Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''
Selle mahakooritava teemaga (past dip vms) võib ju ka.
Selle mahakooritava teemaga (past dip vms) võib ju ka.
Väga kena paistab...
Huvitav oleks näha nimekirja asjadest mis enam originaalid pole, näeks palju asi muutunud on...
Väga lahe ratas on see !!!
diugu kirjutas:Väga kena paistab...
Huvitav oleks näha nimekirja asjadest mis enam originaalid pole, näeks palju asi muutunud on...
Loe teema algusest alates läbi 100% puutumata on gripid, lenksu lülitid, tagumine amort, aku ja tagumine piduriketas Tegelt mul on nimekiri olemas kuupäevade, läbisõidu ja hindadega. Täpselt kokku pole julgenud lüüa, aga koos ratta omahinnaga on seal kusagil 7-8 kilo vahel, arvestamata oma töötunde
Pole sellel porikal häda midagi arvestades seda, kui paks selle ratta tagaosa on. Hoopis see eelmine liist oli hirmus, praegu klapib kenasti.
Aprillis sai esimeste ilusate ilmadega esimene pikem tiir tehtud ja selgus see mille eest Dr, Neeme mind hoiatas, nimelt oli üks amorditoru korralikult pekki keeratud (peegelpinnast ilmselt torutangidega kinni hoitud). Iseenesest kõik toimis aga lekkis, samuti olid juhtpuksidelt teflon maha kulunud. Paar nädalat hiljem jõudis uus (kasutatud) sisemine toru ja puksid eestimaale ning läksid jälle streetmotosse tagasi. Puksidega ka huvitav lugu, nimelt ei anna seda puksi originaalosade kataloog välja, ainult koos välimise toruga. Õnneks sai leitud üks UK leht kes neid ikkagi kuskilt sebib (brooksuspension.co.uk) Nüüd on müügiks see täketega sisemine toru kui kellelgi on huvi taastada, siis 20 raha.
Ilmateadet vaadates läks jahedama ilma setup tagasi. Homme pärnus näeb
Garaazis hakkas igav, kuna hetkel pole midagi näppida. Õnneks/kahjuks kingiti juubeliks selline nostalgiapill. Eks paistab kas viitsin selle kohta eraldi teema siia teha.
Ja siin on näha esimene, umbes 15 aastat tagasi. garaazist paistab ka 2-uksega sierra, mida ootaks järgmiseks kingituseks
viitsi ikka ja turbo külge Hankisin omale supermoto just ja mõtlen, et järg talv sinna mingi väike tigu külge monteerida ja teha midagi uut eesti maastikul
kahetaktiline turbo oleks eestis küll vist esimene, aga selles küll sügavamat mõtet ei näe. Paneks esialgu korralikult tööle, siis teeks viisakamaks ja hiljem vaatab kas arvele ka saab. Ümber eriti ei tahaks ehitada, kui siis ainult kasutada paremaid tükke taastamisel
RasmusL kirjutas:viitsi ikka ja turbo külge Hankisin omale supermoto just ja mõtlen, et järg talv sinna mingi väike tigu külge monteerida ja teha midagi uut eesti maastikul
Nonoh, veel ilmselt lähemalt ei taha pajatada sellest?
L.J kirjutas:RasmusL kirjutas:viitsi ikka ja turbo külge Hankisin omale supermoto just ja mõtlen, et järg talv sinna mingi väike tigu külge monteerida ja teha midagi uut eesti maastikul
Nonoh, veel ilmselt lähemalt ei taha pajatada sellest?
Hetkel vara veel jah, igasugu mõtteid on. Eks vaatame sügise poole mis saab. Midagi ikka tuleb teha
Ma siin hoian ka end tugevalt tagasi, et oma ktm'i veel retsima hakkaks
Ükspäev tuli nina natuke liiga kiiresti alla ja lõi simmeka poolenisti pesast välja. Tolmukatte lõi täitsa eemale ja tilgad taga, õnneks oli kodu lähedal
See stopperrõngas oli pisut pesast väljas ja ju siis sellest piisas. Sai teist vähe paremaks muljutud ja jäi õnneks pidama
Alla lendas ka uus ketijooks D.I.D. ZVMX koos JT hammakatega, ehk siis kangemat sorti asi. Peaks kauem kestma kui eelmine SSS (biker24), mis normaalse hoolduse juures kestis ainult 13 000
Mul läks paar aastat tagasi biker24 kett kiirendades lihtsalt pooleks ZVMX on aga väga hea asi, endal sama kett.
"Peaks kauem kestma kui eelmine SSS (biker24), mis normaalse hoolduse juures kestis ainult 13 000 "
Mul kestis see SSS kett 3500km ja siis lendas nii et pilpad taga.
Omalt poolt ka veel puid alla, ducatiga üsna rahulikul kiirendusel lendas kett haledalt vastu küünarnukki. Lähemal uurimisel selgus, et tegu oli eelmise omaniku poolt värskelt paigaldatud SSS´iga. Nüüdsest ainult DID või tsubaki. Midagi muud ei taha väga katsetada, sest kui kett lendab on väga palju kaalul, alates mootori lõhkumisest lõpetades enda lõhkumisega.
Tundub et mul läks siis isegi hästi
Sa sõitsid "Biker24" ketiga siiani või ??? Meil ju oli juttu ketivahetuse vajadusest seoses turbo paigaldamisega . Vedas sul igatahes siis : )
Praegune kett on väga OK !!!
Been there - done that !!! ; )
Kaassõitjate soovitusel said tagatuled vahetatud E-märgisega toodete vastu, nüüd siis smoked klaasiga ja oluliselt nähtavamad. Sama mure ja disaini mõttes läksid külge ka kõik neli uut suunatuld Koso poolt
Kiirkorras sai tehtud ka kiiresti vahetatav eriti vaba väljalase. Ei taha seekord Smashile kõrvatroppidega sõita. kohapeal testides tuli pisut leeki ja jalakarva kärsakat
Eriti sportlik nädal: Kolmapäeval Rohtlaane ''põlv maha'' koolitus Audrus ja Laupäeval Smashil veerandmiil. Kiirenduse aeg paranes eelmise aastaga võrreldes 0,6sek Teises sõidus läksin ülbeks ja keerasn rõhku juurde, mis keeras aja pekki..... Ringrajal aega ei võetud, aga nina käis püsti, summuti maasse, ratas põllule ja pisut õli ka rajale Kõik ilma kukkumata.
Nonii, nüüd teeme siia ka fatass'i teema Sain leedu lammarist soodsa 6 tollise TLR'i velje. Sai korra külge proovitud ja mõõte võetud, Vajab uusi custom pukse ja pisut treimist freesimist. Ketas ja ketiratta kandur sobivad ilusti külge, aga banditi võll on 20mm ja tlr'il 32, samuti on ka keskosa 16mm laiem. Nikerdamist on, aga täitsa tehtav
ootan huviga...
Kohale jõudis ka asjalikum tagaamort. Tellisin küll gsxr 1000 K7/K8 oma, aga seal läks midagi sassi, siis kanti pool raha tagasi ja kohale jõudis pikkuse järgi ilmselt k1/k2 oma. 30mm pikem kui originaal, aga väikse mudimise, akualuse plastiku kärpimise, kontide laiali toomise ja pikendamisega sai paika. Sõites on väga hästi tunda et vana tõesti enam ei töödanud
Kuidas velje istutamine edeneb?
Hetkel ootab oma aega see asi, muud asjad hetkel vahel. Vaatab ehk tuleb teine kiige ka
Võib-olla mäletan valesti, aga kas see ratas pole mitte müügis? Või siis oli hiljuti
Avalikult mitte, aga 10 kilo eest oleks vast nõus loobuma
Ja nii lihtne see ongi 10cm pikem ja peale värvimist pole arugi saada et midagi tehtud oleks. Tänud Vürsti garaaži meestele
Lähiajal peaks treimisest saabuma hunnik pukse ja ümber tehtud hammaka kandur, siis saab laiema veljega enne värvimist korra kokku visata.
Suvel saab Smashil 9 sekundit proovima hakata
Kiige ja ratas sai kiirelt alla visatud, tundub ikka oluliselt pikem. Vedrustus tuleb veel paika keerata ja parjad kondid jälle teha, hetkel tundub liiga püsti olevat saba. Tagaratas ootab veel pukse. Ja 200 tagarehv on samuti märgatavalt tummisem kui vana
Pole arvatavasti esimene kes ütleb, et banditi saba on üks koledamaid. Aga pika kiigega häirib kuidagi eriti, kevadeni veel aega on, seega chop-chop.