Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pühak »

Kuulge, minu arust on see Rasmuse tsikliteema, mitte guru käest omale HD tellimine vol 3.



"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Krl kirjutas:

krt, nagu mingi lasteaialastega vaidle.
Kui mina, kes ma asjast mõhkugi aru ei saa, tellin sinu käest midagi, mille puhul sa väidad, et sina saad sellest aru ja väidad, et teed selle 3 või 6 või 7 kuuga valmis, siis on SINU asi teada, kust neid juppe tellida ja kas neid on võimalik lubatud ajaks kätte saada, või mitte. Vastasel juhul ütledki, et sul pole aimugi, kaua selle ehitamine aega võtab ja ma lähen tellin selle kellegi teise käest, kes teab.

Rasmus seletas ju eesti keeles eespool seda asja ja peale sinu, on kõik sellest ühtmoodi aru saanud.Polegi millegi üle vaielda ju.
Veelkord,et kui ehitad mingit käsitsi tehtud asja ja tellid sinna käsitsi ehk-või üksik eksemplaris tehtud osasid,siis ei saa arvestada mingite täpsete tarneaegadega.Tarneaeg on ebatäpne,sest tüüp(firma) ,kes neid käsitsi-või üksikeksemplarina teeb ei oska ka oma aega planeerida,kuna kõik tööd on erilised.
Samas selle tüübi käest tellitakse ,sest ta teeb sitaks häid ja ainulaadseid kolbe või traaverseid või mida iganes.
Ehk,kui hakkad omale tellima midagi ainulaadset ja erilist,siis pead ise ka aru saama,kui ainulaadne ja eriline see asi on, mille sa siis lõpuks omale saad.
Vaevalt et Rembrant oskas öelda,millal ta maalidel valmimise tähtaeg oli.Tähtaeg oli siis ,kui valmis sai.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ma usun, et kui sarnast projekti ette võtta, siis teeks hulga kiiremini, kuna väga palju aega on läinud kontaktide loomisele ning suht palju on ka pange pandud oma nägemustega. Samas iga kogemus on omajagu väärt olgu see hea või halb :D Halb kogemus juhtub olema kallis tavaliselt. See miks nüüd mingite kolbide ja kepsudega üle poole aasta on läinud on see, et kuna vahendaja(Holeshot Racing) oli vaja saada vähemalt 10 tellimust kokku, et Cp-Carrillo teeks inimlike hindadega asju. Kahju muidugi, et kohe alguses seda mulle ei öeldud, et oodatakse "pundi kokku saamist. Kõige tipuks augustikuus varastati Holeshoti uus MB Sprinter ära koos 3 dragracingu/landmile pilliga, hunnik snap-on tööriistu, kallid mägi jalgrattad ning põletati kaubik keset põldu pättide poolt maha. Rootsi ghostrideri(Patrick Fürstenhoff) wheelie hayabusa oli ka seal kaubikus, kuid too on jäljetult kadunud. Nii et maru s**t asjade kokkulangemine igatpidi. Tänu sellele pasale ei viitsinud ma neid tüüdata ka, kuna võib vaid ettekujutada kui suurest rahast on küsimus ning seal kaubikus olid klientide rattad. Inglismaa politsei teadaolevalt ei tee tsikli varastamise korral mitte tuhkagi, nii väitis ka kaubiku omanik mulle. Hakata näiteks ajama sellisel hetkel juttu et " ma olen klient ja ma olen kuningas ja ma olen papi maksnud ja blabla", siis oleks minupuhul tegu ikkagi täieliku kusipeaga mitte mingi kuningaga. Kuid sain mina ju tükid 1500 euroga mis on tegelikult tavaliselt ainult custom kolbide hinnad. Kepsude jaoks pane veel samasugune hunnik raha juurde+saatmine usast ja toll jne. Kui ise olin tehasega otse kontaktis öeldigi tüki hinnaks ca 300 doltsi+km. Kui tahad odavamalt pead ootama julmalt kui tahad kiiresti maksad vaeseks. Ja kindlaid aegu ei ütle sellise asjade puhul mitte ükski tootja näiteks Cp-carrillo on üks maailma suurimaid custom mootori juppide tootjaid ja kindlasti on tegu väga usaldusväärse firmaga.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Lisaks seal on see nüanss ka, et need CP-Carrillo tegelased ei saa mingi paarikümne kolviga ilmselt isegi mitte leivapuru laua peale. Neil tõenäoliselt on ikka mingid vähemalt sadadesse ulatuvad seeriad seal, stiilis Honda Civic, Skyline GTR jms. Põhimõtteliselt võiks nad mingisuguse üksiku napaka oma turbotatud Kawasakiga kohe pikale lainele ka saata ja ilmselt rahaliselt vahet eriti ei tunneks, selles mõttes on alati tore kui tootjad viitsivad ka väikeste inimeste muredega tegeleda.

Noh analoogina ilmselgelt Baltflexi või Hydroscandi käiberealt ei paista see välja, et keegi viitsis seal reede õhtul kastides tuhnida ja mulle mingit imelises mõõdus banjopolti otsida, ilma milleta ma tsikliga sõitma minna ei saa - ehk siis kui hakata seal kuningat mängima ja jalgu trampima, siis jääd suure tõenäosusega ise kaotajaks ja teenusepakkujal on ükskõik.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 418 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas mx77 »

RasmusL kirjutas:

Ma usun, et kui sarnast projekti ette võtta, siis teeks hulga kiiremini, kuna väga palju aega on läinud kontaktide loomisele ning suht palju on ka pange pandud oma nägemustega. Samas iga kogemus on omajagu väärt olgu see hea või halb :D Halb kogemus juhtub olema kallis tavaliselt. See miks nüüd mingite kolbide ja kepsudega üle poole aasta on läinud on see, et kuna vahendaja(Holeshot Racing) oli vaja saada vähemalt 10 tellimust kokku, et Cp-Carrillo teeks inimlike hindadega asju. Kahju muidugi, et kohe alguses seda mulle ei öeldud, et oodatakse "pundi kokku saamist. Kõige tipuks augustikuus varastati Holeshoti uus MB Sprinter ära koos 3 dragracingu/landmile pilliga, hunnik snap-on tööriistu, kallid mägi jalgrattad ning põletati kaubik keset põldu pättide poolt maha. Rootsi ghostrideri(Patrick Fürstenhoff) wheelie hayabusa oli ka seal kaubikus, kuid too on jäljetult kadunud. Nii et maru s**t asjade kokkulangemine igatpidi. Tänu sellele pasale ei viitsinud ma neid tüüdata ka, kuna võib vaid ettekujutada kui suurest rahast on küsimus ning seal kaubikus olid klientide rattad. Inglismaa politsei teadaolevalt ei tee tsikli varastamise korral mitte tuhkagi, nii väitis ka kaubiku omanik mulle. Hakata näiteks ajama sellisel hetkel juttu et " ma olen klient ja ma olen kuningas ja ma olen papi maksnud ja blabla", siis oleks minupuhul tegu ikkagi täieliku kusipeaga mitte mingi kuningaga. Kuid sain mina ju tükid 1500 euroga mis on tegelikult tavaliselt ainult custom kolbide hinnad. Kepsude jaoks pane veel samasugune hunnik raha juurde+saatmine usast ja toll jne. Kui ise olin tehasega otse kontaktis öeldigi tüki hinnaks ca 300 doltsi+km. Kui tahad odavamalt pead ootama julmalt kui tahad kiiresti maksad vaeseks. Ja kindlaid aegu ei ütle sellise asjade puhul mitte ükski tootja näiteks Cp-carrillo on üks maailma suurimaid custom mootori juppide tootjaid ja kindlasti on tegu väga usaldusväärse firmaga.

Kas otse ei kannatanud tellida? Ma olen päris mitme USA tootjaga otse suhelnud ja klienditeeniduse tase on seal ikka tipp, võrreldes Europaga.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Oleks saanud otse tellida küll. Hind oli see mis lõpuks asja otsustas nagu alati. Olin meili teel ühenduses carrillo müügimehega ja suhtumine oli vãga OK minusugusesse no-name venda kes tahab saada 4 kolbi ja 4 kepsu. Öeldi, et täida blankett internetis ära koos vajalike mõõtmetega või saada jupid postiga meile, mõôdame ise ära ja teeme valmis. Custom juppide tegemine neil 8 nädalat. Aga hind olekski tulnud siis ca 3k euri. Mina hetkel sain 1500 euriga kuigi jah jãllegi aja arvelt.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1695
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Krl »

urmas66 kirjutas:
Krl kirjutas:

krt, nagu mingi lasteaialastega vaidle.
Kui mina, kes ma asjast mõhkugi aru ei saa, tellin sinu käest midagi, mille puhul sa väidad, et sina saad sellest aru ja väidad, et teed selle 3 või 6 või 7 kuuga valmis, siis on SINU asi teada, kust neid juppe tellida ja kas neid on võimalik lubatud ajaks kätte saada, või mitte. Vastasel juhul ütledki, et sul pole aimugi, kaua selle ehitamine aega võtab ja ma lähen tellin selle kellegi teise käest, kes teab.

Rasmus seletas ju eesti keeles eespool seda asja ja peale sinu, on kõik sellest ühtmoodi aru saanud.Polegi millegi üle vaielda ju.
Veelkord,et kui ehitad mingit käsitsi tehtud asja ja tellid sinna käsitsi ehk-või üksik eksemplaris tehtud osasid,siis ei saa arvestada mingite täpsete tarneaegadega.Tarneaeg on ebatäpne,sest tüüp(firma) ,kes neid käsitsi-või üksikeksemplarina teeb ei oska ka oma aega planeerida,kuna kõik tööd on erilised.
Samas selle tüübi käest tellitakse ,sest ta teeb sitaks häid ja ainulaadseid kolbe või traaverseid või mida iganes.
Ehk,kui hakkad omale tellima midagi ainulaadset ja erilist,siis pead ise ka aru saama,kui ainulaadne ja eriline see asi on, mille sa siis lõpuks omale saad.
Vaevalt et Rembrant oskas öelda,millal ta maalidel valmimise tähtaeg oli.Tähtaeg oli siis ,kui valmis sai.

Kui lepitakse kokku, et hakatakse midagi harukordset looma ja see saab valmis siis kui saab. Et võibolla aasta pärast, võibolla kahe, või kümne pärast. Ja kui klient on sellega nõustunud, siis milles küsimus?
Küll aga ei ole eelkirjeldatud olukorral mingit seost sellega millele mina vastu vaidlesin.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Tort »

urmas66 kirjutas:

Vaevalt et Rembrant oskas öelda,millal ta maalidel valmimise tähtaeg oli.Tähtaeg oli siis ,kui valmis sai.

Mured algavadki ilmselt siis, kui mingid ässad end omal algatusel Rembrandtiks hakkavad nimetama. Kui ma ehitan ilusaid kaminaid, siis minu terve mõistuse näitaja on, et ma ei ole nagu laksu all öökull, kes end kaminate da Vincina esitleb. Taolise toretseva analoogi kohta tooks vastu sõbralikult tögava meelespea - pole mõtet pöialt m*nniga võrrelda.

Edit: Muus osas - jah, tsikli ehitamine võtab seda kauem aega, mida kauem tulevad jupid. Eriti, kui neid kohe alguses korraga ei telli, mida on keeruline teha ja tõenäoliselt pole visioongi terviklik, vaid kujuneb ajaga. Samas kui ma käiks a la 25k välja, siis ülekandega, osade kaupa ja nõuaks ka tegija vastutust.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Tort kirjutas:
urmas66 kirjutas:

Vaevalt et Rembrant oskas öelda,millal ta maalidel valmimise tähtaeg oli.Tähtaeg oli siis ,kui valmis sai.

Mured algavadki ilmselt siis, kui mingid ässad end omal algatusel Rembrandtiks hakkavad nimetama. Kui ma ehitan ilusaid kaminaid, siis minu terve mõistuse näitaja on, et ma ei ole nagu laksu all öökull, kes end kaminate da Vincina esitleb. Taolise toretseva analoogi kohta tooks vastu sõbralikult tögava meelespea - pole mõtet pöialt m*nniga võrrelda.

Edit: Muus osas - jah, tsikli ehitamine võtab seda kauem aega, mida kauem tulevad jupid. Eriti, kui neid kohe alguses korraga ei telli, mida on keeruline teha ja tõenäoliselt pole visioongi terviklik, vaid kujuneb ajaga. Samas kui ma käiks a la 25k välja, siis ülekandega, osade kaupa ja nõuaks ka tegija vastutust.

Ma ei pidanud siin silmas ühes teises teemas käsitletud tsikliehitust, aga pidasin silmas üleüldiselt antud tegevust ja eelkõige ikka Rasmuse ratast.
Mis ,aga Rermbranti puutub,siis polnud vist jah parim võrdlus,sest ta oli juba eluajal väga kuulus ja tegi tööd tellimuse peale päris suure raha eest,kuigi lõpetas mitte kõige jõukamana ehk pankrotis.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kui aega on siis upgrademe kõike, mida saab/peab. Ehk siis hetkel jahutus. Uus radikas ning Mishimoto 10" ventikas. Orig on 8" ning nagu näha siis on see ikka üpris pirakas, kuid samas õhuke jällegi. Eks vaatame, külge peab selle sobitama.

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pilt sisselaskekanalist. Plokikaane sain kätte eile, töösse andsin juuni algul ning algselt pidin kätte saama juuli algul. Ka selle kohta unustasin teha siia teema: "Plokikaane portimise/tuuningu tellimine Soomest" :mrgreen:

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 249
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Irual »

Palun väljalaskest ka pilti (w)

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas ranel »

RasmusL kirjutas:

Ka selle kohta unustasin teha siia teema: "Plokikaane portimise/tuuningu tellimine Soomest" :mrgreen:

Neid teemasid alustavad siin aktiivsed moderaatorid, kes muudkui hakivad segased küsimused teemat ja vorbivad uuteks teemadeks. Tunduks nagu, et enamus mu küsimusi on sealt uuteks teemadeks splititud :lol:

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Irual kirjutas:

Palun väljalaskest ka pilti (w)

Aga palun :)

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

ranel kirjutas:
RasmusL kirjutas:

Ka selle kohta unustasin teha siia teema: "Plokikaane portimise/tuuningu tellimine Soomest" :mrgreen:

Neid teemasid alustavad siin aktiivsed moderaatorid, kes muudkui hakivad segased küsimused teemat ja vorbivad uuteks teemadeks. Tunduks nagu, et enamus mu küsimusi on sealt uuteks teemadeks splititud :lol:

Ma olen tähelepannud, et minu postitusi on näiteks muudetud modekate poolt või kellegi teise sest lause ehitus on tihtipeale teistsuguseks tehtud. Ei tea kas ei saada mu jutust aru või milles asi :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Siin siis võrdluspilt uuest ning vanast jahutusventikast

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mootorijupid käisid soodapritsist läbi ning saab hakata uut ilmet neile andma värvi näol. Rastblaster teostas pritsimise ning julgen soovitada ka teistele. Hind ja kvaliteet ning klienditeenidus super.

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Nii need mootorijupid satiinmusta värvikatte omale said. Mingiaeg eelnevalt mainisin, et küljekaaned ja klapikambrikaas jäävad punaseks. Kahevärviline vast annab huvitavama efekti.

Pilt
Pilt

Ja veel sai tellitud ka 60e tükihinnaga ngk küünlad. Ei pidavat hõõgsüüdet tekitama.

Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kaaned said ka värvialla. Devoris lastud spets teraga candy punane sprei pudelisse ei jää kuidagi alla profipoolt värvitud püstolivärvile. Eelnevalt siis asjad soodaga puhtaks pritsitud. Sooda pritsitud pinnapeale jääb krunt nagu liimipeale ja eks ise teate ka kui hästi värv jällegi krundi peale jääb. Sooda võttis isegi paksu pulbervärvi kenasti maha kahjustamatta näites õlitaseme vaatamis akent. Sooda mahapesemiseks piisab kraaniveest, mis selle lihtsalt ära sulatab. Pluss veel sellejuures on käeharjutamis võimalus värvimisel ning ei pea oma jubinaid kuude viisi ootama.

Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 208
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Põhja Siil »

Nice!
Kas on mingi spets värv (kuumakindel), või tavaline autovärv? Või pole kuumakindlat vaja?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ei ole kuumkindel, mootori jaoks piisab täiesti tavalisest autovärvist. Peaasi, et on korralikult puhtaks tehtud enne.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Uus turbo jõudis kohale. BorgWarner EFR-6758. Tellitud sai Krabi Fabricationi kaudu, ja sai lastud sakslastel nii-öelda oma vajaduste järgi kokku pandud. Ehk siis turbole tuli v-band kuumakoda, millega kaob ära tüütu tihendite ja 4 poldiga kinni keeramine. Läheb ühe klabriga kollektori külge ja korras. Jõuab ka see osa nii-öelda tänapäeva :mrgreen: Omadustest on sel siis topelt keraamilised kuullaagrid, sisseehitatud wastegate, blow-off(need reaalelt töötavad ka suurel rõhul) titaanist turbiinitiivik ning billett kompressori oma, kiirussensor. Ainukeseks miinuseks oskan välja tuua hinna- koos v-band kuumakojaga 2000e :( Aga kuna plaan on olnud teha nii hea tehnika(mootor) kui võimalik, siis ei saa turbo pealt kokku hoida. Holseti sain õnneks müüdud suht sama hinnaga, millega ostsin :D

Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Nii ilus,et sellist jäägi vaatama :D

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

On tõesti suht pärl, jätan vist kapi otsa ja panen mingi hiinaka hoopis külge :D Aga, kui natuke hinnavahet arutada/mõelda Holset HX seeria vs BW EFR siis kiiruga vaadates võib tõesti persili kukkuda, et mis mõttes üks maksab ca 700e ja teine 2000e ? Turbo nagu turbo ikka ju. Tegelikkuses pole hx seeria holsetil ei wastegatet ega ka blow-offi mis korralikke originaal juppe kasutades teevad turbo hinnale kohe suurusjärk 750eurot kohe juurde. WG siis nt Tiali puhul 500 ning blowoff klapp ca 250e. Ja nii see hind kerkibki sinna 1500e kanti mille eest saad küll kvaliteetse komplekti, kuid HX seeria tehnoloogia(pukside peal töötav turbo) on umbes 20 aastat vana, seega on EFR-iga võrreldes suht kiviaeg. Teiseks võtab see eraldi wg kompott ikka julmalt ruumi ja vajab suuremat tööd kollektoriga või siis tuleb keevitada väljavõtt kohe kuumakotta nagu minu puhul oli. Kolmandaks on ta veel ka sigaraske. Muidu on Holset igati vastupidav ja oma töö ära tegev turbo küll, ning just autode peal ennast igati õigustanud. Kuid alati saab paremini.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Teoreetiliselt võiks laagritel veerev olla ka teravam,kui puksidel ehk veereb kergemini.Eks ma näen ka ikka igapäev igasugu varuosasid,aga selle asja välimus on tõesti mitte bling,aga lihtsalt ilus ja kavaliteetne.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kuullaagritel spoolib kindlasti kergemini üles, see oli ka üks kindel kriteerium uue turbo soetamisel, et peab olema kuulidel. Holeshotist tuli ka kiri, et kepsud olevat neile saabunud, seega võiks nagu varsti nood ka kätte saada ja saaks alustada mootori kokku lappimisega. Vaja ju veel tellida siis sobivad saaled jne mis jälle paar nädalat asja edasi lükkavad. Kuid õnneks enam ei kiirusta selliste asjadega :) Väntvõlli viisin ka esmaspäeval soome ekspertide juurde, kes siis kõik vajaliku üle vaatavad ning vajadusel ka üle poleerivad kaelad. Eks näis, loodame et on korralik tükk, vastasel korral tuleb lisakulu 1200e uue vända näol :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

oxide
Postitusi: 507
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: rsv4
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas oxide »

Tere. Täitsa lihtsalt huvi pärast küsin, et kas see rattas on selline millega igapäevaselt sõita või pigem näituse projekt. Hull papp läheb sinna ikka.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tere. Esimene aasta kui turbona ta tööle sain lasin suve jooksul umbes 7000km, peale seda vahelduva eduga. Olen ikka ta mõlema jaoks teinud, nii sõitmise kui ka näituse.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Ehitasime tuttavaga oma turboautod vähe tummisemaks, mul holset, tal borg efr, analoogse ehitusega mootorid, tema auto oli ikka tublisti teravam, kõrgel pöördel pold enam erilist vahet. Kohtades, kus ruumi pole ja heitgaase ei toodeta terve tselluloosi vabriku jagu, on efr oma hinda igati väärt.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Juba teist nädalat mingis debiilses gripis ja mott suht maas, kuid tänane päev oli täitsa mõnus ja mott sai ka kerge boosti taha :lol: Carrillo kepsud saabusid lõpuks ning nüüd jääb kõik ainult enda taha.

Pilt
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”