Suzuki GSX 600F - Argentum
Moderaator: Moded
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
Ma peast ei tea, kuskohas see tuulutuse auk sellel rattal on, kuid kui sa seda voolikuga kõrgemale ei vii, siis on sul filter koguaeg liiga märg. Sealt ikkagi pritsib veidike õli.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Norra
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
Krt nüüd netiavarustes sorkides, päris paljud räägivad PCV "positive crankcase ventilation", et airbox tõmbab vaakumi karterisse ning see ülivajalik kuna siis on väiksem rõhk mootoris, väiksem lekkete oht, tõmbab igasugu "pahad" aurud karterist välja uuesti ringlusesse.. Kas tõesti aibox suudab sellist vaakumit tekitada, et balanseerida mootori siserõhku?
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
tere
ma päris täpselt aru ei saa miks neid koonusfiltreid paigaldatakse ratastele. omalajal sai kah üks xj "ära rikutud" ja ilmselt oli põhjuseks "ägedam välimus".
tegelikult töötab selline samodelkin õhupuhastite lahendus väga harva korralikult. enamasti on tulemuseks halvasti töötav mootor tänu paigast ära karpa setingule ja mustus mootoris kuna keegi ei viitsi neid koonus filtreid piisavalt sageli ja õigesti hooldada.
kui tegemist on pühapäevasõiduks tehtud projektirattaga kus välimus on peamine või eesmärgiks on kõrgetel pööretel rohkem võimsust ja mootori ühtlane töö kõikidel pööretel ja eluiga on teisejärgulised, siis on koos muude vajalike modifikatsioonidega mõtet vabamalt hingavad filtrid paigaldada, kuid igapäevakasutuses minuarvates laus lollus.
karterituulutuse õlipritsimise saaks lahendada õlipüüduriga. vooliku vahele svammiga täidetud kamber (sobib kütusepaakides kasutatav paagisvamm) paigaldatud niimoodi et õli saaks tagasi valguda ja sinna otsa väike õhufilter. peab arvestama ka asjaoluga et enamasti hakkab see karterituulutus vanematel vokkidel rõvedalt suitsema.
-
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
Jälgin teemat
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Norra
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
Tänud info eest. Läheb siis filter ja õlipüüdur vahele. Täna-homme läheb ratas kokku ja ülehomme juba karpade regull, et segu õigeks saaks
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Norra
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
Niih kolmapäeval sai siis jubin kokku pandud - osaliselt siis.
Oodata on veel aftermarket pütte, tuuleklaasi ja tagumisi suunatulesi
Vana versioon rattast
[kahandapilt][/kahandapilt]
Uus versioon
[kahandapilt][/kahandapilt]
Huvitav kas politsei silmis olen väga suur kriminaal kui eile proovisõiduajal lendas numbrimärk kuskile jee ja ei leidnud. Ning ajutiselt meisterdasin papist numbrimärgi?
Kellegil kogemusi väljamaalt numbrimärgi tellimisega? Kas ARK saadab selle siia maale või pean ise järgi minema?
[kahandapilt][/kahandapilt]
Esi porikas arvan et kukkus ka välja. Ei ole enam Bac-Man
[kahandapilt][/kahandapilt]
Nüüd kus plastikud kohitsetud. Riivab natuke silma igasugu elektri karbid-detailid mis sadula all välja paistavad. Kellegil häid ideid kuidas neid "viisakamaks" sättida?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
Numbrimärgi saad kätte ainult ARK büroost.
Tellida saab läbi neti: https://eteenindus.mnt.ee
Avaleht -> Sõiduk -> Minu sõidukid -> Numbrimärgi duplikaadi tellimine
Kas keegi teine ka peale sinu kätte saab, on juba juriidiline küsimus, millele ma ise vastata ei oska.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Norra
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
Mure suuremapoolsem
Ehk mõni motofanatt oskab aidata
Avastasin, et 2 silindrit neljast ei tööta. Nimelt 1 ja 3 tööavad ja 2 ja 4 mitte. Vaatasin ka süütepoole. Need peaksid justkui töötama sest üks süütepool toetab 1 ja 4 ja teine süütepool 2 ja 3 silindrit. Proovisin ka 4 silindri sädet. See ka olemas. Küünal ise valgema poolsem. 1 silindri oma pruun.
Seega eeldan, et 2 ja 4 silinder ei saa kütust?! kust viga otsida? karpadesse kütus jookseb ilusti. Seega paagi kraan toimib koos vaakumiga.
Oskab keegi suunata kuidas viga otsida? mis järjekorras läheneda asjale? Karpad peaksid olema puhtad sest need sai lahti võtud 3 kuud tagasi. Kõik seadistused on ka samad igas karpas viimati kui karpad kokku panin (idle kruvi, tüüsid, ujukid)
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Norra
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
vikiii kirjutas:Surveid saad mõõta?
Hetkel ei saa. Aga vaatasin netist, et need surve testerid ei ole ulme kallid.. Eks siis teen väljamineku ja ostan. nii kaua kuni testi saan teha. Saan midagi äkki ennem teha?
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Norra
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
Argentum kirjutas:vikiii kirjutas:Surveid saad mõõta?
Hetkel ei saa. Aga vaatasin netist, et need surve testerid ei ole ulme kallid.. Eks siis teen väljamineku ja ostan. nii kaua kuni testi saan teha. Saan midagi äkki ennem teha?
Sai siis täna ostetud kompressomeeter. silindrites siis näitajad kuivalt 149, 110, 110, 149 ja märjalt 180 kõik enamvähem. Usermanual ütleb, et okey on 142-213 psi (1 ja 4 on siis ok) ja limit on 114 psi .. ja vahe ei tohi olla 28psi. Seega ilmselgelt peab tegema rõngaste vahetuse?! Või ei ole see nii oluline miskit?
Aaga see ei ole asi miks silindrid ei tööta.
Siis kui seal korralikult ringi puurisin ja uurisin siis avastasin, et need kummilutid mis karpasi mootoriga ühendab on katki ja just 2 ja 4 silindri omad.. seega pakun huupi, et seal see kuramuse mure ongi. Ja nagu kasutaja MarekM kunagi mainis, et neid ilge n**s vahetada.. siis jap.. Proovisin neid philipseid lahti keerata aga ei liigu need kuskile. Ainult siledaks tahavad liikuda
[kahandapilt][/kahandapilt]
Kellegil ripakil korralike? ja tahab need eurodeks vahetada? Või kust saab uusi? Ebayst saab ainult kasutatud kola. Pigem paneks uued kui kuskilt tellima peaks hakkama
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
Nende ristpeade eemaldamine - pea puurid maha ja ülejäänu keerad näpitsatega välja, kui lutt eemaldatud... kogu jutt. Korduvalt nii tehtud.
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
600'sel on need lutid vist väiksemad kui 750'l. Mõõta sise diameeter ära, mul 750 mootiri küljest on pakkuda kui sobivad.
Villem aka Villu aka Madis
-
Teema algataja - Postitusi: 77
- Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
- Tsikkel: Suzuki GSX 600F
- Asukoht: Norra
Re: Suzuki GSX 600F - Argentum
Villem kirjutas:600'sel on need lutid vist väiksemad kui 750'l. Mõõta sise diameeter ära, mul 750 mootiri küljest on pakkuda kui sobivad.
Augu sisemõõt on 33mm ja see osa kuhu karpa istub on 41mm
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.