Honda Varadero 125 2003 - Mutter

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Mutter.
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Juul 2014, 22:36
Tsikkel: -
Asukoht: Saaremaa, Kuressaare

Honda Varadero 125 2003 - Mutter

Lugemata postitus Postitas Mutter. »

Hei,
alustasin siis täna enda mototeekonda oma esimese niiõelda õigema rattaga ning otsustasin endale siia ka kasutaja teha ning ka masinast teema, et omal oleks huvitav lugeda kunagi ning ka ehk teil. Varasemalt olen omanud palju erinevaid mopeede, viimane nendest oli Yamaha DT50R.
Sai siis toodud endale Pärnust Honda Varadero, mis minu andmete järgi peaks olema suurim 125cc-ne ratas.Masin on toodud Inglismaalt. Valisin selle ratta ilmselt just sellepärast, et baigimees ei ole kuid just enamus 125cc-sed turul baigid on ning ka V2 mootori pärast, mis tundus väga huvitav, ning netis surfates sain kinnitust, et tegu on väga hea rattaga. Samuti ei tahtnud kahetaktilistega enam jamada ning soovisin lahti saada sellest 2taktilise pirinast :D Üllatusin selle rattaga sõites kiirenduse üle, mis minu kui algaja jaoks oli vägagi hea, tõesti imestasin, et nii okeilt liigub :) Hetkel niipalju kui sõitnud olen, olen ülimalt rahul masinaga. Samuti sain kaasa masinaga suure pagasikohvri :lol: . Lubade tegemine alles hetkel käib, augusti keskpaigaks saan need ka kätte.
Mootor on tal siis 4-taktiline, vedelikjahutusega, 4-klappiline (SOHC, mõlemal silindril 2 klappi), 90° V2. Samuti märgsidur, 5 käiku ning ülekanne on ketiga. Jõudu 11kw, väänet 10.8N·m.
Kere läbisõit on u 30 000 km, mootor on vahetatud ning u 18 000 km sõitnud. Vigu otseselt ei ole, kõik töötab. Plaanidest rääkides värvin ratta plastikud arvatavasti üle ning samuti ka muud detailid, arvatavasti saab ka raam talvel liivapritsi ja värvi. Kuna 11 aastaga on ikka jõudnud gondlitele ja raamile kahjustusi tekkida :) Aga ei midagi hullu, tehnika poolepealt kõik väga okei. Mootoripoole pealt tahaks võib-olla sinna mingi sportsummuti panna või siis lasta kuskil teha :)
Mõni kehv pilt ka masinast:
Pilt
Pilt
Pilt

Lisan siia ka varadero ajalugu/b:
Ühel huvitaval hetkel hakati piirama 125cc mootorrattaste võimsust ning väljaheitegaaside kogust.Seetõttu lõpetati paljude 2-taktiliste sõidukite tootmine (Nagu näiteks Honda NSR125) ning alustati vanade 2-taktiliste sõidukite asendamist 4-taktiliste mootoritega varustatud sõidukitega (Näiteks Honda NSR125 asendati CBR125'ga).Honda viis läbi uuringu ning arvas, et ostjad oleks huvitatvud touring tsikklist (kõige õigem oleks teda vast dual-sport tsikkliks kutsuda), millel on kaitsev esigondel.Suuresti jäljendades Varadero XL1000V'd lõi Honda tsikkli, mis oli teistest 125cc klassi mootorrattastest märgatavalt suurem.Samuti pidas Honda tähtsaks seda, et kaassõitjal oleks suur ning mugav iste.

Spetsiaalselt tehti uus raam, mootor laenati Honda VT125C Shadow Cruiser'ilt.Tagakiige on pärilt XL650V Transalp'ilt, mille järgi peaks olema lihtne ühte XL125V proportsioone ette kujutada.Samamoodi on ka pakiraam XL650V'lt laenatud.

XL125V'd hakkas Honda kutsuma oma 125cc klassi lipulaevaks ning võib öelda, et masin tuli hea.Masinat hinnati hästi ning müüginumbrid olid head.Suureks ning ainukeseks miinuseks masina puhul loeti tema suurt hinda (Hetkel Eestis hakkavad 2011 XL125V hinnad 5110'nest pihta).

2007 peale Euro III väljaheidete standardite tutvustamist pidi Honda kas XL125V tootmise lõpetama või siis tsikklit modifitseerima.Seepeale Honda lisas masinale sissepritse, katalüsaatori ning kahandas(arvatavasti täpsemalt vähenes katalüsaatori tõttu) võimsust 0.1kw ja kütusepaagi mahtu 0.5l võrra.Samuti muudeti masina esigondlit, peeglid paigaldati lenksu asemel gondlile ning muudeti näidikuteplokki disaini moodsamaks. Esituli sarnaneb esimese generatsiooni CBR125'i omale ning ma kahtlustan, et tegu ongi sama tulega.

Ongi kõik praeguseks :P



Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”