6. leht 11-st

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 13 Mär 2016, 14:24
Postitas cossie

Vist oli ''tõukur''


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 31 Mär 2016, 11:00
Postitas cossie

Nonii, mootor sai tugevmate poltide ja õige kaanetihendiga kokku. Homme hakkab ilmselt raamivahele tagasi suruma

Pilt

Seoses sellega Suurimad tänud härra Deivile :bsmile:

Pilt

Niikaua kuni ülejäänud mudru kohale jõuab tuleb katsetada kohalikust ''talutehnika'' nimelisest poest saadavaga (lol)

Pilt


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 31 Mär 2016, 13:19
Postitas Deiv

Võtke heaks :D
Deiv 8)


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 07 Apr 2016, 21:55
Postitas cossie

Ja asju hakkas juhtuma....

Pilt

''vähe'' kangem sidur

Pilt

TD04-16 välise wastegatega, kasutatud aga taastatud, mitte hiinakas

Pilt

ja kiirelt lauapeal komplekteerituna, üks lõdvik veel hetkel puudu

Pilt

Hetkel on tekitatud mootorile kohad õli võtuks ja tagastuseks.
Paagi ülevoolutoru on ümber tehtud kütuse tagasivooluks.
Õliradikat kergitatud paar cm, et kollektorile ette ei jääks.
Karburaatorid puhastatud ja uute tihendite ja ujukinõeltega kokku lapatud ning ''algseades''

Tööd on veel piisavalt, aga laupäeval üritaks esimese hääle mootorist välja võluda, kasvõi tühikäigu :D


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 08 Apr 2016, 01:33
Postitas RasmusL

Nice, aga telli suur Holset või Garrett juba valmis ära :mrgreen: :mrgreen:


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 08 Apr 2016, 10:28
Postitas Kalapea

Kuidas karpad käima pannakse? Äkki oleks mõistlik need Mikunid vahetada CV vastu?


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 08 Apr 2016, 13:07
Postitas veuks

Mu meelest wg veidi vale koha peal. Seal sellest kasu pole. Peaks ikka enne turbot selle sobitama.


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 08 Apr 2016, 13:12
Postitas veuks

Kui just toru sees teist toru pole.


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 08 Apr 2016, 14:58
Postitas Kalapea

Originaalis on TD04 sisese WG, et kasutada välist jagatakse flants kaheks ja võetakse sisese WG siiber ära ja tuuakse välise külge.
Tundub, et toru seal taga nagu oleks, nurk on muidugi üsna järsk ja ega vist väga suurt vahet pole kas sisene või väline WG.
Selline lühike screamer pipe peaks muidugi ilusti lärmama


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 08 Apr 2016, 15:21
Postitas cossie
Kalapea kirjutas:

Originaalis on TD04 sisese WG, et kasutada välist jagatakse flants kaheks ja võetakse sisese WG siiber ära ja tuuakse välise külge.
Tundub, et toru seal taga nagu oleks, nurk on muidugi üsna järsk ja ega vist väga suurt vahet pole kas sisene või väline WG.
Selline lühike screamer pipe peaks muidugi ilusti lärmama

Täpselt nii ongi tehtud. Muidugi jah, selle WG asetus on kahtlase koha peal. Lähiajal hakkab uut ja pikemat väljalaset ehitama, et lamda valetama ei hakkaks

Pilt


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 10 Apr 2016, 01:29
Postitas cossie

tavalises kohas klassikaline pilt

Pilt

ja see elab.... kõik on alles algseades, aga 4500rpm ja edasi läks asi sõites meeldivalt hirmsaks :D

[youtube][/youtube]


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 10 Apr 2016, 12:43
Postitas kurikristjan

Ei oska midagi lisada, (w) et lõpuks ära tegid. :bsmile:


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 10 Apr 2016, 23:11
Postitas RaulK

(w) :bsmile: ootan juba smäshi et saaks oma silmaga üle kaeda.


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 11 Apr 2016, 08:25
Postitas Deiv

Ohooo :D It`s alive !!!

Deiv :bsmile:


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 14 Apr 2016, 22:10
Postitas cossie

Sai vahepeal tehtud üks 50km testisõit ja selgus, et hetkel on seadetes midagi mööda (pole ka ime). Peale kerge rõhuga tugevamat kiirendamist on hing kinni ja tahab kätte ära surra, just siis kui peale kiirendamist tahaks ühtlase kiirusega kruiisida, kui lasta paar sekundit tühikäigul koguda, siis hakkab jälle normaalselt toimima. Õnneks jagas kit'i ehitaja mulle näpunäiteid, et kust, miks ja millal kruttida. Hetkeseisuga tundub et peab väiksemad peadüüsid sebima ja siis sealt edasi vaatama. Enne ei hakka midagi muutma, kui pikem väljalase valmis ja wideband sees. Rasmuse Z1000 eelmine väjalase ja rattaga kunagi kaasa tulnud reso ohverdavad end selleks. Täna lõikusin jupid enam-vähem valmis ja pühapäeval hakkab täpsemalt kokku sobitama.
Lisaks sai turbole natuke relakat näidatud, sest mingi nurga all august läbi sõites käis esiratas vastu külmakoda. Maha sai lõigatud üks sisemise wastegate kinnitustest.
Pilt

Tellimisse läks ka uus õliradikas, sest vana on ''tänu'' kollektorile natuke ebaloomulikus asendis ja pinge all. Lisaks hakkas veel pressitud ühenduste vahelt peale paika mudimist ka tilkuma, varem või hiljem läheb kuskilt veel vibratsiooni tõttu katki. Hetkel ei sobi ka lensuamort selle tõttu oma kohale tagasi. Uus radikas on pisut madalam ja otsast lõpuni painduvate voolikutega, pealegi peaks olema 20% efektiivsema jahutusega. Värvilised ''racing'' fittingud on boonuseks :mrgreen:

Pilt


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 18 Apr 2016, 13:18
Postitas cossie

Väljalase sai kokku keevitatud ja wideband järgi ühendatud, jõudis enne pimedat veel ühe tõmbe teha, et väheke andmeid koguda ja kähku düüse sebima hakata. Segu on ikka lahja veel sellise masina jaoks, ideaalis võiks olla rõhu all 12,1, aga veel ohutum oleks 11. ''Dünotamine'' toimus maanteel ja neljanda käiguga, sest madalamatega ei püsi esiratas maas :mrgreen: Eks ta vähe redneck lahendus on, aga kuna kõige lähem PÄDEV dünopink asub soomes, siis esialgu timmib niimoodi, kuniks enda mõistus asjast üle käib. Pildil on siis täisgaasiga tõmme (TP100) koos pöörete ja seguga. Kahjuks antud loggerile ei saa (vist) sisestada toodetavaid rõhukoguseid, pole veel ka kella küljes, aga tagumiku järgi hakkab 4000-4500 puhuma ja WG vedru peaks olema tootja andmetel 6 PSI'd, ehk umbes 0,41 BAR'i. Saab asja ohutumasse seadesse, siis tuleb vahele boost controller ja hakkab rõhku juurde keerama :D eesmärk on ka viienda käiguga nina maaast lahti saada, siis on jõudu piisavalt

Pilt


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 24 Apr 2016, 00:21
Postitas Deiv

Krt.kus ma ei soovita sul selliseid asju teha nagu sa just kirjeldad ja logist näha on :| See on puhas rahakotil mängimine . Kas sa väidad veel,et sa ei tea isegi mis rõhuga sa tõmmet teed ??? :shock: See segu on VÄGA LAHJA, isegi vabalthingava jaoks . Sa ei tea ilmselgelt põhireegleid mida järgida kui turbokaga esimesi proovikaid teha . Ma ei väida,et seda ise teha ei saa aga ma näen,et see läheb kindlasti katki kui sa sedasi jätkad :wink:
Deiv 8)


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 24 Apr 2016, 11:31
Postitas cossie

Abistavatest nõuannetest ära ei ütleks :wack: Kahjuks peab karpasid seadistama just alustades täisgaasiga ja täispööretel, mis muidugi pole väga ohutu. Aga järgmiste suuremate düüsidega saab asi minna ainult paremaks / ohutumaks ju?


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 24 Apr 2016, 12:56
Postitas Tort

Sul ilmselt on mõistlik kit osta ja mitte järgmine mõõt vaid ikka hea suure sammu võrra suuremad peadüüsid alguses sisse visata + nõks suuremad väiksed düüsid. Siis hakkad allapoole tulema suurtega. Eks saad uurida teiste praktikaid ka aga ma paneks ikka rahulikult +10 mõõdu alguses.


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 24 Apr 2016, 13:15
Postitas cossie

Väidetavalt on ülelaetud karburaator kolm korda tundlikum düüsi suurusele kui vabalthingav. Ütleme, et vabalthingaval tuleks teatud numbri võrra segu muutmiseks kasutada 3 astet suuremat düüsi, siis ülelaetul tekib sama suur efekt juba järgmise suurusega.

Ja natuke huvitavat lugemist
http://www.spartgsxrspecials.com/turbo% ... 20dont.htm
http://oldskoolsuzuki.info/archives/396


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 24 Apr 2016, 13:20
Postitas Tort

Sellegipoolest ei tundu +10 alguses overkill.


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 01 Mai 2016, 20:25
Postitas cossie

Reedel sain kätte uue õliradika ja sellele kinnituste fabritseerimise ja paigaldamise peale kulus 'kõigest' pool päeva. Asi on umbes 4cm madalam ja 2cm paksem kui originaal, tänu painduvatele voolikutele saab paigaldada mitut moodi. Samas saab tagasi installeerida ka lenksuamordi mille järgi on vajadus tuntavalt suurenenud

Pilt

Täna lendasid 115 düüsid sisse ja sai tehtud väike dünopäev vabas looduses

Pilt

Tulemused paranevad aga düüse tahab veel suuremid saada, ei hakanud piirajani lõpuni vägistama ka. Härra tordil oli ilmselt õigus :oops: Järgmiseks tulevad 120 ja 125 düüsid. Nendega peaks juba üsna ohutud numbrid tulema :) Maanteesõidul on segud täiesti normaalsed, seega kui miskit katki ei lähe ja pikemad/rahulikumad proovisõidud edukalt lõppevad, võib seda aretist paari nädala pärast ka Pärnus näha

Pilt


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 02 Mai 2016, 13:02
Postitas Deiv

Kui palju see mootor pöördeid arendab sul ??? Kas loeb ikka pöördeid õigesti või ???
Muidugi ilus oleks kui lõpupoole ikka segu rikkamaks keriks kui lahjemaks :wink:
Järgmiste düüsidega vast juba parem .

Kas sõittes on tunda ka ,et võimsus kasvab segu paranedes ???

Keep Up :bsmile:


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 02 Mai 2016, 13:21
Postitas Tort

Suuremad tühikäigudüüsid ka?


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 02 Mai 2016, 13:55
Postitas Kalapea

Julgelt võiks panna +50 pea düüsid. Originaalid 102,5 vahetasin 130 vastu kui sai otseläbi ja airbox modi, hiljem kui koonusfiltritega sai nõelale 1mm seib alla.
Tühikäigu düüse ei ole suuremaid vaja, sest 1/8 gaasiga on rõhk olematu, pigem puurida segukruvi augud lahti ja pool tiiru välja keerata.


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 02 Mai 2016, 14:08
Postitas Tort

1/8...1/4 vahemikus on ka mingi mõju siiski. Ei tea küll tõesti, millal boostib. Kui reguleeritav nõel, siis peaks sättima. Omal vabalthingavale panin ka seibi, kuna pole reguleeritav.


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 02 Mai 2016, 14:40
Postitas cossie

Piiraja on umbes 10500 vist. Selle testiga lõpuni ei hakanud piinama, lasin gaasi järgi kui lahjaks kiskus. Jõudu on rohkem kui viimati, nagu üritab neljandaga ka nina kergitada.

Segukruvi on hetkel tehase 2.5 pööret väljas. Nõela sai paar astet tõsta kahe tõmbe vahel, aga see muutis juba ok ala veel rikkamaks ja ülemist otsa ei mõjutanud. Suuremate düüsidega lasen nõelad alla tagasi. Kütuse taset tuleb ka veel pisut timmmida.

Karpadel vahetasin õnneks juba aegsasti kõik ristpeaga poldid kuuskantide vastu, kuna oli teada et need hakkavad tihti kinni-lahti käima ja pole kõige vastupidavamad kantide üle keeramise suhtes


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 02 Mai 2016, 14:46
Postitas cossie
Kalapea kirjutas:

Julgelt võiks panna +50 pea düüsid. Originaalid 102,5 vahetasin 130 vastu kui sai otseläbi ja airbox modi, hiljem kui koonusfiltritega sai nõelale 1mm seib alla.
Tühikäigu düüse ei ole suuremaid vaja, sest 1/8 gaasiga on rõhk olematu, pigem puurida segukruvi augud lahti ja pool tiiru välja keerata.

Mul oli juba ostes tehtud airbox mod ning otseläbi, ja sõitis 110 düüsiga, muu oli stock.
Mõned sõidavad turbokaga ka tehase 102.5 düüsiga ja on piisavalt rikas. Eks iga mootor on omamoodi, rääkimata "pitot toru" suurusest ja paigutusest


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 02 Mai 2016, 16:03
Postitas Kalapea

Factory pro peaks tootma mikunile mittelineaarset nõela (double taper), sellega saab rikka segu gaasi keskosas paremaks.

Pilt


Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Postitatud: 02 Mai 2016, 18:14
Postitas cossie

Antud karpade puhul pidi originaal kõige kindlam valik olema. Mõnel veab ja hakkab täiesti tehase seades asi toimima. Ainult ujuki taset tuleb paar milli langetada et kompenseerida kütuserõhku