Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

TPB
Mode
Postitusi: 182
Liitunud: 22 Mai 2015, 22:07
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #931 Postitas TPB » 03 Juun 2017, 21:44

need mini suunakad on vahvad, mina panin ka ja Pärnu otsaga pudenes üks puruks


Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 207
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSX 750F,R1,XL100
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #932 Postitas Urmas79 » 03 Juun 2017, 23:35

Kas Sul mitte polnud siin teemas need lenksuotsa kellermanid? Kui üle jäid, siis ma oleks huvitatud :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #933 Postitas RasmusL » 03 Juun 2017, 23:40

Eks nende kvaliteet kõigub jah. Mul sõbral need HD dynal tagasuunakatena ja hetkel on veel püsinud. Eks näis :)

Urmas, olid lenksuotsa omad jah aga juba lendasid garaasis ühe teise pilli külge :|
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #934 Postitas RasmusL » 16 Juun 2017, 20:32

Pilt

Nii need Hayabusa tikkpoldid sinna Kawasaki blokki sisse lähevad helicoilide abiga. Kõik muu on ok aga kawal 1.5 keere ning busal peenkeere. Omajagu sai ka nendega pead murtud, mõtlesin korra, et teeb täiesti ise sobivad tikud, kuid ilmselt oleks see pull kallimaks läinud, kui osta valmis poldid ning sobitada. Zx12r omad oleks keerme ja pikkuse poolest olnud otsesobivusega, kuid siis tuli välja et polt on vapsee M11 mitte M10 :wack: Japsid ikka oskavad üllatada. Kõige nussim teema selle juures on see krdi bloki sobitamine puurpinki, et kõik saaks täpselt sirgelt. On see ju 19 kraadise nurga all kui sirgele pinnasele panna. Naljakas iseenesest kogu teema, kawa mehed panevad suzu juppe ning suzu mehed kawa juppe omale külge :lol: Räägin siis enda tutvusringkonnast.
Otsustasin nüüd seoses selle mootori ehitusega rääkida ka rahasummadest, kuna eestlasele on ju see maru tabu teema, ja kunagu kusagil keegi midagi ei räägi sellest, siis prooviks sellel vähemalt siin teemas selgroo murda. Usun ,et see teema on suuresti abiks neile, kes kunagi tahavad nt Kawa Z seeriat tuunida, näevad kohe ära mis jupid sobivad ning mis hinnaga saab. Mina aga olen pidand hetkel kõik ise välja uurima ja võrdlema lauapeal erinevate rataste juppe omavahel et leida sobivad, kuna sellele pole absoluudselt mitte ühtegi mootori "tuuning" jubinat saada.

Alustame siis näiteks nendest tikkpoltidest. APE toodang, poldid+mutrid 210e.
Plokikaane portimine(sisse-väljalase, põlemiskambri modimine, klapipesad, tasalihvimine) oma-ala parima juures 1100e
ZX14r Kawa Carpenter racing tugevad klapivedrud 200e
Carrillo kepsud ning CP kolvid custom made, teine komplekt kogu maailmas- kokku 1500e
ZX9r sisselaske nukkvõllid 2x kasutatuna ebayst, umbes 110e kokku
ZX9r regullitavad nukkahammakad ning nukakett ja mehhaaniline nukaketi pinguti 330e
Origaal juppe, klapisääre tihendid, mootorile uued tihendid, õlivõttur, nukaketi tallad 340e( hiljem lisanduvad ka uued saaled)
Kasutatud,kuid vähesõitnud väntvõll ebayst 140e(tutikas oleks olnud 1200)
Royal Purple Max Cycle 10W40 õli 100e 4liitrit.
Dynojet Ignition Module 350e
Turboga on ka hetkel teema õhus, panin Holseti müüki, kuna nüüd kui mootor saab tehtud korralikult, tahaks ideaalis panna ka parima turbo mida tsiklile on võimalik panna, selleks oleks Borg Warner EFR 7168F. (1900e). Kuid eks seda vaatab jooksvalt siis, kui mootor koos ja raamivahel. Võibolla jätab ikka esialgu veel holseti ja piinab sellest kõik välja.

Hetkel siis sellised toimingud tehtud, kepsude ja kolbidega läheb 8 nädalat umbes, hea kui augusti lõpuks siis kätte saab. Nagu üleval pool kirjutasin, siis on CP-Carrillo teinud eelnevalt ainult 1 sellise komplekti Holeshot Racingule, ja teistelt tootjatelt pole samuti midagi saada. Otse tehasega, kui ühendust võtsin, oleks komplekt läinud maksma umbes 2500e, kuid siis sain Holeshoti kontakti, võtsin ühendust tolle ninamehe Jack Frostiga, ning tema kaudu pidavat siis tulema üsna palju odavamalt.

Kasutatud väga heas korras väntvõll:
Pilt

Royal Purple max cycle õli, hetkel parim turul saada olev mootorratta mootoriõli
Pilt

Seda konkreetset õli sai testitud dynostari dünopingis, samas kohas kus siis meie kõikide turbo efi rattad on seadistatud. Katsejänese rattaks võeti etanolil töötav vabalthingav stock sisuga kawasaki zzr1400 ratas.Vabalthingav sellepärast, et annab iga tõmbega suhteliselt samad numbrid erinevalt turbo rattast.
Ka õlikile surve test tehti Timken machinega, kui minule ennist vägahea õli "kirsimoos" castrolil oli see 400nm siis Royal Purplel on see aga 2000nm+ . Ka seadistajale endale kes on mitmekümne aastase kogemusega mees, olid tulemused tegelikult väga üllatavad, hobujõu vahe testi kehvema õli ja royali vahel oli tervelt 4hp ning loomulikut survetest mis seletab nii mõnegi varasemalt "premium" õli kasutanud kokkujooksnud turbo ratta dilemmad.
Panen ka pildi üles testi tulemustest:
Pilt
Pilt

A: Õlikile survetest
B: Tagaratta jõud(3x tõmbe keskmine tulemus)
C: Õlirõhk peale 3-me tõmmet
D: Õli temperatuur peale 3-me tõmmet

Peale seda kõike on mul isegi heameel, et mootor katki läks, kuna muidu poleks sellist ehitust vist ette võtnud... :lol: :lol:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #935 Postitas TiitX11 » 16 Juun 2017, 22:13

Kas oskad soovitada Vulcan 2000-le tachomeetrit käigu tulega? Google otsing "tachometer with shift light vulcan 2000" ei anna midagi konkreetset. HD komplekt (ainult tulele) on olemas aga see 1:1-le ei sobi, tuleb kombineerida ja kas saab tööle on kahtlane. 4-ja silindrilistele on hulgi pakkumisi. Veel parem oleks kui saaks HD oma vahetada õige vastu, sest tuli on juba paigas.
Ei jõudnud kõiki postitusi lugeda aga kuidas tsikkel käitub suurematel kiirustel nii 200 ja 250 vahel? Minu omal on väänet hetkel natuke alla 200NM see on sumpsi taga, peaks saama kusagil 210 kanti, ol.olevast aga juba piisab, et orinaal taga amort põhja vajutada ja 370kg masin tahab nii 1 kui 2-ga "lendu minna".....see aga ei ole hea!
Õli kohapealt küsiks mis temperatuuril need näidud saadi? Turbole kas cooler või mingi vedelik jahutus?
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #936 Postitas RasmusL » 16 Juun 2017, 23:32

Vn seeria kohapealt ei oska kahjuks midagi kaasa rääkida, kuna puudub kogemus selliste ratastega ja ei taha hakata päris umbluud ka ajama ja arvama kui 100% täpselt ei tea :D Sellel minu rattal oli mingisugune käigunäidik olemas kui ma ostsin, mingisugune 100 eurone mis näitas numbreid kuid lennutasin tolle minema, kuna otsest pointi sellest mulle polnud. 200-250 vahel käitub nagu iga teine naked bike, vahe ainult sellest et kui stock pillid surevad seal ära, hakkab minu oma elama. Eelmine aasta Smashile sõites 3-mest palgirekast möödasõitu tehes tõmbas 150 pealt kenasti gaasist ratta ringi, kuid ilmselgelt sõltus see ka kehvast teepinnasest(eestivärk). Kuid nagu nakediga ikka siis 200+ kiirused pole nauditavad enam püstise asendi pärast- tuul peksab ikka korralikult rindu ning 360laia rehvi tootja max kiirus on ka ainult 210kmh. Kuigi olen proovinud sellel 270kmh kiirust ka selle samuse rehviga, ning ei juhtund midagi. Üldiselt ma tegelikkuses proovin igasugu suuremaid kihutamisi vältida kuna mu sissetulekud sõltuvad 100% juhilubade olemasolust siis ei hakka neid tahtlikult väga riiulile saatma. Kas sa mõtled temperatuuri all mootor töötempi dünopingis ? Eelmine aasta oli mul nii cooler kui ka vesimetanoli pritse kuid tolku neist pole minu sõitude puhul midagi seega lendasid need minema mu rattaküljest. Tulemuseks puhtam ilme ja kaaluvõit 7kg :D Eelmine aasta oli siis 250hp ning umbes 250kg kaalu, tulevaks aastaks siis -25kg ja +100hp ma loodan ;)
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1214
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 86 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #937 Postitas ranel » 16 Juun 2017, 23:34

See õlitest on küll hea. Välistab paljude kõhutunde meeste jutud.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.

TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #938 Postitas TiitX11 » 17 Juun 2017, 08:03

200+ kiirused ei ole sellistel pidevaks sõiduks ainult lühiaegselt möödasõidul, cruseritel samuti. Ma ei mõelnud käigu nr. tuld vaid tuld mis süttib kindlatel pööretel, et teaks käiku vahetada. Müra on suur ja kõrv pole alati täpne abiline. Õlidest aga kirjuta pikemalt. Hea õli peab tagama kõrge tempiga kindla õlikile ja voolavus ei tohi liiga suureks minna (kaob õlirõhk). Tsiklil - tempidega käivitusi praktiliselt pole ja külmvoolavus tähtsust ei oma. On olemas 10W-60 täisünt õlid võidusõiduks castrol-il on vist? Turbo juures on tempid kõige kõrgemad ja seal ei tohi nõget tekkida....miks muidu sõidust tulles turbot jahutatakse! Jahutusvedeliku näitajad sellisel rattal on samuti esmatähtsad just temperatuuri ülekade tegur.....see on koht kus teadmised puuduvad.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #939 Postitas RasmusL » 17 Juun 2017, 11:46

ranel kirjutas:See õlitest on küll hea. Välistab paljude kõhutunde meeste jutud.



Ja neid kõhutunde mehi on mitte vähe siin foorumis :mrgreen:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 158
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #940 Postitas Põhja Siil » 17 Juun 2017, 13:01

RasmusL kirjutas:
ranel kirjutas:See õlitest on küll hea. Välistab paljude kõhutunde meeste jutud.


Ja neid kõhutunde mehi on mitte vähe siin foorumis :mrgreen:


Mingil juhul ei taha seada antud õli kahtluse alla, kuid kas dyno test on ikka õige hinnang õli omadustele?
Õli eesmärk pole ainul suurem võimsus, kuid ka mootori hoidmine seest. Õlikile test on hea, kiud kuid mis oleksid tulemused 5000km pärast?

Üks lihtne näide - kastoorõli on suurepärane libisemise omadustega õli. Seda isegi alguses puhtalt kasutati lennunduses. Kuid kastoorõlil on üks suur kõrvalnähe - kuumusega toimib keemilised protsessid mille lõpp tulemuseks on lakki taoline šlakk.
Teisi sõnu - parem libisemine annab suurema võimsuse (vähem kadu mootorisesemiese liikuumiste peale) kuid on vajalik pidev õlivahetus soovitatavalt mootori läbipesuga.
Muide, osaliselt kastorõliga mootoriõlid on ka tänapäeval kasutuses motospordis. Ja seal vahetatakse õli peale igat võistlust.

Mida ma sellega öelda tahan:
Nimetatud võib olla tõesti väga hea õli, kui testides uut õli dyno peal ja laboris, ei anna tavakasutajale mingit infot, sest enamus vahetab õli mitte tihedamini kui 5000km pärast, ja osad ei vaheta õli ka kahe aasta pärast. Võidusõitjale see test on vist ikka kasulik.

TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #941 Postitas TiitX11 » 17 Juun 2017, 16:41

Temperatuur on see mis tapab. Nii bensu kui diiselmootoril ja liigne turbo rõhk. Sprinteri 2-e turboga andis 2,5at survet ja lõpuks oli kolv puru! Siis aga tuli teha juba täis kapremont kuna ka muu oli kulunud, läbisõit ~120tuhat. Mida viskoossem üli seda suurem surve kuumana, egas muidu ole 20w-60 ja 10w-60 õlid. Esimene talvel ei kõlba, teine ehk läheb. Õlirõhu ja veetempi näitajad ei ole alati komplektis aga on vajalikud nagu turbo kell turborattal. Cooler peaks teoreeetliselt andma kusagil 5-7% võimsuse lisa ja lisaks on sissetulev õhk külmem. Dakota Digital pakub kella mis on väike ja näitab pinget + veetempi + õlirõhku, omal on see peal. Vigadeks on, et päikesega pole alati näha ja hind. Kui mootor on tehtud kallite osadega pole mõtet läbi kõrvetada peale paari sõitu või dynot.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #942 Postitas RasmusL » 18 Juun 2017, 12:32

Põhja Siil kirjutas:
RasmusL kirjutas:
ranel kirjutas:See õlitest on küll hea. Välistab paljude kõhutunde meeste jutud.


Ja neid kõhutunde mehi on mitte vähe siin foorumis :mrgreen:


Mingil juhul ei taha seada antud õli kahtluse alla, kuid kas dyno test on ikka õige hinnang õli omadustele?
Õli eesmärk pole ainul suurem võimsus, kuid ka mootori hoidmine seest. Õlikile test on hea, kiud kuid mis oleksid tulemused 5000km pärast?

Üks lihtne näide - kastoorõli on suurepärane libisemise omadustega õli. Seda isegi alguses puhtalt kasutati lennunduses. Kuid kastoorõlil on üks suur kõrvalnähe - kuumusega toimib keemilised protsessid mille lõpp tulemuseks on lakki taoline šlakk.
Teisi sõnu - parem libisemine annab suurema võimsuse (vähem kadu mootorisesemiese liikuumiste peale) kuid on vajalik pidev õlivahetus soovitatavalt mootori läbipesuga.
Muide, osaliselt kastorõliga mootoriõlid on ka tänapäeval kasutuses motospordis. Ja seal vahetatakse õli peale igat võistlust.

Mida ma sellega öelda tahan:
Nimetatud võib olla tõesti väga hea õli, kui testides uut õli dyno peal ja laboris, ei anna tavakasutajale mingit infot, sest enamus vahetab õli mitte tihedamini kui 5000km pärast, ja osad ei vaheta õli ka kahe aasta pärast. Võidusõitjale see test on vist ikka kasulik.


Sul on mõne kohapealt täitsa õigus. Tavakasutajale kellel stock jõuetuma otsa mootor polegi vaja seda 33e/L õli sisse panna, see oleks ilmselt raiskamine- piisab ka tavaliselt. Siin teemas aga ma räägingi asjadest mis on vajalikud võimsale mootorile. Test tehtigi niiöelda rohkem performance mootoreid silmas pidades.

TiitX11, ma ju kirjutasin, et sellel rattal oli juba korra cooler ning ka vesipritse, teoorias väitsid kõik, et maru vajalik ja saad 30hp juurde. Tulemuseks oli see et cooleriga kuumenes hoopis üle, ja see et cooler sinna etteotsa mahutada nii nagu peaks oleks vaja ruumi kõvasti juurde. Seega mina lähtun praktikast mitte teooriast, ja ütlen et mul pole neid vaja. Sama nagu turbokell(boostikell ? ) pole mu rattal, sest jällegi praktika näitas et pole aega vaadata, kui kiirendama hakkad ja rõhk tõuseb, seega mis ma topin neist kelladest. Hetkel on ainult motogadgeti spido ja innovate firma tempi näidik.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 158
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #943 Postitas Põhja Siil » 18 Juun 2017, 21:27

RasmusL kirjutas:Sul on mõne kohapealt täitsa õigus. Tavakasutajale kellel stock jõuetuma otsa mootor polegi vaja seda 33e/L õli sisse panna, see oleks ilmselt raiskamine- piisab ka tavaliselt. Siin teemas aga ma räägingi asjadest mis on vajalikud võimsale mootorile. Test tehtigi niiöelda rohkem performance mootoreid silmas pidades.

Performance mootor vajab veel rohkem kaitset kuna töötingimused on palju kriitilisemad. Ja täitsa võimalik, et 33€/l maksev õli seda ka pakub.
Minu point on selles, et kuidas siis see antud dyno test selle õli üldiseid heasi omadusi esile toob. See et on suurem võimsus - tähendab et libisemine on parem. Kuid mille arvelt?



Kirjutasin oma algse postituse mitte sinu, vaid kasutaja ranel teksti peale:
ranel kirjutas:See õlitest on küll hea. Välistab paljude kõhutunde meeste jutud.

Minule isiklikult, see test ütleks aimult seda, et kui käiksin võistlustel siis võimalik et kasutaksin seda õli. Kui mimul oleks selline rattas nagu sinu (siin kohas MÜTS MAHA sinu töö eest (w) ) siis ma siiralt kahtleksin sellest, kas kasutada seda õli oma kättega ehitatud mootoris selle nimel et saada 1-2% jõudu rohkem, kuna õli parem "libisemine" tihti toob kaasa õli väiksema tööaja. Ja see kindlasti on high performance mootorile on ohtlikum kui tava tsiklile.
Muidugi, kui vahetad õli umbes sama tihti kui tangid, siis pole see oluline ;)

Aga igal juhul - edu ehitamisel. Tahaks näha uuendatud rattast SMASHil. :bsmile:
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #944 Postitas RasmusL » 19 Juun 2017, 00:23

Smashile see aasta selle rattaga ei jõua, kuid järgmisele tahaks küll.. :)
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #945 Postitas RasmusL » 20 Juun 2017, 12:24

Topelt sisselaske nukad jõudsid. 1998a ZX9r omad, need siis otsesobivusega 03-06 Z1000 mootorisse. 900-se kohta olid need isegi et liiga julmad, usun et minu komplektiga peaks töötama hästi :mrgreen:
Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #946 Postitas RasmusL » 21 Juun 2017, 19:48

Nukakett, regullitavad nukahammakad ja tugevad klapivedrud saabusid. Tellitud Dragrace.fi kaudu.
Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #947 Postitas TiitX11 » 22 Juun 2017, 09:27

Kas oled kokku võtnud palju see projekt maksab? Vahel juhtub, et maksumus ületab esialgselt planeeritu kordades ja kogu asi kaotab mõtte.
Enda projektil see osaliselt juhtuski. Tsiklit algul vaadates oli kohe selge, et juhtraud ja esiamordid vajavad vahetust, tagaamort tuli üllatusena -50mm madaldust sellisel niigi madalal tsiklil ei osanud oodata, cobra sumpsid jäävad samuti üle tuleb 2:1-le on parem. Ülekande muutmist samuti ei osanud oodata aga tuleb tagumine rihmaratas 72 hamba asemel 65 ~10% kiirem, muidu jäid käigud lühikeseks. :D
Euro euro kaupa on kogunenud ja algne limiit 2x tsikli maksumus ületatud piisavalt. :wack:
Näiteks mingi tühisena näiv probleem (punase ohutule süttimine) ei saagi üle sest tule väljalülimist on võimatu teha. Probleem on neutraali anduris see aga nõuaks mootori maha võtmist ja laiali tõmbamist :evil: Kui õlirõhk ja veetemp on OK siis muud vea kohta enam üle ei jää.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

wend
Postitusi: 107
Liitunud: 25 Apr 2007, 19:39
Asukoht: Kilulinna ligidal metsas
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #948 Postitas wend » 22 Juun 2017, 11:13

TiitX11 kirjutas:Kas oled kokku võtnud palju see projekt maksab?


Neid numbreid pole mõtet arvutada. Omast kogemusest tean. :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #949 Postitas RasmusL » 22 Juun 2017, 12:00

wend kirjutas:
TiitX11 kirjutas:Kas oled kokku võtnud palju see projekt maksab?


Neid numbreid pole mõtet arvutada. Omast kogemusest tean. :D


Päris viimase sendini pole arvutanud, aga eks peale seda mootori ehitust kisub hinna sinna 30k kanti küll. Eelarve samamoodi kahekordistunud võrreldes algusega.Aga ratas ehitatud ka kõige paremate juppidega, et sealt see hind tulebki...
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #950 Postitas RasmusL » 26 Juun 2017, 13:46

Ülemises postis unustasin mainida ka, et suuremad pihustid sai tellitud. Firmaks FiveO Motorsports, 4x630cc, umbes 40% suuremad kui orig Zx14r omad. Sobivad ka Vn2000ndele. Hinda oli neil 350e millele toll keevitas 100e juurde. Modifitseeritud sobima zx10r throttlebodysse, ja kuna mul on hetkel orig zx10r pihustid, siis sobivad need omakorda z1000 throttlebodysse ilma, et peaks hakkama kütuselatti või muid asju ümber ehitama :wink: Sobivad nii bensiinile kui ka etanoolile.

Pilt

Neist peaks piisama 8)
Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #951 Postitas TiitX11 » 26 Juun 2017, 14:39

Kas VN2000 originaalid ei sobinud? Või veelgi suuremad?
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #952 Postitas RasmusL » 26 Juun 2017, 15:24

TiitX11 kirjutas:Kas VN2000 originaalid ei sobinud? Või veelgi suuremad?


Need ikka hulga suuremad, kui Vn-il originaalis, ja saab ka veel suuremaid, kuid otsest vajadust pole.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #953 Postitas TiitX11 » 26 Juun 2017, 17:32

Kas VN-ile ka järsku suuremaid pole vaja? Kui kubatuur on 2215 siis kas originaalid piisavad? Vabalthingaval vaevalt vaja muuta....turbo korral kui on 2 või 3x atmosfääri rõhku siis ka 2-3x rohkem kütet :D ja siin võivad tõesti düüsid jääda piirajaks. Palju turbole rõhku planeerid? Topeltturboga diislil läks üle 2,5 3x turboga vist 3,5?
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #954 Postitas RasmusL » 26 Juun 2017, 21:29

Vn-i orig pihustid peaks olema samad mis zx10r, mul piisas nendest 272hp ilusti. Seega vahetama sa neid ei pea, kui just mingit ulmelist bigblock süsteemi ei hakka vabalthingava baasil tegema või turbot/kompressorit külge ei areta. Rõhk usun, et jääb 1,5kanti max, aga kuna hetkel ehitan mootorit ikkagi nii nagu ühte mootorit kohe alguses peaks ehitama hakkama, siis peaks pooleteise kiloga tulema üsna kenasti sealt powerit.Etanooliga võiks ka rohkem lajatada, aga kuna eestis seda saada pole tanklatest,siis jääb ära. Põhiline ongi saada plokikaas korralikult hingama, nukkvõllid ära kraadida, süütenurk paika ning ilmselt ka paarituhande pöörde võrra piirajat edasi viia. Ja siis alles hakata rõhku suruma.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #955 Postitas TiitX11 » 26 Juun 2017, 22:23

MB diislil topelturboga liigne rõhk purustas kolvi ja tekkisid kulumised kolvisõrmedele. Liigne rõhk on mootori surm! BMW 3x turboga saadakse stoc 280KW, tuunituna 340KW ja töömahtu on 3,0l. Palju plaanid võimu saada ja kui pikka tööiga? VN2000-l on 2 silindrit, siin tegu 4-jaga (düüside kohapealt). Vormelitel ja kiirendusmasinatel saadakse ulmelisi võimusi kõik aga tuleb resursi arvelt. Tsikkel kui on sõitmiseks siis mingi 30-50tuhat peaks kestma kui pole just ainult võistluseks. Pane oma dyno graafik või juba on pandud? V mootoritel on (peaks) ühise 2:1-le sumpariga olema parem kui 2-e eraldi toruga, siin aga on vajadus silindreid eraldi reguleerida ja vaja topeltpunne tuletorudesse ja see on hetkel tegemises, annab ülemist otsa sirgemaks süütemooduli kaasabil. R4 seda vist ei vaja? Minu nägemuses on suurema lõppvõimsusega aga kõikuv dyno graafik halvem kui väiksema võimsusega aga võimalikult sirge. Kiirendades peab võimsus sujuvalt lisanduma mitte, et on tühjad kohad nagu stoc cruiseritel enamasti on. Turboga on muidugi teine asi, kui rakendub siis viskab üles ja järsku.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Tort
Postitusi: 1199
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 61 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #956 Postitas Tort » 26 Juun 2017, 22:42

Ainus reaalselt mõistlik osa eelmisest postist, muu oleks võinud jätta kirjutamata:

TiitX11 kirjutas:Palju plaanid võimu saada ja kui pikka tööiga?


Jäta ära see VN jutt ükskord juba. Jõu plaanide kohta küsida võib, aga pole ime, kui omanik ei hakka spekuleerima. Kestvus sõltub sellest, kui hea ja turvaline on häälestus. Mis puudutab sõidetavust ja jõukõverat, siis see on jällegi ilmselgelt puhtalt setupi ja häälestamise küsimus. Liiga suure turboga saadki prussiga selga, sest ärkab liiga hilja. Ma arvan, et plaanitud setup on just selline, millega sõita ka kannatab.

Et niisama ei targutaks, siis mind jõuspekulatsioonid ei huvita, aga millal mootor teist värvi läheb?
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1141
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #957 Postitas RasmusL » 27 Juun 2017, 00:21

Dünograafikud ja kõik muu info varasematest setupitest on siin teemas olemas, tasub aeg maha võtta ja läbi lugeda :D Dynojeti ignition modulega saab ka igat silindrit eraldi seadistada, kuid selle vajalikkust teab vast seadistaja rohkem. Jõunumbritest rääkides siis turbopillide puhul läheb see tavaliselt nii: stock jõud 1 bar rõhuga korrutatakse kahega. Ehk siis kui sellel rattal on originaalis 93kw siis kilose rõhuga tuleb umbes 180kw. Kuid kuna surveastet tuleb madaldada, siis mingi osa sellest 93 kilowatist kaob ära, ning mul konkreetselt esimese turboga(mitsu td04) 1,3bariga oli 180kw 160nm. Viimane setup oli 202kw ja 190nm. Nüüd aga täpsemalt rohkem ei hakka spekuleerima, kuna ei tea täpselt kui palju kaane portimine ja nukkade kraadimine ning süütenurga keeramine juurde annab. Tean aga ühte autot, millel kaane portimine andis puhtalt 80hp juurde sama rõhuga. Tehtud sai too kaas sama mehe poolt, kes mullegi hetkel teeb. Ca 350hp-ga võiks rahule jääda, kuid hetkel tahtmine pigem väänet lisada, niipalju kui saab. Tasub ka meeles pidada, et tegu on ikkagi 953cc mootoriga, ning turbo hayabusa pöördemomenti sellest nagunii välja ei võlu. Tulles kasutaja Tort jutu juurde, siis see "prussiga selga" efekt oli esimese pisikese turboga. Väike viga oli ka tegelikult välise wastegate väljavõtus kollektorist(gaasid ei vooland ideaalselt)-Algul poos kinni ning siis pani minema, Holsetiga oli ikka väga "smooth" sõita, kuid jah puhkuma hakkas korralikult natuke liiga hilja ning siis oligi piirajas. On tegu ikkagi suurtele diiselmootoritele mõeldud turboga, Borg Warner efr oleks täielik vastand, ning rusikas silmaauku väiksele bensiinimootorile. Sellega kaoks ära vajadus pidada välist wastegatet ning BOV-i. Need mõlemad efr seeria turbole sisse ehitatud, ning majandavad ka suure rõhu juures ideaalselt. Muideks BW efr 7163f turboga võeti hayabusast 530hp ning peaaegu samapalju väänet! Ja sõitis miilile 403kmh ja seda täiesti stock välimuse juures(v.a pikem kiige). Seda siis 1,8 bari juures ning etanooliga.

Kuid mootorivärvist- mis värvi sa selle siis teeksid ? Minu silmis on see punane just ideaalne sellele kooslusele. Miinus selle juures on see, et ei peegelda soojust välja nii hästi kui tava mootori mustvärv.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Tort
Postitusi: 1199
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 61 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #958 Postitas Tort » 27 Juun 2017, 00:37

Maitseasi, aga natuke nagu liiga candy see üldpilt. Äkki pisut tumedam hall metallik oleks äge. Võid ju fotoshoppida, kui isegi mõelnud.
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 622
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #959 Postitas RaulK » 27 Juun 2017, 01:04

Et nagu diisel passat?
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1214
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 86 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #960 Postitas ranel » 27 Juun 2017, 01:07

Tort kirjutas:Maitseasi, aga natuke nagu liiga candy see üldpilt. Äkki pisut tumedam hall metallik oleks äge. Võid ju fotoshoppida, kui isegi mõelnud.

Suva see värv, värvigu kasvõi vikerkaare sinna peale, millal pill taas liikuma saab nende oodatavate numbritega? :D
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist