Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #151 Postitas cossie » 13 Mär 2016, 14:24

Vist oli ''tõukur''


Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #152 Postitas cossie » 31 Mär 2016, 11:00

Nonii, mootor sai tugevmate poltide ja õige kaanetihendiga kokku. Homme hakkab ilmselt raamivahele tagasi suruma

Pilt

Seoses sellega Suurimad tänud härra Deivile :bsmile:

Pilt

Niikaua kuni ülejäänud mudru kohale jõuab tuleb katsetada kohalikust ''talutehnika'' nimelisest poest saadavaga (lol)

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Deiv
Postitusi: 376
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #153 Postitas Deiv » 31 Mär 2016, 13:19

Võtke heaks :D
Deiv 8)
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #154 Postitas cossie » 07 Apr 2016, 21:55

Ja asju hakkas juhtuma....

Pilt

''vähe'' kangem sidur

Pilt

TD04-16 välise wastegatega, kasutatud aga taastatud, mitte hiinakas

Pilt

ja kiirelt lauapeal komplekteerituna, üks lõdvik veel hetkel puudu

Pilt

Hetkel on tekitatud mootorile kohad õli võtuks ja tagastuseks.
Paagi ülevoolutoru on ümber tehtud kütuse tagasivooluks.
Õliradikat kergitatud paar cm, et kollektorile ette ei jääks.
Karburaatorid puhastatud ja uute tihendite ja ujukinõeltega kokku lapatud ning ''algseades''

Tööd on veel piisavalt, aga laupäeval üritaks esimese hääle mootorist välja võluda, kasvõi tühikäigu :D
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1134
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 88 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #155 Postitas RasmusL » 08 Apr 2016, 01:33

Nice, aga telli suur Holset või Garrett juba valmis ära :mrgreen: :mrgreen:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 841
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #156 Postitas Kalapea » 08 Apr 2016, 10:28

Kuidas karpad käima pannakse? Äkki oleks mõistlik need Mikunid vahetada CV vastu?
PiltPilt

veuks
Postitusi: 19
Liitunud: 18 Sept 2012, 22:31
Tsikkel: R1

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #157 Postitas veuks » 08 Apr 2016, 13:07

Mu meelest wg veidi vale koha peal. Seal sellest kasu pole. Peaks ikka enne turbot selle sobitama.

veuks
Postitusi: 19
Liitunud: 18 Sept 2012, 22:31
Tsikkel: R1

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #158 Postitas veuks » 08 Apr 2016, 13:12

Kui just toru sees teist toru pole.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 841
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #159 Postitas Kalapea » 08 Apr 2016, 14:58

Originaalis on TD04 sisese WG, et kasutada välist jagatakse flants kaheks ja võetakse sisese WG siiber ära ja tuuakse välise külge.
Tundub, et toru seal taga nagu oleks, nurk on muidugi üsna järsk ja ega vist väga suurt vahet pole kas sisene või väline WG.
Selline lühike screamer pipe peaks muidugi ilusti lärmama
PiltPilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #160 Postitas cossie » 08 Apr 2016, 15:21

Kalapea kirjutas:Originaalis on TD04 sisese WG, et kasutada välist jagatakse flants kaheks ja võetakse sisese WG siiber ära ja tuuakse välise külge.
Tundub, et toru seal taga nagu oleks, nurk on muidugi üsna järsk ja ega vist väga suurt vahet pole kas sisene või väline WG.
Selline lühike screamer pipe peaks muidugi ilusti lärmama


Täpselt nii ongi tehtud. Muidugi jah, selle WG asetus on kahtlase koha peal. Lähiajal hakkab uut ja pikemat väljalaset ehitama, et lamda valetama ei hakkaks

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #161 Postitas cossie » 10 Apr 2016, 01:29

tavalises kohas klassikaline pilt

Pilt

ja see elab.... kõik on alles algseades, aga 4500rpm ja edasi läks asi sõites meeldivalt hirmsaks :D

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Zn6PQZIDEQU[/youtube]
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

kurikristjan
Postitusi: 1190
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #162 Postitas kurikristjan » 10 Apr 2016, 12:43

Ei oska midagi lisada, (w) et lõpuks ära tegid. :bsmile:
Hälvik-mootorrattur
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #163 Postitas RaulK » 10 Apr 2016, 23:11

(w) :bsmile: ootan juba smäshi et saaks oma silmaga üle kaeda.

Deiv
Postitusi: 376
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #164 Postitas Deiv » 11 Apr 2016, 08:25

Ohooo :D It`s alive !!!

Deiv :bsmile:
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #165 Postitas cossie » 14 Apr 2016, 22:10

Sai vahepeal tehtud üks 50km testisõit ja selgus, et hetkel on seadetes midagi mööda (pole ka ime). Peale kerge rõhuga tugevamat kiirendamist on hing kinni ja tahab kätte ära surra, just siis kui peale kiirendamist tahaks ühtlase kiirusega kruiisida, kui lasta paar sekundit tühikäigul koguda, siis hakkab jälle normaalselt toimima. Õnneks jagas kit'i ehitaja mulle näpunäiteid, et kust, miks ja millal kruttida. Hetkeseisuga tundub et peab väiksemad peadüüsid sebima ja siis sealt edasi vaatama. Enne ei hakka midagi muutma, kui pikem väljalase valmis ja wideband sees. Rasmuse Z1000 eelmine väjalase ja rattaga kunagi kaasa tulnud reso ohverdavad end selleks. Täna lõikusin jupid enam-vähem valmis ja pühapäeval hakkab täpsemalt kokku sobitama.
Lisaks sai turbole natuke relakat näidatud, sest mingi nurga all august läbi sõites käis esiratas vastu külmakoda. Maha sai lõigatud üks sisemise wastegate kinnitustest.
Pilt

Tellimisse läks ka uus õliradikas, sest vana on ''tänu'' kollektorile natuke ebaloomulikus asendis ja pinge all. Lisaks hakkas veel pressitud ühenduste vahelt peale paika mudimist ka tilkuma, varem või hiljem läheb kuskilt veel vibratsiooni tõttu katki. Hetkel ei sobi ka lensuamort selle tõttu oma kohale tagasi. Uus radikas on pisut madalam ja otsast lõpuni painduvate voolikutega, pealegi peaks olema 20% efektiivsema jahutusega. Värvilised ''racing'' fittingud on boonuseks :mrgreen:

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #166 Postitas cossie » 18 Apr 2016, 13:18

Väljalase sai kokku keevitatud ja wideband järgi ühendatud, jõudis enne pimedat veel ühe tõmbe teha, et väheke andmeid koguda ja kähku düüse sebima hakata. Segu on ikka lahja veel sellise masina jaoks, ideaalis võiks olla rõhu all 12,1, aga veel ohutum oleks 11. ''Dünotamine'' toimus maanteel ja neljanda käiguga, sest madalamatega ei püsi esiratas maas :mrgreen: Eks ta vähe redneck lahendus on, aga kuna kõige lähem PÄDEV dünopink asub soomes, siis esialgu timmib niimoodi, kuniks enda mõistus asjast üle käib. Pildil on siis täisgaasiga tõmme (TP100) koos pöörete ja seguga. Kahjuks antud loggerile ei saa (vist) sisestada toodetavaid rõhukoguseid, pole veel ka kella küljes, aga tagumiku järgi hakkab 4000-4500 puhuma ja WG vedru peaks olema tootja andmetel 6 PSI'd, ehk umbes 0,41 BAR'i. Saab asja ohutumasse seadesse, siis tuleb vahele boost controller ja hakkab rõhku juurde keerama :D eesmärk on ka viienda käiguga nina maaast lahti saada, siis on jõudu piisavalt

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Deiv
Postitusi: 376
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #167 Postitas Deiv » 24 Apr 2016, 00:21

Krt.kus ma ei soovita sul selliseid asju teha nagu sa just kirjeldad ja logist näha on :| See on puhas rahakotil mängimine . Kas sa väidad veel,et sa ei tea isegi mis rõhuga sa tõmmet teed ??? :shock: See segu on VÄGA LAHJA, isegi vabalthingava jaoks . Sa ei tea ilmselgelt põhireegleid mida järgida kui turbokaga esimesi proovikaid teha . Ma ei väida,et seda ise teha ei saa aga ma näen,et see läheb kindlasti katki kui sa sedasi jätkad :wink:
Deiv 8)
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #168 Postitas cossie » 24 Apr 2016, 11:31

Abistavatest nõuannetest ära ei ütleks :wack: Kahjuks peab karpasid seadistama just alustades täisgaasiga ja täispööretel, mis muidugi pole väga ohutu. Aga järgmiste suuremate düüsidega saab asi minna ainult paremaks / ohutumaks ju?
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Tort
Postitusi: 1188
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 56 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #169 Postitas Tort » 24 Apr 2016, 12:56

Sul ilmselt on mõistlik kit osta ja mitte järgmine mõõt vaid ikka hea suure sammu võrra suuremad peadüüsid alguses sisse visata + nõks suuremad väiksed düüsid. Siis hakkad allapoole tulema suurtega. Eks saad uurida teiste praktikaid ka aga ma paneks ikka rahulikult +10 mõõdu alguses.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #170 Postitas cossie » 24 Apr 2016, 13:15

Väidetavalt on ülelaetud karburaator kolm korda tundlikum düüsi suurusele kui vabalthingav. Ütleme, et vabalthingaval tuleks teatud numbri võrra segu muutmiseks kasutada 3 astet suuremat düüsi, siis ülelaetul tekib sama suur efekt juba järgmise suurusega.

Ja natuke huvitavat lugemist
http://www.spartgsxrspecials.com/turbo%20do%20and%20dont.htm
http://oldskoolsuzuki.info/archives/396
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Tort
Postitusi: 1188
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 56 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #171 Postitas Tort » 24 Apr 2016, 13:20

Sellegipoolest ei tundu +10 alguses overkill.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #172 Postitas cossie » 01 Mai 2016, 20:25

Reedel sain kätte uue õliradika ja sellele kinnituste fabritseerimise ja paigaldamise peale kulus 'kõigest' pool päeva. Asi on umbes 4cm madalam ja 2cm paksem kui originaal, tänu painduvatele voolikutele saab paigaldada mitut moodi. Samas saab tagasi installeerida ka lenksuamordi mille järgi on vajadus tuntavalt suurenenud

Pilt

Täna lendasid 115 düüsid sisse ja sai tehtud väike dünopäev vabas looduses

Pilt

Tulemused paranevad aga düüse tahab veel suuremid saada, ei hakanud piirajani lõpuni vägistama ka. Härra tordil oli ilmselt õigus :oops: Järgmiseks tulevad 120 ja 125 düüsid. Nendega peaks juba üsna ohutud numbrid tulema :) Maanteesõidul on segud täiesti normaalsed, seega kui miskit katki ei lähe ja pikemad/rahulikumad proovisõidud edukalt lõppevad, võib seda aretist paari nädala pärast ka Pärnus näha

Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Deiv
Postitusi: 376
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #173 Postitas Deiv » 02 Mai 2016, 13:02

Kui palju see mootor pöördeid arendab sul ??? Kas loeb ikka pöördeid õigesti või ???
Muidugi ilus oleks kui lõpupoole ikka segu rikkamaks keriks kui lahjemaks :wink:
Järgmiste düüsidega vast juba parem .

Kas sõittes on tunda ka ,et võimsus kasvab segu paranedes ???


Keep Up :bsmile:

Tort
Postitusi: 1188
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 56 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #174 Postitas Tort » 02 Mai 2016, 13:21

Suuremad tühikäigudüüsid ka?
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 841
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #175 Postitas Kalapea » 02 Mai 2016, 13:55

Julgelt võiks panna +50 pea düüsid. Originaalid 102,5 vahetasin 130 vastu kui sai otseläbi ja airbox modi, hiljem kui koonusfiltritega sai nõelale 1mm seib alla.
Tühikäigu düüse ei ole suuremaid vaja, sest 1/8 gaasiga on rõhk olematu, pigem puurida segukruvi augud lahti ja pool tiiru välja keerata.
PiltPilt

Tort
Postitusi: 1188
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 56 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #176 Postitas Tort » 02 Mai 2016, 14:08

1/8...1/4 vahemikus on ka mingi mõju siiski. Ei tea küll tõesti, millal boostib. Kui reguleeritav nõel, siis peaks sättima. Omal vabalthingavale panin ka seibi, kuna pole reguleeritav.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #177 Postitas cossie » 02 Mai 2016, 14:40

Piiraja on umbes 10500 vist. Selle testiga lõpuni ei hakanud piinama, lasin gaasi järgi kui lahjaks kiskus. Jõudu on rohkem kui viimati, nagu üritab neljandaga ka nina kergitada.

Segukruvi on hetkel tehase 2.5 pööret väljas. Nõela sai paar astet tõsta kahe tõmbe vahel, aga see muutis juba ok ala veel rikkamaks ja ülemist otsa ei mõjutanud. Suuremate düüsidega lasen nõelad alla tagasi. Kütuse taset tuleb ka veel pisut timmmida.

Karpadel vahetasin õnneks juba aegsasti kõik ristpeaga poldid kuuskantide vastu, kuna oli teada et need hakkavad tihti kinni-lahti käima ja pole kõige vastupidavamad kantide üle keeramise suhtes
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #178 Postitas cossie » 02 Mai 2016, 14:46

Kalapea kirjutas:Julgelt võiks panna +50 pea düüsid. Originaalid 102,5 vahetasin 130 vastu kui sai otseläbi ja airbox modi, hiljem kui koonusfiltritega sai nõelale 1mm seib alla.
Tühikäigu düüse ei ole suuremaid vaja, sest 1/8 gaasiga on rõhk olematu, pigem puurida segukruvi augud lahti ja pool tiiru välja keerata.

Mul oli juba ostes tehtud airbox mod ning otseläbi, ja sõitis 110 düüsiga, muu oli stock.
Mõned sõidavad turbokaga ka tehase 102.5 düüsiga ja on piisavalt rikas. Eks iga mootor on omamoodi, rääkimata "pitot toru" suurusest ja paigutusest
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 841
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #179 Postitas Kalapea » 02 Mai 2016, 16:03

Factory pro peaks tootma mikunile mittelineaarset nõela (double taper), sellega saab rikka segu gaasi keskosas paremaks.

Pilt
PiltPilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #180 Postitas cossie » 02 Mai 2016, 18:14

Antud karpade puhul pidi originaal kõige kindlam valik olema. Mõnel veab ja hakkab täiesti tehase seades asi toimima. Ainult ujuki taset tuleb paar milli langetada et kompenseerida kütuserõhku
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist