Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Moderaator: Moded
Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Tere,
kuna motikaga juhtub niimõndagi, siis otsustasin ikka teema ka teha.
Nii nagu enamikel selle aja noortel oli ka mull seitse Jawat, kümme võrri ja paar IZ-i. Motikapisik on kogu aeg sees olnud, kuid pole kuidagi lubadeni ja motikani jõudnud. Vaikselt tekkis olukord, kus pooltel sõpradel on motikas, ning ühel ilusal suve õhtul otsutasin asjaga ühele poole saada. Kuna sõpradel masinaid on, siis niimõnegi masinaga ka pikemaid tiire teinud ja ratas minu jaoks võõras pole.Lubadega läks täpselt 20 päeva. Ning koheselt sai ka masinat hakatud otsima. Alagselt oli mõttes igast hullusi. Sai proovitud TDM, R1, Thunderace, Fazer. Ning hoolega netis tuhnima. Mida aeg edasi seda rohkem hakkas Fazer meeldima, ning algne mõte oligi 2000a. Fazer 600. Aga nagu ikka, siis mida rohkem uurida,seda rohkem kasvab isu ja tulemuseks on siis 2003a. Fazer 1000. Tegu siis R1 põhjal ja R1 mootoriga masinaga. 600 fazeri ees oli eeliseks ilusam välimus, veidi suurem kere ja võimekam mootor.
Mootorit siis 105KW
0-100km liigub umbes 3s
0-200 on umbes 8s
Keskmine kütuse kulu on 5-6 vahel.
Täpsemat infot:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 0%2001.htm
Kohe ostes sai omale uue aku. Peale paari päeva selgus, et tagumine rattalaager teeb häält. Tulemuseks oli see, et kõik kolm laagrit läksid vahetusse.
Peale seda sai lõpuks ka veidi sõita. Käidud on ka mõnel pikemal tiirul ja kõik oli ilus.
Eile tööjuures selgus, et miski on hakanud lekkima ja bensiini tilkus igast august Esimene hirm oli, et karpadel miski kinni. Peale mõningast lammutamist selgus, et paagis on kahes kohas mõrad all osas Ühes lekkis ikka korralikult, teine oli kergelt märg(loomulikult sai eelmine õhtu paak täis pandud). Aga egas midagi. Paak kell 5 maha ja keevitaja juurde. Peale mõningast nokitsemist saime paagi tühjaks ja auto summutiga ühendusse. Mõlemad augud pitsiga kinni. Krunt peale, ja paar kihti värvi selga ning hiljem lakk. Nüüdseks on asi korras ja paak peab.
Probleemiks on veel lekkiv esimene vasak amort. Rohkem nagu muresi pole. Talvel peab ka uued klotsid taha panema.
Paagi keevitusest ka mõni pilt:
Natukene rohkemon remonti vajanud kui lootsin, aga muidu on masin ikka väga mõnus ja ilus. Hea mugav on sõita, kuid samas on jõudu korralikult.
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Nädalavahetusel sai tehtud tripp peipsi äärde. Kokku tuli kilomeetreid 670. Ühel ilusal kiirenduse hetkel sai aga selgeks, et sidur laseb üle. Kui vahetada esimeselt teisele kasutades sidurit, siis hakkab teine libisema. Kui aga sidurit ei puutu, siis vahest jääb pidama. Aga kolmas kipub igas asendis ringi viskama kui 8000+ pööret saavutatud.
Ühesõnaga järgmine mure kaelas Aga õnneks on hooaeg kohe läbi ja talvel aega asju heaks teha.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Pilte vaadates üsna yamahaline lugu teil seal , üks vaene gixxxer vist on sinna ära eksinud, kui mu vanad silmad nüüd õigesti nägid. Aga edu tsikliga, tonnine Karl Fazer on väga tegija relv . No ja sidur kulunud, see pole ju surmatõbi.
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Ega see sidur pole jah surma tõbi, aga lisa mure ikka.
Lisaks yamahadele oli ka Honda CBR ja Transalp
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Vahepeal pole suurt midagi toimunud. Korra kuus olen pisema tiiru teinud ja ämblikud torudest eemal hoidnud.
Hetkel seisab ilusti ja ootab omale uusi tükke.
Kevadel on vaja teha hooldus ja veidi remonti. Muuhulgas on plaan karpade hooldus lasta teha ning ilmselt ka sisselaset veidi paremaks teha. Minimaalselt K&N filtrid.
Kuna karpad lasen nagunii laiali tõmmata, siis lisan palju kiidetud asja: Yamaha FZS1000 Ivan's Jet Kit
Selline asi: http://www.ebay.com/itm/Ivans-Yamaha-FZ ... 1c31fb0e4f
Päris palju kiidetud nõ. lisa. Ideaalis peaks umbes 9Hp juurde tulema, kuid oluline muutus on madala pöörde otsa jõus. Kui praegu on alla 8000rpm, suht igav, siis Ivan's Jet Kit-iga on ka madalal palju rohkem jõudu. Kas seda ise-enest vaja just on??....
Suve alguses on suur plaan minna pikale tripile, mis viib musta mereni välja. Saab olema korralik katsumus.
Selleks vaja rattale kohvrite kinnitus raame ja kohvrid. Kui kellelgi üle, siis olen huvitatud.
Ahto
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
AhtoP kirjutas:Päris palju kiidetud nõ. lisa. Ideaalis peaks umbes 9Hp juurde tulema, kuid oluline muutus on madala pöörde otsa jõus. Kui praegu on alla 8000rpm, suht igav, siis Ivan's Jet Kit-iga on ka madalal palju rohkem jõudu. Kas seda ise-enest vaja just on??....
Ahto
Ma mäletan, et minu oma hakkas juba 6-st tuhandest elama ja oli funny kui palju Erinevad kataloogid annavad sellele originaalis esimeseks hammakaks kas 15 või 16. Mul oli igatahes 15 ja sellega ei tahtnud nina kuidagi maakera küljes püsida, eriti veel koos kohvriga. Üks hilissügis tegime pundiga paaripäevase Saaremaa tiiru ja pärast üks mees arvas, et sel rattal tuli nüüd küll, üksi selle tiiruga, esimese ja tagumise ratta läbisõitude vahe oma sada kilti
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Hehe, mul on üks samasugune sõber oma vana R1-hega.
Nina tõuseb üsna kergesti tõesti, kuigi on üsna pikk ratas. Kohvriga pole sõitnud, aga koos naisega sõites on nii mõnelgi korral tahtmatult esiosa taevasse tulnud. Naine ei saanud õnneks midagi aru.
Aga jah, on juhtunud ka teisele vahetusega nina tõusu, mis on minu kui algaja jaoks juba veidi hirmutav
Nagu lugenud olen, siis enamikel see alla 7-8000 jõu puuduse mure. Okey, puudus on liialdus, kuid kui sõbra R1-hega sõidan, siis sellel on oluliselt rohkem madalal jõudu. Kuigi on pea-aegu identsed mootorid.
6000 juures hakkab vaikselt elu pihta, kuid 7500-8000 juures, viskab nina taevasse või siis praegusel juhul siduri libisema
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
R1 ja FZS 1000-l kasutatakse erinevaid karburaatoreid. R1 -omad annavad suurema lõppvõimsuse. FZS 1000-el peaks olema parem minek madalamate pöörete juures.... (mitte vastupidi) Kas rattal on EXUP alles?
http://www.motard.ee/
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Kui asu olla, siis ma alles avastasin, et selline asi on nagu EXUP üldse rattal peal. Pole veel kontrollinud olemasolu ja toimivust. Summuti heli peaks miskist pöördest järsult muutuma ka? Kui see peal, siis kardan, et kinni. Kinnine ja mitte toimiv klapp pidi ka olema tihe külaline, kui hoolt ei saa piisavalt.
Aga r1 vs Fzs1000 vahega pole paraku täpselt kursis. Eks R1 on kergem ka, ning võibolla selle tulemusena on madalal parem minek.
Fzs-i mada pöörde minekust on enamikes rewjjudes palju juttu, ning lahendusena pakutakse ülal toodud karpa Upgrade-i
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Täna käis hilinenud jõuluvana ja tõi kõik vajaliku kevadele vastu minekuks.
Tagumised klotsi
Tagumised piduri silindi tihendid
Uue siduri komplekti
Õlifilter
Õhufilter
Kui saaks nüüd selle karpade uuenduse ka kevadeks, oleks päris vinge.
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Eilse ilusa ilma puhul ei pidanu närv vastu. Võtsin keldrist aku, tsikkel ka kuurist välja ja väike käivitus...
Esialgu ei midagi, kuid peale kolmandat katset käivitus ilusti.
Peale mõningast soojendamist sai siis minu poolt selle aasta esimene sõit tehtud veidi uuenenud varustusega.
Alguses ei tahtnud normaalselt toimida, kuid peale paagi täitmist tanklas, kadus kaasi andmisel tekkinud puterdamine.
Mõtlesin täna pikema tiiru teha, kuid...ilmaga läks pahasti
Kurvastuseks ühtegi teist tsikli meest ma ei näinud
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Ettevalmistus kevadiseks tripiks.
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Vahepeal on masinaga niimõndagi toimunud.
Lasin teha hoolduse, mille käigus sirgendati esi amort, mõlemad said uued tihendid ja õli. Uus siduri komplekt, uus õli mootorisse, uued taga klotsid, uus taga rehv, uued filtrid jne...
Kuna tulemas on pikem reis, siis sai tehtu veidi anti-tuuningut ja asendasin sportliku lenksu originaali vastu. Veidi kummaline sellega sõita, aga pikema ostaga ilmselt mugavam seljale ja taga istuvale naisele. Peale reisi viskan "baigiliku" lenksu tagasi.
Eile panan külge kohvri raamid ja ka kohvrid. Kõik sobis ilusti
Seoses reisi ja sellega, et mu autosse murti sisse, paigaldasin ka motikale signa(Secure 2-Way MOTO).
Pool päeva nokitsemist ja pm. kõik toimib. Aga ei saa aru kuidas ühendada seda osa, mis läheb pea releesse. Kolm otsa peaks sinna minema, ning üks läheb relee COM otsa. Milline on COM ots. Ühtegi märget selle kohta pole. Ühendus juhis on üldse väga kehva. Elektriala inimesena eelistaks skeemi ja asi korras. Juttu järgi ühendamine on veid apu. Igatahes, kui keegi on siggnat ise paigldanud, siis vajaks nõu.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Üks väike sõbralik soovitus Sulle. Enne pikale tripile minekut vaata kindlasti ka kogu ketijooks äärmiselt kriitilise pilguga üle ja väikesemalgi vajadusel vaheta ära. Mul üks tuttav mõni aasta tagasi käis oma tonnise Gixxeriga kusagil euroopa teises otsas. Vahetult enne väljasõitu pani uue ketijooksu ja igal tankimisel määris ketti. Ilm oli kuum ja Saksamaa bahnidel rippus autodega reisikaaslastel usinalt sabas. Koju tagasi tuli Eesti-Läti piirilt treila peal, kuna kett lendas .
Aga vahvat matka teile igatahes , kui ma suureks saan, lähen ka kusagile pikemale sõidule tsikliga. Siiani on ainult autoga käia saanud. Horvaatiat soovitan mototuristile tungivalt.
Edu!
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Ketijooks on ilus. Streetmotos käis nõ. hoolduses ja mainisin ka, et pikem reis ees.
Ketijooks on vahetatud eelmise aasta lõpus. Aga kui läheb siis läheb
Usun, et leiab kuskilt kohapeal ka motopoe.
PS: Just horvaatia ongi sihtkoht.
Aga keegi ei taha rääkida signa teemal?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
tali kirjutas:Üks väike sõbralik soovitus Sulle. Enne pikale tripile minekut vaata kindlasti ka kogu ketijooks äärmiselt kriitilise pilguga üle ja väikesemalgi vajadusel vaheta ära. Mul üks tuttav mõni aasta tagasi käis oma tonnise Gixxeriga kusagil euroopa teises otsas. Vahetult enne väljasõitu pani uue ketijooksu ja igal tankimisel määris ketti. Ilm oli kuum ja Saksamaa bahnidel rippus autodega reisikaaslastel usinalt sabas. Koju tagasi tuli Eesti-Läti piirilt treila peal, kuna kett lendas .
Aga vahvat matka teile igatahes , kui ma suureks saan, lähen ka kusagile pikemale sõidule tsikliga. Siiani on ainult autoga käia saanud. Horvaatiat soovitan mototuristile tungivalt.
Edu!
Kett läheb suure-võimsa mootoriga rattal pigem sellest,et on paigaldatud liiga nõrk ehk vale kett.Õige kett peab kindlasti euroopa tripi ja kõvasti rohkem ka vastu.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Eks võib olla igasugu asju. Nõrk kett, vähene määrimine, liiga lõtv, liiga pingul...kett uus, kuid hammakas kulunud jne...
Aga signa teemal...jõudsin asjaga sinnna, et originaal siga suretus lahenust ei saagi vist minu masinal kasutada(soovikorral seletan) ja ehitan ise väiks lisa süsteemi.
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Vahepeal sai masinaga horvaatias käidud. Kõik pidas ilusti vastu.
Nüüdseks juba aasta omanud, ning on ikka hea ratas küll peab mainima.
Mul on miski "sportlikum" summuti, mis on väga vaikne. Veidi uurisin uusi, kuid ei leidnud sobivat(no vastav hind, siis pani asja paika) ning sai tehtud nii, et summuti neetidest lahti, 10cm lühemaks, villa ainult üks jupp sisse ja aus olla siis jäi väga hea Kohapeal on vaikne ja 100km/h sõites, pole summutist tulevat heli praktiliselt kuulda. Aga vajutades, on hääl väga ilus alates 3000rpm
Kohe esimese hooga ei teinud lühemaks. Miski 6 erinevat versiooni katsetasin.
Väike video ka:
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Rattad laäksid kärudel poola. Poolast edasi motikatel. Põhjuseks on see, et seda eesti-läti-leedu teed on piisavalt nühitud. Jäi rohkem energiat Horvaatias sõita ja tuli veidi soodsam.
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Venitasin maina nv. garaazist välja ja peale pisikest käiamist, oli tore jälle seda ilusat urinat kuulda. Isegi sidur polnud kinni jäänud
Selle aasta esimesed sõidud tehtud.
Talvega oli aku otsa saanud, kuigi seisis üksi ja väga heas keskonnas. Täna tõin mainale uue aku. Peatset läheb käib väikses hoolduses bike point.
Ratas on väikestviisi ka müügis
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Ma sain aru, et sa seda jet kitti peale ei pannudki?
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Ei pannud jah. Olin tellimise hetkeni kahevahel ja härrased streetmotost hoiatasid väga suure lisa bensiini kulu eest.
Seega lõpuks ei raatsinud/julgenud ikka panna.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Isiklikust kogemusest julgen öelda, et igasugused düüside kitid ei ole päris sellised, et tõstad lihtsalt komplekti ringi ja kõik on parem.
See kit, mis sobis eelmisele rattale, mis on täpselt sama mudel ja sama aasta, ei pruugi sobida sinu omale. Ikka on vaja mingit peadüüsi vahetada, nõela tõsta jms.
Ühesugused rattad on ikkagi mingil põhjusel natuke erinevad.
Vaeva on sellega rohkem, kui asi (algajale) väärt on.
Loomulikult, kui on võimalused kuidagi segu mõõta jms, võib isegi mõni asi paremaks minna ja kütusekulu ei pruugi tõustagi mitte.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Yamaha FZS 1000, 2003a. AhtoP
Ratas on kahjuks müüdud. Ehk kevadel vaatab uue
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.