Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK
Ei lasin keevitada.
Ei lasin keevitada.
Paisupaak natuke overkill ei ole? Surve all paisupaaki sellisel kujul nagu enam ei kasutata, enamus ratastel on ülevoolu paak, mille tase liigub alles siis kui radika korgi surve ületatakse. Lisaks piirab päris korralikult õhu läbivoolu, turboka puhul eelistaks pigem ventikaid kui 3L tankerit radika küljes rippumas. Vendid jahutaksid ka turbot ja kollet.
Arvestades selle paagi suurust tekaivad ka probleemid jääksoojusega, näiteks kui põletamise ajal pähe andes (mida ilmselgelt tehakse) ei kuumene üle, siis peale põletamist akumuleerib see paak soojuse ja see enam nii kergelt maha ei jahtu, sest vedelik liigub ühele poole ja läbivool puudub.
Võib kasutada ka täiesti veevaba vedelikku, siis saaks igasugu ülevoolu ja paisupaagid üldse ära unustada
Kalapea näita mulle ventikat mis suudab ära jahutada kolle ja turbo . Ja kuhu see mahtuma peaks? Paisupaak ruumalalt pea sama mis originaal, vbla 100ml suurem. Pealegi nägi too tühi auk välja rõvedam kui nüüd jautus vedeliku potsguga.
No vähemalt on auk siis täidetud ja ilus vaadata, eks tulevikus näha kauaks see sinna jääb.
Üks originaal vent liigutab pea 600m3 õhku tunnis, sellest on piisavalt, et paagi alla tõusev soe õhk välja lükata.
Rääkimata kahest vendist või aftermarket vendist, näiteks mishimoto 8tolline lükkab 1000m3 või spal 9tolline 1200m3
Sõites ei pruugi vente tõesti vaja olla, samas smashil või linnas on teine teema.
Ei väidagi, et sa kollet käega katsuda saad, aga kindlasti on suur vahe.
Ole normaalne nüüd kollektori ja turbo kuumakoja pealt kaob ka 800c kuumkindel väga kiiresti, ventikas ei suuda seal mitte kottigi jahutada. Tsikli orig ventika põhimõte on tirida õhku läbi radika. Ainuke kuidas neid jahedamaks saab on keraamikaga katta või siis turbole kuumakott ümber ja koldele teip peale.
Nujoptvai. See õhk mis jõuab paagi alla tänu vendile on olematu võrreldes sellega mis tuleb raami sees olevatest õhutoru aukudest. Ning palju see läbi kuuma radika imetud õhk sul üldse enam miskit jahutab.
Kett on stiilne
Natuke tõsisemalt; kas kuskil näitusel seda tsiklit näha saab? Motoexotikal? Paistab lihtsalt niipalju huvitav olema.
Midagi lubada ei julge, aga kui enam vähem viisakas konditsioonis on siis äkki vean isegi kohale. Hetkel käib kogu töö selle nimel et saaks mootori käima ja võimalikult ruttu dynosse. Tulede jms pudipadiga jõuab hiljem tegeleda.
Teisele poole vaja veel samasugune lõikuda ning siis kannatab juba peale istuda. 10mm alu, alt läheb keevitusega, ülemise otsa kinnitab poltidega.
Jalaraua kinnitused lõpuks valmis. Parema poole painetega oli parajalt tööd et vasaku poolega samale kaugsele jääks. Esmapilgul paistab et läbipaindumist pole, vähemalt kohapeal otsas turnides mitte.
Ja vasak pool
Kui kellegil juhtub üle olema võib pakkuda gixxeri vasakpoolset jalarauda. Vajalik käiguhoob ja see liigendi osa. Jalatugi ise võib räbal olla.
mul on k5-k6 tonnise gixxeri mõlemad pooled olemas. käiguvahetus hoova punn on poldiga asendatud.
k5
See sobiks, pane privasse palju tahad ja kontaktid.
Veits blingi siis. Nagu ennist mainitud jääb ainsaks läikivaks/värvimata detailiks.
Tänud Kibu jalaraudade eest! Käiguvahetus varras sai täna paika. Kui jõuab tahaks ka jalatoed treipingis uued lasta. Samuti tuleb teha uus piduripumba kinnitusplaat kuna olemasoleva pumba augud ei ühti gixxeri originaalidega ning uut pumpa ka sellepärast ostma ei hakka.
Pealtnäha mõlgivaba paaki vanast värvist puhastama hakates tuli ilmsiks meeldiv üllatus. Tundub et pole olemas vanema otsa suzut mis poleks külili käinud
Smash läheneb mühinal. Hea vaadata, et keegi jõuab midagi ikka teha ka rattaga.
Sitta sellest smashist praegu kevad ja kuiv asfalt on see mis läheneb. Igatahes paak sai puhtaks ja meistrimeeste kätte viidud. Vast teevad sitast saia. Piltidel törts pahtlit küljes veel, selle tõmbasin ka maha. Kõige eesmine lohk, see kuhu metallhuinjaa peale punktitud, on ikka korralikult sügav.
Piduripumba kinnitus ning numbrialus samuti valmis. Pilte järgmise ringiga kui keevitatud saab.
Selle cbr stiilist sumpapütiga on mingi lähedane hingeline suhe?
Põlve toetad sõidu ajal sumpa peale?
Mkm. Vaata seda eelmist tagant tehtud pilti, sumpa ei tohiks ühtegi kehaosa kärsatama hakata
Ma saan aru, et punktisid selle rv summuti ise musta metalliga kokku ja viisid siis kellelegi keevitada. Kas luges sõnad peale ka, et nüüd on nendes kohtades rooste oht olemas? Või rooste hirm on nõrkadele?
Keevitaja pani uued punktid, lihvis minu omad välja ja seejärel keevitas kõik üle. Tegelikult isegi 2 korda kuna esimene keevis sai liiga madal et poleerida kannataks.
Aga seest jäi karvane?
Nii. Paak uuesti õiges kujus. Bensupump sai samuti vahetatud käredama vastu välja. Elekter paigas (va mõned tulede ja spido juhtmed), mahlad said sisse ning pill läks isegi käima. Alguses küll ainult 3 pütiga kuna pärast ca 5 tunnist probleemi otsimist, mille käigus sai vahetatud poole, küünlaid, aju ning piiksutatud läbi terve elektrisüsteem, tuli välja et aju pistikul oli üks klemm paigast liikunud ja ei andnud ühendust. Videot töötavast rattast ei pane kuna telefoniga filmides heli ikka maru s**t. Paar pilti aga küll..
Sadaraami lõikusin veits ning paagi ümber lisan natuke riiet et paremini kokku istuks. Sõber makroflex jälle abiks.
Korraks kaalusin ka päris fighteri tüüpi maski kasutamist esitulena, aga loobusin sellest. Ühelt poolt polnud sobivat kohe kusagilt võtta ja teisalt tahaks pimedas näha kuhu sõidan. Igatahes läks käiku vana tuli, mille kinnitused vaikselt ka valmis hakkavad saama.
Kuna kogu projekt on natuke venima läinud siis otsustasin teha ratta enda poolt 99℅ valmis ja siis saata seadistamisse. 2 nädala pärast peaks minema siis värvimisse.ning loodetavasti saab aprilli algul soome ..