Suzuki GSX 1400 2002a - roodla

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Melx
Postitusi: 308
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla

Lugemata postitus #31 Postitas Melx » 02 Okt 2017, 19:07

Kui sa panid lisaks filtri vahele ja peenfilter on juba niigi umbes siis ei jõua sul kiirendusel suurt mingit survet pihustitele. Enda Bandit-il ka pesin ja leotasin kaks hooaega seda filtrit, lõpuks polnud viitsimist koguaeg paaki maha kakkuda, lisaks läks intervall järjest lühemaks umbe minemiste vahel. Auk filtrisse ja 13eur mahle filter vahele. Banditile on see filter surveregulaatori näol müügil ~70eur, gsx paistab sama teema ainult tunduvalt kallim.
See võib juba pikemat aega umbes olla, algab kõrgetelt pööretelt ja mida rohkem filter ummistub seda varem hakkab mootor nälga jääma.


Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 158
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla

Lugemata postitus #32 Postitas Põhja Siil » 03 Okt 2017, 17:59

Kus juures, see kütusepumba sisefiltri ummistus võib tõesti olla põhjuseks.

Kunagises gsx1400.org foorumis (nüüdseks on see läinud) oli teema, kus seda muret arutati ja lahendust otsiti.
Uues mudeli foorumis http://gsx1400owners.org kahjuks see tema puudub, kuid leidsin V-strom foorumi lingi, kust teema arutamine alguse sai.
http://www.vstrom.info/Smf/index.php?PH ... 5#msg71935
Lühidalt - point selles, et õige nurga all filter läbi puurida. Muidugi on oht, et puurid mööda... Aga eks ise pead otsustama, kas riskida või mitte.

Muide, uue originaal osa hind on ~500€, sest originaalis müüakse seda ühes tükkis pumbaga. Asendus pumba võib veel leida, kuid filter on vist ainult originaal.

Edu! :bsmile:
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 622
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla

Lugemata postitus #33 Postitas RaulK » 03 Okt 2017, 21:36

Tegin sama lükke turbokaga ja kui vähegi trell käes püsib siis saad ka hakkama.Rahulikult ja enam vähem õige nurga all puurides on suht raske asja perse keerata.

Teema algataja
roodla
Postitusi: 16
Liitunud: 19 Juun 2013, 22:47
Tsikkel: GSX 1400
Asukoht: Valgamaa

Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla

Lugemata postitus #34 Postitas roodla » 05 Okt 2017, 16:54

Tänud soovituste ja linkide eest.
Võtsin täna pumba uuesti molekulideks ja peale puhastust puurisin augu sisse õigesse kohta ning asi korras (w) (w)

Küsimus ka kumba pidi esihammaka kinnitusmutter käib? Üks odav ketijooks jäi silma, jõuab veel kiiremad teha enne lund (lol)
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 158
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla

Lugemata postitus #35 Postitas Põhja Siil » 05 Okt 2017, 17:55

roodla kirjutas:Tänud soovituste ja linkide eest.

Küsimus ka kumba pidi esihammaka kinnitusmutter käib?

Tavaline, ehk parem keere nii mutril, kui ka poldil mille pead enne mutrini pääsemis lahti keerama.
kinnikeeramisel:
Mutter: 115 N-m
Polt: 20 N-m

:bsmile:




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist