Suzuki GSX 600F - Argentum

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Ma peast ei tea, kuskohas see tuulutuse auk sellel rattal on, kuid kui sa seda voolikuga kõrgemale ei vii, siis on sul filter koguaeg liiga märg. Sealt ikkagi pritsib veidike õli.



  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Krt nüüd netiavarustes sorkides, päris paljud räägivad PCV "positive crankcase ventilation", et airbox tõmbab vaakumi karterisse ning see ülivajalik kuna siis on väiksem rõhk mootoris, väiksem lekkete oht, tõmbab igasugu "pahad" aurud karterist välja uuesti ringlusesse.. Kas tõesti aibox suudab sellist vaakumit tekitada, et balanseerida mootori siserõhku?

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas KIBU »

tere
ma päris täpselt aru ei saa miks neid koonusfiltreid paigaldatakse ratastele. omalajal sai kah üks xj "ära rikutud" ja ilmselt oli põhjuseks "ägedam välimus".
tegelikult töötab selline samodelkin õhupuhastite lahendus väga harva korralikult. enamasti on tulemuseks halvasti töötav mootor tänu paigast ära karpa setingule ja mustus mootoris kuna keegi ei viitsi neid koonus filtreid piisavalt sageli ja õigesti hooldada.
kui tegemist on pühapäevasõiduks tehtud projektirattaga kus välimus on peamine või eesmärgiks on kõrgetel pööretel rohkem võimsust ja mootori ühtlane töö kõikidel pööretel ja eluiga on teisejärgulised, siis on koos muude vajalike modifikatsioonidega mõtet vabamalt hingavad filtrid paigaldada, kuid igapäevakasutuses minuarvates laus lollus.
karterituulutuse õlipritsimise saaks lahendada õlipüüduriga. vooliku vahele svammiga täidetud kamber (sobib kütusepaakides kasutatav paagisvamm) paigaldatud niimoodi et õli saaks tagasi valguda ja sinna otsa väike õhufilter. peab arvestama ka asjaoluga et enamasti hakkab see karterituulutus vanematel vokkidel rõvedalt suitsema. :D

5248653
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3136
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas ranel »

Jälgin teemat :)

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Tänud info eest. Läheb siis filter ja õlipüüdur vahele. Täna-homme läheb ratas kokku ja ülehomme juba karpade regull, et segu õigeks saaks

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Niih kolmapäeval sai siis jubin kokku pandud - osaliselt siis.

Oodata on veel aftermarket pütte, tuuleklaasi ja tagumisi suunatulesi
Vana versioon rattast
[kahandapilt][/kahandapilt]
Uus versioon
[kahandapilt][/kahandapilt]

Huvitav kas politsei silmis olen väga suur kriminaal kui eile proovisõiduajal lendas numbrimärk kuskile jee ja ei leidnud. Ning ajutiselt meisterdasin papist numbrimärgi?
Kellegil kogemusi väljamaalt numbrimärgi tellimisega? Kas ARK saadab selle siia maale või pean ise järgi minema?
[kahandapilt][/kahandapilt]

Esi porikas arvan et kukkus ka välja. Ei ole enam Bac-Man :)
[kahandapilt][/kahandapilt]

Nüüd kus plastikud kohitsetud. Riivab natuke silma igasugu elektri karbid-detailid mis sadula all välja paistavad. Kellegil häid ideid kuidas neid "viisakamaks" sättida?

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Numbrimärgi saad kätte ainult ARK büroost.
Tellida saab läbi neti: https://eteenindus.mnt.ee
Avaleht -> Sõiduk -> Minu sõidukid -> Numbrimärgi duplikaadi tellimine

Kas keegi teine ka peale sinu kätte saab, on juba juriidiline küsimus, millele ma ise vastata ei oska.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

dog666
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Juun 2013, 00:02
Tsikkel: kahe rattaga

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas dog666 »

iseteeninduses saad ka volituse kellegilegi teha ennast esindama.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Mure suuremapoolsem
Ehk mõni motofanatt oskab aidata

Avastasin, et 2 silindrit neljast ei tööta. Nimelt 1 ja 3 tööavad ja 2 ja 4 mitte. Vaatasin ka süütepoole. Need peaksid justkui töötama sest üks süütepool toetab 1 ja 4 ja teine süütepool 2 ja 3 silindrit. Proovisin ka 4 silindri sädet. See ka olemas. Küünal ise valgema poolsem. 1 silindri oma pruun.

Seega eeldan, et 2 ja 4 silinder ei saa kütust?! kust viga otsida? karpadesse kütus jookseb ilusti. Seega paagi kraan toimib koos vaakumiga.

Oskab keegi suunata kuidas viga otsida? mis järjekorras läheneda asjale? Karpad peaksid olema puhtad sest need sai lahti võtud 3 kuud tagasi. Kõik seadistused on ka samad igas karpas viimati kui karpad kokku panin (idle kruvi, tüüsid, ujukid)

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Surveid saad mõõta?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

vikiii kirjutas:

Surveid saad mõõta?

Hetkel ei saa. Aga vaatasin netist, et need surve testerid ei ole ulme kallid.. Eks siis teen väljamineku ja ostan. nii kaua kuni testi saan teha. Saan midagi äkki ennem teha?

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Argentum kirjutas:
vikiii kirjutas:

Surveid saad mõõta?

Hetkel ei saa. Aga vaatasin netist, et need surve testerid ei ole ulme kallid.. Eks siis teen väljamineku ja ostan. nii kaua kuni testi saan teha. Saan midagi äkki ennem teha?

Sai siis täna ostetud kompressomeeter. silindrites siis näitajad kuivalt 149, 110, 110, 149 ja märjalt 180 kõik enamvähem. Usermanual ütleb, et okey on 142-213 psi (1 ja 4 on siis ok) ja limit on 114 psi .. ja vahe ei tohi olla 28psi. Seega ilmselgelt peab tegema rõngaste vahetuse?! Või ei ole see nii oluline miskit?

Aaga see ei ole asi miks silindrid ei tööta. :wack:

Siis kui seal korralikult ringi puurisin ja uurisin siis avastasin, et need kummilutid mis karpasi mootoriga ühendab on katki ja just 2 ja 4 silindri omad.. seega pakun huupi, et seal see kuramuse mure ongi. Ja nagu kasutaja MarekM kunagi mainis, et neid ilge n**s vahetada.. siis jap.. Proovisin neid philipseid lahti keerata aga ei liigu need kuskile. Ainult siledaks tahavad liikuda :x

[kahandapilt][/kahandapilt]

Kellegil ripakil korralike? ja tahab need eurodeks vahetada? Või kust saab uusi? Ebayst saab ainult kasutatud kola. Pigem paneks uued kui kuskilt tellima peaks hakkama

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Nende ristpeade eemaldamine - pea puurid maha ja ülejäänu keerad näpitsatega välja, kui lutt eemaldatud... kogu jutt. Korduvalt nii tehtud.

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Villem »

600'sel on need lutid vist väiksemad kui 750'l. Mõõta sise diameeter ära, mul 750 mootiri küljest on pakkuda kui sobivad.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Villem kirjutas:

600'sel on need lutid vist väiksemad kui 750'l. Mõõta sise diameeter ära, mul 750 mootiri küljest on pakkuda kui sobivad.

Augu sisemõõt on 33mm ja see osa kuhu karpa istub on 41mm

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”