2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #391 Postitas RaulK » 22 Jaan 2017, 22:47

Ei lasin keevitada.


Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 841
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #392 Postitas Kalapea » 23 Jaan 2017, 09:56

Paisupaak natuke overkill ei ole? Surve all paisupaaki sellisel kujul nagu enam ei kasutata, enamus ratastel on ülevoolu paak, mille tase liigub alles siis kui radika korgi surve ületatakse. Lisaks piirab päris korralikult õhu läbivoolu, turboka puhul eelistaks pigem ventikaid kui 3L tankerit radika küljes rippumas. Vendid jahutaksid ka turbot ja kollet.
Arvestades selle paagi suurust tekaivad ka probleemid jääksoojusega, näiteks kui põletamise ajal pähe andes (mida ilmselgelt tehakse) ei kuumene üle, siis peale põletamist akumuleerib see paak soojuse ja see enam nii kergelt maha ei jahtu, sest vedelik liigub ühele poole ja läbivool puudub.
PiltPilt
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 537
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #393 Postitas cossie » 23 Jaan 2017, 11:16

Võib kasutada ka täiesti veevaba vedelikku, siis saaks igasugu ülevoolu ja paisupaagid üldse ära unustada
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #394 Postitas RaulK » 23 Jaan 2017, 12:49

Kalapea näita mulle ventikat mis suudab ära jahutada kolle ja turbo (togi) . Ja kuhu see mahtuma peaks? Paisupaak ruumalalt pea sama mis originaal, vbla 100ml suurem. Pealegi nägi too tühi auk välja rõvedam kui nüüd jautus vedeliku potsguga.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 841
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #395 Postitas Kalapea » 23 Jaan 2017, 13:42

No vähemalt on auk siis täidetud ja ilus vaadata, eks tulevikus näha kauaks see sinna jääb.

Üks originaal vent liigutab pea 600m3 õhku tunnis, sellest on piisavalt, et paagi alla tõusev soe õhk välja lükata.
Rääkimata kahest vendist või aftermarket vendist, näiteks mishimoto 8tolline lükkab 1000m3 või spal 9tolline 1200m3

Sõites ei pruugi vente tõesti vaja olla, samas smashil või linnas on teine teema.
Ei väidagi, et sa kollet käega katsuda saad, aga kindlasti on suur vahe.
PiltPilt
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1134
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 88 korda
Kontakt:

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #396 Postitas RasmusL » 23 Jaan 2017, 16:57

Ole normaalne nüüd kollektori ja turbo kuumakoja pealt kaob ka 800c kuumkindel väga kiiresti, ventikas ei suuda seal mitte kottigi jahutada. Tsikli orig ventika põhimõte on tirida õhku läbi radika. Ainuke kuidas neid jahedamaks saab on keraamikaga katta või siis turbole kuumakott ümber ja koldele teip peale.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #397 Postitas RaulK » 23 Jaan 2017, 17:33

Nujoptvai. See õhk mis jõuab paagi alla tänu vendile on olematu võrreldes sellega mis tuleb raami sees olevatest õhutoru aukudest. Ning palju see läbi kuuma radika imetud õhk sul üldse enam miskit jahutab.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #398 Postitas RaulK » 23 Jaan 2017, 22:30

Lõhkusin deivilt saadud busa radika ära. Nüüd vaja natuke keevitada ja õlitorud pikemaks teha.
Pilt
Pilt
Pilt

Mingit jahutamisjuttu ei viitsi kuulata eks. :D

Tagaots läks eelmise aastaga võrreldes natuke pikemaks. (Ok ees on 14ne asemel 16 hammakas ka)

Pilt
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1118
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 18 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #399 Postitas pühak » 24 Jaan 2017, 09:43

Kett on stiilne (lol)
Natuke tõsisemalt; kas kuskil näitusel seda tsiklit näha saab? Motoexotikal? Paistab lihtsalt niipalju huvitav olema.
Pilt
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #400 Postitas RaulK » 24 Jaan 2017, 20:03

Midagi lubada ei julge, aga kui enam vähem viisakas konditsioonis on siis äkki vean isegi kohale. Hetkel käib kogu töö selle nimel et saaks mootori käima ja võimalikult ruttu dynosse. Tulede jms pudipadiga jõuab hiljem tegeleda.

Teisele poole vaja veel samasugune lõikuda ning siis kannatab juba peale istuda. 10mm alu, alt läheb keevitusega, ülemise otsa kinnitab poltidega.

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #401 Postitas RaulK » 09 Veebr 2017, 00:32

Sabakinnitused keevitatud koos õliradika ja selle torudega. Dunlop pressis vollad vahele. Paar hägust pilti ka

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #402 Postitas RaulK » 10 Veebr 2017, 00:20

Jalaraua kinnitused lõpuks valmis. Parema poole painetega oli parajalt tööd et vasaku poolega samale kaugsele jääks. Esmapilgul paistab et läbipaindumist pole, vähemalt kohapeal otsas turnides mitte.

Pilt
Pilt

Ja vasak pool

Pilt

Kui kellegil juhtub üle olema võib pakkuda gixxeri vasakpoolset jalarauda. Vajalik käiguhoob ja see liigendi osa. Jalatugi ise võib räbal olla.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 789
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 28 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #403 Postitas KIBU » 10 Veebr 2017, 14:04

mul on k5-k6 tonnise gixxeri mõlemad pooled olemas. käiguvahetus hoova punn on poldiga asendatud.
Viimati muutis KIBU, 10 Veebr 2017, 14:18, muudetud 1 kord kokku.
5248653
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 789
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 28 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #404 Postitas KIBU » 10 Veebr 2017, 14:18

20170210_140826.jpg


k5
5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #405 Postitas RaulK » 10 Veebr 2017, 15:28

See sobiks, pane privasse palju tahad ja kontaktid.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #406 Postitas RaulK » 15 Veebr 2017, 23:45

Veits blingi siis. Nagu ennist mainitud jääb ainsaks läikivaks/värvimata detailiks.

Pilt
Pilt

Tänud Kibu jalaraudade eest! :bsmile: Käiguvahetus varras sai täna paika. Kui jõuab tahaks ka jalatoed treipingis uued lasta. Samuti tuleb teha uus piduripumba kinnitusplaat kuna olemasoleva pumba augud ei ühti gixxeri originaalidega ning uut pumpa ka sellepärast ostma ei hakka.

Pilt

Pealtnäha mõlgivaba paaki vanast värvist puhastama hakates tuli ilmsiks meeldiv üllatus. Tundub et pole olemas vanema otsa suzut mis poleks külili käinud :D

Pilt
Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 145
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #407 Postitas steal » 16 Veebr 2017, 23:46

Smash läheneb mühinal. Hea vaadata, et keegi jõuab midagi ikka teha ka rattaga.
Kawasaki ZX-6R 2003
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #408 Postitas RaulK » 18 Veebr 2017, 00:43

Sitta sellest smashist praegu :D kevad ja kuiv asfalt on see mis läheneb. Igatahes paak sai puhtaks ja meistrimeeste kätte viidud. Vast teevad sitast saia. Piltidel törts pahtlit küljes veel, selle tõmbasin ka maha. Kõige eesmine lohk, see kuhu metallhuinjaa peale punktitud, on ikka korralikult sügav.
Pilt
Pilt

Piduripumba kinnitus ning numbrialus samuti valmis. Pilte järgmise ringiga kui keevitatud saab.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #409 Postitas RaulK » 22 Veebr 2017, 17:56

Kuna midagi muud ette näidata pole siis pildistame 100 eurise tk-i hinnaga suunatulesid.. ja esimesed on veel puudu :wack:

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #410 Postitas RaulK » 25 Veebr 2017, 02:16

Pilt

pyta
Postitusi: 886
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: RSV1000R, Beta 300rr
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #411 Postitas pyta » 26 Veebr 2017, 01:13

Selle cbr stiilist sumpapütiga on mingi lähedane hingeline suhe? :)
RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-...), Beta 300rr '14 (16-...)
MÜÜA YAMAHA XT600 VARUOSI
viewtopic.php?f=92&t=94545
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #412 Postitas RaulK » 05 Mär 2017, 22:39

Suht meeldib kui pütt saba all ja samas ei viitsinud ka uut sabaplasti tegema hakata.

Elekter enam vähem paigas, mõned üksikud andurid veel ühendada. Boostitoru turboga värvisin mustaks.

Pilt
Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 145
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #413 Postitas steal » 05 Mär 2017, 23:17

Põlve toetad sõidu ajal sumpa peale?
Kawasaki ZX-6R 2003
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #414 Postitas RaulK » 05 Mär 2017, 23:49

Mkm. Vaata seda eelmist tagant tehtud pilti, sumpa ei tohiks ühtegi kehaosa kärsatama hakata
Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 308
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #415 Postitas Erik » 06 Mär 2017, 01:13

Ma saan aru, et punktisid selle rv summuti ise musta metalliga kokku ja viisid siis kellelegi keevitada. Kas luges sõnad peale ka, et nüüd on nendes kohtades rooste oht olemas? Või rooste hirm on nõrkadele? :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #416 Postitas RaulK » 06 Mär 2017, 10:30

Keevitaja pani uued punktid, lihvis minu omad välja ja seejärel keevitas kõik üle. Tegelikult isegi 2 korda kuna esimene keevis sai liiga madal et poleerida kannataks.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1118
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 18 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #417 Postitas pühak » 07 Mär 2017, 08:39

Aga seest jäi karvane?
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #418 Postitas RaulK » 12 Mär 2017, 01:58

Nii. Paak uuesti õiges kujus. Bensupump sai samuti vahetatud käredama vastu välja. Elekter paigas (va mõned tulede ja spido juhtmed), mahlad said sisse ning pill läks isegi käima. Alguses küll ainult 3 pütiga kuna pärast ca 5 tunnist probleemi otsimist, mille käigus sai vahetatud poole, küünlaid, aju ning piiksutatud läbi terve elektrisüsteem, tuli välja et aju pistikul oli üks klemm paigast liikunud ja ei andnud ühendust. Videot töötavast rattast ei pane kuna telefoniga filmides heli ikka maru s**t. Paar pilti aga küll..

Pilt

Sadaraami lõikusin veits ning paagi ümber lisan natuke riiet et paremini kokku istuks. Sõber makroflex jälle abiks.

Pilt

Korraks kaalusin ka päris fighteri tüüpi maski kasutamist esitulena, aga loobusin sellest. Ühelt poolt polnud sobivat kohe kusagilt võtta ja teisalt tahaks pimedas näha kuhu sõidan. Igatahes läks käiku vana tuli, mille kinnitused vaikselt ka valmis hakkavad saama.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kuna kogu projekt on natuke venima läinud siis otsustasin teha ratta enda poolt 99℅ valmis ja siis saata seadistamisse. 2 nädala pärast peaks minema siis värvimisse.ning loodetavasti saab aprilli algul soome ..
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #419 Postitas RaulK » 14 Mär 2017, 00:22

Esimesed 2 kihti paigas, lähipäevil kakun saba maha ja panen sissepoole veel üle.

Pilt
Pilt

Tule/spido kinnitus valmis.
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 621
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Lugemata postitus #420 Postitas RaulK » 30 Apr 2017, 22:58

Läks soome seadistamisse. Kui ühes tükis tagasi tuleb siis teen viimase pikema postituse piltide jm jutuga sinna juurde.

Pilt

Pilt




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist