Kawasaki VN 2053 / 2215

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 366
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: KAWASAKI MEAN STREAK 1500
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus #61 Postitas kristjan128 » 10 Juun 2017, 23:34

[quote="TiitX11"]Warrior-il olid tõesti võrratud pidurid (R1 esihark) aga muudel cruiseritel vist selliseid ei ole?
Mean Streakil on tonnise Ninja pidurisadulad ja upside dowh torud. Aga jah...need 6 kolvised Tocikod pole nii head, kui 4 kolvised Nissinid, mida paljudel vanematel gixxeritel, bandititel jne on. 90 mm poldivahega nissinid peale ja kõik ok, need pm hooldusvabad võrreldes nende 6 kolvistega, milledel pidevalt mõned kolvid kinni jäävad. Orig peasilindriga palju parema pidurdusvõimega, kui 6sed sadulad.



Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus #62 Postitas TiitX11 » 11 Juun 2017, 07:53

Pidurid on korras, tunne, et võivad nõrgad olla tekkis liigsest jõust mida hoovale vaja rakendada. 100-ga võttis blokki, tekkis tüüpiline tunne kui hetkeks ratta blokeerib. Kuna aga jõud on väga suur ja hoob suht kaugel siis tunnetus on just selle tõttu halb, ei tea millal üle vajutad (väikestel kiirustel ja märjal teel). Kas Brembol pole? Kodulehe andmetel sellele rattale ei paku.

Testsõidu aegu tekkis lisajama mida teel olles ei õnnestunud täielikult parandada: käivitusnupp. Seda on puhastatud korduvalt aga kontaktid on liiga nõrgad. Midagi muud aretada? Uut sisu ei müüda vaid kogu krempel täiega ja selle hind teadmata....korda aga tuleb saada.

Kui kohvrite ostmine ja valimine oli oli valida kas 20l või 30l Hepco Becker kohvrid. Kartsin algul, et 30l võivad suuremal kiirusel ebastabiilsust tekitada aga reisides on alati liiga vähe ruumi ja ostsin 30l variandi. X11-l Givi kohvritega tekib suurematel kiirustel ebastabiilsus, korra saksa kiirteel tunnetatud, hea tunne ei ole. Nüüd aga see tunne puudus, kas oled rattal üksi, kaksi või kohvritega vahet pole ja minek on sama. Enne Rakvere-t sai pikemalt 600-se baigiga mõõtu võtta (tal olid samuti kohvrid aga 15l, need olid kunagi warrioril). Hiljem noorepoolne härra väitis, et 74KW baik ei "tahtnud järgi jõuda" pöörded tuli pidevalt 12000 juures hoida, et järgi saada. Kawal aga oldi kahekesi ja kohvrites kummaski ~10kg. Kiirused ei olnud minu mõistes "suured" vaid keskmised. Mootori dünaamikaga tuleb harjuda, võrreldes tehase mootoriga on minek teine ja peamine, et ülekanne võiks olla kiirem.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 915
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: hardtail
Asukoht: Rapla
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus #63 Postitas poison » 11 Juun 2017, 11:09

TiitX11 kirjutas:Piduriklotsid millised sobivad? Mitte originaalid kust võiks leida esimisi klotse?

ferodo pehmed, depoost
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 158
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus #64 Postitas Põhja Siil » 11 Juun 2017, 17:34

TiitX11 kirjutas:Piduriklotsid millised sobivad? Mitte originaalid kust võiks leida esimisi klotse?

Mina oskan tavakasutamiseks soovitada: https://ebcbrakes.com/product/double-h-superbike-pads/
Oma rattale panin nii EBC klotsid kui ka kettad. Pildi järgi sinu ratta episupport on täpselt mis minu rattal, ja sinna peab minema FA188HH koodiga klots. Kettast peaksid ise vaatama.
Endale selline klots esipiduril meeldib väga, ja suht täpselt õnnestub piduridust doseerida (rattal on armeeritud voolikud). Kuid tagarattale panin igaks juhuks pehmema klotsi, et rattas liiga kergesti blokki ei läheks.

Eesti esinadaja on: https://ebcbrakes.com/location/stalem/ - väike tuuning töökoda, kuid üsna sõbralikud.
Olen nende käest ostnud - reeglina kohal neil pole (suunitlus on rohkem autode peale) ja on tellimise kaup. Kettad tellisin saksast, E-bay kaudu, ja hinnavõit oli selline, et tagumine kettas tuli tasuta, võrreldes sellega kui oleksin Eestis tellinud.

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus #65 Postitas TiitX11 » 11 Juun 2017, 18:49

Suur tänu! Ebrakes on isegi nii kodu lähedal, et võib jala minna. Astun homme läbi! Kettad on õnneks korras, kulumist ei ole vähemalt nähtavat/mõõdetavat. Esi sadulate kinnitus on 63mm, tollmõõt vist? Olen brembodele mõelnud aga kodulehelt ei leia sobivaid.
Starterinupuks panin Oomipoest ostetud vedruklahvi, vool 2A peaks starteri tõmberelee poolile piisama. Nii täpse mõõduga oli, et alumiineum korpust ei pidanud viilima vaid ainult natuke nupu nurki. Musta liimsilikooniga kinni ja homseks on kuiv. Armeeritud voolikud kust tellisid, need tuleb ka lähiperspektiivis panna. Lisan rihmülekannete tabeli, ülekanne on on originaalis liiga aeglane (32:72) 32:65 oleks optimaalne kui leiab rihma
Rihmülekande arvutus.jpg
lüliti.jpg
lüliti.jpg (32.08 KiB) Vaadatud 3436 korda

Need kohvrid on ühed kõige tugevamad plastkohvritest, isegi "kukkumisraua" eest. Puuduseks on hind koos raamidega - 650EUR
Manused
kohver.jpg
kohver.jpg (88.77 KiB) Vaadatud 3436 korda
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus #66 Postitas TiitX11 » 21 Juun 2017, 10:35

Kas oskate anda Biekerniki ringrajal dynotaja kontakti ja meili? Oleks vaja täpsustada väljalaske torudesse punnide paigaldamise kohad ja mis vindiga?
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus #67 Postitas TiitX11 » 12 Juul 2017, 18:26

Kawal on nüüd all cobra 2:1-s sumps ja tulemused paranesid, hääl on samuti mahedam :D Lisaks tagumine rihmaratas on 72 asemel 65 hambaga, tänu selle spidomeeter ei valeta, kiirus on GPS-i järgi õige või 1-2km vähem spidol kui GPS-i näit. Arvestades pinkide erinevuseid siis rootslase jutt 135HJ ka 210NM väändest võib tõsi olla sest võrreldes rootsi dynoga oleks 205NM ja 133HJ :D Muidugi siin on täpishäälestus veel tegemata aga suurt juurde sealt vaevalt tuleb kui ainult pöörete piirajat 200pööret tõsta........
5-es käik: 5100p/min Pmax=127,29HJ vääne 198,71NM max kiirus 247,78
4-es käik: 5100p/min Pmax=123,24HJ vääne 189,55NM max kiirus 201,30
3-es käik: 5100p/min Pmax=119,48HJ vääne 183,92NM max kiirus 145,83
2-es käik: 5100p/min Pmax=109,12HJ vääne 158,76NM max kiirus 105,22
2-1 sumpsiga 1.jpg
dyno 12.07.

2-1s sumpsiga 2.jpg
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus #68 Postitas TiitX11 » 09 Sept 2017, 09:58

Vahepeal sai sõidetud ja midagi uut ei tulnud. Eile käisin Riias dynol midagi eriti uut ei ilmnenud max. tuli juurde 1hj s.o. olematu, alumistel keskmistel pööretel 1500-2500 oli tagumise silindri küte väga lahja, miks? Kas sumpari vahetusega seoses? Talvel tuleb suurem tegemine, lenkstang ja muud esiotsa asjad.
135hj dyno ja 210NM on standardseadetel ebareaalne. See saadakse Power Commander 5 ja uut tüüpi süütemooduliga, peamine on, et piirajat tuleb tõsta, kuidas aga momendiga on see on selgusetu 10NM on suhteliselt suur vahe ja seda saada.....???
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist