Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Crwq
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Mär 2012, 14:56
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #31 Postitas Crwq » 18 Mär 2016, 17:21

Ma ei tahaks soovitada sul sealt jawamarketist praegu midagi tellida (puhtalt minu subjektiivne emotsioon). Enne toimisid asjad (minu jaoks) ilusti, nüüd on mingi jama majas. Sa kas ootad sügiseni või saad "orginaali" asemel uue "türgi käsitöö". Nende orginaal võib tähendada ka seda et on lihtsalt tsehhis toodetud, mitte ajastu originaal. Mingite juppide puhul nad isegi rõhutavad originaalsust, mida iganes nad selle all siis mõtlevad. Ma rahuldan ennast juba 2 kuud ühe vidinaga täiesti tulemusetult. Korra vastati et kohe kohe ja rohkem ei taha keegi suhelda. Võibolla ma lihtsalt ei tea mõjuvaid põhjuseid. Kui sa nende guestbooki loed siis näed et suitsiidi piirile viidud kliente on rohkemgi sinna kogunenud. Kes ootab eelmise aasta juunist saati ja kes ähvardab kaebama minna, segamini nendega kes on väga õnnelikud. Aga võibolla see ongi tavaline ja midagi hullu lahti ei ole. Lihtsalt infoks.
Ja kõike mida annab restaureerimisel taastada tasub taastada, juba lihtsalt lähtuvalt audentsusest.


9,35L

Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #32 Postitas ratsoup » 20 Mär 2016, 22:45

Milliste juppidega on Sul probleeme esinenud? Oskad öelda mida nad seal siis türgi jamaga välja vahetavad? Ka mulle on jäetud mulje, et ära kunagi eelda midagi (stiilis, et klaas tuleb aukudega või et korvi kattel on trukid kinnitatud). Meie praegune varuosa list, mis plaanis järgmisel nädalal tellimusse panna siin. https://www.dropbox.com/s/2m4v7ikqoua7u ... .xlsx?dl=0 Mõni kogenum jawa mees võib heaga kommenteerida ja ehk üht-test soovitada. :) Hoidutud on türgi kraamist.

Üldiselt on projekt seal maal, et ratas tükkideks võetud. Praegu käib klaaskuul/sooda pritsija leidmise otsingud. (Olen soovitusteks avatud) Tagumise porilaua alt tuli välja kole üllatus. Punktkeevitused tugevduse all möllab rooste. Kuidas sellele üldse taastamise vaatenurgast läheneda? Keevitades? :?

Pilt

Ühtlasi, nippe kuidas vanu mutreid, polte uue vääriliseks saada? Korvi konstruktsioonides on küllalt unikaalseid osi, mida oleks vaja taastada.
Viimati muutis ratsoup, 23 Mär 2016, 12:09, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 192
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #33 Postitas stretch » 23 Mär 2016, 01:26

Tere!
Kuna keegi teine ei vasta, olen sunnitud seda ise tegema. Nimekirjas oleva sadula alumisest küljest on targu pilt tegemata jäetud. Nägin neid replika sadulaid sügisel Tšehhis Veteran Bazaril ja tegu on ikka täieliku saastaga, millest tuleks suure kaarega mööda käia (alumine plekk vale kujuga, kronsad puudu, sadul ise kööbakas jne). Ketiratta kate pildil on samuti kahtlane, pinnakate on vale, ning originaalis ei ole seal servas ranti. Piduripedaal erineb originaalist, tõenäoliselt Türgi toodang. Velje katteid läheb vaja kaks; pildil kujutatud gaasirutška on "sport" tüüpi.
Paraku tuleb üldiselt nõustuda üleeelmise postitaja viimase lausega, samuti on argo_1974 Jawa restaureerimise teema väga hästi siin kokku võtnud.

Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #34 Postitas ratsoup » 23 Mär 2016, 12:12

Asi selge, sadula ja istme restaureerime. Ühtlasi tänud kommentaaride eest varuosa nimekirja osas. Viisin sisse muudatused! :bsmile: Argoga oleme olnud suhtluses varasemalt ning antud teema samuti teada. :)

Vahepeal on raam ja mõned muud detailid jõudnud värvija juurde. Seal lähipäevil hakkab sorteerimine, mida vaja pritsida ja mida mitte.

Ühtlasi ka mõned pildid ratta lahti võtmisest:

Pilt

Pilt

Vana ja renoveeritud originaalmootor kõrvuti 8)
Pilt

Crwq
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Mär 2012, 14:56
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #35 Postitas Crwq » 23 Mär 2016, 14:47

Kõik poldikesed mutrikesed hoovakesed võllikesed saad uueväärseks või isegi veel paremaks kui lased nad uuesti üle tsinkida. Ka kodarad on orginaalis tsingitud. Rummud puhtaks lakkuda ja põhimõteliselt oleks vaja ainult pöidasid kui need olemasolevad väga roostes on. See renoeeritud mootor vajab veel kõvasti nühkimist õige "tooni" saavutamiseks. Küsisid mis juppidega võib probleeme esineda. Lisaks stretchi poolt mainitule kõigega ja ükskõik millisest poest. Loterii. Näiteks ei mahu uued tagakiige puksid pesadesse, näiteks ei sobi roolikannu laagri ülemine ja alumine pool kokku kuulidega, näiteks spidoka trossi ots on teise keermega kui spidokas ise, ühesõnaga kõik mille peale ei annagi kohe tulla. Sadula ja istme kateid müüakse ka eraldi aga materjali tahaks näe jälle enne katsuda :)
Ja nüüd küsimus suurele ringile. Mis asjaga ja mis tooni Jawa oma mootoreid tehases värvis????? See pole viktoriin vaid igati tõsine küsimus elust enesest.
9,35L
Kasutaja avatar

Hiid
Postitusi: 125
Liitunud: 17 Nov 2008, 19:34
Asukoht: Tallinn, Hiiu

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #36 Postitas Hiid » 23 Mär 2016, 19:24

Mootoreid ei värvitudki. Ma ei ole kindel kas silindrid olid värvi all tehasest või on see hilisem kosmeetika. Vanad silkud võisid ka loomuliku oksiidikihi all tumedamad paista.
Biker.ee. Mootorratturite kohkumispaik.
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1139
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #37 Postitas Vint » 23 Mär 2016, 19:44

See on jah selline küsimärgiga asi, minu peetud jawadel olid nood ka mustad või selle laadse värvijääkidega.
Muud osad tehtud läbipaistva lakiga.
634 Seeria lõpu aastatel, tulid esimesed (väliselt) alu silindrid.

Porilaua nn. tugevduses jookseb ühtlasi, tagumise tule kaabel.

Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #38 Postitas ratsoup » 23 Mär 2016, 23:18

Meie mõlema mootori silindritel on/olid samuti musta värvi jäänused. Renoveeritud mootor paistab pildil veidi tuhmim/tumedam kui on + on samuti natuke tolmune korvi lihvimisest. Sai see aga klaaskuuliga puhtaks lastud ja mulle isegi väga meeldib see matt tulemus. Iseasi kauaks seda on.

Täna sai hakatud vaatama mis amortidest saab. Tagumistega on nõnda, et kindlalt kroomosad vaja koormida/uued muretseda. Kas see toode siin on kõlbulik soetada? Eraldi kroom alumisi katteid ma ei leidnud. http://jawamarkt.cz/en/rear-shock-absor ... st-10-set-
Õnneks esimesi on meil kaks paari ja ehk vast annabki kokku kombineerida 99% roostevaba lahendus. Tekkis aga küsimus, kuidas saada kätte porilaua kinnitus amordi küljest. Tahaks selle ilusti ära puhastada ja vajadusel tsinkida. Polt amordis ja see mutrit meenutav asi seal on ümmargune. Lisaks, mida teeb amordi all olev polt? Kui kõrge peaks olema õlitase ja milline õli sobib vahetamiseks? Veel nippe, tähelepanekuid? Kuulaks hea meelega õpetussõnu targematelt - pole varem amorte remontinud. :)

Pilt
Pilt

Lammutasin korvi konstruktsiooni osadelt mutikad küljest, et viia tsinkimisse.

Pilt
Pilt

PS. Tuli just välja, et ostetud asendus parem küljekarp (Originaali keevitas Aivari vanaisa laienduse et relee ära mahuks...) on piisavalt laines, et see tuleb kõrvale heita. Kui kellelgi on pakkuda, andke teada. :)
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 192
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #39 Postitas stretch » 23 Mär 2016, 23:26

Hiid kirjutas:Mootoreid ei värvitudki.

Tere!
Kust sellised andmed? Et keegi võttis vaevaks näiteks selle kasutamata Jawa karterid ise üle värvida? Samas albumis võib veenduda ka silindriribide oksiidikihis.
Amortidest - porilaua kronstein on oma kohale kinnitatud keevisliitega, seega elusalt eemaldamine on raskendatud. Amordi all olev polt hoiab kinni nö. korki, millesse omakorda kinnitub amordivarras. Õlikogus kummassegi torusse on 140cm3.

argo_1974
Postitusi: 307
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 1 kord

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #40 Postitas argo_1974 » 24 Mär 2016, 10:48

Silindrid värviti valuvormist tulnud toorikutena enne mehaanilst töötlust:
Pilt

Mootoreid värviti pärast täielikku koostamist:
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 192
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #41 Postitas stretch » 24 Mär 2016, 11:18

Kaantele, nagu näha, visati mingid katted peale, aga käivitusvänt võis vabalt värviseks saada? Igatahes väga hea pilt restaureerijatele tööde järjekorrast: ülima autentsuse saavutamiseks sarnane rakis teha, mootor samamoodi täiskomplektsena silindritest (või on eesmisest ülemisest mootorikinnitusavast ka mingi pulk läbi?) üles riputada, kaaned kinni teipida ja tuld! :lol:
Samas küsimus värvi tüübi/koostise kohta säilib... Näiteks karteripooli Plex-Us leotades irdus vana värv sealt üsna kiiresti.

argo_1974
Postitusi: 307
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 1 kord

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #42 Postitas argo_1974 » 24 Mär 2016, 13:08

Mootori värviks on märgitud mõnedes dokumentides lihtsalt J (J = hõbemetallik, teisendustabelid annavad tänapäevaseks tooniks RAL 9006).

Crwq
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Mär 2012, 14:56
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #43 Postitas Crwq » 24 Mär 2016, 14:30

Huvitav kust sellise RAL 9006 koodiga värvi võiks saada mis oleks nii keemia, kuuma, ilmastiku kui ka kratsimiskindel.
Üldlevinud kuumakindel hõbedavärv ei ole mitte see.
Pritsist tulnud tuhm alumiinium ei ole ka mitte see.
Läikima nühkimine ei ole ka mitte see.
Ja on see värvimine üldse hea mõtte????
Mul 638 mootor on tehasest üleni värvitud old, koos küljekaante ja vibra leevenditega.
9,35L

Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #44 Postitas ratsoup » 24 Mär 2016, 14:46

Sai just 1184€ tellimus jawamarketisse teele pandud. They better not screw that up :D

Rääkides värvidest, kas keegi oskab öelda tänapäevase Jawa originaal punase koodi?

Crwq
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Mär 2012, 14:56
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #45 Postitas Crwq » 24 Mär 2016, 16:39

Kui keegi midagi muud ei väida siis RAL 3004
9,35L
Kasutaja avatar

Hiid
Postitusi: 125
Liitunud: 17 Nov 2008, 19:34
Asukoht: Tallinn, Hiiu

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #46 Postitas Hiid » 24 Mär 2016, 17:18

No pagan, ma neid 250 ja 350 mootoreid noorena lammutanud ja isegi uut numbrit peale löönud, eelnevalt vana maha viilides. Nendel küll mootor värvitud ei olnud, ma olen päris kindel. Aga äkki mingil ajal ja mingil mudelitel tehti. Neid Jawa mudeleid on päris palju. Nii et kui päris autentsust taga ajada siis tasub asja veel uurida. Jawa mootorite valutöö oli nii ilus et seda oleks patt üle värvida.
Biker.ee. Mootorratturite kohkumispaik.

argo_1974
Postitusi: 307
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 1 kord

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #47 Postitas argo_1974 » 24 Mär 2016, 19:32

Kirsipunane värv on originaalis tähisega ČSN 8850.
Tänapäeval ringleb netis hulgim värvikoode, Volvo 117, MB 3642 jne.
Benefitis saab erinevaid proovitahvleid vaadata, mis nad 360 jaoks on teinud.

Väidetavalt osteti algusaastatel mootorite värvimiseks sisse Du Ponti värvi Syntopal G 1077. See värv eeldab nakkekrunti alla ja bensiinikindluse jaoks lakki peale. Hilisemate kokkuhoiumeetmete käigus sai sellest krundi ja lakita kodumaine värv tähisega J. Peal see raip igatahes ei seisa. Samas väidab tehas nt 634 ingliskeelses teenindusdokumentatsioonis, et alumiinumdetailide värviks on G 1077. Tõenäoliselt on tegu blufiga, sest olles tutvunud kahe Inglismaalt pärit 634 mootoriga, siis värvkate on neil sama kehv kui siin müüdutel.
Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 240
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #48 Postitas Raits66 » 24 Mär 2016, 20:07

Kadaka Värvifoorumis ulatati mulle Jawa värvikaart. Vana Jawa jaoks oli neil seal mitut tooni.
Kasutaja avatar

koi
Toetajaliige
Postitusi: 1593
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: Honda CX 500ES
Asukoht: Saue
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #49 Postitas koi » 24 Mär 2016, 23:43

Ei mäleta küll, et need ümarate karteritega mootoritel karter värvitud oleks olnd. Silinder oli küll jah mustaks värvitud ja alguses uut käivitades lõhnas eriti mõnusalt..
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 192
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #50 Postitas stretch » 25 Mär 2016, 01:45

Selektiivse lugemisoskusega uskmatutele panen seekord lingi asemel pildi tutikast Jawast siis otse:
Pilt
Kui see ollus karteril, kruvipeadel ja silindriribil ei ole värv, mis see siis on?

Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #51 Postitas ratsoup » 14 Apr 2016, 17:46

Pole mõnda aega kirjutanud. Vahepeal on toimunud järgmist:

1) Saadud kätte raam ja mõned põhikonstruktsioonid värvimisest.
2) Tehtud jawamarktist tellimus ja saadetud ratta rummud tsehhi.
3) Esimene ports motreid-polte on tsinkimisest tagasi.
4) Seoses punktiga 3 said iga viimne mutrike jawa juures üles pildistatud ja katalogiseeritud. Tuleb see kaadervärk kuidagi ka kokku panna. Paraku tuli tõdeda, et ca 30% originaal mutreid-polte on hävinud/välja vahetatud.
5) Valmistatud vineer alused korvi istmele ja viidud koos sadulaga sadulsepa juurde.

Lähipäevil plaanis mootor raamile tõsta. Esiamordid tuleb ära renoveerida. Mõned asjad saab veel kokku panna. Küll aga jah, edasi jäävad enamik asju jawamarketi tellimuse saabumist ootama.

Mõned pildid kah:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

Hiid
Postitusi: 125
Liitunud: 17 Nov 2008, 19:34
Asukoht: Tallinn, Hiiu

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #52 Postitas Hiid » 14 Apr 2016, 18:52

Praegu on õige aeg ka kiigepuksid üle vaadata. Neil vanadel on pukside vahe nii väike et iga väike kulumine annab pärast tagaotsa vänderdamises tunda. Kui kurvi lähed nii et jalaraud maas, siis üsna vastik kogemus. Nii et kui vaja tuleks puksid vahetada. Uuema raamiga Jawal on tagakiige puksid üksteisest oluliselt kaugemal ja kulumise mõju väiksem. Ja neil vanadel oli veel selle tagakiige telje õlitamissüsteem mootorikaane tagumise poldi alt, need kanalid vaja puhtad hoida. Üldiselt see tagakiige puksimajandus on neil üks nõrk koht.

Minu oma lükati kunagi ülevaatuselt tagasi kuna korvi rattal oli liiga suur loks. Kästi korda teha. Põhjuseks oli korvi kiige kinnitus, mis ei olnud mitte puksi vaid laagriga (!) lahendatud. Õnneks sobis sinna täitsa standardlaager ja asi sai korda. Vaata see ka üle, seda suht lihtne vahetada. Jällegi sõidustabiilsus.
Biker.ee. Mootorratturite kohkumispaik.

Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #53 Postitas ratsoup » 15 Apr 2016, 10:16

Hmm, vast tõesti. Kas korrektne varuosa on see: http://jawamarkt.cz/en/search/axle-of-r ... iron-czech ?
Korvi laagrid said vahetatud uute vastu :bsmile:

Ühtlasi küsiks targematelt nõu pidurihoova pikkuse kohta. Minu jawal oli ees lühike, taga ja korvi rattal pikk. Kuidas see originaalis peaks olema? (Vedrud on pildil tore nõukaaegne omalooming :D )
Pilt

Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #54 Postitas ratsoup » 23 Mai 2016, 11:08

Kuna pidime jawamarkti tellimust 1,5 kuud ootama, sai vahepeal garaaži koristatud ja ehitatud. Esimene saadetise pakk aga käes nüüd, teine peaks varsti saabuma. Samuti enamik osi värvimisest tulnud.

Pilt
Sai selline tööriist ehitatud tagumiste amortide lahti võtmiseks. Külgkorvi amordiks tuleb ilmselt vanast tagu amordist midagi kokku ehitada.

Pilt
Osad värvimisest tulnud detailid

Pilt
Jawamarktist saabunud asjad

Pilt
Pilt
Tegelesime tsingitud poltide ja värvi osade komplekteerimisega :)

Kahjuks ei saa veel hakata asju raamile laduma, sest esimese ja ka tagumise ratta alla panekuks veel vajalik puudu jawamarktist.

Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #55 Postitas ratsoup » 06 Juun 2016, 14:58

Istmed käes! Kohe kohe ka viimased osad värvimisest. Tagaporikat tuli veel keevitada, sest tugevduste vahele oli rooste sisse pugenud.

Pilt

Tilk tõrva meepotis on aga tõsiasi, et Jawamarkt pole siiani (üle 2 kuu pärast tellimuse tegemist) tellimuse teist osa veel saatnud. Ja nad vanad s*tad ei vasta meilidele ja kui vastavad, siis on see midagi sellist:

Jawamarkt kirjutas:Please give me 5 min.
I have clients here.
Thanks.
Peter


Mingit infot selle kahe kuu jooksul pole muidugi kordagi tulnud, et millal nad midagi üldse suvatsevad saata. Aga mis teha... selline on tulemus kui on monopol. :?

Crwq
Postitusi: 11
Liitunud: 19 Mär 2012, 14:56
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #56 Postitas Crwq » 07 Juun 2016, 00:40

Kui veab ootad sügiseni. Neil lihtsalt ei ole omal ka veel neid puuduvaid juppe mida sulle saata.
Monopolist on õnneks asi kaugel. Neid poode on mustmiljon inglismaast hiinani.
Olenevalt kus midagi magusat antakse olen ise kasutanud täiesti edukalt veel selliseid kohti.
http://www.jawashop.com/
http://www.mototechnik.cz/
http://www.ost2rad.de/
Huvitavaid originaalseid üllatusi on kusjuures teinekord tulnud ka kohaliku kaubandusvõrgu "unustatud laojääkidest".
Ja kui tahad ajaviiteks sisseostuhindadega kursis olla siis suvaline ettejuhtuv türgi leht :)
http://www.mekanmotor.com/jawa-250
Või lihtsalt suvaline ukraina leht
http://automotolom.com.ua/user/34/1
9,35L

Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #57 Postitas ratsoup » 08 Juun 2016, 09:46

Enne sügiset mu kannatus igaljuhul katkeb ja eks siis tuleb piisavalt ebameeldivaks muutuda, et on lihtsam asjad ära saata. :-|||

Mõtlesin, et lähen ostan OÜ Barosest omale mõned põletavamad puksid ära, siis saab vähemalt hakata asja kokku laduma...

Eile sain kätte siis viimased asjad värvist:
Pilt
Pilt
Pilt

Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #58 Postitas ratsoup » 30 Juun 2016, 14:33

Jawamarkt-i saaga pole veel läbi. Õnneks saatsid enamiku mudru ära. Umbes 1/4 rahalisest vääringust on varuosadest puudu (sumpsid ja paagikatted). Avaldus raha tagasi saamiseks igatahes on PayPal-is sees. 8)

Tuleb välja, et tsehhi kroom asjadega on jama majas, sest vend kes neid tootis viskas sussid püsti ja tema poeg, kes nagu asja üle võttis, pidi looder olema. Seega Jawamarktist sumpse tellida pole lähiajal mõtet. Tuleb vast mujalt mingi asendus leida... Kas need on originaalile vastavad? http://www.mototechnik.cz/index.php?mai ... ts_id=1352
On kellelgi olnud sealt tellimise rõõmu, kogemusi?
Kasutaja avatar

bigdog
Postitusi: 1251
Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
Tsikkel: HD
Asukoht: Euroopa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #59 Postitas bigdog » 30 Juun 2016, 14:59

Ei, need pole õiged.
Siin on õiged:
http://www.jawashop.com/Detail/11298
Your choice is Your half chance.

Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 31
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 4 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus #60 Postitas ratsoup » 30 Juun 2016, 15:16

bigdog kirjutas:Ei, need pole õiged.
Siin on õiged:
http://www.jawashop.com/Detail/11298


Parandage mind kui ma eksin, aga need konkreetsed mutritega sumpsid peaksid olema vanema aastakäigu mudeli omad? Minu vanadel sumpsidel mutreid pole, käivad lihtsalt leegitorude sisse. :)




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist