14. leht 15-st

Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 22 Jaan 2017, 22:47
Postitas RaulK

Ei lasin keevitada.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 23 Jaan 2017, 09:56
Postitas Kalapea

Paisupaak natuke overkill ei ole? Surve all paisupaaki sellisel kujul nagu enam ei kasutata, enamus ratastel on ülevoolu paak, mille tase liigub alles siis kui radika korgi surve ületatakse. Lisaks piirab päris korralikult õhu läbivoolu, turboka puhul eelistaks pigem ventikaid kui 3L tankerit radika küljes rippumas. Vendid jahutaksid ka turbot ja kollet.
Arvestades selle paagi suurust tekaivad ka probleemid jääksoojusega, näiteks kui põletamise ajal pähe andes (mida ilmselgelt tehakse) ei kuumene üle, siis peale põletamist akumuleerib see paak soojuse ja see enam nii kergelt maha ei jahtu, sest vedelik liigub ühele poole ja läbivool puudub.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 23 Jaan 2017, 11:16
Postitas cossie

Võib kasutada ka täiesti veevaba vedelikku, siis saaks igasugu ülevoolu ja paisupaagid üldse ära unustada


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 23 Jaan 2017, 12:49
Postitas RaulK

Kalapea näita mulle ventikat mis suudab ära jahutada kolle ja turbo (togi) . Ja kuhu see mahtuma peaks? Paisupaak ruumalalt pea sama mis originaal, vbla 100ml suurem. Pealegi nägi too tühi auk välja rõvedam kui nüüd jautus vedeliku potsguga.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 23 Jaan 2017, 13:42
Postitas Kalapea

No vähemalt on auk siis täidetud ja ilus vaadata, eks tulevikus näha kauaks see sinna jääb.

Üks originaal vent liigutab pea 600m3 õhku tunnis, sellest on piisavalt, et paagi alla tõusev soe õhk välja lükata.
Rääkimata kahest vendist või aftermarket vendist, näiteks mishimoto 8tolline lükkab 1000m3 või spal 9tolline 1200m3

Sõites ei pruugi vente tõesti vaja olla, samas smashil või linnas on teine teema.
Ei väidagi, et sa kollet käega katsuda saad, aga kindlasti on suur vahe.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 23 Jaan 2017, 16:57
Postitas RasmusL

Ole normaalne nüüd kollektori ja turbo kuumakoja pealt kaob ka 800c kuumkindel väga kiiresti, ventikas ei suuda seal mitte kottigi jahutada. Tsikli orig ventika põhimõte on tirida õhku läbi radika. Ainuke kuidas neid jahedamaks saab on keraamikaga katta või siis turbole kuumakott ümber ja koldele teip peale.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 23 Jaan 2017, 17:33
Postitas RaulK

Nujoptvai. See õhk mis jõuab paagi alla tänu vendile on olematu võrreldes sellega mis tuleb raami sees olevatest õhutoru aukudest. Ning palju see läbi kuuma radika imetud õhk sul üldse enam miskit jahutab.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 23 Jaan 2017, 22:30
Postitas RaulK

Lõhkusin deivilt saadud busa radika ära. Nüüd vaja natuke keevitada ja õlitorud pikemaks teha.
Pilt
Pilt
Pilt

Mingit jahutamisjuttu ei viitsi kuulata eks. :D

Tagaots läks eelmise aastaga võrreldes natuke pikemaks. (Ok ees on 14ne asemel 16 hammakas ka)

Pilt


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 24 Jaan 2017, 09:43
Postitas pühak

Kett on stiilne (lol)
Natuke tõsisemalt; kas kuskil näitusel seda tsiklit näha saab? Motoexotikal? Paistab lihtsalt niipalju huvitav olema.
Pilt


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 24 Jaan 2017, 20:03
Postitas RaulK

Midagi lubada ei julge, aga kui enam vähem viisakas konditsioonis on siis äkki vean isegi kohale. Hetkel käib kogu töö selle nimel et saaks mootori käima ja võimalikult ruttu dynosse. Tulede jms pudipadiga jõuab hiljem tegeleda.

Teisele poole vaja veel samasugune lõikuda ning siis kannatab juba peale istuda. 10mm alu, alt läheb keevitusega, ülemise otsa kinnitab poltidega.

Pilt


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 09 Veebr 2017, 00:32
Postitas RaulK

Sabakinnitused keevitatud koos õliradika ja selle torudega. Dunlop pressis vollad vahele. Paar hägust pilti ka

Pilt
Pilt


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 10 Veebr 2017, 00:20
Postitas RaulK

Jalaraua kinnitused lõpuks valmis. Parema poole painetega oli parajalt tööd et vasaku poolega samale kaugsele jääks. Esmapilgul paistab et läbipaindumist pole, vähemalt kohapeal otsas turnides mitte.

Pilt
Pilt

Ja vasak pool

Pilt

Kui kellegil juhtub üle olema võib pakkuda gixxeri vasakpoolset jalarauda. Vajalik käiguhoob ja see liigendi osa. Jalatugi ise võib räbal olla.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 10 Veebr 2017, 14:04
Postitas KIBU

mul on k5-k6 tonnise gixxeri mõlemad pooled olemas. käiguvahetus hoova punn on poldiga asendatud.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 10 Veebr 2017, 14:18
Postitas KIBU
20170210_140826.jpg

k5


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 10 Veebr 2017, 15:28
Postitas RaulK

See sobiks, pane privasse palju tahad ja kontaktid.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 15 Veebr 2017, 23:45
Postitas RaulK

Veits blingi siis. Nagu ennist mainitud jääb ainsaks läikivaks/värvimata detailiks.

Pilt
Pilt

Tänud Kibu jalaraudade eest! :bsmile: Käiguvahetus varras sai täna paika. Kui jõuab tahaks ka jalatoed treipingis uued lasta. Samuti tuleb teha uus piduripumba kinnitusplaat kuna olemasoleva pumba augud ei ühti gixxeri originaalidega ning uut pumpa ka sellepärast ostma ei hakka.

Pilt

Pealtnäha mõlgivaba paaki vanast värvist puhastama hakates tuli ilmsiks meeldiv üllatus. Tundub et pole olemas vanema otsa suzut mis poleks külili käinud :D

Pilt


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 16 Veebr 2017, 23:46
Postitas steal

Smash läheneb mühinal. Hea vaadata, et keegi jõuab midagi ikka teha ka rattaga.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 18 Veebr 2017, 00:43
Postitas RaulK

Sitta sellest smashist praegu :D kevad ja kuiv asfalt on see mis läheneb. Igatahes paak sai puhtaks ja meistrimeeste kätte viidud. Vast teevad sitast saia. Piltidel törts pahtlit küljes veel, selle tõmbasin ka maha. Kõige eesmine lohk, see kuhu metallhuinjaa peale punktitud, on ikka korralikult sügav.
Pilt
Pilt

Piduripumba kinnitus ning numbrialus samuti valmis. Pilte järgmise ringiga kui keevitatud saab.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 22 Veebr 2017, 17:56
Postitas RaulK

Kuna midagi muud ette näidata pole siis pildistame 100 eurise tk-i hinnaga suunatulesid.. ja esimesed on veel puudu :wack:

Pilt


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 25 Veebr 2017, 02:16
Postitas RaulK

Pilt


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 26 Veebr 2017, 01:13
Postitas pyta

Selle cbr stiilist sumpapütiga on mingi lähedane hingeline suhe? :)


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 05 Mär 2017, 22:39
Postitas RaulK

Suht meeldib kui pütt saba all ja samas ei viitsinud ka uut sabaplasti tegema hakata.

Elekter enam vähem paigas, mõned üksikud andurid veel ühendada. Boostitoru turboga värvisin mustaks.

Pilt


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 05 Mär 2017, 23:17
Postitas steal

Põlve toetad sõidu ajal sumpa peale?


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 05 Mär 2017, 23:49
Postitas RaulK

Mkm. Vaata seda eelmist tagant tehtud pilti, sumpa ei tohiks ühtegi kehaosa kärsatama hakata


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 06 Mär 2017, 01:13
Postitas Erik

Ma saan aru, et punktisid selle rv summuti ise musta metalliga kokku ja viisid siis kellelegi keevitada. Kas luges sõnad peale ka, et nüüd on nendes kohtades rooste oht olemas? Või rooste hirm on nõrkadele? :)


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 06 Mär 2017, 10:30
Postitas RaulK

Keevitaja pani uued punktid, lihvis minu omad välja ja seejärel keevitas kõik üle. Tegelikult isegi 2 korda kuna esimene keevis sai liiga madal et poleerida kannataks.


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 07 Mär 2017, 08:39
Postitas pühak

Aga seest jäi karvane?


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 12 Mär 2017, 01:58
Postitas RaulK

Nii. Paak uuesti õiges kujus. Bensupump sai samuti vahetatud käredama vastu välja. Elekter paigas (va mõned tulede ja spido juhtmed), mahlad said sisse ning pill läks isegi käima. Alguses küll ainult 3 pütiga kuna pärast ca 5 tunnist probleemi otsimist, mille käigus sai vahetatud poole, küünlaid, aju ning piiksutatud läbi terve elektrisüsteem, tuli välja et aju pistikul oli üks klemm paigast liikunud ja ei andnud ühendust. Videot töötavast rattast ei pane kuna telefoniga filmides heli ikka maru s**t. Paar pilti aga küll..

Pilt

Sadaraami lõikusin veits ning paagi ümber lisan natuke riiet et paremini kokku istuks. Sõber makroflex jälle abiks.

Pilt

Korraks kaalusin ka päris fighteri tüüpi maski kasutamist esitulena, aga loobusin sellest. Ühelt poolt polnud sobivat kohe kusagilt võtta ja teisalt tahaks pimedas näha kuhu sõidan. Igatahes läks käiku vana tuli, mille kinnitused vaikselt ka valmis hakkavad saama.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kuna kogu projekt on natuke venima läinud siis otsustasin teha ratta enda poolt 99℅ valmis ja siis saata seadistamisse. 2 nädala pärast peaks minema siis värvimisse.ning loodetavasti saab aprilli algul soome ..


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 14 Mär 2017, 00:22
Postitas RaulK

Esimesed 2 kihti paigas, lähipäevil kakun saba maha ja panen sissepoole veel üle.

Pilt
Pilt

Tule/spido kinnitus valmis.
Pilt
Pilt
Pilt


Re: 2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Postitatud: 30 Apr 2017, 22:58
Postitas RaulK

Läks soome seadistamisse. Kui ühes tükis tagasi tuleb siis teen viimase pikema postituse piltide jm jutuga sinna juurde.

Pilt

Pilt