Mama's Pride
Moderaator: Moded
Mama's Pride
Tere
Kuna maailm on ratast juba näinud, siis kirjutan siia ka ,et mis ja kuidas ja millest ja...
Algus: Kailil oli mootor mis seisis mitu aastat nurgas. Siis ütlesin, et mis ta ikka seisab, teeme midagi sellest. Nii läkski!
Nimi: Mama's Pride - ratta omanik on Kaili ja see vast põhjendab nime valiku Kes ei tea, siis Mama's Pride on põhjaeuroopa parim tatoveerimissalong.
Mootor: Vulcani VN 900
Raam: Torudest, Jäme toru on Pärnus Tammiste telemasti toru (ärge küsige kus see kunagi üle jäi )
Rattad: V- Rodi omad. Ees 19'' , taga 18''
Pidurid: Ninja omad, nii ees kui taga.
Pidurikettad: laseriga lõigatud
Esiamort: Buelli tagaamort. Töötab tõmbele.
Tagaamort: RSV 1000 öhlins.
Ülekanne: Vulcani rihm ja rihmaratas. Rihmaratas on taga pandud ühilduma VRodi veljega.
Sadul: Nahaga kaetud ja kiri sadulal on reaalselt tatoveeritud sinna. Kui see lehm vaid kunagi teadnud oleks, et ta tatoveeringu saab...
Esituli: suurest kolvist tehtud. Vist mingi kompressori oma.
Paak: Puidust asjad on lihtsalt kaunistused. Natuke juhtmeid on ka seal all peidus. Paak asub suure raami toru sees ja mahutab tsipa üle 7 liitri.
Paagikork: febi veetoru pime.
Aku: asub raami lõpus kasti sees.
Õhufilter: mingi vanaaegne ventika korpus. Sees svamm ja selle karkass.
Jalg: Liigend on nare kardaan, vars sisemine rooliots ja ots Hunday kolvist. Kett jala liigutamiseks on ukse sneppri küljest. Pätule tulevad vargad nüüd
Peegel: Toyota kolb ja keps, Maxima naiste ilupoest sai sinna ka sobiva peegli.
Tagapiduri reservuaari kork: Kasutatud on suurõppusel Siil lastud moona hülssi.
Heeblid ja rutskad: ainukesed ebay poe asjad.
Spidomeeter: 1912 jalgratta esitule korpus, Sisu tänapäevane spidokas.
Radikas: praegu jääb see puskaritoru (tuleb natuke veel ehitada paisupaak), aga olemas on ka väike radikas. Eks paistab kumb lõpuks jääb.
Värv: spetsiomm rooste värv. Endalegi üllatusena hästi vastupidav ja kiirelt kuivas.
Kaal: tühjalt 204 kg.
Kaili tegi sadula ja värvis ratta. Kõik muu on ise tehtud.
Ehitama hakkasime keset suve niiet kuskil pool aastat on kulunud.
Mis edasi: pm on mootor korra ka töötanud. Nüüd tuleb veel pisiasjad ja juhtmed kõik paika ära sättida ja ratas sõidukorda seada. Siis tuleb kõik tuled ja viled õigesse kohta kinni panna ja ARKi minna. Hooaja avamisel sõidab ta kindlast ja loodetavasti on selleks ajaks arvel ka!
Rohkem pilte ja valmimise pilte näeb Feispuuki ilge.ee lehelt.
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
- Tsikkel: GSX750F Rull
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Mama's Pride
Vau. Esikahvel on maru!
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Mama's Pride
Idee ja teostus ja väljanägemine kõik 5+
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Mama's Pride
Järjekordset kiituse jada ei pane, naguinii saad neid mitu lehekülge, sellisele sedöövrile pole vaja kah.
Pigem kriitikat ... ainus, mis selles kamplektis silma riivab (minu arvates muidugi) on esimesed suunatuled, midagi klassikalisemat või ilgele kohasemalt isetehtumat?
Mitte, et vigiseks, vaid üks tähelepanek.
Muu ... kummardused.
PS: igatahes puskaritoru, igatahes. Ma mõtlesin enne seda teemat halliks, mille krdi pärast siuke lahe vänt sinna pandud on, vinge
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Mama's Pride
Ma jälgisin selle elluärkamist ka facebookis, teinekord, kui aega on, võiks siia ka ehitamise protsesse riputada, neid on päris huvitav vaadata.
Muidu aga äge ratas ja tegelikult ka väga äge omanik, usaldasin teda ka oma pead maalima, sadulast rääkimata
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Mama's Pride
No laena veel konkurendile ramppi lumesajus tsikli mahalaadimiseks Sellist enda alt "oks saagimist " ma küll ette ei näinud
Ja siis veel korraldaja oli lükand mu ratta kuskile Hesburgeri nurga taha täpselt sealt kohast kuhu Mama´s Pride asemele oli pandud Ma just panin ta sinna "võidukohale" ju ise
Ei tegelt oli kõik väga lahe , mõnusalt palju projekte , väga segane motokompott muidugi aga palju õnne võitjale ning jaksu kõigile edasi toimetamiseks
Terv Deiv
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Mama's Pride
Küsimus esivedrustus kohta. Kas esiratta üles liikudes liigub ta ka ette poole? Sel juhul võib juhtimine päris huvitav olla.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Mama's Pride
davidsoniharald kirjutas:Küsimus esivedrustus kohta. Kas esiratta üles liikudes liigub ta ka ette poole? Sel juhul võib juhtimine päris huvitav olla.
Esipiduriga "jõnksutades" saab ka nalja
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Mama's Pride
Hoi!
Siin ühes teises teemas jahutakse, milline peab ratas olema: mugav, kukkumiskindel, ohutu ja tontteabmida veel.
Tegelikult peab tsikkel VÄGEV olema
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Mama's Pride
davidsoniharald kirjutas:Küsimus esivedrustus kohta. Kas esiratta üles liikudes liigub ta ka ette poole? Sel juhul võib juhtimine päris huvitav olla.
Pidurdades natuke ettepoole liigub ratas küll (samamoodi nagu tavarattal tahapoole). Eks niimoodi käisid kõik sõjaaegsed rattad ja siis sai sõidetud....
Pole keegi veel sõitnud (kohapeal prõnn prõnn tegemine ei lähe arvesse ) Eks paistab. Rinkapilli polegi kunagi temast tehtud ja talvel temaga manuaal abs jõnksutamist tegema ei pea
Teema võtab ilusti kokku härra Yeekimi lause.
yeekim kirjutas:Hoi!
Siin ühes teises teemas jahutakse, milline peab ratas olema: mugav, kukkumiskindel, ohutu ja tontteabmida veel.
Tegelikult peab tsikkel VÄGEV olemaedu
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Mama's Pride
Omanikule ei soovitaks üle 50km/h sellega sõita, siis jääb vast isegi ellu Aga noh, ega siis kõik polegi sõitmiseks mõeldud, mõni võib ainult näituste jaoks kah jääda.
Re: Mama's Pride
Pontus kirjutas:Omanikule ei soovitaks üle 50km/h sellega sõita, siis jääb vast isegi ellu Aga noh, ega siis kõik polegi sõitmiseks mõeldud, mõni võib ainult näituste jaoks kah jääda.
...jah, kui isegi 50 km/h palju pole. Pigem 40
Aga vähemalt näeb parem välja kui mõne mehe gsxf...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.