K6(7)50 kohvik

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #31 Postitas PhunkT » 02 Jaan 2016, 10:21

Head uut aastat!

Nonii, mootor on nüüd 99% koos. Genekad läksid targemate kätte hindamaks, milline kolmest laua peal olnutest on kõige paremas seisus (elekter jätttis viimati teele, seekord tuleb hoolsam olla).

Nüüd on küsimus, kuidas lahendada õhu sisselase. K650 õhutorid ei sobi. K750 õhutorud on liiga peened ja ka ei sobi. Mõlemad on liiga pikad uue karbussi jaoks, lõikama ei tahaks hakata.
Pilt
Pilt

Kuna porikaid ei ole, siis viskab ratas keskel oleva lahtise õhufiltri ka korrralikult tolmu täis. Seega loogiline oleks pista karbusside otsa väikesed pod-filtrid.

Olen vaadanud kahte versiooni:
Lihtsalt stiili poolest sobiks hästi see: https://www.louis.de/en/artikel/delo-po ... =135669806
Pealiskaudse foorumites kolamise peale tundub, et ilmastikukindlamad oleksid ehk vahtfiltrid. näiteks see (PK-52): http://www.unifilter.com/clamp-on/

Aga on tekkinud mõned küsimused:
Kas kellelgi on kogemusi boxeriga pod-filtrite kasutamisel? Kas karbussi ja filtri vahele peab tekitama mingi vooliku nö venturi effekti saavutamiseks (annab see 19 KW 1930ndate aastate tehnoloogiat kasutaval mootoroil kuidagi tunda?)?
Kuna K68-d on tuntud selle poolest, et segu on pidevalt rikas, siis ilmselt suurema õhtuvooluga ei teki probleemi, et peaks karburaatorit modifitseerima hakkama?

Kas ja kui kiiresti need free-flow filtrid maanteel ja linnas (mitte kruusateel) sõites mootorisse piisavalt prahti lasevad, et sellest probleeme tekib?
Kuna filtrid on nö lageda taeva all, siis kuidas sellise setupiga märja ilmaga peaks käituma (nii tsikli hoiustamise kui sõitmise kohapealt)?

Lõppkokkuvõttes, kui kellelgi on podide asemel pakkuda mõni parem, funktsionaalsem ja siiski esteetilise väljanägemisega lahendus, olen üks suur kõrv :). Takerdun pidevalt väikeste probleemide juures.


Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Tort
Postitusi: 1198
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 61 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #32 Postitas Tort » 02 Jaan 2016, 11:49

Tee ikka normaalsed torud, nagu originaalis.

Kui aga mitte, siis filtritest kasuta AINULT õlitatavat shvammi. Need metallkäkid on lihtsalt muud filtrikujulised tooted. Seguga sul ilmselgelt probleeme ei tule. Ilmastikukindluse kohta oskan öelda, et minu rattal on 1 shvamm seal, kus sinu rattal originaalõhufilter ja mingeid probleeme ei ole ka paduvihmas. Kui sa karpade otsa paneksid nad, siis vist lükkaks paduvihma ajal varjualla.
Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 308
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #33 Postitas Erik » 02 Jaan 2016, 12:12

eraldi õlifiltritega saaks muidugi sõidujal kinganinasi puhastada aga ...

kellele neid torusi hoiad et lõigata ei taha? :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #34 Postitas PhunkT » 04 Jaan 2016, 10:07

Kui aus olla, siis originaale lõigates ei ole võimalik väga head tulemust saada (nurk läheb täitsa käest ära) ja kuna mul jääb 650ne mõistlikus korras mootor alles ja laua all on ka ühe korraliku 750se jagu osasid, siis ehk kuluvad tulevikus ära.

Ilmselt lähevad Unid külge.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 915
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: hardtail
Asukoht: Rapla
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #35 Postitas poison » 04 Jaan 2016, 12:26

kummi- või silikoonlõdvik? peaasi et musta värvi :) ma leidsin lahenduse omal ajal agrovarust, oli vaja lihtsalt mõõtu lõigata
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #36 Postitas PhunkT » 06 Jaan 2016, 14:39

Mul on kaks komplekti kroomtorusid seal, millel suletav-avatav õhuklap peal :). Kommuvoolikud tulid vist hiljem ja need antud lahendusse ei sobi. Aga ma hakkan nende õlitatavate svammpodide mõttega juba täitsa harjuma.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #37 Postitas TDM » 06 Jaan 2016, 17:51

Nendel karpadel ju toore nupud küljes ja see torupeal olev õhuklapp ei ole vajalik! 8)
Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #38 Postitas PhunkT » 27 Jaan 2016, 23:17

Läksingi UNI õlitatavate svammide teed, eks näis, kui kohale jõuavad...

Vahepeal jälle küsimus targematele.

Kas keegi on vene rataste piduriklotsidele asjalikumaid (päriselt ka pidurdavaid) katteid peale lasknud panna? Mida kasutada? Kas keegi teeb teenuse korras? Mis maksab jne.

Sõidu isu on juba väga suur, aga vajadusel seisma jäämise isu ka :).

Tahaks saavutada sellist hästi kehvade piduritega bike'i effekti :) Et esipiduritega saab seisma, aga igaks juhuks vajutaks tagumist ka.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2520
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Kuskil Rakvere ja Võsu vahel.
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #39 Postitas Loff » 27 Jaan 2016, 23:36

PhunkT kirjutas:Kas keegi on vene rataste piduriklotsidele asjalikumaid (päriselt ka pidurdavaid) katteid peale lasknud panna? Mida kasutada? Kas keegi teeb teenuse korras? Mis maksab jne.

Ise ei ole kasutanud aga paljud tutvusringkonna atutuunijad on masinate siduriketastele lasknud seal uued ja paremad katted panna.

http://www.pidurimeister.ee/
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 915
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: hardtail
Asukoht: Rapla
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #40 Postitas poison » 28 Jaan 2016, 03:14

Kui võimalus, pane ette kahe pööraga pidur. Ma oma Uralil sain süsteemi nii käima, et piisas ka kahest näpust lingil, aga paras keberniit oli sättida küll (eelpinge, pöörad omavahel, vblla peab klotsi toetuskõrva modima).

Spoiler:
Kas keegi on vene rataste piduriklotsidele asjalikumaid (päriselt ka pidurdavaid) katteid peale lasknud panna? Mida kasutada? Kas keegi teeb teenuse korras? Mis maksab jne.
Sõidu isu on juba väga suur, aga vajadusel seisma jäämise isu ka :).
Tahaks saavutada sellist hästi kehvade piduritega bike'i effekti :) Et esipiduritega saab seisma, aga igaks juhuks vajutaks tagumist ka.

grahv
Postitusi: 883
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX800 & DR650
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 12 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #41 Postitas grahv » 28 Jaan 2016, 10:17


v301060
Postitusi: 385
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Sportster 1200 Custom
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #42 Postitas v301060 » 28 Jaan 2016, 12:23

Trummelpiduri puhul on soovitatud ka rumm seespoolt üle treida, kuna vanad rummud on seest tihti lopergused.
HD Sportster 1200 Custom & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr, see nüüd Soomemaal, TransAlp 650, see nüüd Tartus, HD 1200 Springster, see nüüd Wõromaal ja HD Sportster 883 Roadster, see nüüd tagasi HD Tallinnas.
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 915
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: hardtail
Asukoht: Rapla
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #43 Postitas poison » 28 Jaan 2016, 14:38

v301060 kirjutas:Trummelpiduri puhul on soovitatud ka rumm seespoolt üle treida, kuna vanad rummud on seest tihti lopergused.


kui on lopergune, tuleb välja vahetada
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #44 Postitas PhunkT » 02 Veebr 2016, 16:26

Leidisin osta oksjonilt ühe kahe pööraga trummelsüsteemi kaane. Ostsin igaks petteks ära. Kui pärast katete vahetust asi mõistlikuks ei lähe, siis hakkan seda vahetama.

Vahepeal tellisin ära uue väljalaske (vana ei saanud 750sele ümber tõsta ja ei olnud ka kõige ilusam) ja joonistasin enda jaoks üle elektriskeemi (puust ette ja punaseks). Kui keegi leiab vigu, eriti mis puudutab laadimise poolt, siis kommentaarid on teretulnud. Seda, et tagumist parktuld lülitab eraldi lüliti, pole vaja tähele panna. See lüliti sai sinna lihtsalt eelnevalt pandud ja mingi funktsioon võiks tal olla. Hoiame siis 5W parktule pealt voolu kokku :).

Pilt

Nädalavahetusel hakkan mootorit vahetama, järgmisel saan ehk isegi juba hääle kätte. Kui kõik plaani kohaselt läheb, saab märtsis juba sõita....
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 915
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: hardtail
Asukoht: Rapla
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #45 Postitas poison » 02 Veebr 2016, 20:05

PhunkT kirjutas:Leidisin osta oksjonilt ühe kahe pööraga trummelsüsteemi kaane. Ostsin igaks petteks ära. Kui pärast katete vahetust asi mõistlikuks ei lähe, siis hakkan seda vahetama.

Kas koos klotsidega said? Kui ei, siis ühepööra klotsid ei sobi kahe pööra klotsidele, otsi neid ka.

grahv
Postitusi: 883
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX800 & DR650
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 12 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #46 Postitas grahv » 03 Veebr 2016, 07:51

Jätad kontaktsüüte?
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #47 Postitas PhunkT » 03 Veebr 2016, 18:33

grahv kirjutas:Jätad kontaktsüüte?


Jah, esialgu küll. Siiani pole see veel hätta jätnud, aga kui 750 on nii töökindel mootor, et pean ainult süüte pärast muretsema hakkama, siis vahetan välja :).
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #48 Postitas PhunkT » 03 Veebr 2016, 21:01

poison kirjutas:
PhunkT kirjutas:Leidisin osta oksjonilt ühe kahe pööraga trummelsüsteemi kaane. Ostsin igaks petteks ära. Kui pärast katete vahetust asi mõistlikuks ei lähe, siis hakkan seda vahetama.

Kas koos klotsidega said? Kui ei, siis ühepööra klotsid ei sobi kahe pööra klotsidele, otsi neid ka.



Kindel, et on erinevad? EastHighway piltide järgi ütleks, et samad, lihtsalt ühel juhul on klotsid ühtpidi (lamedad otsad koos) ja teisel juhul teistpidi (lamedad otsad erineval pool).

Klotse kaasas polnud, loodan, et olemasolevad istuvad. Õigemini, loodan, et ei pea seda üldse kasutama, aga kui peab...
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

moilo
Postitusi: 70
Liitunud: 11 Mai 2005, 23:00
Tsikkel: K750M
Asukoht: Kiisa

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #49 Postitas moilo » 03 Veebr 2016, 21:37

Ei sobi. Ka klotside kinnitusvedrud on erinevad. Pidurimeistri (tegelikult muidugi ka uusi originaale) klotse tuleb tublisti modida enne kui need pidurdama hakkavad. Klotsi raadius ei klapi trumli omaga. East Highways on vist isegi olemas tehnika klotside treimiseks. Lõpuks kuluvad muidugi ka ise parajaks. Siis pidurdavad Pidurimeistri klotsid kindlalt paremini kui originaalid. Ja see kontaktsüüde vaheta pigem kohe välja. See on igapäevakasutuses ilmselt kõige vähem töökindel detail su ratta küljes. Laadimisrelee tundub sul juba olevat korralik. Ma enda ratta süüdet pole pidanud kordagi kohendama, erinevalt kõikidest teistest sõlmedest. Ratas saab seejuures päris karmi kohtlemist ja regulaarselt. See kallim süüde East Highways igatähes toimib kenasti. Kaob ka vajadus käivitamisel süüdet hilisemaks reguleerida, süüde teeb seda ise. Kuna K750 näeb küll stiilne välja kuid on tagasihoidlike võimsusnäitajatega, siis hakkad varem või hiljem teda pisut forsseerima. Siis hiljemalt tuledmselle süüte juurde tagasi. Ja sellest mootorist saab välimust ohverdamata päris palju lisahobuseid. Hetkel tundub, et ohverdama ei pea isegi töökindlust.

Lear
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #50 Postitas PhunkT » 06 Veebr 2016, 22:42

Südamesiirdamine tehtud. Üllatuseks ei istugi 750 mootor täiesti üks ühele K650 detailide otsa. Kardaan pidi treipingis mõned vaod juurde saama.

Lisaks ei sobinud enda ehitatud side-stand uue väljalaskega, seega pean tagasi panema keskhargi. Mis tegelikult on ammu plaanis olnud. Aga vana harki loomulikult enam alles ei ole...

Siit küsimus: Kas kelllegi oleks vedelemas K650/K750 seisujalga? Kui on koos vedru ja võlliga, on eriti hea, kui ei ole, oleksin ikka huvitatud.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4199
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #51 Postitas yeekim » 07 Veebr 2016, 08:13

Hoi!

Mul' sellised asjad üle:
Pilt
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #52 Postitas PhunkT » 07 Veebr 2016, 17:12

yeekim kirjutas:Hoi!

Mul' sellised asjad üle:
Pilt



Tänud! Ma otsin just keskmist harki. Tahaks selle küljejala ära kaotada. Osaliselt sellepärast, et 750 leegitorud hakkavad segama, teisalt... visioon on selline :D
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #53 Postitas PhunkT » 07 Veebr 2016, 17:24

Nädalavahetus on garaazhis veedetud, nüüd tuleb tsiviilellu naasta kahjuks...

Seekord tehtud:
Demontaaž
Mootori vahetus
Kardaani modimine
Elekter 75% (esimene ots veel tegemata, lüliti ei jõudnud kohale)
Uued gaasitrossid
Uued lingid külge
Uus rutska külge
Nipet-näpet ootamatusi

Praeguse graafiku järgi peaks järgmisel nädalavahetusel ka väljalaske, rehvid ja ülejäänud elektri tehtud saama. Loodetavasti ka õlid sisse ja proovikäivituse.

Kui mootorit uuesti algosadeks ei pea võtma, siis märtsi algusest alates hakkan lapiga tolmuseid kohti hõõruma ja sõiduilma ootama :)

Aga harki otsin endiselt!

Mõned pildid ka:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #54 Postitas PhunkT » 14 Veebr 2016, 14:31

Ta elab!

Sai kõik vajalikud vidinad külge keeratud, et proovikäivitus teha ja .... see hääl on ikka väga mõnus. Ja väljalase on üsna vaikne, kõlbab ka õhtul uuselamu rajoonide vahel kärutada :)

Laadimine on ilmselt selle ratta puhul mingi lisavarustuse optsioon, mida mul ei õnnestu soetada.... 3 relee hinnaga igatahes mitte

Aga vahepeal üks küsimus: Mis on K750 mootori tagantpoolt vaadates vasaku silindri ees oleva 6se kruviaugu funktsioon ja mida sinna sisse peab kruvima?

Õli tuleb sealt välja, aga mitte piisava survega, et õlisurvet mõõta.

Pilt

Pilt
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #55 Postitas PhunkT » 22 Veebr 2016, 09:21

Pisike update.

Vahteasin ära kasti, spetsialistide soovitusel - vana M72 kast oli küllalt kulunud (link logises, käigud ei vahetubnud korralikult ja veovõlli otsas olev munakas koos splindiga oli ära murdunud). Läks peale eelmise mootori küljes olnud Urali kast.

Väljalase sai lõplikult külge.

Ja nüüd, tänu EastHighwayle, on olemas ka elekter. Kõikide minu valduses olevate genekate rootorid olid katki. Värskelt taastatud genekal poole pöörde peal lühis sees.

Mootor käib mõnusalt, aga tundub, et vasak silinder lohiseb natuke järgi ja suitseb pisut. Järsult gaasi andes poovad ka mõlemad pooled natuke kinni (tundub, et ei saa kätte, peab veel nõela tõstma). Seega karburaatori timmimist veel on. Keeran nad nii hästi paika kui saan, kontrollin jagaja kaane üle ja ootan kuiva teed, et saaks natuke sõita enne, kui mingeid kardinaalseid muudatusi teen (a la kontaktsüüte väljavahetamine). Mootor seest täitsa uus ja toores, äkki tahab lihtsalt natuke töötada.

Hääl on mõnus, bariton on bassi vastu vahetunud :)
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #56 Postitas PhunkT » 06 Mär 2016, 12:46

Ja ta sõidab! Tegin eile hooaja avasõidu ja selle mootoriga üldse esimese. Kaks korda jättis teele, kuna akujuhtme klemm oli kehvapoolne, aga muidu sõidab nagu kulda. Ja mis peamine - laeb!

[img=http://s28.postimg.org/8lgsj4ypl/IMG_1844.jpg]

Jõudu tundub olevat veidi vähem kui eelmise mootoriga, mida oli ka oodata. Ilmselt on segu veel vaja timmida ja natukene piirab ka uus väljalase. Aga see ei ole oluline. Tippkiirus on ka ilmselt kümmekond kilomeetrit tunnis madalam, kui eelmise mootoriga. Samas kiire ülekane lubab 100ga väga rahulikult sõita ja natuke on ruumi möödasõitudeks ka. Piisav igati. Sissesõitmata mootoriga ei hakanud peeneks laskma ka.

Kõige meeldivam asi mootorivahetuse juures on hääl... ja õlilekete puudumine. Ootame nüüd ilusamaid ilmasid...
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #57 Postitas PhunkT » 29 Mär 2016, 13:44

Vahepeal olen jälle käinud raske rauaga sõitmas ja on ilmnenud kaks väikest probleemi, mis loodetavasti ei viita millelegi suuremale:

1. 3. käik on kaks korda välja visanud pärast pisut ebaõnnestunud käiguvahetust. Ehk ei ole suur mure ja kuna tegemist reguleeritava Urali kastiga, siis ehk annab ka natuke timmida. Eelmise mootoriga töötas see kast pefektselt, seega ilmselt ikka vahetuse viga.

2. Vasak silinder tühikäigul pisut suitseb.
Pilt

Põhjus, miks parem silinder ei suitse võib olla muidugi lihtsalt selles, parema summuti pütt laseb natukene rohkem ühenduskohast läbi ja suits pääseb sealtkaudu välja :).

Aga samas on ka silindrid oma reguleerumises täiesti erinevad, st kui segukruvi timmida, siis vasakul hakkavad pörded langema ca 2,5 pööret kinnisest asendist, aga paremal ca 5-6 pööret. Kas need K68-d võivad lihtsalt olla ise nii erinevad või kas on kuskil mujal konks? Miski tihend kuskilt laseb läbi? Sisinaid ei ole kuulda ja käib-sõidab suurepäraselt. Mõlemad silindrid töötavad ka iseseisvalt ning tunduvad olevat sünkroonis.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 140
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #58 Postitas PhunkT » 17 Apr 2017, 09:35

Korvikas valmib mõne nädala pärast, ajasin eile kohviku ka puki otsa, et oleks midagi katsuda :).

Jõuan ringiga vaikselt originaalile jälle lähemale - clip-onid lähevad vahetusse millegi klassikalisema vastu, et oleks võimalik natuke sõita ka. Samal põhjusel lähevad ümbertegemisse tagumised amordid - võiks ka 40 kg juurde võtta, et need toimima hakkaksid, aga lihtsam on vist vedrude kallale minna.

Kui kellelgi on pakkuda madalat klassikalist 22mm lenksa koos 1xM12 poldiga kinnituvate riseritega (või siis eraldi), andke märku.

Pilt

Pilt
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Johnny
Postitusi: 24
Liitunud: 28 Mai 2012, 10:40
Tsikkel: Suzuki GSX250 EX
Tänatud: 1 kord

Re: K6(7)50 kohvik

Lugemata postitus #59 Postitas Johnny » 18 Apr 2017, 10:41

Väga äge ratas! Aga kui clip-onid ei lähe, siis võib-olla sobiks clubman-stiilis lenks (müüakse Ebays ja igasugustes netipoodides)? Netipilt: Pilt




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist