BMW K100LT HACK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Fox
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: "Flying brick"
Tänatud: 3 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #31 Postitas Fox » 11 Okt 2016, 08:42

Mnjah, huvitav projekt käsil.
Kui ausalt öelda, ma ise läheks igakell mingi enam-vähem valmis lahenduse peale välja, üks külgkorviga K100 oli Eestis alles eelmine aasta müügil minuarust, neid ikka liigub. Tõenäoliselt leiaks ainult ka mõne läänes toodetud külgkorvi, kui otsida. Pikk talv ees, vaata ringi äkki leiad. Lõpptulemus jääb tõenäoliselt silmale ilusam ja tehnilise poole pealt vast ka kindlam tunne.
Minu K100-l on samuti ABS peal ja mina sellest küll mingi hinna eest ei loobuks, olgugi, et maailma esimene ABSga ratas. Aga see "väike" lisa on mind vähemalt ühel korral kukkumisest päästnud, tõenäoliselt isegi rohkematel kordadel.
Need BMW system plastkohvrid on ka täitsa OK asjad minuarust, mul on kahel korral seisev tsikkel küljele kukkunud, kohvrid ja kohvriraamid kannatasid selle müraka kaalu (250kg) kenasti välja, väiksed kriimud ainult küljel. Kui siis ma ise vahetaks võibolla top boxi välja, selle maht on lihtsalt väga väike.
Edu igatahes projektiga, jälgin kindlasti su tegemisi.


Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #32 Postitas PhunkT » 11 Okt 2016, 12:53

Fox kirjutas:Mnjah, huvitav projekt käsil.
Kui ausalt öelda, ma ise läheks igakell mingi enam-vähem valmis lahenduse peale välja, üks külgkorviga K100 oli Eestis alles eelmine aasta müügil minuarust, neid ikka liigub. Tõenäoliselt leiaks ainult ka mõne läänes toodetud külgkorvi, kui otsida. Pikk talv ees, vaata ringi äkki leiad. Lõpptulemus jääb tõenäoliselt silmale ilusam ja tehnilise poole pealt vast ka kindlam tunne.


Ise ehitamine on kogu asja mõte ikka :). Osta saab igasuguseid asju, aga tsikkel võiks ikka enda tehtud olla :). Auto olgu liisingus ja igav.

Kui aus olla, siis ma olen neid K100 valmislahendusi üksjagu palju otsinud ja praegu olen kindel, et ise tehes saan silmailu kindlasti rohkem, tehniliselt eks paistab. Ei näe lääne korvidel mingeid erilisi eeliseid. Ratta ja vedrustuse vahetan ära, iste koos soojendusega, tuuleklaas, kõik tuleb uus, tuled uued. Ülejäänu on ju lihtsalt raud, mis on vene raskeratastel korralik. Edasi on ainult viimistluse küsimus.

Rohkem usku! :bsmile:
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2855
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 412 korda
Tänatud: 96 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #33 Postitas urmas66 » 11 Okt 2016, 21:46

Mulle tundub,et see sinu enda korv sobib selle rattaga visuaalselt igati hästi kokku.Suurus on paras selle ratta jaoks.Need eelpool mainitud IŽ või Jawa korvid, on ilmselt palju väiksemad ja ei sobiks rattaga kokku.Lisaks on see korv ikka ka ruumikas ehk pereratta jaoks sobiv.Naabrimees sõidutas meid kunagi tatikatena,kolmekesi seal korvis.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #34 Postitas PhunkT » 13 Okt 2016, 08:43

Heh, laian siin, et ise ehitamine on põhiline, aga hakkasin mõtlema, et korvi subframe'i ja kinnituste fabritseerimisel vajan ilmselt siiski kellegi asjatundliku abi. Ei tahaks, et kaasreisijate turvalisus minu disainist ja puudulikust keevitusoskusest sõltuma jääks.

Kas keegi oskab soovitada, kelle poole võiks pöörduda?
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Fox
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: "Flying brick"
Tänatud: 3 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #35 Postitas Fox » 13 Okt 2016, 21:12

Kui just päris esimest korda keevitusaparaati käes ei hoia siis usun et saad hakkama, ise sellist kriitilist kinnitust leiutama ei tasu hakata, tuleb vaadata kuidas erinevaid tehased need liited lahendanud on ning siis ise saraselt lahendada... aga paksemast materjalist, jämedamad kinnitused jne. Et kindel oleks. Ning kui valmis siis korralikult testida - 3 kotti talvekartuleid peale ja metsavahele sõitma (crash)

Btw leidsin juhuslikult ühe saidi kus on midagi sarnast juba tehtud: http://users.idworld.net/mike38/k100/k100_dnepr.htm

Vaata ehk saad sealt inspiratsiooni, või omanikuga kontakti.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #36 Postitas PhunkT » 31 Okt 2016, 09:16

kalle kirjutas: Peasilndiks kasutasin 1500 Goldwingi tagapiduri peasilndrit, millel dual süsteemi tõttu on kaks väljundit.
Kk


Kalle, kas saad mulle öelda täpse aasta ja mudeli Goldwingi, mille peasilidrit kasutasid? Kas tead, mis riistapuud veel sellist süsteemi kasutavad? Bemmil vist endal midagi sellist ei ole?

Vahepeal olen jõudnud selleni, et 18" ratas sinna alla naljalt ikkagi ära ei mahu (kinnitused tuleb liiga kõrgele tuua), seega lähen 17" teed ja ilmselt läheb alla Honda CBF500 ratas, kui sellise kuskilt leian. Nüüd on küsimus, kas panna esimene või tagumine - esimesele saab panna kitsama rehvi ilmselt, aga pidur liiga suur. Tagumisel pidur paras, aga rehv lai ja ketiratta pool tuleb mingit ilukilpi leiutama hakata, kui tahta, et asi normaalne välja näeb.


Mõned pildid karukoopast ka, kus veel suuri edasiminekuid ei ole olnud:
IMG_4400.jpg
IMG_4398.jpg
IMG_4364.jpg
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

franz125
Postitusi: 1939
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #37 Postitas franz125 » 31 Okt 2016, 09:58

Kas VFR-i tagavelge ei leia kuskilt?
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4180
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se+650ccm
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #38 Postitas yeekim » 31 Okt 2016, 10:09

Hoi!

Miks Sul seda spets piduripumpa vaja on, kas pikem banjopolt või tavaline esipidurite jagaja ei sobi?
Vajadusel saad ju ühte väljundit reguleerida...

Tagumine soodsalt olemas:
http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CBF500- ... 1244585522

Timo orgunnib vajadusel Eestisse

Aga praegusel kujul ei sobi see USSR korv kuidagi BMW piltti- üks ümar, teine kandiline.

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #39 Postitas PhunkT » 31 Okt 2016, 10:35

Iseenesest banjo polt on lihtne lahendus, aga kas originaalsilinder mahult väikeseks ei jää? Ja mis kraani väljundi reguleerimiseks võiks kasutada?
Ma katsun selle ratta saada kohe ketta ja soovitavalt rehviga, saab kiiremini alla.
Mis puutub disaini, siis.... usku peab olema... küll saab klappima selle ida-lääne kombo :)
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2855
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 412 korda
Tänatud: 96 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #40 Postitas urmas66 » 31 Okt 2016, 20:50

Ma kasutaks banjo poldi asemel kolmikut voolikute vahel.Enamusel vanematel autodel oli tagasilla peal ju kolmik ja kõik toimis.Miks see lahendus sul ei toimiks?Reguleerimiseks kraani kohapealt peaksid hüdraulikaga kodus olevate inimestega suhtlema,kui on vajadus.Ilmselt ka mõnest neid komponente müüvast firmast võiks abi saada.
Kõigepealt peaksid ikkagi sinna ratta ja piduri saama ning siis saad teada kui tugevalt see pidur üldse töötab.Kas ka reaalselt on vajadus reguleerida?Praegu sa seda ju ei teagi veel.
TDM-i tagavelg 17" võiks sulle välimuse järgi isegi sobida ja hammaka poole saab kaanega ilmselt suht lihtsa vaevaga kinni katta.Originaalis seal 150 laiusega rehv,aga äkki annab ka 130 panna.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

tnc530
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Juun 2011, 08:50
Tsikkel: R1100R; KZ440
Asukoht: Viljandi

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #41 Postitas tnc530 » 31 Okt 2016, 21:10

Kui tahad korvi eemaldatava teha, siis tuleks korvile oma piduri süsteem teha. Pedaali alla tuleks silindrist näiteks trossiga. Oleks suht hästi eemaldatav.
Kasutaja avatar

kalle
Mode
Postitusi: 707
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #42 Postitas kalle » 31 Okt 2016, 23:17

urmas66 kirjutas:Kõigepealt peaksid ikkagi sinna ratta ja piduri saama ning siis saad teada kui tugevalt see pidur üldse töötab.Kas ka reaalselt on vajadus reguleerida?Praegu sa seda ju ei teagi veel.


Väga mõsitlik soovitus. Enne ei saa sa planeerida ja regullida kui täpselt teada, mis ratas ja pidur tuleb. Aga olen üsna veendunud kahes asjas. Esiteks, et ilma reguta sa ei saa kahte pidurit ühe pumba pealt tööle nii, et korvi pidur paras oleks. Ja teiseks tegelikult ei toida tavaline tagapiduri peasilinder rahuldavalt kahte tarbijat. See viimane on oletus, mis põhineb mu enda süsteemil. Seal muidugi see aga, et mul korvi piduriks trummel, mille töösilinder suht suure mahuga. Kuna mul on korvil 12"ratas, siis olen mõelnud see kõik seal rollu ratta vastu vahetada, millel väike ketas ja väikse mahuga töösilinder, samas piisavalt tõhus pidur korvi jaoks.

Agav veelkord..oota selle GLi pubaga veidi, seda jõuad osta kui asjad paigas.
Mul on muidu selline:
http://www.ebay.com/itm/GENUINE-HONDA-P ... SwCGVX23Ld
See on uus, aga see hetkel vaid infoks, kasutatuna oli hind 25 kandis

HONDA PARTS REAR BRAKE MASTER CYLINDER GL1500_s-l1600.jpg


Ja selline on siis ühe väljundiga sama ratta oma.. tavline eks, aga annab pildi mis on mis

http://www.ebay.com/itm/Honda-GL1500-GL ... i-&vxp=mtr

Honda GL1500 GL 1500 Valkyrie _s-l500.jpg
Honda GL1500 GL 1500 Valkyrie _s-l500.jpg (31.29 KiB) Vaadatud 4210 korda


Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #43 Postitas PhunkT » 03 Nov 2016, 20:47

Olen hästi näpuotsaga käinud ratast torkimas (lammutamas rohkem). Praegu selline ümber ratta käimise ja kulmukergitamise faas.

Eile tegin äkkotsuse ja ostsin korvile ratta ära. Natuke mõtlematu tegu oli, aga nüüd tuleb sellega edasi elada.

Rattaks sai 5" lai CBR600 tagumine :D.

BMW_2_ IMG_4456.jpg

BMW_1_IMG_4454.jpg


Pildil all 180 rehv ja tundub eriti paistes parema jalaga riistapuu. Mulle täitsa meeldib, aga ilmselt pean minema miiniumumi ehk 160 peale ja kasutama ikkagi kindlasti mootorratta rehvi, et hoida rehvi kokkupuutepinda teega väiksemana. Muidu hakkab ilmselt üsna palju paremale kiskuma suuremal kiirusel (tuuleklaas toetab seda tegevust) või tuleb kokkujooks keerata nii, et rehvi eluiga üsna lühike. Eks paistab.

Tundus hea pakkumine, pidurid-jutud kaasas ja 20mm võllile istub ka.... aga loomulikult mitte dnepri originaalile... tuleb lasta uus ja pikem treida.

Keegi oskab soovitada head meistrimeest, kes treiks eriti tugevast materjalist korviratta võlli ja spaceri, mis kataks velje keskmise osa?

Endiselt olen ka hea metalliga sinapeal oleva meistri otsingul, kes aitaks mõistliku hinnaga korvikinnitused valmis teha.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

franz125
Postitusi: 1939
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #44 Postitas franz125 » 04 Nov 2016, 08:33

Selle korviratta veeretakistus minu arvates on kuki-muki korvi õhutakistusega võrreldes.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #45 Postitas PhunkT » 04 Nov 2016, 10:54

Ilmselt õigus.

Peaks tuuletunnelist testima erinevaid tuuleklaase :)
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #46 Postitas PhunkT » 31 Mär 2017, 14:22

Väike update. Elu läks kiireks, lumi sulas ära (korraks), poiss nõudis juba korvisõitu, oli vaja kiirendada. Läks täna Motoremi paaritamisele ratas ja loodetavasti sõidab kuu aja pärast sealt ülevaatusekõlbulikuna välja.

BMW_100_IMG_7072.jpg
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #47 Postitas PhunkT » 14 Apr 2017, 11:21

Ratas endiselt töökojas, loodetavasti paraadiks valmib:).

Vahepeal mõtlen, kuidas võiks teostada side kolme ratturi vahel (koer saab käesignaalidest aru :) ). Bluetooth vidinad on lahedad, aga hetkel mõtlen pigem, kuidas tekitada selline lihtne juhtmetega sidesüsteem, kus saaks pidevalt omavahel rääkida. Lapsele lihtsam.

Kas kellelgi on huvitavaid ideid/kogemust, kuidas selline sidesüsteem üles ehitada? A la kõraklapid-mikker kiivrisse, korvi läheks kõrvaklapi pistik ja rattale 2 tk, istud rattale, ühendad kaabli ja asi korras. Ilmselt on mingid valmislahendused ka olemas
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1121
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 73 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #48 Postitas ranel » 14 Apr 2017, 16:33

PhunkT kirjutas:aga hetkel mõtlen pigem, kuidas tekitada selline lihtne juhtmetega sidesüsteem

Tahad tõesti juhtmetega kuhugi külge kedagi panna? 35 eur tk(üks sõber sai isegi veel odavamalt) ja saad hiinast juhtmevaba peakomplekti ning saad jätta samal ajal lapsele kasvõi muusika mängima. Aga kui tõesti tahad, siis ammusest ajast on meeles, et tavaline lauatelefon lahti lammutades saad nii küll.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #49 Postitas PhunkT » 14 Apr 2017, 16:45

Pigem on lapsega suhtlemine kõige olulisem ja nii palju kui tean, peab BT settidel omavahel suhtlemiseks nuppu vajutama, millega laps hakkama ei saa tõenäoliselt.

Mõte läks millegi sellise peale, nagu siin artiklis võrreldud on https://lifewelove.com/en/motorcycle-intercoms-for-two/

Aga kuidas kolmas osapool siia külge saada (mingid splitterid?).
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2855
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 412 korda
Tänatud: 96 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #50 Postitas urmas66 » 14 Apr 2017, 17:57

Ma kunagi ostsin mingi anloogse asja,aga no see ei kõlba küll tsikli peal kasutamiseks.Minu hiinast soetatud BT komplektil ei pea midagi midagi vajutama,et rääkida.Ütle midagi ja kohe on jutt eetris.Ja minu teada on see kõigi BT komplektidega nii.
Näiteks see,mida pead siis kaks komplekti lihtsalt ostma.No kui hiinakat ei taha on need kallimad tooted ka mitmele kiivrile olemas
https://www.aliexpress.com/item/1200m-B ... 08c465d542
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4023
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 302 korda
Tänatud: 294 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #51 Postitas Macintosh » 15 Apr 2017, 10:40

Ma unustaks juhtmetega sidekomplektid ära. Peavalu on rohkem, kui rubla eest.
Kui maksumus on teemaks, siis hiinlaste toodetu on tänaseks juba piisvalt hea, et lühikese maa peale suhelda. Nende puhul pead vaatama, et oleks "konveretskõne" võimalus, st. kõik osalised saavad üheaegselt rääkida.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #52 Postitas PhunkT » 28 Aug 2017, 17:01

Aega on läinud ja vahepeal soolona sõidetud, aga nüüd võib pisikese update'i teha, enne kui täitsa valmis saab :). Tänud Meelisele ja Motoremile, äge mõtlemine ja kibekiire töö käib.

IMG_9405.jpg
IMG_9403.jpg
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #53 Postitas PhunkT » 01 Sept 2017, 21:41

Sain täna jälle väikse update'i piltide näol. Mõnusalt madalaks on see korv läinud (vann on rohkem "ümber raami" istutatud):
Picture_019.jpg


Hakkan vaikselt muretsema, kas see Taiwani amort seal all talutavalt tööle hakkab (st tean, et päris amordi moodi ta niikuinii ei hakka).

Kas kellelgi on aimu, mis võiks olla vene neljataktilise amordi üks-ühele läänelikum ja toimivam alternatiiv, mis enam-vähem mõistlikku hinda ka jääb?

Kui väga perutab, läheb talvel vahetusse.
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

franz125
Postitusi: 1939
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #54 Postitas franz125 » 02 Sept 2017, 08:54

Mingi guadi esiamort äkki sobiks
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4180
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se+650ccm
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #55 Postitas yeekim » 02 Sept 2017, 10:25

Hoi!

Alustaks sellest, et mis pikkusega ja mis kinnitustega see amort olema peaks.

Iseenesest mul on paar miski ATV amorte üle.....

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 128
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100LT "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus #56 Postitas PhunkT » 02 Sept 2017, 12:19

Selline amort on:
https://www.amazon.com/Shock-Absorber-for-Dnepr-URAL/dp/B00QEDNL6W

Andmete järgi pikkust 35 cm, aga tean, et East Highway teeb need kohe lattu võttes ümber ja lühemaks, et nad toimima hakkaksid ja ei hakkaks Dnepritel löögileevendit murdma.

Ehk siis ma pakun, et tegelik pikkus on 320-330 mm, peab järgmisel nädalal üle mõõtma. Polt on 10 v 12 mm, ehk keegi siin teab peast öelda.

Kokkuvõttes, pean täpselt üle mõõtma kõik parameetrid, midagi täpselt ei tea :)

31Oqh1pJXpL._SX300_.jpg
31Oqh1pJXpL._SX300_.jpg (7.41 KiB) Vaadatud 543 korda
Näpud peavad õlised olema, siis on õige...




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist