ära tegema, aga no mis teha, kui ei liigu (togi)
Rambo ja Kalevipojad, tõmmake hädakisakoor taevani nüüd :mrgreen: :mrgreen:
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #136 Postitas cossie » 04 Okt 2015, 14:26

http://me-moto.com/suzuki/24065-bandit-1200-turbo.html

Pilt

Sellise raha eest boosti saada paneb juba kõrvad liikuma, eks peab jõulupreemia ära ootama. Kes paigaldama ja seadistama tahab hakata? :bsmile:
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 622
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #137 Postitas RaulK » 04 Okt 2015, 21:26

Osta kähku ära. Küll seadistamise peale mõtleb hiljem.
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #138 Postitas RasmusL » 04 Okt 2015, 21:27

Ise paigaldad ja seadistad :mrgreen: Karpad liimida vaja. Samas kui rahakott lubab, siis muudaksin pritsungiks. Kitt ise oleks kûll poolmuidu saadud, selle raha eest saaksid meistrimehelt ainult ûlikorraliku väljalaskekolde.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #139 Postitas cossie » 24 Dets 2015, 13:00

Pisike update

1. ostetud: hayabusa kolvid, wideband commander
2. tellimises: big-bore kaanetihend ja karpade remontkompotid
3. vastuse ootel: tellimisinfo ettevõttelt nimega ''Whitchurch Motorcycle repairs''

ja tiiser, antud ettevõttelt
https://www.facebook.com/triplepturbos/videos/1647054398911672/

Rahulikke pühi :mrgreen:
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #140 Postitas RasmusL » 26 Dets 2015, 02:10

Mis sa õrritad, milline turbokit sealt tuleb ? :)
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #141 Postitas cossie » 26 Dets 2015, 12:08

peaks olema selline nagu viimasel pildil pluss veel lockup sidur. Täna lähen garagesse widebandi loggeri funktsioone õppima
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #142 Postitas cossie » 26 Dets 2015, 14:35

Üllatavalt lihtne ühendada, hetkel saime kohapeal kätte RPM, TPS ja küttesegu andmed, eriti hea on veel salvestamisfunktsioon. Lamda andur läks hetkel lihtsalt otsapidi summutisse, madalal pöördel valetab korralikult, sest imeb hapnikku sisse, pöörde peal oli midagi 14 kandis segu. Kõik kohapeal mõõdetud, seega ei midagi reaalset. Saigi ainult korraks peale visata, et kas süsteem toimib :bsmile:
Pilt
Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #143 Postitas cossie » 27 Jaan 2016, 21:58

Hetkel vajaminevad detailid on olemas, seega läheb mootor avamisse, siis puurimine, hoon ja busa sepiskolvid sisse. Peale seda peakski olema hea madala surveastmega 1216cc pada valmis, mida föönitama hakata. Ja siis hakkab ootamise aeg, kui mootori tagasi saab ning UK'st pakike saabub

Ja pildi kvaliteedi üle ei mölise :mrgreen:

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 905
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #144 Postitas MarekM » 27 Jaan 2016, 23:26

Pilt

Kui summutajapütt hakkab üle jääma, siis saada mulle hinnanägemus privasse :)
フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #145 Postitas cossie » 09 Veebr 2016, 19:55

Esimene tagasilöök: tellitud kaanetihend oli valest materjalist :evil: oli CFM-20 aga peab olema MLS tüüpi :wack: seega uus tellimises ja vana müügiks, kuigi eriti ei usu et keegi siinmaal vabalthingavat 1216 ehitama hakkab.
Kasutasin soojasid ilmasid ära ja nokitsesin pisut elektri kallal, kuna midagi muud hetkel ei saa/oska veel teha.

Kütuseseier loovutas oma koha AFR näidikule kuna too näitas aiateibaid. Oleks veel kroomvõru ümber sobinud, siis oleks suht 'factory-look'.
Ja kui nüüd seda üüratut läbisõitu vaadata, siis on mu ratta väärtus olematu :mrgreen:
Pilt

Põhimõtteliselt on ka uus karbike paigas, juhtmeid vaja veel pisut kohendada

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

T.Tiho
Postitusi: 11
Liitunud: 30 Sept 2013, 21:41
Tsikkel: SUZUKI GSX1200
Asukoht: Kurnekirno
Tänanud: 1 kord

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #146 Postitas T.Tiho » 09 Veebr 2016, 23:27

cossie kirjutas:Esimene tagasilöök: tellitud kaanetihend oli valest materjalist :evil: oli CFM-20 aga peab olema MLS tüüpi :wack: seega uus tellimises ja vana müügiks, kuigi eriti ei usu et keegi siinmaal vabalthingavat 1216 ehitama hakkab.


Kuid siiski, just selline asi omal plaanis, algselt pidi see juhtuma see talv aga...jne.
Paned ehk nimed ja numbrid mulle ps i.
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 312
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: CBR 1000RR
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #147 Postitas Heikik » 10 Veebr 2016, 19:54

cossie kirjutas:Ja kui nüüd seda üüratut läbisõitu vaadata, siis on mu ratta väärtus olematu :mrgreen:


Minu oma peaks siis puhta vanaraud olema ju. :lol: Läheneb 70 000 kilomeetrile, aga õli ei võta 5000 km jooksul grammigi ja muid suremise märke ei plaani ilmselt ka veel nii pea ilmutada. Esimesed 100 000 on sissesõit. :mrgreen:
Muidu meditsiiniinimene, aga ajaviiteks ravin ka tehnikat. Aitan Mercedese, Audi, Volkswageni, Seati ja Škoda sõiduautode diagnostikaga Rakveres ja selle lähiümbruses. Tel: 56509882.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #148 Postitas cossie » 01 Mär 2016, 09:25

Nonii mootor on lõpuks laiali võetud, õnneks midagi väga halba veel ei paista, asjad on tolerantsi piires

Pilt

aga vaadates originaal kaanepolte, siis sai otsustatud minna APE toodangule üle. Lisaks veel vaja mõningaid uusi tihendeid, seega läheb mootor jälle paariks nädalaks riiuli alla. Siin võrdlus

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #149 Postitas cossie » 09 Mär 2016, 20:15

Silindrid on tänaseks puuritud ja hoonitud, kindluse mõttes tehti ka ülikerge tasalihvimine

Pilt

Siin on näha ka ''ettevalmistatud'' kolvid, nimelt lükatakse neil teravamad nurgad kergelt maha, et vähendada detonatsiooniriski.
Niikaua kui viimased jubinad saabuvad ja mootor koju tagasi jõuab, saab ehk kerge garaazi remont lõpetatud

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Vitold
Postitusi: 43
Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
Tsikkel: GSXR1100 & GSXR1100W
Asukoht: Tallinn

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #150 Postitas Vitold » 12 Mär 2016, 20:57

cossie kirjutas:Silindrid on tänaseks puuritud ja hoonitud, kindluse mõttes tehti ka ülikerge tasalihvimine



Kus kohas lasid silindrid puurida ?




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist