Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Moderaator: Moded
Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Kuna eelmine ratas (Kawasaki 636) oli suht tavaline siis sellest ei teinud teemat. Aga seekord otsustasin natuke juttu ja tegemisi jagada järgmise rattaga.
Baigist sai isu täis ja talv oli tulemas, saigi otsustatud midagi nikerdamiseks soetada. Päris kaua sai antud isendit otsitud, leitud ja ostetud kaasfoorumlase käest, seega tänud temale.
Rattaks siis 1998a yamaha xjr 1200. Kuna "rotikad" ja "fighterid" pole meelt mööda, siis sai otsustaud midagi caferacer'i sarnast teha.
Plaanidest niipalju, et saba lühemaks ja sirgemaks. Väikene küür taha ehitada, esimene osa kõik ümber teha. Väljalase kõhu alla ja nullist oma äranägemise järgi teha.
Raam ja mootor, veljed värvida (mõtlesin ka kodarvelje peale kui hammas peale hakkab). Õhufiltrid tulevad eraldi 4tk karpade otsa. Hargi eemaldan ka lõpu poole kui ratast enam sinna toetada vaja pole. Detailidesse esialgu ei lasku, nendest töö käigus.
Olen mõne päeva nokitseda ka jõudnud, kuna ratas asub 50km eemal ja mitte soojas garaažis, siis väga palju ei jõua talvel enam midagi teha. Pigem kevade poole saab suurema hoo sisse kui tellitud vidinad hakkavad kohale jõudma.
Aga veel mõned pildid tehtud tööst, et päris igav ei oleks lugeda/vaadata. (Loodan, et pildid liiga suured ei tulnud)
Sai natuke paljamaks roogitud ja kõvasti joonistatud ja mõõdetud.
Ja siis veel detaile maha kruvitud ja saba natuke kohendatud
Sabale hakkasin siis vormi välja mõtlema, et pärast klaasriidega katta ja uus võluda. Sirge osa siis plastist, millest duššikabiinide põhjasid ja vanne valatakse. Voolitav osa peno+makroflex.
natuke mõõtmist ja voolimist.
Katsin fooliumiga, et hiljem oleks lihtsam detail kätte saada.
Siis algas klaasriide, vaigu ja kõvendiga jändamine.
esialgu sai selline, seest poolt veel tugevdada ribadega ja sirgemaks ajada kuumaõhupüstoliga, veel kuivamata.
Korraks ratta peale proovitud.
Teine kiht peal ja seest ka tugevamaks tehtud ja kuivama jäetud. Pärast kõvasti pahteldamist ja servad lõikan sirgeks jne. Polster peale teha ja tagumise tule pesa ka leiutada saba sisse. Lõpuks katan saba musta nahaga.
Hetkeseis siis selline, ootab tellitud vidinaid ja vaikselt raugeb ehitus hoog. Detaile saan mujal soojas garaažis nikerdada, aga värvitööd kevade poole.
Minu tagasihoidlikku garage't mitte kommenteerida kuna palk alla eesti keskmise ja eelarve piiratud aga tahtmist on
Järgmisena hakkan väljalaset tegema, kõhu alla neli eraldi pütti ja otsad suunan veits alla poole.
Selline on vähemalt plaan, eks paistab mis välja tuleb.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Äge projekt! Ootan huviga mis sellest kerkima hakkab. Mis pütte plaanis kasutada kui saladus pole?
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
mina jällegist poleks lõikama hakanud, xjr iseenesest juba asi sorry
-
- Postitusi: 171
- Liitunud: 12 Apr 2004, 21:13
- Tsikkel: Zr7
- Asukoht: tallinn-rapla / Jawa suzuki vx800 honda nx650 suzuki dr350 suzuki xf650 tdm850 zr7
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
poison kirjutas:mina jällegist poleks lõikama hakanud, xjr iseenesest juba asi sorry
Sama siin
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Jälle üks ilus ratas ära rikutud, pole mõtet ju saiast sitta teha, sellejaoks on muid rattaid
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Tuono kirjutas:Jälle üks ilus ratas ära rikutud, pole mõtet ju saiast sitta teha, sellejaoks on muid rattaid
Nõustun, jäi ennem ka see pill silma, kui see müügis oli. Sellist lahedat värvilahendust polnudki varem märganud... kahju.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Kas fj1200 belly pan mahub mootori alla
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6614
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Hoi!
Tema enda ratas, ise teab, mis teeb
Ilus toorik muidu:
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 504
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Enda ratas loomulikult, aga NII ilusa tooriku puhul on tulemuse jaoks latt ikka väga kõrgele aetud.
See viimase pildi peal ratas on ikka käkerdis, originaali jooned palju ilusamad minu arvates.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Nagu Unic-u foorum juba
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Rahu rahu nüüd kaasfoorumlased. Oli jah ilus toorik, sellepärast saigi ostetud. Latt on kõrgel muidugi ja loodan, et lõpptulemus tuleb selline nagu vaimusilmas ette näen.
šnitti võtan siit (monoamorti ei tule esialgu)
Minu arust ei ole kole. Eks igale ühele jääb oma arvamus.
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
- Tsikkel: Seven Fifty
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Ei tahaks kobiseda, aga originaal XJR1200 saagimine on kurb sündmus. Minu teada on xjr1200 originaalis mingitel andmetel hääletatud kõige ilusamaks klassik rattaks üldse...
See Cafe stiil on muutunud "main-streamiks", iga-mehe tavalisek pohhui tuuninguks, arvatavasti on mööduv nähtus, nagu kunagi idiootlik jawade "tuunimine".
tuunimise tegemiseks palun võtke laksuga rattaid!!!
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8781
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Miskipärast on laiemalt levinud ka arvamus, et kohvikaid ja fightereid tuleb just avariilisest rattast teha. Endal on kokkupuude ühe sellisega, pärast pikemat tööd selgus, et raam oli siiski veidike väändunud (ei paistnud algul välja) ja tühja tööd sai liialt tehtud. Tervet ratast on ju lihtsam ümber ehitada. Ja kui on hästi tehtud, siis pole siin midagi kurba. Parem see, kui keegi, kes oma ratta rondiks sõidab ja siis seda normaalse ratta pähe kellelegi edasi müüa üritab.
P.S. Kohvikatele tuleb ilmselt lähiajal oma alajaotus teha, sest neid on tõesti viimasel ajal rohkem tegema hakatud, kui kunagi varem.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Vabandan, et teema hetkeks suletud oli, mõtlesin teise rubriiki tõsta aga jätkan siiski siin. Loodan, et kõik kes kurvastasid on padjad märjaks nutnud ja ära jõudnud kuivatada ja ma saan edasi jätkata (ärge nüüd pahandage). Kuna hetkel oli kiire nädal siis ei ole jõudnud summuti torusid ostma minna. 35mm auguga 2 meetrist toru oli vaja ja jõhvist alles leidsin, vaatan veel vabal päeval laki autosse ja sinna taha kus pidi mingi summutitöökoda olema, ehk on seal olemas siis saan jätkata.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Kohe tunnen, et ratta eelmise omanikuna pean sõna võtma
On jah ilus ratas XJR, eriti veel tehase värvides. Ja mis siis. Ega selle pärast ei tasu veel nutma hakata.
Kes väga teda taga igatseb ... miks sa siis teda ära ei ostnud. Ta oli mul müügis 2 aastat.
Nüüd kui uus omanik tahab temast midagi radikaalselt teist ratast teha... nüüd hakkab itk pihta.
Tuleb uuele omanikule/ümberehitajale hoopiski jõudu soovida, et tal ind ja finants ei lõpeks vahepeal. Ja et sellest XJR-st tuleb ikka selline liikur nagu ta oma unelmates ette kujutab.
Ps. Neile kes ikka niiväga seda ratast ( minu jaoks isiklikult oli ta läbikukkumine, tühja koha hädatäide) kummardavad, siis teadmiseks- Saksas leidub neid rattaid originaalis veel küllaga...pealegi võid sattuda ka väga hea hinna otsa.
Nii, et minu poolt sulle Välejaan... suur
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Panen ka märgi maha. Väga äge pill on eeskujuks võetud. Plusspunktid veel selle eest, et sedavõrd mehisest toorikust asi alguse saab. Ma ootan huviga, mis sealt tuleb. Tee palju pilte, siis on mõnusam jälgida.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
426f kirjutas:Kas fj1200 belly pan mahub mootori alla
Belly't plaanis ei ole kõhu alla panna. Üritan ratta võimalikult "puhtaks" saada ja kergeks.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
vikiii kirjutas:Äge projekt! Ootan huviga mis sellest kerkima hakkab. Mis pütte plaanis kasutada kui saladus pole?
Pütid teen ise, kuna pole sellist valmistoodangut mis ilusti kõhu alla pikkuse ja diameetri poolest ära mahuks. Väga jämedaid ei kannata teha kuna siis jääb kole. väljast tulevad 63mm arvatavasti. Sisse perfotoru mille ümber terasvill (ei tea kas kannatab niipalju kuuma, olen näinud kuidas peenem vill põleb leegi käes ära) ja terasvilla peale siis summutusmaterjal. Torud saan nädala keskel kätte.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Terasvill sellises kohason äga kahtlane asi - isegi suvalise sädeme (näiteks kui vill on kogemata käia kõrvale lauale ununenud) võtab külge ja kui ka lahtist leeki ei juhtu tekkima, siis säde ronib vaikselt mööda pakki niikaua ringi, kuni kogu vill on söestunud. Targem oleks kivivill otse perfotorule paigaldada.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6614
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Hoi!
Ise olen kasutanud kamina villa, võimisiganestanimion. On metallvõrgule kinni tepitud kivivill. siiani pole lagunenud..
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Mina panin roostevaba treilaastu, miskit ei ole juhtunud. Parajalt tihedaks tuleb tampida muidugi, et veidi lärmi maha tõmbaks
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
yeekim kirjutas:Hoi!
Ise olen kasutanud kamina villa, võimisiganestanimion. On metallvõrgule kinni tepitud kivivill. siiani pole lagunenud..
edu
Ongi tulekindel vill. Kui mõned aastad tagasi omale pliiti tegin, siis targemad soovitasid küttekolde ümber panna, et pliit kõva kütmisega lõhki ei läheks. TUL-10 oli Espakis asja nimetus. Number oli vist paksus, sest oli selline sentimeetri paksune leht. Ei kaalu praktiliselt midagi ja noaga mugav sobilikud tükid välja lõigata. Arvan, et seda peaks vist igast ehituspoest saada olema.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Selge, ei hakka siis terasvillaga katsetama. Otse perfotorule villa pannes kardan, et lendab aja jooksul minema, aga kui nö armatuur sees on, ehk siis ei lase vill jalga. Aga uurin veel erinevaid võimalusi enne kui ehitama hakkan. Ilmselt tuleb mingi tulekindel riie osta mis ei maksa ka palju, seda ümber perfo panna ja selle peale siis tulekindel vill mis on juba olemas. Jama on see, et perfo toru ja välimise kesta vahele ei jääks väga palju ruumi, 22mm kõigest. Aga tänud ideede eest.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
kui ei pütid lähevad neetidega kinni, siis võid julgelt ainult villa kasutada, saad paari aasta tagant juurde toppida kui vajadust. Kui kinni keevitatud ehitusega siis võib kasutada ka terasnuustikuid. Edu
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Tore ajaviide lugeda sarnaseid teemasi ja hea, et omal on rattale ainuke nõudmine, et oleks tehniliselt väga heas korras ja stok välimus igati rahuldab. Edu.
If you want to make God laugh, tell him your future plans
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Saaks siia alla veel ägedad kodarveljed, vot siis oleks juba tõsiselt . Eriti vinge, kui 18", või siis esimene lausa 19. Unistada ju ikka võib...
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7196
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1858 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
Välejaan kirjutas:Selge, ei hakka siis terasvillaga katsetama. Otse perfotorule villa pannes kardan, et lendab aja jooksul minema, aga kui nö armatuur sees on, ehk siis ei lase vill jalga. Aga uurin veel erinevaid võimalusi enne kui ehitama hakkan. Ilmselt tuleb mingi tulekindel riie osta mis ei maksa ka palju, seda ümber perfo panna ja selle peale siis tulekindel vill mis on juba olemas. Jama on see, et perfo toru ja välimise kesta vahele ei jääks väga palju ruumi, 22mm kõigest. Aga tänud ideede eest.
Olles ise väga palju kordi kivivilla tehases käinud,siis võin kinnitada,kõik kivivill on üks ja sama toodang,lihtsalt erineva tugevusega kokku pressitud.Sõiduauto summutitesse läheb ka tavaline pehme vill.Kui otsustad seda kasutada,siis kasuta kõige tavalisemat pehmet villa.Sumpa jagu saad ilmselt ka mõne ehitaja käest tasuta,sest sul on seda nii vähe vaja.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
No näed siis, jälle targem. Vill on juba olemas. Nuustikud veel puudu torud sain täna kätte. Järgmine nädal hakkan lõikuma kuna tööd hetkel palju.
Re: Yamaha xjr1200 '98 "moodne cafekas" Välejaan
mida te halate 16a vana 1500 eurose ratta puruks lõikamise pärast v? mees teab ise mis teeb ja kui meeldib cafekas siis
ps kui ma raha kokku saan ostan triumph thruxtoni ja saen pooleks