2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Uus talv uus mootorratta projekt siis. Seekord midagi natuke teistsugust kuna toorikuks sport touring bike suzu rf 900.

Pilt
Minu kätte jõudis ta kusagil septembri alguses ning enne ribadeks kakkumist sai ca 3500 kilsa ka veel maha kärutatud. Ilus punkt hooajale oli tripp leedu lõuna tippu. Kel huvi siis paar klõpsu ... (http://sookoll.ee/picu/a/72157648856527587/). Igatahes nädal peale tagasitulekut hakkasin lammutama. Nii veider kui see ka pole, polnud mul siis (ega ausalt öeldes ka praegu) aimu mis asi sellest tulema peaks. Päris tõupuhast fighterit teha ei taha, samas halli massi ka ei sulanduks. Aga eks kevadel paista vist. Plastik pealt ära hakkas mõte vaikselt liikuma.
Pilt
Kuna originaal pütt oli jube nagu öö, siis otsustasin väljalaske esimesena käsile võtta. Algselt oli plaanis paigaldada 2 r1 pütti. kuid leko pakud cbr-i oma sobis sinna nagu rusikas silmaauku, nii et see jäi.

Pilt
Pilt
Pütt keermelattidega paika riputatud sai hakata vaikselt sabaraami peale mõtlema. Kui osakaja mees oles teinud selle 4 meetrisest jupist, siis mul kulus kokku mingi 20 meetrit toru ja tohutult töötunde. Samas olgu kohe öeldud, et kuna ei aja taga kaalu ega perfektset välimust, ongi kogu projekti eesmärk võimalikult palju asju ise valmis keerata. Ühtegi joonist ma teinud pole, kõik lahendused on tulnud jooksvalt tsikli kõrval.
Pilt
Pilt
Väljalase paigas, ulme töö neid seibe relakaga lõigata, lihvida ja kokku sobitada. Aga mis teha kui õiget tööriista pole. Kalts läheb peale nii et jällegi ei näinud mõtet tig keevituse eest maksta.
Pilt
Pilt
Vasaku külje lahendus siis. Võrk jääb näha, üles tuleb plast. Jalaraua lahendus ka, sellest juttu veits all pool.

Esituled. Kuna tahtsin saada need võimalikult torude lähedale oli kinnituste tellimine jälle välistatud. Aga 45mm toru, natuke nikerdamist ja olemas. Kahjuks pilti pole praega. Vast siis saab kui suunatule kronsad ka sinna külge saan.
Pilt

Raami painutades läks mul meelest aku kast. Õnneks läks hästi ja see mahtus ikka ära. Pool cm jäi isegi juhtmetele ruumi.
Pilt
Termostaadi viisin raami sisse. Plaanis kasutada ka silikoon vollasid et edevam välja näeks :D .
Pilt
Oma 190cm pikkuse juures oli pikki otsi sõita paras vaev. 200 kiltsa ja jalad täiesti läbi. Selle probleemi lahendamiseks viisin jalarauad alla ja taha poole. Kasutasin kaassõitja raudade kronsasid mis väikse modimisga sobisid külge ilusti.
Pilt
Originaalis oli taga 170/60 rehv mis tundus kuidagi äbarik. Algselt oli plaan mahutada alla 200 lai rõngas kuid nagu näha siis 190 laius on suht max mida saab kasutada ilma suurema peavaluta. Ette plaanis 120 asemel 130 sokutada.
Pilt
Pilt

Täna õhtul sai taas veits nokitsetud. Karp raami vahele aju ja releede jaoks ning kronsad hoidmaks uut bensu kraani. Kuna vana 2 otsaga kraani ei osanud kuhugi paigutada, siis vahetasin selle tavalise voolikute vahele käiva vastu. Panen paagi ON toru otsale pimeda ette ja sõidan kohe reserviga.
Pilt
Pilt

More to come.. :bsmile:



Kasutaja avatar

Välejaan
Postitusi: 118
Liitunud: 03 Sept 2012, 09:32
Tsikkel: XJR1200

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Välejaan »

Summutiga oled küll palju vaeva näinud, tubli töö. Võrgu lahendus on päris edev. Mis värvilahendus rattale tuleb? Edu nokitsemisel ja ootan huviga mis kevadel välja koorub :bsmile:

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Loff »

Väga viis.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Smm »

Päris hea! Kuidas must metall alu kyljes pysib keevitades?

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas yeekim »

RF'il ei ole alu raam.
On RF600 R'i pealt laenatud ja tugevdatud terasraam!
Originaalis VÄGA ILUS JA HEA ratas :cry:
Aga nagu juba teemaalgataja mainis siis pikemale inimesele suht väsitav sõitta.
Ise tegin oma masinaga kunagi Tallinn-Tartu-Haapsalu otsa ja uskumatu, mis asendeid ma lõpupoole üritasin võtta :D

edu

Viimati muutis yeekim, 10 Jaan 2015, 16:02, muudetud 1 kord kokku.

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Smm
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
Tsikkel: vesigixxer
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Smm »

Selge pilt :-)

Naist kiida hommikul, ilma õhtul!
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Värvilahendusest praegu veel ei räägiks. Mõtteid on aga ei midagi kindlat veel.


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Ei tea sumpa torud riivavad minu silma, kui oleks selline roti stiiliga ratas siis ehk sobiks, muidu näeb porr. Sumpa paelaga ümber massides ehk parem, samas seal ka vastavalt stiilile.

Viimati muutis eerikkarts, 10 Jaan 2015, 15:17, muudetud 1 kord kokku.
Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Kirs »

eerikkarts kirjutas:

Ei tea sumpa torud riivavad minu silma, kui oleks selline roti stiiliga ratas siis ehk sibik, muodu näeb porr. Sumpa paelage ümber massides ehk parem, samas seal ka vastavalt stiilile

No ta kirjutaski, et kalts läheb peale.

SERTÃO
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Isegi kaltsuga on rõve kuju.Kas neid kohe raami tagant ei saa viia.Praegu nagu mammuti kihvad ja vaevalt et lintki nurgelisust peidab.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Seestpoolt ei saanud kuna pole lihtsalt ruumi kiige ja ratta vahel. Ei hakka kuidagi välja vabandama, aga lihvimata keevitused võimendavad seda nurgelisuse teemat nata. Eks paista kui lõpuks ikka häirima jääb saab nende järgi uued torud lasta teha ju.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas 426f »

kui tagumine vedrustus ilma lingita teha siis saaks toru kiige seest läbi ajada,aga see rikub sõiduomadused ära.ratas mis kiirendab 0-100kmh 2,4 seki ei ole sellise katsetuse masin.mujal on ikka torud kiige kõrvalt [youtube][/youtube]

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 552
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: KTM 530 EXC-R
Asukoht: Kose
Tänatud: 5 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Aga kui jätaks summuti üldse põhja alla. Milleks seda tohutut rauakogust sinna vaja on?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

kui pütt põhja all ei saa metsas juurikate otsas ukerdada ja linnas üle äärekivide shortcutte teha :mrgreen:


JAWAmees
Postitusi: 200
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

426f kirjutas:

kui tagumine vedrustus ilma lingita teha siis saaks toru kiige seest läbi ajada,aga see rikub sõiduomadused ära.ratas mis kiirendab 0-100kmh 2,4 seki ei ole sellise katsetuse masin.mujal on ikka torud kiige kõrvalt [youtube]]

Ma nii huvi pärast küsin, et kas RF900 on see ratas, mis 0-100km/h teeb 2,4 sekundiga? :mrgreen:

vikiii, ettevõtmised on kiiduväärt, aga hetkel loodan vaid, et masina originaalplastid aitavad doonorjuppidena päästa mõne teise vanakese fighteri saatusest...
Sellegipoolest häid ideid masina ehitamisel :bsmile:

Edit: sai natuke valesti adresseeritud

Viimati muutis JAWAmees, 10 Jaan 2015, 21:00, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Sama siin, ehk saab plast kellegile hädalisele originaalis hoidmiseks!
Samas inimese enda ratas, las teeb, mis tahab!
(erand on vist see õnnetu 750 Yamu) :shock:

RF900 oli oma aja kohta VÄGA hea minekuga, sada saadi kätte 3,3 sekundiga.
Muuseas, sellega on ka püstitatud rekordeid:

Worldrecords:

Time Distance Average Speed
1hr 256 km (159m) 260.491 km/h (161.896mp/h)
6hrs 1514 km (941m) 252.341 km/h (156.831mp/h)
12h 3022 km (1878m) 251.835 km/h (156.516mp/h)
24h 5904 km (3669m) 246.000 km/h (152.890mp/h)

Fastest lap average: 268,965 km/h (167,163 mph) at 7:05 am, when the air had the highest oxygen concentration

Saadetud kettaga lauatelefonist!


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

"Amort jääb ette" pole mingi vabandus, seda saab panna kuhu iganes!

Pilt

Tegelikult tulles asja juurde tagasi, siis
esiteks - ma ei mõista, milleks sinna 2 toru, kui 1 oleks täiesti piisav?
teiseks - ma ei mõista, miks peavad need torud olema paarisendistest seibidest kokku situtud; ma olen ka kunagi nii teinud, kuid olin siis loll, 17 ja puruvaene...
kolmandaks - jalaraudade lahendus on äärmiselt võigas.

Sabaraam on nii ja naa. Pusimise isu paistab sul olevat. :)


JAWAmees
Postitusi: 200
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Päris nii ikka ei ole, et keerad amordi suvalisse asendisse ja töötab nagu on ette nähtud, hr vedrustuseinsener ja disainer kurikristjan.


Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

Mõni aeg tagasi sai mustast torust kokku punktitud säästu torukolle üle tigitatud rullnokkadele, ja mäletamis mööda kahte aastat kaltsu all se vastu ei pidanud, eks sinile tuli oli 24/7 torus ka :mrgreen:

I love my bike, it´s amazing machine!

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Päris nii ka ei ole, et ei saa aru ja tuleb norima. Ma julgeks oletada isegi, et see, kas asi toimib 10% halvemini või 10% paremini konkreetse ratta puhul, on suht ükspuha nagu säästufighteritega ikka. Nagunii on vedrustus vana ja väsinud ning pole sõitjale eriti paigas. Kui 426f jutu järgi ilma lingita panna, siis oleks suht perses küll originaal amordiga.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Järgmine laar pilte edusammudest siis.

Raami vahele sai sopakaitse tehtud, sinna peale saab ära sokutada aju, releed ja muud elektri pudru.
Pilt

Parema külje võrguteema hakkab samuti ilmet võtma
Pilt
Pilt

Numbrimärgi kinnitus koos tule kronsaga
Pilt

Painutasin ka torujupid sumpa püti peale läbi mille hea vedada juhtmed tagaotsa tulede jaoks.
Pilt

A ja kui kellegil huvi siis ära anda ninaplast koos tulega. Raami leiab ka äkki.
Pilt

Kasutaja avatar

zxPHT
Postitusi: 17
Liitunud: 26 Okt 2014, 14:26
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Tartu

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas zxPHT »

Hea töö! Võrk meeldib! Jätka samas vaimus!

Indrek

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas poison »

kas jalarauad kallata kannatavad?

Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas efendi »

Põnev värk. Kas tegid/teed - enne/pärast kaalutesti ka? Mind kohe huvitab, palju see kolakas sul lõpuks kaaluma hakkab, aga muidu edu. Mulle meeldib kui inimene teeb asju.

i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Kaalutesti ei teinud aga eks saab passis olevaga hiljem võrrelda.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Nädalavahetus seljataga ja et teil igav ei hakkaks siis nata pilte ja juttu jälle.

Tagatulele sai potsku tehtud ja nähtavust proovitud. Esmapilgul tundus maru pisike aga põledes otse sisse vaadata ei kannata. On nähtav küll. Tegemist siis biker24 tellitud jubinaga (http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=300&item=10065)
Pilt
Gabariit
Pilt
..ja pidur
Pilt

Sai lõpetatud ka parema ülemise otsa võrgu teema ning paigaldatud sadula kinnitus teema.
Pilt
Lukk tagumiku alla
Pilt
Raam on nüüd enam vähem valmis, mõned kinnitused veel ja siis vaja vaid korralikult kokku keevitada. (Seda teen siis kui kogu teema pulkadeks). Samas ees ootamas üks keerulisemaid teemasid - sabaplastik. Alustasin klaasplasti jaoks vormi tegemisega ka.

Pilt
Pilt

3.5 kuud veel aega ...

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Vormi tegemine makroflexist on suht nüri. Ühe korraga lasta ei saa kuna siis ei kuiva sisemine osa ära. Lased mitu kihti, hakkad lõikuma, on mullid sees. Täida siis neid ja iga kord taas vaja tahendeda teemal. Niisama passida ei viitsinud ja võtsin käsile plastikud. Käiguvahetus hoova pulga tegin ka ära
Pilt

Esiporikalt eemaldasin nii mõnegi cm üleliigset plastikut
Pilt
Pilt
Kui kellegile peaks ebatasasused silma hakkama siis viimistlus on tegematta,

Kõhualuse sättimine pooleli veel. Parema ettekujutuse saamiseks sussasin äralõigatava osa üle. Selline lahendus pole küll lõplik aga midagi sinna kanti vast tuleb.
Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas puna »

Ma küll ei saa aru miks käiguvahetus hoova kõveraks oled väänanud, aga esiporikal pole enam vigagi

Kasutaja avatar

Kägu
Postitusi: 332
Liitunud: 28 Aug 2012, 12:45

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Kägu »

Porikas on viisakas tõesti. Makro asemel on vastavat vahtu ka selle töö jaoks olemas, aga no siis olekski liiga lihtne sul :twisted:

Edu ehitamisel :bsmile:

Kasutaja avatar

Raunokaselo
Postitusi: 10
Liitunud: 04 Apr 2014, 11:18
Tsikkel: Suzuki GSX600F

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Raunokaselo »

Kui jahutusradikast sisselaske kolleni külje ka ära disainid mingit moodi, siis on üks pilkupüüdev ratas küll.

Jawa 634, Yamaha XJR1200, Suzuki DR650
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”