Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Tort
Postitusi: 1198
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 61 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #961 Postitas Tort » 27 Juun 2017, 08:17

Mõtlesin küll Nissan Qashqai´d ja ei ole suva. Praegu oleks hea teha ju. Minu meelest see silku on ikka täiesti üle võlli ilge. Tunduvalt ilusam oleks, kui vaid näiteks kaaned oleks punased. Aga maitse asi. Show-värv on see kindlasti, seda küll. Nokin sitta edasi.


Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #962 Postitas RasmusL » 27 Juun 2017, 10:51

Mingid mõtteid on mul olnud seoses mootorivärviga, kuid punast jääb sinna sisse kindlasti. Eks siis vaatab täpsemalt kui kokku saab. Mingi mõte oli korraks cnc-s teha billet klapikambri kaan, kuid tolle jaoks oleks vaja 3d mudel teha ja seda ma ei oska. Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind ;)

Ja Ranel, kepsud-kolvid peaks jõudma alles augusti lõpp-september nii, et ilmselt see aasta sõitma ei saagi :S
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Tort
Postitusi: 1198
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 61 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #963 Postitas Tort » 27 Juun 2017, 11:08

RasmusL kirjutas:Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind ;)


Mulle oma ratta värv ka meeldib, kuigi tahtsin Skoda RS halli, aga sain rohelise :wack: Jutu mõte oleks, et plaani mis sa plaanid, pärast võib teisiti jääda. Kui sa tulemusega rahul oled, siis väga hea! Eks see olegi ainus kriteerium.

Mind huvitab tehniline pool just. Ei jaksa kõike läbi lapata, aga kui viitsid täpsustada, siis millega sa juhid seda kompotti ja kuidas rahul oled? Orig aju remap või mingi aftermarket aju?
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #964 Postitas RasmusL » 27 Juun 2017, 11:48

Tort kirjutas:
RasmusL kirjutas:Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind ;)


Mulle oma ratta värv ka meeldib, kuigi tahtsin Skoda RS halli, aga sain rohelise :wack: Jutu mõte oleks, et plaani mis sa plaanid, pärast võib teisiti jääda. Kui sa tulemusega rahul oled, siis väga hea! Eks see olegi ainus kriteerium.

Mind huvitab tehniline pool just. Ei jaksa kõike läbi lapata, aga kui viitsid täpsustada, siis millega sa juhid seda kompotti ja kuidas rahul oled? Orig aju remap või mingi aftermarket aju?



Orig z1000 ecu+ pc3 usb+multifunction hub ja hetkel lisandub juurde siis ka ignition module. Juhtaju ja muu teemaga teen ma täpselt nii nagu seadistaja ütleb ja soovitab. Selle teemaga ei hakka omaloomingut tegema, muidu pärast ei mõista keegi korralikult asja tööle panna. Tema juttude järgi oleks kõige ideaalsem variant teha ümber Gen2 Hayabusa aju ja juhtmestiku peale, kuid majandab dynojet ka asja ära ning pole vaja hakata mul juhtmeid lõikuma/jootma ja jumalteab mida tegema.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Tort
Postitusi: 1198
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 61 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #965 Postitas Tort » 27 Juun 2017, 12:56

Ok. Kas selle combo funktsionaalsus katab kõik vajadused ja kõike saab keerata, a la nullist kütusekaarti teha või oleks täiesti standalone ajul mingi eelis ka? Või on eelis liiga väike võrreldes juhtmestiku jamaga?
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #966 Postitas RasmusL » 27 Juun 2017, 13:56

Koos selle süütemooduliga katab nüüdsest kõik vajadused jah, saab isegi et launch controli seadistada. Enne oli täiesti kontrollimatu süütenurk, kuid nüüd saab seda muuta+ palju muid asju. Seda boxi oli maru raske leida ainult, terves euroopas 1 müügis, kuna seda ei toodeta enam. Miinus ongi hetkel ainult see,et neid karbikesi on 3tk nüüd kui standalone ajuga saaks ainult ühe karbiga hakkama. Gen2 aju paneku eelis hetkel jääks liiga väikeseks ja ei tasuks juhtme vaeva ära minumeelest. Kui nullist alustaks ehitust, siis teeks vist küll jah uue busa juhtmestikule kohe.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 147
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #967 Postitas steal » 29 Juun 2017, 15:15

RasmusL kirjutas:Mingid mõtteid on mul olnud seoses mootorivärviga, kuid punast jääb sinna sisse kindlasti. Eks siis vaatab täpsemalt kui kokku saab. Mingi mõte oli korraks cnc-s teha billet klapikambri kaan, kuid tolle jaoks oleks vaja 3d mudel teha ja seda ma ei oska. Minule meeldib ka tervenisti punane, ega ma muidu poleks seda selliseks värvind ;)

Ja Ranel, kepsud-kolvid peaks jõudma alles augusti lõpp-september nii, et ilmselt see aasta sõitma ei saagi :S

Saares üks vana tegi oma lõbuks opel omegale alumiiniumist klapikambri kaaned cnc pingis. Ise tegi joonised ja jutud. Mulle tegi prillide joonised ka pingi jaoks. Aga no korralik kamakas alumiiniumit lendab prügikasti ka nende kaante puhul.
Kawasaki ZX-6R 2003
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #968 Postitas RasmusL » 07 Juul 2017, 20:20

Kui enda projekt ei edene, siis ei tähenda et teistel seda ei toimu. Vahepeal lendab cnc masinast huvitavaid ja veel rohkem huvitavaid tükke välja ja täna said pronksist freesitud silindripead valmis. Omanik ehitab siis koopiat 30ndate Indiani landmile pillist, millega tal plaanis minna Bonneville soolaväljale. Terve mootori, k.a kolvid teeb ta ise. Ilmselt mingine Burt Munro suurem fänn. Toorikud tõi oktoobris ja täna sai valmis tükid kätte :lol:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

aivar1988
Postitusi: 78
Liitunud: 19 Mär 2015, 23:22
Tsikkel: Yamaha XV750
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #969 Postitas aivar1988 » 08 Juul 2017, 12:24

Päris lahe ettevõtmine :D kas tuleb filmile ka siis järg?
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #970 Postitas RasmusL » 08 Juul 2017, 20:32

Hahhah :D Film vaevalt tuleb aga usun, et mingisugune reportaaz kuskile ajakirja küll. Omanikul olevat plaanis veel mingisugune suuremat sorti turbo sellele vanakooli mootorile külge aretada, seega võib siit midagi väga omapärast tulla.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #971 Postitas RasmusL » 19 Aug 2017, 13:34

Mingi hunnik orig juppe ka saabus veits aega tagasi-klapisääretihendid, nukaketi tallad, mootoritihendid, saaled ning õlivõttur.
Pilt
Pilt

Ka mehhaaniline nukaketi pinguti jõudis lõpuks, peale 6 nädalat ootamist. :D
Pilt

Ning kastitäis mootori osasid läksid soodapritsi ning ultraheli pesusse. Soodapritsiga vana värv maha, otsustasin värvida bloki ja silindri tavalise mootorimustaga ning küljekaaned ja klapikambrikaan jäävad candy punaseks.

Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Tort
Postitusi: 1198
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 61 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #972 Postitas Tort » 19 Aug 2017, 14:36

RasmusL kirjutas:otsustasin värvida bloki ja silindri tavalise mootorimustaga ning küljekaaned ja klapikambrikaan jäävad candy punaseks


8) :bsmile:
Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 147
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #973 Postitas steal » 15 Nov 2017, 07:59

Talveunne vajunud?
Kawasaki ZX-6R 2003
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #974 Postitas RasmusL » 15 Nov 2017, 19:47

Pilt

Sellises seisus on ta viimased 6 kuud olnud jah, osta ära teen sõbra hinda :lol: Ei tegelt Holeshot racing pole mulle juppe saatnud aga raha küll kõlbas neile 8) Sai pandud Soomes H-profiil kepsud cnc-s töösse ja eks näis mis kolbidega saab. Vahepeal sai üldse ühte Scaniat tuunitud, ning V-rod on ka valmis saanud. Aa ja teen 190se tagaotsa ka Kawale. Sai tellitud ebayst kiige,velg, võll, piduriketas, ning Korke käest tagumine brembo support. Kiige läheb 6-8cm pikemaks, aga muidu jääb orig. Kett jne tuleb ka sinna komplekti uus, 525 did zvmx. Laia komplektiga on 530 kuna busa ülekanne. Siis kui tahta lolli mängida nt Smashil rehvi põletada jne viskab poole tunniga 190se komplekti taha ja kui tahta eputada tsikli showdel paneb 360se komplekti :mrgreen:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 147
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #975 Postitas steal » 16 Nov 2017, 21:13

Nääh. Laia sussi on palju vingem kärsatada. Ees 190.ja taga 190. Päris hea kooslus. Scania tuuninguga olen kursis. Igav sul ei hakka. Smash pole kaugel.
Kawasaki ZX-6R 2003
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #976 Postitas RasmusL » 17 Nov 2017, 13:41

500e maksvat rehvi niisama naljalt ikka ei lõhu, eriti kui seda veel tava autorehvi pingis peale ka ei pane :D Ees on mul 160 rehv, kuid velg ise on 167mm seega näeb välja nagu oleks 180 lai.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline