BMW K100LT HACK
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: BMW K100LT HACK
Mass mis hetkel?
Nagu ma ka enne viitasin, siis olukord on üks, kui kõik kolm ratast on ilusti maas ja raskus jaotub ühtlaselt. Teine olukord on siis, kui kui korvi ratas on lennus(või kui isegi päris lennus ei ole).
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Korvimootorratas on mõeldud kahel rattal sõitma sama palju, kui seda on auto, see ei ole standardsituatsioon, eriti olukorras, kus sul reisija korvis on.
See, et jõud kurvides mõjuvad ühele või teisele poole rohkem, on tõsi, aga samamoodi (mitte küll päris samamoodi) muutuvad koormused erinevatele detailidele kurvides ka soolomootorratta puhul. Kui mu põhikooli tasemel füüsikateadmised mind nüüd alt ei vea, siis suureneb tsentrifugaaljõu tulemusel kurvis märkimisväärselt vedrustusele ja rehvidele mõjuv jõud (soolo puhul). Samuti hakkavd ebatasasused tekitama külgepidi lööke vedrustusele.
Kui nüüd võrrelda korvikaga, siis kuna korvikas ei kalluta, siis sedapidi jõud ei mõju, küll aga tuleb osa korvi massist jällegi tsiklile. Seega teeb laias laastus sama välja.
DISCLAIMER: kui ma hästi füüsikat jagaks, siis ma siin abi lihtsa piltmõistatuse lahendamiseks ei küsiks, nii et võin ka vabalt puusse panna.
Selleks, et mootorratta konstruktsioon peaks vastu külgepidi jõududele, on ehitatud korralik subframe ja korv ankurdatud neljast punktist.
Päris selliste nurkade alt mõjuvate jõudude jaoks, nagu korvika puhul mõjuvad, ei ole ükski soolomootorratas teadlikult disainitud, seega kui läheme sellisesse vaidlusesse, siis ei peaks mitte ükski tsikkel L4e kategooriat endale saama, kui ta tehasest nii ei ole tulnud (jääb vist nüüd kuni 5 tootjat maailmas sellist).
Ehk siis Maanteeamet ei ole kindlasti pädev ütlema, et kui kombo mass jääb valmistaja poolt määratud täismassi piiresse, siis on kõik turvaline - jõud on täieasti erinevad sellest, mida tootja ette on näinud.
Samas ei ole nendel jõududel õigesti disainitud kinnituste puhul mingit katastroofilist efekti, kuluosad tahavad lihsalt tihedamini vahetust, peamiselt rehvid. Ja loomulikult, sõiduvõtted on lihtsalt teised, samuti kiirused.
Mujal EU riikides (UK, Holland kindlasti) on bolt-on korvikombinatsiooni turvalisuse eest vastutus pandud omanikule, mis ongi õige - lõppkokkuvõttes ei istu keegi teadlikult surmalõksu selga ja ametnikud ei saa kunagi (ja ei taha ka) võtta vastutust, et üks või teine ehitis on turvaline. Passi märgitakse, et on L4e, masse ei märgita ja neil kahel juhul ka midagi ette näitama ei pea. Mistahes mootorratast turvaliseks teha ei ole võimalik - alati on see ohtlikum kui auto, lennuk, rong jne.
No mitte alati, lenksu ja rooli taga on erineva kategooria tegelasi ka
Re: BMW K100LT HACK
Mina ei hakkaks selle füüsikaga jaurama - jah, sinu küsitu on võimalik lihtsal moel kolmnurkadega välja arvutada, aga selle numbriga pole sul midagi teha. Pakuks et sa saad tulemuse stiilis et 3 M5 poldiga kinnitatud korv on okei ja M6 poldid on juba overkill. Reaalselt pannakse ühenduse tugevus proovile siis kui august läbi sõita, selle arvutuse jaoks aga napib algandmeid.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Ei, praegu ei ole küsimus kinnituste tugevuses (need on over-engineered ja seda on silmaga peale vaadates näha, samuti aukudes testitud), vaid selles, kas tsiklile endale üldse langeb rohkem jõudu, kui tootja poolt ettenähtud 235 kg kandevõime lubab ehk siis kas põhimõtteliselt on õige seda korvi massi täies ulatuses kandevõimest maha arvutada.
Re: BMW K100LT HACK
No arvesta jämedalt et pool korvi massi toetub tsiklile ja pool korvirattale. Close enough.
Kui põhimõtteliselt saad selle metoodika osas kaubale, siis hiljem saad ju panna kaaluplaadid rataste alla ja täpselt ära mõõta, kui palju kuhu ja mida langeb. Täpsemaks arvutuseks on vaja korvi ning reisija raskuskeskme asukohti, kinnituskohtade paigutust jms kribukräbu. Hetkel see kümme kilo siia-sinna ei ole nii kriitiline ma arvan, et sügavale geomeetria ja trigonomeetria keerdkäikudesse laskuda.
-
- Postitusi: 309
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 1 kord
Re: BMW K100LT HACK
Sügisel käis ka omal korraks mõte peast läbi, et ajaks VX-le jawa või Panni korvi külge, hea maal seenel käia. Selle jauramise peale, mis siin teemas üles kerkinud on, läheb isu vist üle.
Tuli pähe vaadata nii huvi pärast Palu piiblit ja mu mälu ei petnud. Vene ajal korvi lisamine suurendas ka sõiduki kandevõimet, kuidas see tänapäevane füüsika siis teistmoodi mõjub? Näiteks ka paar arvu: Ju3 tühikaal 160kg, kandevõime 95 kg. Ju3K tühikaal 253 kg, kandevõime 200kg.
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Just.
Uus Ural Solo sT - kuiv tühikaal 215, lubatud suurim mass 382 kg, kandevõime 167 kg
uus Ural cT korvikas - kuiv tühikaal 320 kg (korvi tühikaal 105 kg), lubatud kogukaal 672 kg, kandevõime 352 kg ja lubatud haagise mass 210 kg.
Palju õnne sellele, kes sellise täismassi ja haagisega seda õnnetut bokserit piinama hakkab, aga numbrid on iseenesest muljetavaldavad.
Seega korv suurendab Uralil kandevõimet 185 kg.
Minu ratta korv on sisuliselt Urali korv.... aga ilma pidurita.
Dnepr MT9 (ilma korvipidurita mudel) - tühimass korviga 320 kg, kandevõime 260 kg (sama tühimass, mis Uralil, sama korv).
Kusjuures soolona Eestis registreeritud minu korvi paariliseks olnud K650 (mis on pmst sama, mis MT9) tühimass 225kg, kandevõime 160kg
Ehk siis ilma pidurita korv suurendab kandevõimet 100 kg.
Aga see jutt on juba kõik MNTle edastatud - nagu hane selga vesi.
Ma ei saa ainult aru, kas Metroserdi kaalud panid puusse või milles asi, et mu korvi massiks sai 141 kg :S. Pigem võiks originaalist nõks kergem olla. Ilmselt siiski asi selles, et täna kaalutakse rattaid koos kütusega, aga vanasti ilma ehk siis minu ratta passis olev tühimass on kuiv mass, aga korvikat kaaluti täis paagiga.
-
- Postitusi: 309
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 1 kord
Re: BMW K100LT HACK
PhunkT kirjutas:Ma ei saa ainult aru, kas Metroserdi kaalud panid puusse või milles asi, et mu korvi massiks sai 141 kg :S. Pigem võiks originaalist nõks kergem olla. Ilmselt siiski asi selles, et täna kaalutakse rattaid koos kütusega, aga vanasti ilma ehk siis minu ratta passis olev tühimass on kuiv mass, aga korvikat kaaluti täis paagiga.
Said korvi massi kui kaalusid ratta koos korviga ja lahutasid ratta tehnilises passis kirjas oleva tühimassi? Siis oleks pidanud kaalule minema reservi peal sõites ilma kohvriteta, gondli ja korvi klaasita.
Vaatasin üht korviteemalist kasutusõpetust ja seal saadi 3000 N kaaluga ja rattast 0,8 m(+0,2 m kinnituse kaugus) kaugusel oleva korvi rattale mõjuvaks jõuks 600 N.
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: BMW K100LT HACK
PhunkT kirjutas:Ei, praegu ei ole küsimus kinnituste tugevuses (need on over-engineered ja seda on silmaga peale vaadates näha, samuti aukudes testitud), vaid selles, kas tsiklile endale üldse langeb rohkem jõudu, kui tootja poolt ettenähtud 235 kg kandevõime lubab ehk siis kas põhimõtteliselt on õige seda korvi massi täies ulatuses kandevõimest maha arvutada.
Politsei kaalud iga ratta alla ja selgub tõde.Ma pakun,et korvirattale ikka mingi raskus mõjub ja korv ei ole nagu jeesus vee peal,vaid ikka mateeria mõjub ka korvile.
MNT-s on mingid omapärased teglased,kes selle matemaatika ja füüsikaga seal tegelevad.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Holms kirjutas:Said korvi massi kui kaalusid ratta koos korviga ja lahutasid ratta tehnilises passis kirjas oleva tühimassi? Siis oleks pidanud kaalule minema reservi peal sõites ilma kohvriteta, gondli ja korvi klaasita.
Vaatasin üht korviteemalist kasutusõpetust ja seal saadi 3000 N kaaluga ja rattast 0,8 m(+0,2 m kinnituse kaugus) kaugusel oleva korvi rattale mõjuvaks jõuks 600 N.
Nii ta tuli jah . Kästi täis paagiga minna, ma läksin.
Oot see 600N mõjus korvi rattale või mootorrattale (viimane tunduks loogilisem)?
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: BMW K100LT HACK
Tekkis lihtsalt lollakas küsimus teemaga haakuva filosoofia vallast:
Puksiiridel enamuses taga niinimetatud "prillid" autode veoks osaliselt toestatuna. Kas sel viisil pukseeritava auto tegelik mass peab jääma alla puksiiri kandevõime või piisab, et puksiiri kandevõime on suurem, kui osaliselt toestatuna pukseeritava auto ülestõstetud telje koormus? Kui on viimane variant, siis miks lahutab Mnt ameti väike tehnojumal eraldi rattale toestatud koormuse tsikli kandevõimest?
Muideks, Soomes on hakatud lubama piduriteta haagise maksimummassiks 825kg, kui auto lubatud koormus haakeseadmele on seaduses määratud maksimum, 75kg ehk 10% piduriteta haagisele lubatud maksimaalsest telgede koormusest.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: BMW K100LT HACK
Osaliselt toestatuna (ja jäiga lüliga) peab veduri mass ületama veetava massi, kandevõimest on ükskõik. Noh, ma eeldan et kui härra konstaabli saia seest ikka kogu moos välja pigistada, siis ta võib tulla mõttele teljekoormust mõõta, see on sisuliselt kandevõime ja seda ei tohi ka pukseerimisel ületada. Aga igasugusel pukseerimisel on max kiirus 50km/h ja kaherattalistega on see üleüldse keelatud.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Tervitame siinkohal ametnikku, kes ilusti siinse foorumi arutelul silma peal hoiab. Jätame mõned huvitavamad palad tema jaoks nüüdsest üllatuseks, muidu pole vaidlus enam nii põnev .
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: BMW K100LT HACK
Karta oli!
PhunkT kirjutas:Tervitame siinkohal ametnikku, kes ilusti siinse foorumi arutelul silma peal hoiab. Jätame mõned huvitavamad palad tema jaoks nüüdsest üllatuseks, muidu pole vaidlus enam nii põnev .
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: BMW K100LT HACK
PhunkT kirjutas:Tervitame siinkohal ametnikku, kes ilusti siinse foorumi arutelul silma peal hoiab. Jätame mõned huvitavamad palad tema jaoks nüüdsest üllatuseks, muidu pole vaidlus enam nii põnev .
Mis see tähendab?
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Et kui vaja, korjatakse ka siit argumente keeldumiseks
Re: BMW K100LT HACK
Ah mis argumente siit ikka korjata, peale selle Krl-i jauramise et kandevõimet tuleks mõõta korviratas õhus, esiratas õhus, kõik rattad õhus jne Võta rahulikult, sul on kohtusse minek, neile antakse nagunii piisavalt aega oma vastulause kujundamiseks.
ÜRO ja EL-i reeglid võiks nagu ikka ühest pisikesest ametnikuhingest üle sõita ilma suurema tõmblemiseta, peaasi et mingi protseduurilise nüansiga seal asja ära ei muna (advokaat!).
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Ei midagi hullu ei ole jah. Pisiasi, mida ei saa kasutada.
Õnneks viimane kiri ametnikult oli vesi minu veskile. Aga sellest mõne aja pärast.
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: BMW K100LT HACK
Jajah! Lapsel suvi kohe tehtud, kui Isa käib kohtus ja tsikkel seisab numbrita kuuri all
Loodame, et laheneb ikka ära. Kas hetkel on selge, mis nõuded konkreetselt on muutunud, et vanasti sai arvele ja nüüd ei saa? Olin vahepeal ära ja lugesin teemat diagonaalis, nii et eirake, kui vastus on eespool olemas, küll ma jõuan lugemisega järgi.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Loen mina seda vaide vastust ja iga kord imestan... ja tahaks kohtuda inimesega, kes selle teskti välja mõtles (tegelikult vist olen kohtunud):
Kuna külghaagisega mootorratas on 3 rattaline sõiduk, siis peavad pidurid toimima kõikidele kolmele rattale ja lähtuvalt esmaregistreerimise ajast tuleb rakendada tehnonõuete määruse lisa 2.
Omaniku 21.12.17 kirjas viidatud tehnonõuete määruse lisa 2, kood 404 kohase pidurite kontrollimise metoodika kirjeldus ei vabasta kõikidele ratastele toimivast sõidupiduri nõudest.
Aga mõned read üleval on MNT ise kirjutanud, üritades tõestada, et haagis ei ole haagis, suisa kahes keeles, et L4e sõiduk on kaherattaline :
Tehnonõuete määruse lisa 5, A osa punkt 4.4. kohaselt jaotatakse L kategooria sõidukid L kategooriateks vastavalt määrusele (EL) nr 168/2013 artiklile 4. Selle järgi on L4e kategooria sõiduk kaherattaline külghaagisega mootorratas. L4e kategooria sõiduki mõiste on üle võetud inglise keelsetest õigusaktidest. Määruse (EL) nr 168/2013 inglise keelses väljaandes nimetatakse L4e kategooria sõidukit two-wheel motorcycle with side-car. Võrreldes mõisted Towed vehicle ja two-wheel motorcycle with side-car on arusaadav, et mootorratta külghaagis ei kvalifitseeru O kategooria haagisena. Eesti keelsetes mõistetes on sõna "haagis" kasutusel nii O kategooria haagiste puhul kui ka L4e kategooria külghaagisega mootorsõiduki puhul. Inglise keeles on vastavad mõisted defineeritud erinevate sõnadega ja sellest tulenevalt puudub võimalus järel veetava ja külghaagise mõiste segamini ajamiseks.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
morse kirjutas:Jajah! Lapsel suvi kohe tehtud, kui Isa käib kohtus ja tsikkel seisab numbrita kuuri all
Loodame, et laheneb ikka ära. Kas hetkel on selge, mis nõuded konkreetselt on muutunud, et vanasti sai arvele ja nüüd ei saa? Olin vahepeal ära ja lugesin teemat diagonaalis, nii et eirake, kui vastus on eespool olemas, küll ma jõuan lugemisega järgi.
Lõpuks, pärast väga mitmeid päringuid viidati dokumendile, mille põhjal oli üks viidatud sõidukitest registreeritud:
"Mootorratas registreerimismärgiga XXYY registreeriti L4e kategooria sõidukiks DD.MM.2006. Sellel aja kehtis Teede- ja Sideministri 18.mai 2001. määrus nr 50 “ Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded“. Selle lisa 2, kood 401, punkt 6 kohaselt peab sõidupidur toimima kõikidele auto ratastele. Tulenevalt sellest ei olnud 2006 aastal külghaagisel pidurid kohustuslikud.
Täna kehtiva Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele” kohaselt peab sõidupidur toimima kõikidele sõiduki ratastele."
Mnjah, kaherattalisest sõidukist kolmerattalist (juriidilise definitsiooni järgi) see siiski ei tee ja ei tee ka olematuks asjaolu, et täpselt samasugune ümberehitus läks läbi ka pärast tänaste tehnonõuete kehtestamist. Vähemalt ühel, tõenäoliselt üsna mitmel korral.
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: BMW K100LT HACK
PhunkT kirjutas:Loen mina seda vaide vastust ja iga kord imestan... ja tahaks kohtuda inimesega, kes selle teskti välja mõtles (tegelikult vist olen kohtunud):
Kuna külghaagisega mootorratas on 3 rattaline sõiduk, siis peavad pidurid toimima kõikidele kolmele rattale ja lähtuvalt esmaregistreerimise ajast tuleb rakendada tehnonõuete määruse lisa 2.
Omaniku 21.12.17 kirjas viidatud tehnonõuete määruse lisa 2, kood 404 kohase pidurite kontrollimise metoodika kirjeldus ei vabasta kõikidele ratastele toimivast sõidupiduri nõudest.
Aga mõned read üleval on MNT ise kirjutanud, üritades tõestada, et haagis ei ole haagis, suisa kahes keeles, et L4e sõiduk on kaherattaline :
Tehnonõuete määruse lisa 5, A osa punkt 4.4. kohaselt jaotatakse L kategooria sõidukid L kategooriateks vastavalt määrusele (EL) nr 168/2013 artiklile 4. Selle järgi on L4e kategooria sõiduk kaherattaline külghaagisega mootorratas. L4e kategooria sõiduki mõiste on üle võetud inglise keelsetest õigusaktidest. Määruse (EL) nr 168/2013 inglise keelses väljaandes nimetatakse L4e kategooria sõidukit two-wheel motorcycle with side-car. Võrreldes mõisted Towed vehicle ja two-wheel motorcycle with side-car on arusaadav, et mootorratta külghaagis ei kvalifitseeru O kategooria haagisena. Eesti keelsetes mõistetes on sõna "haagis" kasutusel nii O kategooria haagiste puhul kui ka L4e kategooria külghaagisega mootorsõiduki puhul. Inglise keeles on vastavad mõisted defineeritud erinevate sõnadega ja sellest tulenevalt puudub võimalus järel veetava ja külghaagise mõiste segamini ajamiseks.
Vaatan seda "Tehnonõete määruse lisa 5" ja seal on tõesti öeldud, et:
L4e kategooria (mootorratas) on külghaagisega kaherattaline mootorsõiduk, mille
valmistajakiirus ületab 45 km/h või mille sisepõlemismootori töömaht ületab 50 cm3
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/13 ... _lisa5.pdf#
Saan aru, et korvipidurist mittevabastust põhjendatakse sellega, et külghaagisega sõiduk on L4e kategooriast, mis ametniku ühes lauses on kolmerattaline.
Kuid järgmises lauses viitab seadusaktile või määrusele või mis ta on (ülal viide), kus öeldakse, et ikka kindlalt kaherattaline...
Kui nüüd on mingi põhjus, miks pidur on oluline, siis ei ole see igaljuhul see, et L4e on üheaegselt nii kahe kui kolmerattaline... Nagu Schrödingeri kass, kes niikaua kuni ta on karbi sees ja sa teda ei vaata, on üheaegselt nii kahe- kui kolmerattaline...
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Schrödinger's Sidecar on nüüd uus termin
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: BMW K100LT HACK
PS! See arutelu siin on sellesmõttes paha, et kui keegi valmistab ette näiteks kohtukeissi, siis ei tahaks ju, et teine pool su argumente ette teaks ja selle info põhjal valmistuks...
Samas ei räägi me hetkel veel kohtust ja võibolla austatud ametnikud lugedes mõtlevad järgi, kas ikka on tegu ohtliku elemendiga, kui EU riigid on selliseid ümberehitusi paksult täis (vt. näiteks ADV rideri alateema HACKs) ja antud isend on ju ilmselgelt korralikult ehitatud...
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
morse kirjutas:PS! See arutelu siin on sellesmõttes paha, et kui keegi valmistab ette näiteks kohtukeissi, siis ei tahaks ju, et teine pool su argumente ette teaks ja selle info põhjal valmistuks...
Samas ei räägi me hetkel veel kohtust ja võibolla austatud ametnikud lugedes mõtlevad järgi, kas ikka on tegu ohtliku elemendiga, kui EU riigid on selliseid ümberehitusi paksult täis (vt. näiteks ADV rideri alateema HACKs) ja antud isend on ju ilmselgelt korralikult ehitatud...
Võib olla oleks see teema mõistlik mittenähtavaks teha kuni lahenduseni (kuidas seda teha?), sest tundub, et kohut vältida väga ei õnnestu...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: BMW K100LT HACK
No kohtusse minekul saavad mõlemad pooled need argumendid enne esimest istungit piisvalat pikalt teada ja peavad kohtule neid kommenteerima(mõlemad näevad seda e-toimikus) ja mõlemad saavad ka esitada vastulauseid ja arvamusi vastulausele jne.Peale hagiavalduse esitamist,arutleb kohtunik kas üldse seda teemat menetlusse võtta ja siis kui otsus tuleb, on kõik kohtule esitatu mõlemale poolele nähatv.Peale seda kulub ikka päris pikalt kuni esimese istungini jõutakse.No aastake äkki. Tsiiviilasjades on järjekorrad ikka üle mõistuse pikad.
Selles mõttes soovitan, sul leida jurist ja ka mingi tehniline konsultant,kes omab mingit kraadi sel alal,kes suudavad seda ametit natuke ka ilma kohtuta väänata.Siin avaldatu ei ole kohe kindlasti mingi oht või abi kohtus toimuvale.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: BMW K100LT HACK
Miks mitte asi hoida kaherattalisena arvel(käia kaherattalisena ülevaatusel ka) ja kui ment sõites su koos korviga kinni püüab, siis talle seletadki, et seda ei pea kuidagi eraldi arvele võtma, kuna L4 ja kandevõime ja urmase rekka käru sai ka soomes.... jne. Küll nad uskuma jäävad. Nad seal tee ääres nii kui nii aru ei saa, mis on õige, mis vale.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Sest mulle ei meeldi vaielda ametnikega praegu, kui neil ei ole õigus, aga veel vähem meeldib mulle vaielda ametnikega tee ääres, kui neil on õigus.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: BMW K100LT HACK
PhunkT kirjutas:Sest mulle ei meeldi vaielda ametnikega praegu, kui neil ei ole õigus, aga veel vähem meeldib mulle vaielda ametnikega tee ääres, kui neil on õigus.
Ega minagi ei sooviks teel olles mingis x riigis hakata pollariga vaidlema,et miks te olete seal kolmekesi,kuigi on kaks istekohta jne.
Aga kui asi kohtusse läheb,siis võib juhtuda,et ei saa ka 2019a suveks seda asja joone alla.2018 suvi on välistatud,kui praegu kohe avaldus sisse anda.
Mul on käsil tsiviil vaidlus Harju maakohtus,mille avalduse andis hageja sisse eelmise aasta aprilli algul.Täna pole me peale kirjavahetuse kohtu vahendusel veel midagi teinud.Hagiavaldus kinnitai vist juuni lõpuks.raha on kulunud mingi tonni piires advokaadi tasudena.Hagejal mõnevõrra rohkem,sest tal tuleb maksta ka lõiv ja veel ühtteist.Kes kaotab saab need kulud muidugi kõik oma kraesse,ka sellega tuleb arvestada.Kui MNT võtab mingi über kalli büroo end esindama ja neil pappi on,et seda teha,siis kaotuse korral pead sina kõik selle "lõbu" kinni taguma.Ma ei taha sellega öelda,et sul pole lootust võita, vaid pead oma tegemisi ka selles võtmes kaaluma.Pead arvestama,et kohus võib ka määrata mingi ekspertiisi,mille kulud kannab ka kaotaja jne.Lasen puusalt,aga esimeses astmes võib kuluda teil kokku kuni 5-7 tonni ikka ära.Sinul ilmselt vähem ja MNT-l suurem osa sellest.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: BMW K100LT HACK
Pole mõtet midagi varjata, eesmärk on ju ausalt asi arvele saada.
Asjalik argument peab igasuguse türmtule vastu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.