Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kuulge, minu arust on see Rasmuse tsikliteema, mitte guru käest omale HD tellimine vol 3.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Krl kirjutas:krt, nagu mingi lasteaialastega vaidle.
Kui mina, kes ma asjast mõhkugi aru ei saa, tellin sinu käest midagi, mille puhul sa väidad, et sina saad sellest aru ja väidad, et teed selle 3 või 6 või 7 kuuga valmis, siis on SINU asi teada, kust neid juppe tellida ja kas neid on võimalik lubatud ajaks kätte saada, või mitte. Vastasel juhul ütledki, et sul pole aimugi, kaua selle ehitamine aega võtab ja ma lähen tellin selle kellegi teise käest, kes teab.
Rasmus seletas ju eesti keeles eespool seda asja ja peale sinu, on kõik sellest ühtmoodi aru saanud.Polegi millegi üle vaielda ju.
Veelkord,et kui ehitad mingit käsitsi tehtud asja ja tellid sinna käsitsi ehk-või üksik eksemplaris tehtud osasid,siis ei saa arvestada mingite täpsete tarneaegadega.Tarneaeg on ebatäpne,sest tüüp(firma) ,kes neid käsitsi-või üksikeksemplarina teeb ei oska ka oma aega planeerida,kuna kõik tööd on erilised.
Samas selle tüübi käest tellitakse ,sest ta teeb sitaks häid ja ainulaadseid kolbe või traaverseid või mida iganes.
Ehk,kui hakkad omale tellima midagi ainulaadset ja erilist,siis pead ise ka aru saama,kui ainulaadne ja eriline see asi on, mille sa siis lõpuks omale saad.
Vaevalt et Rembrant oskas öelda,millal ta maalidel valmimise tähtaeg oli.Tähtaeg oli siis ,kui valmis sai.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma usun, et kui sarnast projekti ette võtta, siis teeks hulga kiiremini, kuna väga palju aega on läinud kontaktide loomisele ning suht palju on ka pange pandud oma nägemustega. Samas iga kogemus on omajagu väärt olgu see hea või halb Halb kogemus juhtub olema kallis tavaliselt. See miks nüüd mingite kolbide ja kepsudega üle poole aasta on läinud on see, et kuna vahendaja(Holeshot Racing) oli vaja saada vähemalt 10 tellimust kokku, et Cp-Carrillo teeks inimlike hindadega asju. Kahju muidugi, et kohe alguses seda mulle ei öeldud, et oodatakse "pundi kokku saamist. Kõige tipuks augustikuus varastati Holeshoti uus MB Sprinter ära koos 3 dragracingu/landmile pilliga, hunnik snap-on tööriistu, kallid mägi jalgrattad ning põletati kaubik keset põldu pättide poolt maha. Rootsi ghostrideri(Patrick Fürstenhoff) wheelie hayabusa oli ka seal kaubikus, kuid too on jäljetult kadunud. Nii et maru s**t asjade kokkulangemine igatpidi. Tänu sellele pasale ei viitsinud ma neid tüüdata ka, kuna võib vaid ettekujutada kui suurest rahast on küsimus ning seal kaubikus olid klientide rattad. Inglismaa politsei teadaolevalt ei tee tsikli varastamise korral mitte tuhkagi, nii väitis ka kaubiku omanik mulle. Hakata näiteks ajama sellisel hetkel juttu et " ma olen klient ja ma olen kuningas ja ma olen papi maksnud ja blabla", siis oleks minupuhul tegu ikkagi täieliku kusipeaga mitte mingi kuningaga. Kuid sain mina ju tükid 1500 euroga mis on tegelikult tavaliselt ainult custom kolbide hinnad. Kepsude jaoks pane veel samasugune hunnik raha juurde+saatmine usast ja toll jne. Kui ise olin tehasega otse kontaktis öeldigi tüki hinnaks ca 300 doltsi+km. Kui tahad odavamalt pead ootama julmalt kui tahad kiiresti maksad vaeseks. Ja kindlaid aegu ei ütle sellise asjade puhul mitte ükski tootja näiteks Cp-carrillo on üks maailma suurimaid custom mootori juppide tootjaid ja kindlasti on tegu väga usaldusväärse firmaga.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lisaks seal on see nüanss ka, et need CP-Carrillo tegelased ei saa mingi paarikümne kolviga ilmselt isegi mitte leivapuru laua peale. Neil tõenäoliselt on ikka mingid vähemalt sadadesse ulatuvad seeriad seal, stiilis Honda Civic, Skyline GTR jms. Põhimõtteliselt võiks nad mingisuguse üksiku napaka oma turbotatud Kawasakiga kohe pikale lainele ka saata ja ilmselt rahaliselt vahet eriti ei tunneks, selles mõttes on alati tore kui tootjad viitsivad ka väikeste inimeste muredega tegeleda.
Noh analoogina ilmselgelt Baltflexi või Hydroscandi käiberealt ei paista see välja, et keegi viitsis seal reede õhtul kastides tuhnida ja mulle mingit imelises mõõdus banjopolti otsida, ilma milleta ma tsikliga sõitma minna ei saa - ehk siis kui hakata seal kuningat mängima ja jalgu trampima, siis jääd suure tõenäosusega ise kaotajaks ja teenusepakkujal on ükskõik.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Ma usun, et kui sarnast projekti ette võtta, siis teeks hulga kiiremini, kuna väga palju aega on läinud kontaktide loomisele ning suht palju on ka pange pandud oma nägemustega. Samas iga kogemus on omajagu väärt olgu see hea või halb Halb kogemus juhtub olema kallis tavaliselt. See miks nüüd mingite kolbide ja kepsudega üle poole aasta on läinud on see, et kuna vahendaja(Holeshot Racing) oli vaja saada vähemalt 10 tellimust kokku, et Cp-Carrillo teeks inimlike hindadega asju. Kahju muidugi, et kohe alguses seda mulle ei öeldud, et oodatakse "pundi kokku saamist. Kõige tipuks augustikuus varastati Holeshoti uus MB Sprinter ära koos 3 dragracingu/landmile pilliga, hunnik snap-on tööriistu, kallid mägi jalgrattad ning põletati kaubik keset põldu pättide poolt maha. Rootsi ghostrideri(Patrick Fürstenhoff) wheelie hayabusa oli ka seal kaubikus, kuid too on jäljetult kadunud. Nii et maru s**t asjade kokkulangemine igatpidi. Tänu sellele pasale ei viitsinud ma neid tüüdata ka, kuna võib vaid ettekujutada kui suurest rahast on küsimus ning seal kaubikus olid klientide rattad. Inglismaa politsei teadaolevalt ei tee tsikli varastamise korral mitte tuhkagi, nii väitis ka kaubiku omanik mulle. Hakata näiteks ajama sellisel hetkel juttu et " ma olen klient ja ma olen kuningas ja ma olen papi maksnud ja blabla", siis oleks minupuhul tegu ikkagi täieliku kusipeaga mitte mingi kuningaga. Kuid sain mina ju tükid 1500 euroga mis on tegelikult tavaliselt ainult custom kolbide hinnad. Kepsude jaoks pane veel samasugune hunnik raha juurde+saatmine usast ja toll jne. Kui ise olin tehasega otse kontaktis öeldigi tüki hinnaks ca 300 doltsi+km. Kui tahad odavamalt pead ootama julmalt kui tahad kiiresti maksad vaeseks. Ja kindlaid aegu ei ütle sellise asjade puhul mitte ükski tootja näiteks Cp-carrillo on üks maailma suurimaid custom mootori juppide tootjaid ja kindlasti on tegu väga usaldusväärse firmaga.
Kas otse ei kannatanud tellida? Ma olen päris mitme USA tootjaga otse suhelnud ja klienditeeniduse tase on seal ikka tipp, võrreldes Europaga.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Oleks saanud otse tellida küll. Hind oli see mis lõpuks asja otsustas nagu alati. Olin meili teel ühenduses carrillo müügimehega ja suhtumine oli vãga OK minusugusesse no-name venda kes tahab saada 4 kolbi ja 4 kepsu. Öeldi, et täida blankett internetis ära koos vajalike mõõtmetega või saada jupid postiga meile, mõôdame ise ära ja teeme valmis. Custom juppide tegemine neil 8 nädalat. Aga hind olekski tulnud siis ca 3k euri. Mina hetkel sain 1500 euriga kuigi jah jãllegi aja arvelt.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
urmas66 kirjutas:Krl kirjutas:krt, nagu mingi lasteaialastega vaidle.
Kui mina, kes ma asjast mõhkugi aru ei saa, tellin sinu käest midagi, mille puhul sa väidad, et sina saad sellest aru ja väidad, et teed selle 3 või 6 või 7 kuuga valmis, siis on SINU asi teada, kust neid juppe tellida ja kas neid on võimalik lubatud ajaks kätte saada, või mitte. Vastasel juhul ütledki, et sul pole aimugi, kaua selle ehitamine aega võtab ja ma lähen tellin selle kellegi teise käest, kes teab.Rasmus seletas ju eesti keeles eespool seda asja ja peale sinu, on kõik sellest ühtmoodi aru saanud.Polegi millegi üle vaielda ju.
Veelkord,et kui ehitad mingit käsitsi tehtud asja ja tellid sinna käsitsi ehk-või üksik eksemplaris tehtud osasid,siis ei saa arvestada mingite täpsete tarneaegadega.Tarneaeg on ebatäpne,sest tüüp(firma) ,kes neid käsitsi-või üksikeksemplarina teeb ei oska ka oma aega planeerida,kuna kõik tööd on erilised.
Samas selle tüübi käest tellitakse ,sest ta teeb sitaks häid ja ainulaadseid kolbe või traaverseid või mida iganes.
Ehk,kui hakkad omale tellima midagi ainulaadset ja erilist,siis pead ise ka aru saama,kui ainulaadne ja eriline see asi on, mille sa siis lõpuks omale saad.
Vaevalt et Rembrant oskas öelda,millal ta maalidel valmimise tähtaeg oli.Tähtaeg oli siis ,kui valmis sai.
Kui lepitakse kokku, et hakatakse midagi harukordset looma ja see saab valmis siis kui saab. Et võibolla aasta pärast, võibolla kahe, või kümne pärast. Ja kui klient on sellega nõustunud, siis milles küsimus?
Küll aga ei ole eelkirjeldatud olukorral mingit seost sellega millele mina vastu vaidlesin.
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
urmas66 kirjutas:Vaevalt et Rembrant oskas öelda,millal ta maalidel valmimise tähtaeg oli.Tähtaeg oli siis ,kui valmis sai.
Mured algavadki ilmselt siis, kui mingid ässad end omal algatusel Rembrandtiks hakkavad nimetama. Kui ma ehitan ilusaid kaminaid, siis minu terve mõistuse näitaja on, et ma ei ole nagu laksu all öökull, kes end kaminate da Vincina esitleb. Taolise toretseva analoogi kohta tooks vastu sõbralikult tögava meelespea - pole mõtet pöialt m*nniga võrrelda.
Edit: Muus osas - jah, tsikli ehitamine võtab seda kauem aega, mida kauem tulevad jupid. Eriti, kui neid kohe alguses korraga ei telli, mida on keeruline teha ja tõenäoliselt pole visioongi terviklik, vaid kujuneb ajaga. Samas kui ma käiks a la 25k välja, siis ülekandega, osade kaupa ja nõuaks ka tegija vastutust.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tort kirjutas:urmas66 kirjutas:Vaevalt et Rembrant oskas öelda,millal ta maalidel valmimise tähtaeg oli.Tähtaeg oli siis ,kui valmis sai.
Mured algavadki ilmselt siis, kui mingid ässad end omal algatusel Rembrandtiks hakkavad nimetama. Kui ma ehitan ilusaid kaminaid, siis minu terve mõistuse näitaja on, et ma ei ole nagu laksu all öökull, kes end kaminate da Vincina esitleb. Taolise toretseva analoogi kohta tooks vastu sõbralikult tögava meelespea - pole mõtet pöialt m*nniga võrrelda.
Edit: Muus osas - jah, tsikli ehitamine võtab seda kauem aega, mida kauem tulevad jupid. Eriti, kui neid kohe alguses korraga ei telli, mida on keeruline teha ja tõenäoliselt pole visioongi terviklik, vaid kujuneb ajaga. Samas kui ma käiks a la 25k välja, siis ülekandega, osade kaupa ja nõuaks ka tegija vastutust.
Ma ei pidanud siin silmas ühes teises teemas käsitletud tsikliehitust, aga pidasin silmas üleüldiselt antud tegevust ja eelkõige ikka Rasmuse ratast.
Mis ,aga Rermbranti puutub,siis polnud vist jah parim võrdlus,sest ta oli juba eluajal väga kuulus ja tegi tööd tellimuse peale päris suure raha eest,kuigi lõpetas mitte kõige jõukamana ehk pankrotis.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui aega on siis upgrademe kõike, mida saab/peab. Ehk siis hetkel jahutus. Uus radikas ning Mishimoto 10" ventikas. Orig on 8" ning nagu näha siis on see ikka üpris pirakas, kuid samas õhuke jällegi. Eks vaatame, külge peab selle sobitama.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pilt sisselaskekanalist. Plokikaane sain kätte eile, töösse andsin juuni algul ning algselt pidin kätte saama juuli algul. Ka selle kohta unustasin teha siia teema: "Plokikaane portimise/tuuningu tellimine Soomest"
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Ka selle kohta unustasin teha siia teema: "Plokikaane portimise/tuuningu tellimine Soomest"
Neid teemasid alustavad siin aktiivsed moderaatorid, kes muudkui hakivad segased küsimused teemat ja vorbivad uuteks teemadeks. Tunduks nagu, et enamus mu küsimusi on sealt uuteks teemadeks splititud
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Irual kirjutas:Palun väljalaskest ka pilti
Aga palun
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
ranel kirjutas:RasmusL kirjutas:Ka selle kohta unustasin teha siia teema: "Plokikaane portimise/tuuningu tellimine Soomest"
Neid teemasid alustavad siin aktiivsed moderaatorid, kes muudkui hakivad segased küsimused teemat ja vorbivad uuteks teemadeks. Tunduks nagu, et enamus mu küsimusi on sealt uuteks teemadeks splititud
Ma olen tähelepannud, et minu postitusi on näiteks muudetud modekate poolt või kellegi teise sest lause ehitus on tihtipeale teistsuguseks tehtud. Ei tea kas ei saada mu jutust aru või milles asi
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Siin siis võrdluspilt uuest ning vanast jahutusventikast
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mootorijupid käisid soodapritsist läbi ning saab hakata uut ilmet neile andma värvi näol. Rastblaster teostas pritsimise ning julgen soovitada ka teistele. Hind ja kvaliteet ning klienditeenidus super.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii need mootorijupid satiinmusta värvikatte omale said. Mingiaeg eelnevalt mainisin, et küljekaaned ja klapikambrikaas jäävad punaseks. Kahevärviline vast annab huvitavama efekti.
Ja veel sai tellitud ka 60e tükihinnaga ngk küünlad. Ei pidavat hõõgsüüdet tekitama.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kaaned said ka värvialla. Devoris lastud spets teraga candy punane sprei pudelisse ei jää kuidagi alla profipoolt värvitud püstolivärvile. Eelnevalt siis asjad soodaga puhtaks pritsitud. Sooda pritsitud pinnapeale jääb krunt nagu liimipeale ja eks ise teate ka kui hästi värv jällegi krundi peale jääb. Sooda võttis isegi paksu pulbervärvi kenasti maha kahjustamatta näites õlitaseme vaatamis akent. Sooda mahapesemiseks piisab kraaniveest, mis selle lihtsalt ära sulatab. Pluss veel sellejuures on käeharjutamis võimalus värvimisel ning ei pea oma jubinaid kuude viisi ootama.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nice!
Kas on mingi spets värv (kuumakindel), või tavaline autovärv? Või pole kuumakindlat vaja?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei ole kuumkindel, mootori jaoks piisab täiesti tavalisest autovärvist. Peaasi, et on korralikult puhtaks tehtud enne.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Uus turbo jõudis kohale. BorgWarner EFR-6758. Tellitud sai Krabi Fabricationi kaudu, ja sai lastud sakslastel nii-öelda oma vajaduste järgi kokku pandud. Ehk siis turbole tuli v-band kuumakoda, millega kaob ära tüütu tihendite ja 4 poldiga kinni keeramine. Läheb ühe klabriga kollektori külge ja korras. Jõuab ka see osa nii-öelda tänapäeva Omadustest on sel siis topelt keraamilised kuullaagrid, sisseehitatud wastegate, blow-off(need reaalelt töötavad ka suurel rõhul) titaanist turbiinitiivik ning billett kompressori oma, kiirussensor. Ainukeseks miinuseks oskan välja tuua hinna- koos v-band kuumakojaga 2000e Aga kuna plaan on olnud teha nii hea tehnika(mootor) kui võimalik, siis ei saa turbo pealt kokku hoida. Holseti sain õnneks müüdud suht sama hinnaga, millega ostsin
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii ilus,et sellist jäägi vaatama
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
On tõesti suht pärl, jätan vist kapi otsa ja panen mingi hiinaka hoopis külge Aga, kui natuke hinnavahet arutada/mõelda Holset HX seeria vs BW EFR siis kiiruga vaadates võib tõesti persili kukkuda, et mis mõttes üks maksab ca 700e ja teine 2000e ? Turbo nagu turbo ikka ju. Tegelikkuses pole hx seeria holsetil ei wastegatet ega ka blow-offi mis korralikke originaal juppe kasutades teevad turbo hinnale kohe suurusjärk 750eurot kohe juurde. WG siis nt Tiali puhul 500 ning blowoff klapp ca 250e. Ja nii see hind kerkibki sinna 1500e kanti mille eest saad küll kvaliteetse komplekti, kuid HX seeria tehnoloogia(pukside peal töötav turbo) on umbes 20 aastat vana, seega on EFR-iga võrreldes suht kiviaeg. Teiseks võtab see eraldi wg kompott ikka julmalt ruumi ja vajab suuremat tööd kollektoriga või siis tuleb keevitada väljavõtt kohe kuumakotta nagu minu puhul oli. Kolmandaks on ta veel ka sigaraske. Muidu on Holset igati vastupidav ja oma töö ära tegev turbo küll, ning just autode peal ennast igati õigustanud. Kuid alati saab paremini.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Teoreetiliselt võiks laagritel veerev olla ka teravam,kui puksidel ehk veereb kergemini.Eks ma näen ka ikka igapäev igasugu varuosasid,aga selle asja välimus on tõesti mitte bling,aga lihtsalt ilus ja kavaliteetne.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kuullaagritel spoolib kindlasti kergemini üles, see oli ka üks kindel kriteerium uue turbo soetamisel, et peab olema kuulidel. Holeshotist tuli ka kiri, et kepsud olevat neile saabunud, seega võiks nagu varsti nood ka kätte saada ja saaks alustada mootori kokku lappimisega. Vaja ju veel tellida siis sobivad saaled jne mis jälle paar nädalat asja edasi lükkavad. Kuid õnneks enam ei kiirusta selliste asjadega Väntvõlli viisin ka esmaspäeval soome ekspertide juurde, kes siis kõik vajaliku üle vaatavad ning vajadusel ka üle poleerivad kaelad. Eks näis, loodame et on korralik tükk, vastasel korral tuleb lisakulu 1200e uue vända näol
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tere. Täitsa lihtsalt huvi pärast küsin, et kas see rattas on selline millega igapäevaselt sõita või pigem näituse projekt. Hull papp läheb sinna ikka.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tere. Esimene aasta kui turbona ta tööle sain lasin suve jooksul umbes 7000km, peale seda vahelduva eduga. Olen ikka ta mõlema jaoks teinud, nii sõitmise kui ka näituse.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ehitasime tuttavaga oma turboautod vähe tummisemaks, mul holset, tal borg efr, analoogse ehitusega mootorid, tema auto oli ikka tublisti teravam, kõrgel pöördel pold enam erilist vahet. Kohtades, kus ruumi pole ja heitgaase ei toodeta terve tselluloosi vabriku jagu, on efr oma hinda igati väärt.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Juba teist nädalat mingis debiilses gripis ja mott suht maas, kuid tänane päev oli täitsa mõnus ja mott sai ka kerge boosti taha Carrillo kepsud saabusid lõpuks ning nüüd jääb kõik ainult enda taha.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.