Kohvimasina projekt

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Vist tuleb ikka täiesti lahti võtta tõesti. Nagu sa ütlesid siis endal kindlam tunne pärast.

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas Loff »

Ma ei tea palju see vana tonnine, XV535 mootorist erineb aga õlivõtturist karteri põhjas näed, millist elu see mootor elanud on. Võta aga lahti ja pese puhtaks jne.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

üksik hunt
Postitusi: 185
Liitunud: 06 Mai 2008, 14:26
Tsikkel: ise tegin (doonor xv1100 yam)
Asukoht: Tallinn

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas üksik hunt »

Siin analoog pulkadeni lahti.Kas teab keegi kas keti ülekannet annab asendada kardaan ülekandega.Või on karter erinev.
Tegemist on vana xv 1000 mootoriga.

Kiirusta aeglaselt
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Mõtlesin siis pikalt ja laialt ja otsustasin et krt pooleks ikka ei võta. Sai peegli ja taskulambiga igast august uuritud ning ülemine ots paistis täitsa tip top olevat. Kuid õlipumba tõmbasin ikka lahti ja voila
[kahandapilt]http://i1279.photobucket.com/albums/y529/Raul_Kivimaa/DSC_0127_zpsfc70bedf.jpg[/kahandapilt]
[kahandapilt]http://i1279.photobucket.com/albums/y529/Raul_Kivimaa/DSC_0126_zps0a2c5438.jpg[/kahandapilt]
Nagu näha siis päris palju silli ning ketitaldadest pärit rauapuru sinna kogunenud. Sai kaltsuga niipalju kui võimalik alt välja õngitsetud ning seejärel diisliga ülevalt silindri aukudest veel kõik läbi pestud. Uhas ilusti alles jäänud sodi kartersse kust selle siis imuri ja brake cleaneri abiga kätte sai. Kuna õlipunni augu suutsin ka kunagi suvel keermest enam vähem puhtaks saada siis kruttisin selle ka üle. 14mm asemel sai mööduks 16 ja sammuks 1.5. Samuti jäi uus auk nüüd karteri alumise pinnaga tasa ja nii voolas cleaneriga uputades ka sealt osa paska välja. Arvan et sai päris hää.
[kahandapilt]http://i1279.photobucket.com/albums/y529/Raul_Kivimaa/DSC_0130_zps79cb2000.jpg[/kahandapilt]
Järgmisena silkud pritsi ja pulbrisse ning kui kunagi tihendid ka ketitallad jõuavad saab hakata kokku laduma.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Rehvihooaja tõttu pole midagi väga suurt vahepeal korda saatnud aga natuke nokitsenud ikka. Mootor sai kokku tagasi laotud. Vahetusse läksid siis kõik tihendid, nukaketi tallad ja pingutid, klapipesad solveldasin ning karpadest sai ka s**t välja.
Pilt
Pilt

Uusi küljeraudu ma ei leidnudki (euroopa ebayst polnud neid saada ning usast oleks saatmine sigakallik läinud). Niisiis otsustasin vanad taastada. Bauhofist sain mingi metalli parandus möksi mis kokku mudides meenutab plasteliini. Sellega sai augud ära täidetud
Pilt

Pahtel peale, natuke lihvimist ja olemas
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Nagu eelpooll vist mainisin oli kiige lahti saamisega igavene n**s. Võll kinni ja laagrid olematuks mädanenud. Selle jälgi on näha ka sellel toru junnil mille peal laagrid liikusid. Esimesel pildil olev parempoolne ots polnud pooltki nii hull kui vasak. Vasakul oli sisse söönud rant pea 1mm sügav. Igatahes sai mõlemad pooled üle keevitatud, mõõtu treidud ja lõpuks õlis ka ära karastatud. Ei tea palju viimasest lükkest kasu on aga kusagilt on nagu kõrva jäänud et pidi aitama.
Pilt
Pilt
Pilt

Pulgad sai samuti liivapritsist läbi lastud. Siinkohal thumbs up Tartu pritsi (http://tartuprits.eu/) meeskonnale kiire ja kvaliteetse töö eest. Hind oli samuti väga soodne. :bsmile:
Pilt

Kuna raami alumisele osale on vaja veel aku kast külge ehitada siis kogu kupatust pulbrisse veel ei viinud. Ainult raami ülemine osa ja selle kronsa. Kohaks värvispectrum ning taaskord jäin tulemusega väga rahule. Uue aasta alguses ülejäänud jupid ka kindlasti sinna.
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Esiotsa kokku pannes tuli välja et vanal amordil puksides suured lõtkud sees. Ei hakanud taastamisega jamama vaid otsustasin uue vaadata. (w) Reimpsile tänu kellele hakkab mu kohvimasina all kilomeetreid neelama aprilia rsv esihark. Selleks et esiratast koos pidurisüsteemidega seal vahel toimima saada on päris palju nikerdamist. Kuna aprilia ketaste/sadulate jaoks raha hetkel pole siis otsustasin olemas olevad yamaha omad sinna külge modida. Paar pilti ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Nüüd veel teine pool ka, võllipuksid õigesse mõõtu treida ja alukeevitusega tuld :ner:

Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas ibra »

Selle asemel et kiige võlli keevitada ja treida, oleks pidanud uue võlli treima, või tellima võlli ja laagrid. Paljudel ratastel taoline kiige võll koos taoliste nõellaagritega. Mingi karvane võll sul on, aga kas ka laagrid?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

pildil treitud osa veel viimistlemata, laagrid tellisin uued, võlli ei hakanud tellima kuna see maksab suht roppu raha.

Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas ibra »

Kiigele puuri auk ja keera M6 keere nipli jaoks, mis jääks sinna võlli peenema koha peale. Lööd selle värgi määret täis ja saad alati juurde lüüa. Jääb edaspidine kepp ära. Mul nii tehtud.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

hea mõte (w) teen nii.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Prille oodates tegelen paagi ja sabaraamiga. Paak enam vähem värvimiseks valmis, sabaga läheb mingi 3-4 õhtut veel. Katsetasin krundiga värvilahendust ka nii et umbes selline peaks asi välja nägema hakkama. Lahtine on veel see kas saba peale tuleb lisaks triipudele nr 13 ka või mitte.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Prillid jõudsid kohale ja sobivad nagu rusikas silmaauku. Torude peale vähemalt. Originaalis prillide võll tublisti väiksema läbimõõduga nii et esmapilgul tundus asjate sobima saamine paraja peavaluna. Esmalt käisin poes otsimas laagreid mis ühtiks nii aprilia võlli kui ka virago raami mõõtmetega. Nagu arvata oligi pole selliseid olemas. Käiku läks plaan B:
Esiteks sai aprilia oma võll kohe prillide pealt maha lõigatud nii, et jupp metallist võlli jäi muidu alust prillide sisse
Pilt
Seejärel pressisin vanadelt virago prillidelt originaal võlli välja, treisin selle astme sisse ning pressisin aprilia omade sisse. Hiljem saab selle alt poolt vana võlli jupi külge keevitada.
Pilt
Pilt
Tänu sellele lükkele saan nüüd kasutada vanu laagreid ja stoppermutrit, millele lasin samuti astme et see istuks otsaga ülemiste prillide sisse. Samuti sai tehtud veel üks puks kõige otsa mis tsentreerib ülemised prillid võlliga. Krt jutt sai vist keerulisem kui töö ise oli :wack: aga esmapilgul toimib kõik ilusti. Ülemie kinnituspolt veel teha muidugi.
Pilt
Pilt
Pilt


reimps

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas reimps »

Täitsa äge :)
Pisar tuleb silmanurka, et sa hakkad samasugust pilti nägema nagu ma viimati nägin eelmise RSV seljas, isegi mu rattavõtme küljes olnud käeraudade võtme poolt tehtud kulumisjäg on alles :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Sain teise hunniku juppe pulbrist kätte. Piltidelt on puudu vaid lenks. Paagi ja sabaraami eeltööd samuti lõpetatud kuid kahjuks neist praegu pilte pole. Värv, krunt ja lakk samuti kapiotsas ootamas nii et äkki saab järgmine nädal neid ka tuiskama hakata. Eile jõudsin natuke juba komplekteerida aga eks vast pühapäevaks jõuab tagaotsa koos sumpadega ka külge monteerida. Kuna olin laisk ja ei viitsinud enne värvi andmist kõiki laagripesasid ja muid auke kinni toppida siis nüüd selle võrra tööd rohkem.

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

8)
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas t2g »

üsna kange kohvi tundub tulevat 8)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Asi edeneb .. hetkel käimas värvimis tööd ja elektri vedamine. Vahepeal üks pilt milline ratas välja nägi kui ma ta suve algul pärnust tõin

Pilt

Kasutaja avatar

antonio
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mär 2012, 13:56
Tsikkel: Kawasaki GPZ 500S
Asukoht: Tallinn - Valga

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas antonio »

Väga huvitav lugemine. Jääb ootama järjejuttu ning edasisi arenguid (w)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Teema natuke ära vajunud jah aga seda ainult siin... garages tublisti vahepeal aga veedetud - sabaraam, paak ja küljerauad värvitud, uus esituli ning elektri vedamine lõpusirgel. Üritan meeles pidada ja homme mõned pildid ka klõpsida :wink:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Oli meeles küll.
Ette läks uus esituli, mis on tiba suurem kui vana, musta ümmarguse korpusega ning sobib üldse paremini kui yamaha originaal känakas.
Pilt

Paak, sabaraam ja küljerauad koos mõningate pisemate pulkadega said omale samuti värvikihi peale. Kuna nii eeltööd, teibituuningu kui ka värviosa tegin ise siis siin-seal leiadub pisivigu, kuid üldiselt jäin rahule. Pealegi ega näituse pilli ei ehita nii et väga perfektset tulemust taga ei ajanudki.
Pilt

Tagaots ka siis. Topelt ei kärise.
Pilt

Elekter peaks paigas olema, igatahes kõik tuled/viled töötavad. Starteri võtab samuti taha ning säde on olemas. Virago techi foorumist leidsin päris mõnusa elektriskeemi, kus kõik ebavajalik (tulede- ja ohutustarvikute - joodikujalg jne releed) oli ära kaotatud ning jäetud alles vaid see, mis vajalik tsikli töös hoidmiseks. Kokku sain lahti vist umbes 30st juhtmest ja 4st releest. Juhtemete vedamine sujus üldjoontes hästi, kui välja arvata see et kannu juures panin juhtmekimbu pikkusega veits mööda ja tänu sellele tuleb kusagil 8le juhtmele jupp vahele panna. Muidu hõõruks lihtsalt lenksu keerates nad vastu paagi serva lõpuks ära. Homme plaan minna osta ära õli ja piibud ning äkki on lootust laup ka esimene video siia teemasse tekitada. Vaatame kas ärkab ellu või mitte. :twisted: Päris sõitmiseks siiski veel ei lähe, kuna keevitamist ootab esiots ( pidurisadulate ja lenksu kinnitused), spidotross vaja leida, esiporika kinnitused teha ja nipet näpet veel. Samas 10nda maini on veel tsut tsut aega ka.
Pilt

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Hei! Kas sumpsid jäävadki sellised kroomised ja nii pikad? Tundub, et ei istu kuidagi ülejäänud sünge teemaga kokku. Suur töö tehtud igatahes. :bsmile:

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Hetkel vist küll. Ei jõua rahaliselt ja ajaliselt sinna midagi paremat otsida hetkel. Aga eks suvel jooksvalt vaatab seda asja. Kui midagi head leiab siis võiks kindlasti ära vahetada.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas RaulK »

9 tundi garaazis aga asi oli seda väärt. Õli sai sisse, uued küünlad piipudega ning kütifiltrid. Lisaks sai juhtmekimbud kokku tõmmatud. Käima läks üllatavalt hästi. Kuna õiget akud pole veel soetada jõudnud siis oli krokodillidega auto oma taga. 3 pööret ja ärkas ellu

Ja väike pilt tagaotsast koos suundade ja numrimärgiga
Pilt

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Väga nunnu tämber su masinal. :bsmile:

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas poison »

Saba võiks vähem kerkida, aga see on minu kiiks.


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Algus oli paljulubav aga saba küll rikkus kogu pildi mu meelest, see meenutab nüüd rohkem streetfighterit kui kohvimasinat. Kohvimasinal on omapäraks üks horisontaal joon mis ühenda paagi serva sadula ja saba.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Sigavinge teostus ikkagi. Sõltumata sellest mis stiili keegi temas näeb. :bsmile:

フーリガン

Tuono

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Eks ta kunagiste Jawameeste teema ole, see saba üles tõstmine, sellel tsiklil paraku kaob minu silmis välimus, sest saba ja paak ei sobi kokku, kui saba madalamaks lasta siis võib sellega isegi kohvikusse minna :D

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kohvimasina projekt

Lugemata postitus Postitas puna »

Suht omapärane see asi.
Koffika kaasaegsem versioon tänu esiotsa ja tagaotsa vaatele
Ees suht asjalikum amordikomplekt ja loodan näha ka korralikke pidureid ees.
Tagaamort pane ka miski kabedam versioon mis ka tööd teeks.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”