Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Panen siis oma ratta ka siia üles ja omale mäletamiseks ka tehtud muudatused.
Oli siis 20 detsember 2015 aastal kui sai otsus tehtud, et tuleb uus ratas ära osta. Kõne reimpsile, et kutsuda ta kaasa ratast üle vaatama, see oli mõned päevad enne ostmist. Ratas üle vaadatud sai oodatud nädalalõppu, et ratas ära tuua. Kuna auto ja tsikliga korraga sõita ei saa, siis sai ka ostu hetkeks reimps kaasa kutsutud ja ratas raplast tallinna toodud.
Kuna ratas siiski 13 aastat vana, siis ei lootnudki, et ilma vigadeta ratta leian aga mõned vead oleks soovinud vähem leida... aga sellest aegamööda järgmistes postitustes.
23 detsember sai veel tehtud aastalõpus kommijagamise tuur lastekodudele kaasa ja siis läks ratas talveks garaashi.
Enne aastavahetust sai ette võetud alustuseks suunatulede vahetus kuna olemasolevad olid luitunud ja ka üks pirn oli läbi ja seda pirni ma eesti kaubandusest ei leidnud, siis sai mindud LED suunatulede teed.
Kuna LED suunad sattusid olema välimuselt samasugused nagu eelmised suunad mis pirnidega olid, siis sai valitud sellised suunad:
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mo ... -pirnidega
ja loomulikult seoses sellega oli vajadus ära vahetada suunatule relee ja teha väike muudatus ka elektrisüsteemis.
Relee läks vahele selline:
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mo ... trollrelee ja muudatus elektriskeemis sai tehtud selle teema järgi:
http://www.rsvr.net/led-indicator-wirin ... c4554.html.
Sellega lõppes 2015 aasta sellel rattal.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Kuna uue aasta alguses tulid jubedad uudised, et temperatuur hakkab -30 kraadi lähiajal näitama, siis sai suures hirmus ratas külmast garaashist sooja toimetatud ja selle transpordi käigus sai Tuono niigi lühike küljejalg veel tiba kõveraks vajutatud, siis järgmine muudatus mis ees ootas oli uue jala leidmine. Mõned päevad hiljem sai 15.- eest soetatud 2006 aasta Honda CBR1000 Fireblade küljejalg is sobib Tuonole 1:1 külge ja on samas originaalist 2cm pikem. Seega nüüd on ratas märgatavalt kindlamini püsti seismas.
Järgmine mure mis välja ilmus oli lekkivad esiamordid. Sai ratas käima pandud ja esimese pluskraadiga apriliasse sõidutatud. Kuna talvel järjekordi vähem, siis nende amortidega läks üsna kiiresti. Siis jäi jälle ratas seisma päris mitmeks nädalaks kuni selgusid järgmised tegemist vajavad hädad.
Alates märtsi lõpust olen ma igapäevaselt kahel rattal liigelnud kuni ühel hommikul otsustas starteri pendiks enam mitte haakida ja ratast käima ma ei saanudki.
Kellel kokkupuude selle rattaga, see teab, et originaalis on aprilia varuosadena selle pendiksi vahetus rahaline väljaminek umbes 600+€. See mulle kuidagi ei sobinud ja sai hakatud alternatiive otsima. Tänaseks tean öelda, et konkreetne vabajooksu sidur(laager) mis aprilia müüb hinnaga 300+€ on täiesti ebaotstarbekas väljaminek kuna täpselt identne ducati tükk maksab 149€ ja väga sarnane KTMi tükk maksab 79€.
Kuna jäin ise haiguslehele, siis ei olnud mul probleemi kulutada aega ja vajaminevad vidinad tellida UK'st kohale ja teha kogu töö ise ära. Seega minu kulutus koos õlivahetuse ja varuosadega läks kokku umbes 300€. Aprilia esinduses oleks see olnud 640€ varuosad +õli+filter+4h tööraha...
Ratas sai kokku 11. Mai ja seega oli mõte liituda 14. mai hooajaavamise paradiga... samas selleks hetkeks oli selgunud, et tagumine pidur on ikka oma töötamisel väga kehvake.
Jällegi varuosa aprilia esinduses piduri peasilindrinäol oleks väljaminek 300€, siis see mulle kuidagi ei sobinud. Kuna peasilinder on brembo toode, siis kindlasti leiab midagi millega seda aprilia oma asendada ja ma ei eksinud. Asendus jällegi Ducati esindusest. Külge läks Ducati 1098 piduri peasilinder mis toodetud samuti brembo poolt ja mis sobib külge 1:1 kui välja jätta see, et vahetamist vajab ka pidurivoolik.
Piduri peasilinder 50€ + uus voolik Motodepoost 30€
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
See on hea kokkuhoidjateema - originaaljupid on mõttetult kallid ja hea on, kui mõni koonrim odavad alternatiivid ära katsetab
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
No ma ei usu, et ducati mingistki servast kehvemat osa kasutab või bmw kehvemat osa kasutab, või KTM kehvemat osa kasutab. Kusjuures kõik 4 kasutavad sama starteri sidurit. Jah, viimased kaks on originaalis teistpidi tööle pandud samas on võimalik see laager lihtsalt teistpidi sisse panna.
Brembo toodetud piduri silindrid on brembo toodetud igaljuhul, vahet pole kellele ta varuosana tehtud on. KTMi oma pidi olema veel parem valik kuna varuosa kataloog annab pidurisilindrile ka remontkomplekti kui ei taha tervet välja vahetada.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Mul oli täpselt samasugune Tuono. Väga meeldis. Tagapidur kadus kohe, kui mootor soojaks sai Kas elektrisüsteem on ka üle käidud sellel isendil? Kas eprom ja filter on ka vahetatud?
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Suremisohus olevad pistikud on eemaldatud aga epromist ei tea miskit ja mis filtrist sa räägid?
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Kui originaalist vähe vabama väljalaskega pütt ja vabama hingamisega õhufilter, siis kipub originaalkiibiga (eprom või chip - kuidas keegi soovib) segu lahjaks jääma. See väljendub selliselt, et vahepeal nagu köhib või jätab vahele veidi, gaasi mahalastes võib paukuda. Siis on kaks varianti: 1) aktiveerida MAP 2, lõigates selleks ECU juures üks juhtmeke läbi; 2) tellida aftermarket kiip, mis on tehtud konkreetselt sinu seadet (sumpa-filter kombot) arvestades.
Lihtsalt uurisin, mis seis sul nende asjadega on
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
tegelikult on muutunud veel niipalju, et tagasi küljes on originaalpütt kuna mulle see müra ei meeldinud. seega jah seda kas on ecu ja õhufiltriga miskit tehtud ma ei tea aga väljalaskest see otse läbi pütt lendas peale esimest 200km läbimist. Lihtsalt pea hakkas valutama sellest mürast ja naabrid ei olnud eriti õnnelikud kui tsikkel majaees käivitada kell 7 hommikul või kell 23 õhtul
-
- Postitusi: 498
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
hollow kirjutas:väljalaskest see otse läbi pütt lendas peale esimest 200km läbimist. Lihtsalt pea hakkas valutama sellest mürast
Sellepärast sõidetaksegi kõrvatroppidega
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: 02 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Yamaha FZ1 '07
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
vanalendur kirjutas:hollow kirjutas:väljalaskest see otse läbi pütt lendas peale esimest 200km läbimist. Lihtsalt pea hakkas valutama sellest mürast
Sellepärast sõidetaksegi kõrvatroppidega
Tegelikult on selle jaoks sport väljalaskel db-killer. Kui sõidad pikemaid otsasid või lihtsalt valjem summuti ei meeldi, siis kruvid db-killeri külge ja probleem lahendatud. Üldjuhul on sport-pütid ikka ilusama väljanägemisega, kui originaal jurakad + õiges seades saad tsiklist mõne hobujõu rohkem lisaks. Db-killerid on vajalikud ka ülevaatusel minnes!
Kui sulle db-killerit kaasa ei antud siis on kehvasti.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Db killerit kaasas polnud ja pikemas plaanis tahaks uuema väljalaske panna kylge, et pytid oleks mõlemal pool ratast.
Aga selle rattaga on paljudel pikkadel inimestel veel üks mure. Nimelt jalad ei mahu paagi kumeruse alla. Sama häda ka minul. Küllap ongi keeruline 192cm pikal leida ideaalset ratast.
Aga täna tegin väikese arapi ja keerasin jalatoed teistpidi ja sellega läksid nad umbes 4-5cm allapoole ja seega mahuvad jalad nyyd ilusti paagi kumeruse alla. Panen hiljem ka pildi, et saaks aru mida mõtlen
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
jalatoed siis parem ja vasak omavahel ringi vahetatud samas need osad kuhu jalad peale toetuvad on jäänud sama poole omad. lihtsalt vaja nad teistpidi käima panna
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Parempoolsega peab veel natuke vaeva nägema, ja ehk peab selle summuti modifitseerimise juba lähiajal ette võtma. Praegu on leegitori ilusti vastu jalatuge ja üks vedru jääb külge panemata
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Tagapidurit vist nüüd eriti ebamugav pressida. Lase seda ka allapoole.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Tagapiduri hooba niisama lihtsalt allapoole lasta ei saa, aga no natuke ebamugav on aga ennem kui jalad liiga kõrgel olid, siis oli palju ebamugavam.
Mul on niikuinii need pedaalid tiba ebamugavad kuna jalanumber on selline naelakastile lähenev.
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
hollow kirjutas:Aga selle rattaga on paljudel pikkadel inimestel veel üks mure. Nimelt jalad ei mahu paagi kumeruse alla. Sama häda ka minul. Küllap ongi keeruline 192cm pikal leida ideaalset ratast.
Naljamehed saavad nüüd naerda: olen 200 cm pikk ja sõidan 2001 Honda CBR600F-ga. Tuntud ka kui F4i. Kui istun ilusti paagis kinni on jalad täpselt paagikumerustes sees (põlvenurka muidugi ei kommenteeri )
Ja siis öeldakse mulle, et sa oled pikk, sa peaksid Tuonoga sõitma
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Tuono paagi kuju on selline, et põlved peavad selle kumeruse sisse mahtuma, vastasel korral on põlve nukid vastu paagi seda teravat kumarust ja see on eriti ebamugav.
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
hollow kirjutas:Tagapiduri hooba niisama lihtsalt allapoole lasta ei saa, aga no natuke ebamugav on aga ennem kui jalad liiga kõrgel olid, siis oli palju ebamugavam.
Mul on niikuinii need pedaalid tiba ebamugavad kuna jalanumber on selline naelakastile lähenev.
Kas tagapiduri peasilindri varrast lühendades (stoppermutter on pildil näha) ei lähe pedaal allpoole?
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
ei, vedru hoiab pedaali vasta "konna". Sinna tuleb miskit vahele panna, muidu põleb pidurituli koguaeg
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Lihtsam ja kordades nägusam jääks jeebaist soetatud 40mm piires regullitavate jalatugedega. Praegusel juhul on väljanägemine pehmelöeldes kole.
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Mul vedelevad sellised garaazis. Uued, ei leidnud kasutust.
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
hollow kirjutas:Kox, vaataks üle lähedalt, ehk saame kaubale
Aega läks aga asja sai, leidsin garaazist üles.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Vahepeal on saanud sellel hooajal 5000km piir ületatud ja läksid vahetusse kett, hammasrattad ja tagumine rehv. Seekord sai alla pandud Michelin Pilot Road 2
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Endale meeldetuletuseks veel ka see, et tagumised rattalaagrid sai ka vahetatud
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Kuidas Mishu tundub? Ma olin dilemma ees mas Dunlop sportmax või Mishelin pilot power. Valisin Dunlopi, taga veel Pirelli aga vast hooaja teises pooles läheb sama mis ees alla. Minu emotsion on väga hea. Täna proovisin ka vihmase ilmaga. Kurvis hullu ei pannud aga pidurdas ok ja kurvid olid ka tâitsa head.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Kui võrrelda selle Continentaliga mis all oli, siis see Michelin on hoopis midagi muud. Hetkel olen kulutusega rahul.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 07 Apr 2009, 23:49
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono RSV 1000R 2003
Vahepeal saanud lisa 5000km ületatud (tegelikult lausa 7000km ületatud nüüdseks juba ja 12000km sellel hooajal), tehtud sellega seoses õlivahetus, vahetatud esirehv Michelin Pilot Road ja vahetatud ka pingeregulaator.... Kui ilma jagub, siis sõitmine jätkub seni kuni teekate plussis püsib
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.