Suzuki GSX 600F - Argentum

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Teen siia väikse projekti päeviku. Võipolla kellegile kasu nendest asjadest mis teind ja mis oma vigadest õppind

Rattaks siis Suzuki GSX 600F 1994 aasta. Mujal maailmas vist kutsutakse seda ratast Suzuki GSX 600F katana. Ratas hetkel asub Norras. Oslost u 100km kaugusel väikses mägikülas.
Originaalis kuidas sai see ostetud näeb välja selline:
[kahandapilt]https://dl-web.dropbox.com/get/suzuki/o ... 5dSGeFohEQ[/kahandapilt]

Ning eest ka
[kahandapilt]https://dl-web.dropbox.com/get/suzuki/o ... 91F-bze6LQ[/kahandapilt]

Ratas sai ostetud endale sellel 2014 suvel. siis oli rattal läbisõitu 29728 km (tegelt veel vähem. pakun kuskil 29400 kui ostsin)
Nüüdseks olen läbisõitnud ilusad 34567 km odole ehk kokku 5167 km umbes.
Kuna ostes ainuke kriteerium oli, et peab töötama vähemalt Norrani siis muud väga ei vaadanudki rattal. A la värv või kriimud kraamud..
Nüüd kus üle 5k km maha sõidetud nende 3-4 kuuga ja ratas üsna lojaalselt töödanud, välja arvatud mõned ikaldused (vaakumi voolik tuli kraani küljest lahti ja siis tänu sellele ei läind kütus karpadesse "on" asendis ja kui oli "pri" asendis siis ujutas kõik üle), otsustasin, et värskendan vähe ratast.
Alguses mõtlesin, et ratas max see hooaeg ja siis järgmiseks suveks midagi paremat. Aga nüüd tekkis isu vähe nokkida ja värskendada.
Rohkem vast õppe ja hobi eesmärgil, et talvel oleks midagi muud teha kui ainult tööd või suusatada. Ning kuna ratas oli suht odav, kui miskit pekki keeran ei ole nii suur kahju.

Plaanis siis teha asju mis mulle jõukohasemad, ilu kraami ja natuke siis "performanc-it" ka

Nummerdan siia siis mis plaanis teha. Kui Keegi näeb midagi mida kindlasti peaks tegema. Andke teada. Või hoopis mida ei ole üldse vaja teha

disain ja eputamine ning mugavus.

  1. Led väiksemad suunatuled taha
  2. uued peeglid koos suunatuledega
  3. tagumine poritiiva kaotus väiksema vastu ning numbrimärk koos suunatuledega nn sissepoole viia
  4. Uus nahk sadul. Paljud kiitnud, mugavam ja parem hooldada ning muidugi teist värvi :) n must v sinine
  5. Gondlite värvimine ja kohitsemine. Kuna natuke hakkas meeldima kui plastikuid ei ole. Siis mõtlesin, et kohitsen neid vähe ja uus värv.
  6. Paagilt mõlgi eemaldus ja uus värv.
  7. Uus tuuleklaas
  8. Uued jalarauad
  9. Velgede uus värv. Võipolla uued veljed?!
  10. Uued rutskad koos soendusega (norra siiski ju)
  11. Uus tuule klaas
  12. Vanad poldid uute vastu
  13. Piduri tule flasher
  14. Värvivalik tulevikus must ja elektri sinine :)

Tehniline ja performance

1. Elektri süsteemi puhastus/hooldus. Klemmid ja ühendused puhtaks, vajadusel väljavahetada. Sama ka kaabeldusega.
2. Karpade puhastus ja hooldus
3. Stage 1 karpadele

  1. Air boks eemaldus ja otse õhufiltrid
  2. uus "slip on" pütt või terve sumpa süsteem
  3. seoses viimase kahe muutmisega siis proovin ära ka Stage 3 carb Kit-i
  4. Seoses viimase kolme punktiga läheb ratas siis v karpad sünkimisele ja segu reguleerimisse
    8. Esiratta laagri vahetus
  5. Piduri süsteemi täis hooldus/kontroll
  6. Keti vahetus ja hammakate vahetus
  7. Uus esirehv
  8. Kütuse filtrid pärast kraani.
  9. Lenksu amort

Hetkel siis rohkem ei tule pähe mida plaan teha. Rautselt tuleb veel asju kui hakkan nokkimisega pihta.
Tänase seisuga siis tellitud repair kit ja stage 1 kit. Kui need kohale tulevad siis tuleb üks korralik karpa legotamine. Ja eks see näita kas edasised Stage 3 ja muud modid on teemaks. Kui keeran kõik kapitaalselt tuksi siis ilmselt mitte :D
Vahpeal sai vahetatud (eile) tagarehv ära. Paar näd tagasi lootsin, et veab selle hooaja välja aga näd alguses avastasin, et niidid väljas.
Uueks rehviks sai siis METZELER 150/70 ZR 17 M/C Road-t Z8 R . Väidetavalt hea rehv Norra kliima jaoks. Oskab keegi kommenteerida? Asi maksis minu meelest üsna soolast hinda (aga nuh, elu esimene tsikli rehvi ost). 1836 Nok ehk 225 eur.
[kahandapilt]https://dl-web.dropbox.com/get/suzuki/r ... 5VACQqRnLw[/kahandapilt]

Kuna karpade jama ja vaakumvooliku jama oli seljataga ning õli sai bensuga segatud siis ka tehtud õli vahetus (vana tuli välja u 4L jagu õli kütuse segu ning sisse 3,6L puhast kraami ja filtri vahetus. Tulevikus igasugu "hooldusest" mis nn "must be done" ei hakka mainima. Need ei kuulu väga projektide alla.

Siia ka link dropist kuhu hakkan igasugu pilte rattast viskama
Suzuki GSX 600F

Viimati muutis Argentum, 25 Okt 2014, 21:06, muudetud 1 kord kokku.


Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Hm. Niipalju tööd selle 600 mootoriga.... vaata param, saad ehk kusagilt 750f mootori ja pista see vahele. Bolt on lahendus.
Originaalgondleid nudides saab täitsa ok välimuse rattale. gondlipõhjast saad teha bellypani ning küljegondlitest jäta osa alles, mis kataks selle raami ja paagivaltsi vahelise prao
nagu sellel siin näiteks: Pilt

tagumisel osal tuleks see gondli alumine osa sellest paunast saati ära lõigata ja juba oleks pilt parem. Enda kunagisel kühvlil tegin nii, ja jäi päris ok: Pilt

Lenksuamort jäta tõesti nimekirjas viimaseks. Ei see tank käes rapsima hakka.

Viimati muutis MarekM, 25 Sept 2014, 18:24, muudetud 1 kord kokku.
フーリガン
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas cossie »

Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Mmm.. Gondlite idee täitsa viisakas ja tundub, et teostav. Tundub, et seda tagaosa tõesti kohitsen, see mis su pildil täitsa meeldib. Algul selle tagumise kohitsemise peale väga ei mõelnud. Külje gondlitega oligi pm see plaan, et karjuvate kohtade juures jätan gondlid alles. Muus osas minema. Ja üks karjuv koht mis ilma gondlita kriiibib silma ongi jah see paagi ja raami vaheline pragu ja paagi valss.

Mootori osas. Ei tea kas julgen torkima hakata. Lõhnab kole mahuka tööna. Nii kõva mees ma ei ole. :D proovin ennem selle listiga hakkama saada. Esi amort nii palju, et plaan nn hooldus teha. Kuna vanaduse tõttu on seal kummi detailid üsna rabedad. Ehk siis värskundus plaanis teha. Seda veel ei tea kas endal hammas peale hakkab. Ehk lasen selle kellegil spetsialistil teha.

Tänud rehvi lingi eest! Järgmine kord tõesti vaatan sealt :) ise asi kas nad Norra saadavad ja mis hinna eest :)

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Nonii

Vahepeal sai elektrisüsteem ülevaadatud. Kõik ühenduskohad puhtaks ja tagasi. Vajadust väljavahetada midag ei leidnud

Täna saabus siis repair kit ja stage 1. Mõtlesin siis et pusin veits ja lamutan karpad laiali, teeks puhtaks ja puha ja paneks stage 1 jetkit-i

Aaga projekt jäi poolikuks.

Lahti kakkudes ei saanud aru ühest voolikust mis jooksis air-box-st mootorisse või kuskile sinna peale. Ehk keegi oskab selgitust anda
[kahandapilt]https://dl-web.dropbox.com/get/suzuki/k ... ZrU7s_yn9g[/kahandapilt]

Kõik sujus üsna hästi kuniks sain krapad puhtaks pestud ja laua peale. Isegi ülemised kaaned ja membraanid ja nõelad sain käitte. Aga siis kui hakkas alt ujuki kaant lahti keerama, avastasin, et ma ei ole esimene kes karpale ligi läeb ja 8 poldist 4 olid siledaks keeratud. Siit siis kohe küsimus.
Kuidas neid lahti saada? Või ainuke võimalus on läbi puurida? Ning mida peaks tegema, et tulevikus sellist jama ennetada? Need 4 mis olid okeyd. Rsk kui kõvasti kinni. Pidin jõuga suruma ja kullinokkadega aitama, et see esimene nõks ära käiks. Peavadki nii kinni olema? kui ei siis mis oleks abiline, et need ei oleks tulevikus nii kinni? Tõenäoliselt miks need teised 4 kruvi siledad olid, olidki selle pärast, et räme kinni ja siis lihtsalt siledaks keeratud.

Seega jõudisn ainult väljast kergelt puhastada ja uurida mis värk see karpa on
[kahandapilt]https://dl-web.dropbox.com/get/suzuki/k ... 9du66WOQxQ[/kahandapilt]

Karpa maha tuli üsna nobedalt ja lihtsalt. Tagasipanek.. ohoo see teine teema :D esiteks.. On siin kellegil häid soovitusi kuidas gaasitrossi eemaldada karpalt? ST lihtsamalt? Ma jebisin seda tinast otsa gaasi hoovale tagasi mingi tund aega.
Teiseks tarkuseks sain, et Air-box - see peab ära kaduma sealt :) ilge n... oli seda karpi sinna nelja karpa otsa sobitada nii, et kõigil neljal oleks see korralikult peal. See oli järgmine vidin, millega võitlesin üsna kaua. ja siis grande finale :wack: loll õpib oma vigadest :) tühigaasi kruvi millega regullida palju pöördeid vabalt jookseb.. kruvisin selle alguses liiga peale üldse ei mõelnud kui seda tegin. (crash) . Ratta tööle panin siis viskaks kohe 6k peale.. ehmatas teine ära, et nüüd keerasin küll miskit korralikult tuksi.. Võtsin paagi maha. Võrdlesin kruvi asendit pildiga (tegin igal liigutusel mis maha võtsin, igaksjuhuks piildi) ja nägin, et see kruvi turritas liiga palju. Keerasin selle maha ja seee probleem sai ka nüüd korda.

Kokkuvõtvalt. Sai palju õpitud aga suht ei midagi ei saand tehtud. Aega kulus ka üsna korralikult. Nii 4-5 tundi mökerdamist.
Nüüd peab mõtlema mis selle kuramuse 4 kruviga peale hakata.
https://www.dropbox.com/sh/ji5u63oxuezj ... wh5ca?dl=0

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6614
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Pisike meisel, torn, tugevam lapik kruvikeeraja ja kopsid lahti need poldid.
Ise olen kõikidel masinatel need poldikeszed esimesel võimalusel sise-kuuskantpeadega poltide vastu vahetanud.

Air-box: selle äraviskamisel ja koonustega asendamisel läheb segu KINDLASTI paigast ära, tavaliselt lahjemaks, mõttekas on soetada mingi stage3 jet kit.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas tali »

Ja selle stock esiporikaga võta ka midagi ette, see on lihtsalt sigarõve imho. Aga noh Sinu ratas muidugi, eks ise tead.
Edu! :bsmile:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas pühak »

yeekim kirjutas:

Hoi!

Pisike meisel, torn, tugevam lapik kruvikeeraja ja kopsid lahti need poldid.
Ise olen kõikidel masinatel need poldikeszed esimesel võimalusel sise-kuuskantpeadega poltide vastu vahetanud.

Air-box: selle äraviskamisel ja koonustega asendamisel läheb segu KINDLASTI paigast ära, tavaliselt lahjemaks, mõttekas on soetada mingi stage3 jet kit.

edu

Olen avastanud, et torx on isegi parem, kui sisekuuskant. Pole nii lihtne kante maha keerata. Tänapäeval need juba niipalju levinud, et saadavusega ei tohiks probleeme tekkida.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas grahv »

Argentum kirjutas:

Lahti kakkudes ei saanud aru ühest voolikust mis jooksis air-box-st mootorisse või kuskile sinna peale.

Karteri/mootori tuulutus - mootorist tulev õhk suunatakse airboksi ja sealtkaudu korduvkasutusse... Ots on ju kohe kõrval, kuhu see pista tuleb.

Argentum kirjutas:

8 poldist 4 olid siledaks keeratud. Siit siis kohe küsimus. Kuidas neid lahti saada? Või ainuke võimalus on läbi puurida?

Mitte läbi, vaid puurid jämedama puuriga poldipea maha. Siis saad kaaned kätte ja keerad poldiotsad näpuga välja...

Argentum kirjutas:

Ma jebisin seda tinast otsa gaasi hoovale tagasi mingi tund aega.

Seal pole küll midagi keerulist... Gaasi peale tõmbava trossi lased kinnituskronsast lahti, siis tagasitõmbava trossi ots kinni, siis pöörad siibritevõlli niiaplju kui saab (e. gaas põhja) - sellega pääsed hõlpsalt ligi kohale kuhu pealetõmbava trossi ots kinnitub, no ja siis kinnitad/reguleerid lahti olnud trossi... kõik. Jakui trossid kinnituvad keskmiste karpade vahele, siis trossid enne ja alles siis karpad mootori külge.

Argentum kirjutas:

Air-box - see peab ära kaduma sealt :) ilge n... oli seda karpi sinna nelja karpa otsa sobitada nii, et kõigil neljal oleks see korralikult peal.

Alguse asi... Paar korda teinud oled, saad nõksud kätte ja hakkab juba ise-enesest minema. :) Kummilutte võid niisutada nt veega/süljega- libisevad paremini (õliga ära tee -see ei kuiva ja jääbki libedaks). Eemalda õhufilter, siis saad käega airboksi seest kaasa aidata jne... Airboxi eemaldamine toob ilmselt rohkem janti kaasa kui otsa ajamine - kasvõi Yeekim võib pajatada kaua ta oma segude õigeks ajamisega mässas.

G

Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

tali kirjutas:

Ja selle stock esiporikaga võta ka midagi ette, see on lihtsalt sigarõve imho. Aga noh Sinu ratas muidugi, eks ise tead.
Edu! :bsmile:

Midagi oli plaanis ettevõtta jah. Aga ei kujuta ette, mida. Hetkel lihtsalt uue värvi alla. Ideid? Kohitseda vähe?

Postitas yeekim » Kolmapäev Okt 08, 2014 0:05
Hoi!
...
Air-box: selle äraviskamisel ja koonustega asendamisel läheb segu KINDLASTI paigast ära, tavaliselt lahjemaks, mõttekas on soetada mingi stage3 jet kit.
...
edu

Stage 3 on ka juba tellitud koos koonustega :) see üks mu "to do" listist. Esialgu õpin legotama karbadega stage 1, repairkit-ga ja siis kui ratas veel töötab siis läeb juba edasi..

Postitas grahv » Kolmapäev Okt 08, 2014 9:05

Seal pole küll midagi keerulist... Gaasi peale tõmbava trossi lased kinnituskronsast lahti, siis tagasitõmbava trossi ots kinni, siis pöörad siibritevõlli niiaplju kui saab (e. gaas põhja) - sellega pääsed hõlpsalt ligi kohale kuhu pealetõmbava trossi ots kinnitub, no ja siis kinnitad/reguleerid lahti olnud trossi... kõik. Jakui trossid kinnituvad keskmiste karpade vahele, siis trossid enne ja alles siis karpad mootori külge.

Em okey. boonus küsimus. See gaasitrossi ots oli kinnitatud või tähendab rohkem oli volditud selle gaasi hoova-siibritevõlli vahele.. et üldse kätte saada pidin kruvikeerajaga jubina laiali panutama, et tina plönni kätte saada.. ja hiljem kirugiliselt uuesti tagasi painutama.. kas nii käibki või ma nn lammutasin valest kohast?

Igatahes Suured tänud infot jagamast ja tarkusi. Nüüd otsin, kust saada torks kruve. Ja kui juba välja vahetamiseks läks siis proovin nii palju kui võimalik torksi vastu vahetada. Kas mõistlik ei oleks ka kruve mingi libe-ainega kokku ajada, et tulevikus nii kinni ei oleks? Vase määre, keraamiline määre, tavott, krt teab mis mögin? :idea:
Järgmine nädal uus katse..

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Esiporikast... Originaalselt seal amortide vahel olevast Mr Pacmanist, saab ka väga asjalise porika välja saagida.
Pilt

フーリガン
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas cossie »

trossid lased kõigepealt ülevalt pingutitest vabaks, siis võtad gaasirutska küljest lahti ja ongi karpade küljes juba palju lihtsam majandada. Eeldan et sul saab niimoodi, Suzud kõik suht sama ehitusega


grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas grahv »

Vaata asjale otsa ja saad aru... Tross asetseb sektoril oma soones ja tinajunni kumbki ots oma augus. Üks auk on piluga - sealtkaudu tulebki tross küljepeale välja. Just seda ongi mugav teha "gaas põhjas" nagu ennist mainisin.
Ja torks ei pea olema eesmärk omaette, kuuskant on enam kui piisav, eriti kui on karastatud mustad. Ja ei ole vaja keeret millegagi määrida - pea on see mis kinni hoiab. Lihtsalt, pole vaja üle pingutada.
PS: ma ei viitsiks küll lisatööna veel gaasirutskat lammutama hakata.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Btw, kui sul kindel plaan karpadega vahekorda astuda, siis vaata juba kriitilise pilguga üle ka need kummilutid, mis neid silindritega ühendavad.... Praguline lutt tähendab lisaõhku. Tõsi nende vahetamine on n**s kuubis... sest need raiped ei ole silindri küljes mitte kuuskantpoldiga, vaid ristpeaga. Suure tõenäosusega on need ka juba ümmarguseks keeratud.... been there... done that

フーリガン
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas pühak »

Kõige suurem keermestatud asjanduste valik Eestis peaks olema Balti poldi riiulis.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

EDIT: Välja mõtlesin vist. Peaks olema M4x12mm. Eks kui kruvid kohale jõuavad ja proovin..siis saan teada :)

Ega kellegile kuskil sahtlis ei vedele suzu karpa ujuki kaane kruvi, et öelda mõõte. Tahaks ennem uut lahti kakkumist mis eelmine kord pooleli jäi. Uued kruvid sebida kuskilt..
Eriti ülbe kui kellegil kohe link olemas kust saab neid. Soovitatavalt siis torks v sisekuuskant.
Balti polt äge asi. Täiesti teadlik sellest. AGA ei ole Eestis ja neil webi poodi ei ole. Ning ei tea täpseid numbreid nendele 8 kruvile. Ehk keegi teab seda õiget vastust

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Nii siis

Vahepeal sain uued kruvid.. PS ei ole mikuni BST32 karpade ujukikaane kruvid M4. Vaid on hoopis M6x12mm kui kellegil vaja seda infot.
Eile sai siis karpad uuesti pulkadeks võetud ning karpadele Stage 1 jet kit peale pandud. Karpad rattalt maha, pesu, pulkadeks ja tagasi kokku ning rattale tagasi võttis aega umbes 7 tundi. Tegin üsna rahulikult ning hoolikalt. Kindlasti saab kõvasti kiiremini kui oled asjadega rohkem kokku puutund ja tead mida teed.

Tähelepanekud siis neile kes peaksid sama projekti ettevõtma ja kogemused puuduvad. Kirjutan siis enda õpitust, ei ole ekspert.

  1. Ennem karpade lahti võtmist pese hoolikalt karpad väljast bensuga nätieks korralikult puhtaks.. seda sodi mis seal väljas ei ole vaja karpa sisse..
  2. Kui avad ülemised kaaned.. seal membraan (vist õige termin). See üsna õrnake, et ettevaatlikult eemaldada see membraan. Katki läheb on vaja välja vahetada ning ei ole teab kui odav
  3. Ennem kui hakkad põhjalikult leotama ja pesema karpasi. Eemalda kõik kummi jubinad ja O rõngad
  4. Ja vast kõige olulisem. Tee märkmeid ja pilte. Et kui miskit vussi läheb siis oskad tagasi orig seadetesse ajada
  5. Stage1 muudab asju alates 3000 pöördest. Kõik mis jääb alla 3k S1 ei mõjuta.

Üldiselt peaks ütlema, et vähemalt Mikuni lahti võtmine ja kokku panek üsna lollikindel.. Väga ei ole võimalik asju valesse kohta panna või valesti tagasi.. va segu kruvi
Kummaline tähelepanek. Ei tea kas selline suvaline seguruvide asend võibki olla või on see rohkem lohakusest? Nimelt kui neid hakkasin välja keerama siis ennem keerasin sisse ning kaartistasin, et kui sügaval nad siis on. Mis oli kummaline, et karpa 1 oli 0,5 pööret, karpa 2 2 pööret, karpa 3 2,25 pööret ja karpa 4 1,5 pööret. Arvasin millegi pärast, et kõik karpad peaksid olema ühtemoodi. Või mis te arvate?

Ise kui Stage 1 külge kruvisin siis segukruvid keerasin "paberite" järgi 2,5 pöörde peale.
Mis siis stage 1 sisaldas. Uued nõelad ja uued pea tüüsid. (arvasin, et rohkem vaja igasugu jubinaid vahetada)
Kui juba laiali lammutasin siis vahetasin ka küünlad ära. Need nägid üsna halvad välja ja säde oli üsn vuss..
Pildil siis Repair kit ja Stage 1 jupid. Uued ja vanad. Pildilt ei ole väga aru saada aga vanad O rõngad ja tihendid olid rabedamad / kõvemad võrreldes uutega
[kahandapilt]https://dl-web.dropbox.com/get/suzuki/K ... MfYliI-_uQ[/kahandapilt]

Täna kui kogu ratta kokku tagasi panin ja proovisõitu tegin. Peab tunnistama, et väike vahe sees. Mitte küll midagi Wau-wii vahet aga nõka on. Loodan, et kui talvel S3 jet kit ja uus pod air-filter ja pütt siis tunda rohkem erinevust.

Järgmise nädala lõpust alates läheb ratasi siis garaazi talve puhkusele ja vuntsimisele.. Siis peaks rohkem igasugu muudatusi tulema

Siin siis veel pilte projektist..
https://www.dropbox.com/sh/gwxubcfcouv3 ... xBPNa?dl=0

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 913
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Segukruvide asendid peaksid kõikidel karpadel ikkagi võrdsed olema.
Kui sulle meeldib juba tuunida ja uurida, siis igatahes uuemal Katanal oli tehase poolt süüde natukene hilisemaks keeratud, et kõikides regioonides pill ikkagi töötaks. Siit pidi kinnituskoha freesimisega mõne hobujõu juurde saama. Kui sa karpadega siin mässad, siis kindlasti kuluks neile mingi hetk ka korralik sünk ära.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Vahepeal tükk aega möödas ning projekt on rohkem seisus kui töös.Kuna talvel mägedes suht hooaeg ja palju tööd..
Nüüd pean projekti kuuajaga ära tegema, aeg linna vahetada.
Veljed hetkel liivapritsis ja pühap-esmas läheb plastikute lõikumiseks.
Täna panin kokku Eikkiga shoping listi, et mis vaja usast tellida ning avastasin üsna suure mure!

Sellele vanale rattale ei ole enam aftermarket sumpasi müügil.. ei full system kui ka slip on (slip on vist ei saagi üldse panna. Tundub et kogu süsteem üsna ühes tükis)

Nüüd siis abipalve foorumlastele, soovitage alternatiive (mis ei tähenda ise custom torude painutamist) kuidas panna aftermarket sumps. Või milline võiks rautselt külge istuda..

Kuna karpadel Jet kit 3 peal ja koonused siiski tulevad. Peaks vist ikka väljalaske välja vahetama. või see ei olegi nii oluline?

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Välajalaske osas võid piiluda õlipõletaja gsxr ning banditi süsteeme. Midagi annab ikka teha. Neil õlipõletajatel väljalaske vahetuseks vajalik kõige ropum töö on karteripõhja vahetus, mis ei pruugi ka õige asja puhul vajalik olla. 600F-ile peaks analoogse banditi süsteem suht kergelt minema ning slip-on võimalus peaks hakkama siis juba looma.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas MarekM »

1200 banditi omadega on jebimist. Been there, done that. Leegikaid peab painutama muidu ei jookse leegikate ja summuti vaheline ühenduskoht mitte maapinnaga paraleelselt vaid näitab otsaga maha. Ning painutada kodustes tingimustes nii, et leegika torud oleks ühel kaugusel, on n**s....

フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Asjad on vahepeal reipalt liikund.

Eikki kaudu posutäis juppe tellitud (põnevusega ootan millal kõik kohale jõuab :) )

Plastikud hekseldatud, hetkel lihvimine, gruntimine, värvimine (varsti ka pildid)

Vahepeal otsustasin, et ei osta uut sadulat vaid läheb hoopis kate vahetusse uue naha vastu.
Sai siis tellitud ebay-st
Sadula naha link
Ja tulemus oli üllatavalt positiivne. Kaup saabus kohale 4 päevaga ning pakis ei olnud arvet, seega toll ka midagi juurde ei kirjutand (paki kogu maksumus oli 120 eur umbes ja Norras tuleb tollimaks (25%) juba u 30 eurise paki pealt). Peale istus see nahatükk üsna hästi.
Seega kui keegi plaanib istet vahetada siis soovitan sealt vaadata. Selle ebay kasutajal on üsna suur valik erinevate rataste nahku ja värvivalikuid.
[kahandapilt][/kahandapilt]

Nüüdseks ei ole rattal enam ühtegi lillat värvitooni alles. Eile sai ka lõpetatud igasugune liivapritsimine
Nüüd jääb vaid oodata pulber värvi ja värvimist

Pütide probleemi lahendan nii, et tellisin Eikki kaudu 2 uut pütti ja tüüp kelle garaazis ratast timmin teeb nii, et need uued pütid ilusti vana süsteemi külge saaks.
Selle nädala lõpuks peaks paagi ja plastikute paintjob tehtud saama.

Viimati muutis Argentum, 26 Mär 2015, 00:20, muudetud 1 kord kokku.
Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Esmaspäev ja teisipäev olid ühed pikad värvimis päevad
Nüüdseks värvitööd lõppenud

Velgedega oli üsna lihtne. Liivaprits, puhastus, "shiny blue" pulbervärv peale, küpseta ahjus 20min, jahuta. boonuseks lisasin natuke sinist tera ja 2K lakki 2 kihti.
Ei hakka kogu protsessist piltidega risustama. Kellel huvi siis
Link velgedest ennem ja pärast

Algus ja Lõpp tulemus
[kahandapilt][/kahandapilt] [kahandapilt][/kahandapilt]

Plastikute ja paagiga oli juba veits keerulisem.
Siin mainiks ära kohe kõik värvijad. Müts maha mehed! Nüüd ma saan aru küll miks korralik "paint job" nii palju maksab

Kodustes tingimustes tulid vead sisse. Ning ka kindalasti keegi osavam kärbes oleks saanud paremini hakkama. Siin kohal mainin, et elu esimine värvimine. Maagiline google ja youtube ning lahtine pea.

Üldiselt kogu protsess tulevastele lihtsustatud kui keegi peaks sama rada minema. Kõik detailid värvitud koduses köögis Sprayga.

NB1 on puhtus igas asendis. Pisikesed hebemed ja tolmu kübemed rsk jäävad näha
NB2 Aluspinna töötlus rohkem olulisem kui ma alguses arvata oskasin. See pm määrab kõik mis lõpus tuleb (igasugused deffektid lihvimisel jäävad näha)

  1. kõigepealt teibiga joonisin jutid peale kuidas tahan, et plastikud jääksid
  2. eelmisega rahul, lendasin saega peale
  3. Mul oli võimalus kasutada peene teralist liivapritsi, seega kõik detailid said liivapritsi
  4. Siis lihvisin 120 paberiga
  5. Parandustööd plastik liimiga
  6. Pahteldustööd
  7. Veel 120 paberiga lihvimist
  8. Kui plastikul olid ainult 120 lihvimis jäljed ja muud defektid eemaldatud siis lihvisin kõik üle 320 paberiga
  9. PS peenemaks ei tasu minna (nii vähemalt internet ütleb) sest plastik ei ole poorne ja siis enam krunt ei jää külge
  10. 2x halli krunti
  11. 600 paberiga vesilihvi (pea iga lihvi lõpus.. vahetult ennem spraymist puhastasin hoolikalt igasugu rasvad ja tolmud)
  12. 1x hall krunt
  13. 1 kiht kerget musta läikivat "base coat"
  14. 2x korraliku kihti musta
  15. Vigade parandus kui on
  16. uus kiht musta kui tegid vigade parandust
  17. Disani "masking"
  18. Läksin üsna lihtsat teed pidi. Paagile, porikale tugev metallik riba, paagile "S" ja tagumistele plastikutele "GSXF"
  19. Disaini värvimine
  20. Teipide ja muu kola eemaldus
  21. Metalliku peale kandmine
  22. 1x 2K clare coat ja siis järgnes 2x 2K clare coat PS! 2K on kõvasti parem lakk kui muud sprayd. See eraldi kõvendiga ja jääb kõvasti parema läikega ning vähem "orange peel"
    23.1000 - 2000 vesi-seep lihv, et eemaldada "orange peel" ja mõned tolmu v mis iganes jörri deffektid
  23. Poleerimis pastaga poleerimine
  24. Vahatamine

Paagi ja 11 plastiku värvimseks kulus
3,5 x 0,5L purki krunti,
4 x 0,5L Gloss black spray,
1 x 0,5L Metallic black spray
3 x 0,5L 2K Clare coat lakk koos kõvendiga
200g poleerimis pastat
100g vaha
Pluss hunnik liivapabereid. algusega 120p ja lõpetades 2000

Värvikoda kodustes tingimustes ei osanud muu lahendi peale tulla kui, et köögis kubu ümber ehitasin plastikust "kambri" mida valgustas kaks kirjutuslaua lampi.
Ventilatsioon oli üsna hea. Samas toas viibiv neiu ei kurtnud värvihaisu üle. Lõpu poole hakkas sealt igasugu värvi tükke alla sadama. Järgmine kord tean, et mingi filter ette ja et seda vahetada aeg-ajalt
[kahandapilt][/kahandapilt]

Algus porikas ja lõpp toodang siis:
[kahandapilt][/kahandapilt] [kahandapilt][/kahandapilt]

Rohkem pilte siis värvimisest

Kuna siin augus kus ma elan ei ole ühtegi korraliku kirjatarvete poodi, ega ka kleepekate lõikumist, tegin ise kujunduse kleepekad.
Proovisin erinevaid variante ning leitsin, et see töötas kõige paremini

  1. Leia pilt mida tahad peale lasta ja prindi välja see sellise suurusega kuidas vaja
  2. laota maalriteip mingile pinnale millest ei ole kahju kui nuga saab ning mille peal saab täpselt lõigata (ise kasutasin vana vinüüli riba)
  3. maalriteipi laota kõrvuti mitte üle teise riba (pärast koorimisel jääb üle teibitud osa maha)
  4. liimi prinditud paber teibile ja oota kuni täielikult ära kuivab
  5. Lisa viimane kiht läbipaistvat teipi v maalriteipi tugevuse jaoks nn "lamineeri"
  6. Lõika detalid välja
  7. eemalda esimesena need osad mida sul vaja ei lähe.
  8. Eemalda disain ja aseta värvitavale pinnale
  9. Edasi juba värvi, tee mis tahad

[kahandapilt][/kahandapilt]

Rautselt värvimehed itsitavad põske, et mis lollusega tegelen. Et liiga palju tegin, või hoopis pooled etapid jätsin vahele.

Nüüd veel jäänud uute juppide ootamine, ulme kui kaua Usas asjad liiguvad. 15 päeva usa siseselt ainuüksi. Nüüd homme paneb Eikki ehk asjad siia poole teele ja ennem 6 aprilli saan kätte
Külge kruvimine ja siis ehk 7-8 aprill teeb ratas esimest häält üle pika aja ja saab minna carb synk ja carb adjust-i

Viimati muutis Argentum, 26 Mär 2015, 15:06, muudetud 2 korda kokku.
Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8781
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 128 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Su dropboxi lingid suuremaltjaolt ei tööta, pilte ei saa siia otse panna, pead lingi panema, nagu see näiteks oli: https://www.dropbox.com/sh/qnr6gt4bv4k6 ... sVl6a?dl=0

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Piipz kirjutas:

Su dropboxi lingid suuremaltjaolt ei tööta, pilte ei saa siia otse panna, pead lingi panema, nagu see näiteks oli: https://www.dropbox.com/sh/qnr6gt4bv4k6 ... sVl6a?dl=0

Tänud tähelepanu eest! Mul töötasid kõik korralikult kuni dropboxist välja logisin. Nüüd kõik asjad mujal. Kas mingit moodi on võimalik vanemaid poste ka muuta? millegi pärast "muuda" nupp puudub vanematel postidel.
Muudaks kõik lingid õigeks

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Jupid hakkavad vaikselt kohale jõudma ning aeg ratas kokku panna.

Täna sai siis proovitud tagumise osa lahendust. Vanas tagumises poritiivas oli raud mis toetas vana numbrimärgi valgustit ja numbrimärki. Sellest tuleb siis kohitsetud versioon ja numbrimärk saab olema piduritule all koos led numbritule valgustiga. Ning kui väiksed suunatuled leian siis need kohe numbrimärgi kõrvale.

Spoiler

Ega kellegil ei ole ripakil LED suunatulesid? Väiksemaid või oskab öelda millises eesti motopoes on müügil? Ainuke tingimus, et need saab võimalikult ruttu kätte.
USA tarnija pani veits mäda ja Eikkiga otsustasime, et neid eraldi saata tagant järgi ei ole mõtet. Seega otsin nüüd kiiremat lahendit

<--Sain ruttu lahendile vastuse. Tundub, et Biker.ee kasutajatel vedeleb lademetes neid suunatulesi. Pärast postitamist tuli 5 pakkumist :) Tänud teile ja Reimps-le kellega sai tehing tehtud (w)
[kahandapilt][/kahandapilt]

Tõenäoliselt esmaspäev-teisipäev ratas koos ja peaks häält tegema.

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Värvi tule pealmine osa ka gondlitega ühte tooni

フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

MarekM kirjutas:

Värvi tule pealmine osa ka gondlitega ühte tooni

Hmm.. hea mõte. Veel natuke värvimistöid vaja teha.. seega miks mitte. Tänud idee eest

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Täna möödus üks nokkiv päev garaazis.
Sai ära tehtud järgmised asjad:

Jalarauad puhtaks ja pulbriga värviseks
Numbri plaadi ja tagumiste suunatulede kinnitus valmis ja ära pulberdatud
Koonusfiltrid peale
Peeglite sobivuse test ja jala kohitsemine sobivaks

Küsimus siit suurele ringile

Nüüd kui koonused siis Karteri/mootori tuulutus voolik enam ilmselgelt airboxi ei lähe. Kas see võib niisama ripakil olla või peaksin kuskile 5 koonuse sebima?! v puurima ühte koonuse seina augu ja selle sinna toppima? Kui eluoluline voolik on?
[kahandapilt][/kahandapilt]

Ette tänades :)

Sai ka proovitud ja sobitatud peegilid koos suunatuledega. Peeglitel üsna koll "carbon" imitatsioon. Plaan siis need peeglid puhtaks teha ja sama värv peale mis muudel plastikutel. Avastasin ka, et uus smoke tuuleklaas paistab läbi kellade juurest. Ilmselt tuleb ka sinna sisepinnale kege värvikiht peale.
[kahandapilt][/kahandapilt]

Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)

p6rguline
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
Tsikkel: vn 1500
Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas p6rguline »

Karteri tuulutusebjaoks müüakse eraldi pisikesi koonuseid. Kindlasti ära hakka seal puurima

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”