90` GSXR 750

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas cossie »

Mul tuleb originaal kraanist PRI asendis pumpa (ainult paagisisene sõel) pumbast regulaatorisse, regulaatorist pooleks lõigatud paagi ülevoolutoru kaudu on tagasivool. Kõik on 8mm voolikul. Karpadesse läheb sisse ainult 1 bensuvoolik, gsxr vist 2. Kõik vaakumsignaalid peale wastegate on võetud eri karpade sünk otsadest. Kas karpadele uued tihendid panid?



Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Nonii. Kõik karpad võtsin lahti ja ujukikambri jubinad sai puhastatud. Tundusid kõik kenad puhtad. Peale kokku ladumist käis pill, ju mingi jura siis ikka oli.
Tegin kindlustuse ära ja proovima. Kiirendamisel segu 10..midagi, ehk kuni 11.
Kütuserõhk jäi samaks, 0.2 bar.

Kuna vahepeal uuendanud pole, siis palju pilte nüüd.
Pilt
Pilt
Pilt

Vahepeal sai otsitud samasugused uued suunad ja tagatule. Vanad:
Pilt

Uued siis:
Pilt
Pilt

Otsisin 10mm otstega kütusefiltrit ja biker24 poest leidsin sellise pestava filtriga. Hea pettumus. Otsa koonuse laiemast otsast oli 10mm ehk, kuid sisemine auk ikka 5mm. Otsad plastikust.

Mask sai ka valmis:
Pilt

Summutiks roostevaba 3" otstega Simonsi otseläbi pütt ( silenceri peab vast ise leiutama sinna kui peaks vaja olema ):
Pilt

Prooviks külge ( tuleb vist mootori alla hoopis ):
Pilt
Pilt

Turborõhu näidik, digitaalne, punane:
Pilt

Väga s**t pilt ka peale sõitu
Pilt

Turborõhu näidik ikka ei näita midagi peale -0.1bar ning tühikäigu tuluke lõpetas töö :D
Kiiruga sõitma minnes sai unustatud paagis oleva bensu kogus ja tänu sellele kilomeetri jagu lükkamist koju.
Homme ehk liigutab summutit ja ostab turbo otsa filtri, et seade rohkem paika saada.

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Kellegil ehk olemas väiksemat sorti õhufilter 60mm avaga? Auto filtrid enamus liiga suured.
Keevitajal ka alles esmasp aega niiet nii kaua väga tee peale lärmama ei kipu :D .
Peab mingi db killeri ise leiutama. Piirama see midagi vaevalt et hakkab. 3" hingab väga hästi niikuinii.
Õhu torule sai ka korralikud laiad poltidega klambrid ostetud. Pole veel lekkeid põhjalikult kontrollinud kuid see peaks paari neid välistama juba.

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas cossie »

Mul on filtril kummist adapter vahel, pmst nagu jäme seib

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Mul on wastegate jaoks tehtud alumiiniumist kinnitus seal ees, muidu mahuks ka tavaline 15eurine koonukas.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

  • - Õhtul ei andnud rahu ja tegin 54mm sisendiga filtri ( mida ennist oli 4tk karpade taga ) sisendi 56-57mm peale ja wd40ne abiga sai peale venitatud :D
    See mure vähem.
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Leidsin turbo külma kojast õli niiet ega see tagasivool pole kõikse paremas kohas tõesti.
Oli mingi bmw pealt saadud millegi pump olemas niiet sai see vahele pandud.
Karteri all leidis enda koha, tulevikus ehk teistsuguse pumpa leiab paneb selle õlifiltri kõrvale/alla.

Pilt
Pilt
Pilt

Sinine suits kadus peale mõnd aega käimist ära ja hiljem uuesti proovides pole tagasi ka olnud. Eks näis kaua see pump kestab.

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Summuti valmis, sai isegi mingi silenceri sinna otsa leiutatud.
Segu kiirendamisel kena, 11-12 ringi, 3100rpm 11.4, alla selle 9-10. 90 kruisides 12 kanti.

Hetkel sees cossielt saadud 135 düüsid, homme ehk viskab 120 sisse ja saab selle madala otsa korda.
Boosti näitab ka 0.1bar kui ikka väga minna anda. Oleks ehk rohkem, oleks segu ka parem. Turbosse minev õlitus kõik 4mm ( sisemine mõõt ) vooliku peal. Homme käib hydroscandist läbi ja uurib sinna vahele mingi liidese, et saaks 1.5-2mm peale selle piirata. Spoolib ehk kiiremini.

Viimati muutis FITBDD, 24 Apr 2017, 19:09, muudetud 1 kord kokku.

Lembit
Postitusi: 219
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas Lembit »

Eee.... see turbo spoolib 1600ccm 16V mootori otsas nii, et umbes kuni 1700 rpm on 0,1 bar, 2700 pöörde peal on 0,5 bar ja 3000 peal 0,7 bar
Arvestades, et sul väljalaskekollektor ei ole just päris kõige parema voolavusega variant, siis missugust spooli sa sealt reaalselt nagu näha soovid ja kuidas see õlitusvooliku mõõt täpsemalt seda mõjutab?
Selle 1,6 mootori analoogiaga ma pakuks, et enne 3500 rpm, sa sealt mingit reaalset rõhku väga ei näe ja 0,5 bar võiks alles kusagil 6000 juures jõuda. Tegelikkuses oleneb see küll palju rohkematest parameetritest, aga rusikareegli mõttes võiks suurusjärgud sellised ju olla.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas Tort »

FITBDD kirjutas:

Summuti valmis, sai isegi mingi silenceri sinna otsa leiutatud.
Segu kiirendamisel kena, 11-12 ringi, 3100rpm 11.4, alla selle 9-10. 90 kruisides 12 kanti.

Hetkel sees cossielt saadud 130 düüsid, homme ehk viskab 120 sisse ja saab selle madala otsa korda.

Peadüüsid hakkavad ca 1/4 throttlest peale. Algust mõjutab väike düüs ja seejärel nõela kõrgus. Huvitav lugemine. Anna teada, kuidas mõjus 130->120, kas läks lahjemaks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Kuskil turboklubi foorumis oli arutelu õli ära ja pealevoolu suurustest. Seal mainitud, et peaks spoolima kiiremini ehk, kui õlitus täpsem. Praegu pealevool 4mm seest ja äravool 10.
3000rpm pole turbo mingit rõhku veel tootnud näidiku sõnul. Mootor tootis hoopis -0.3 bar vaakumit.
0.1bar tuli 5000 rpm + ( boosti näit tuleb nüüdsest karburaatori otsast )
Hetkeseisuga 7000 rpm juures võiks näha kuskil 0.4bar ikka.

Turbol lõtke ei tunne/näe.

Ehk enne düüside vahetamist tõstab nõelu astme võrra, kuna olematu boosti probleem hetkel häirib rohkem kui rikas segu.
0.3-0.4bar rõhku teeks segu ikkagi paremaks.
117.5 düüsidega oli juba vabalthingavalt kiirendusel kütusest puudu, 120 EHK isegi rõhuregulaatoriga timmides jääks väheks.

Viimati muutis FITBDD, 17 Apr 2017, 21:21, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Hetkel on sul ikkagi mujal probleem kui õlituse pealevoolus. Pigem kaldun ka arvama, et asi on kehvasti tehtud väljalaskes/sisselaskes. Ja õli äravool olgu pigem võimalikult suur. Mul on nt 19mm ja oleks ka 25mm pannud kui aind ära oleks mahtund. Suur voolik töötab ka niiöelda õlipaagina turbo tsiklil. Seda siis kui voolab otse karteripõhja. Minu td04 hakkas korralikult rõhku tootma mingi 5000 pöörde juures ja 8000 lähedal oli juba 1bar. Pealevool oli ikka 4mm ja sama on ka praegu. 10mm oli äravool kuid kuna td04 on nii väike siis paigutasin selle nii üles et voolas otse õlitasemest ülessepoole ning piisas 10mm kenasti.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Mul see äravool ongi 10mm ja selle suuremaks muutmisest ei muutu midagi. Pigem parem pump vahele, et karterist turbosse ei pressiks. Õlitasemest ülespoole ei saanud karterisse ava teha ( raam jäi ette ning originaal punnid karteri küljes olid kõik õlitasemest allpool ) peaks karteri seest viima vooliku õlivõtturi külge.
Midagi sellist:
Pilt
Väljalase väga vaba, kitsamast kohast ( db piiraja püti otsas ) 5cm.
Sisselaske torustik on nagu on :D Tulevikus ehk teeks selle carbon kangaga ja palju sujuvamana. Turbo külma poole väljund 40mm, torustik seest 50mm.
Wastegate klapp ka kinni, ei kao sealt ka midagi.
Ehk paneb mehhaanilise rõhunäidiku külge, kuna see digitaalne näiduk võib ka aiateibaid ette anda.

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Väljalaske all pidasin silmas kollektorit. Suurest äravoolu voolikust aitab niipalju et pole pumpa vaja :D 10mm karterisse on loomulikult väike, ning siis ilmselt jah pumpa tarvis. Kõige parem rõhunäidik tsiklitele on ikkagi glütseriiniga täidetud ja osta saad Hydroscandist ning Dunlop-Hiflexist. Teised on nagu on. Sõites mingi tunne üldse on, et jõudu on juurde tulnud ? Samas turbo maailmas on selline ütlus, et kui peale turbotades võimsus ei lange originaalist üle 10% võib tuuningu lugeda õnnestunuks :mrgreen: :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas cossie »

Mul on pealejooksva õlivooliku banjosse keeratud 110 düüs, et liiga palju peale ei toodaks. Spoolimist see vaevalt mõjutab. Segu jäta hetkel rahule ja otsi rõhk üles :) mehhaniline kell kindlasti kui hetkel mingi hiinakas. Mul hakkab nõks enne 4000 positiivset rõhku tootma, sul ilmselt kõrgemal. Aga kui täisgaasiga 10 000 peal ka ainult 0,1 siis on midagi valesti, isegi sellise kollektoriga. Ahjaa kui õli tagastusega probleeme siis pane turbost kuni pumbani nii jäme kui saad ja sealt edasi on 8 juba piisav. Mul on geneka peal üks polt mille alla on see mul veetud, alati võid ka ülemisest õlikorgist sisse tagasi lasta. Lisa karterituulutus ei teeks ka paha

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Juures ikka, 6000 pealt tuleb täiesti uus elu, seepärast ongi kahtlus, et see 0.1 mis sel hetkel ees ,võib vale olla :D .
Hetkel jookseks sealt tagasivoolust õli välja kui poleks voolikut järgi. Ei näe mis see suurem ots seal muudaks, õlitasemest allpool see ava seal..
Paneks sinna hea meelega 20mm vooliku, kui see õli turbost sedakaudu paremini kaoks.
Hetkel jookseb turbost pumbani 12mm, sealt üleminek 20mm ja peale pumpa 20mm 12mm peale ( sisemõõdud ).


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas Tort »

FITBDD kirjutas:

Ehk enne düüside vahetamist tõstab nõelu astme võrra, kuna olematu boosti probleem hetkel häirib rohkem kui rikas segu.
0.3-0.4bar rõhku teeks segu ikkagi paremaks.
117.5 düüsidega oli juba vabalthingavalt kiirendusel kütusest puudu, 120 EHK isegi rõhuregulaatoriga timmides jääks väheks.

Sa räägid suurtest düüsidest aga kõrgematel pööretel on segu ok. Tühikäiku ja madalaid pöördeid mõjutavad väiksed düüsid ju. Nõel on vahepeal ja lahjemaks saamiseks tuleb klippi tõsta ehk nõela langetada, samas see hakkab keskmiste pöörete segu ka mõjutama. Seda tead sa paremini, kas mingi segukruvi ka sinu karpadel on. Ilmselt on cossie jutus iva, leida boost alustuseks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Langetasin bensurõhku poole karva võrra :D Boosti näidu volla panin ka teise karpa otsa prooviks, turbost pumbani tagasivoolu tegin 20mm peale.
Segu läks grammike paremaks, boosti näitas ka 0.2bar. Kuna digitaalne tahho, siis pöördeid oli, kuid täpsemalt ei tea :D
Boosti näidik sai enne kontrollitud teisega, kahjuks/õnneks on näit õige.
Ja kurat parempoolne peegel kadus teadmata ajal ära!

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas cossie »

äkki ikka wastegate lekib? Ühenda voolik lahti ja proovi

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Ei lekkinud wastegate, pidi lihtsalt rohkem väänama :D
0.4bar käis ees, ehk oleks tulnud ka 0.5 kuid mitte rohkem. Rõhk tuleb ikka liiga ülevalt. Suurema väljalaske turbiini leidma vast või siis terve td04hl-19t , millel 2.1mm suurem külma poole turbiin.
Tagasivoolule peab ka 8mm toru panema, kuna tundub et praegune piirab tagasivoolu ikka.

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Langetasin nõelu ühe astme võrra, paagi tagasivoolu toru vahetasin 1mm suurema vastu ning sättisin bensurõhku jälle. Rõhu sättimine on näidiku järgi nüüd juba võimatu kuna see ei liigu suurt :D PSI näidud ka häirivad kuid peaks ikka jääma õigesse vahemikku.
Segu on selliste jahedate ilmade jaoks paigas :D

Võiks nüüd sõiduilmasid ka tulla nädalavahetuseti.

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

No kuidas on ? Tõmbab 200 pealt ratta veel ringi ka ? :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Ei tea, spidokas näitab kuni 180 :D
Sõita küll huvitavam. Oleks pidanud tehasest tulema see vilega :D
Nüüd saab hakata mõtlema kuidas välimust vähe paremaks saab. Show ratast tegema ei hakka, sellise kerge rotika välimuse kaotaks aga ära.

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ma üritaks originaalgondlid leida ja sleeperi teha. Mõnus tänapäeva bikedega tempos hoida :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Mul gondlid olemas kuid `96 omad istuvad silmale paremini. Ehk teine sabagondel ja esigondli tuuleklaasi osa minema originaalidel.. :D
Bellypani tahaks küll mingisugust. Saaks äravoolu pumbale katte ümber ja ram air-i teha turbole.

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Pooleist tundi freesi ja erinevate kividega nühkimist. Ehk aitab kaasa. Palju sujuvam ja vähe suurem sai küll. Wastegate ava pole puudutanud.
Külma poole jätab praegu nagu on. Ideaalis eemaldaks sealt by-pass jama ja keevitaks ümara lapi peale. Saaks sedagi vähe suuremaks/sujuvamaks portida. Samas kui 19t turbo külma poole leiab on see töö mõttetu.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Peadüüsid sai vanad läbi puuritud 130 peale. Hetkel sees olnud 135 düüsid olid kaliibri järgi 140 hoopis :D .
Nõelu 1 astme võrra kõrgemale ning nüüd igasugune lag kadunud :D :twisted: . Ratta viskab ikka väga kergelt ringi ka kolmandaga.
Ikka mingi õliraisk turbos. Õli pealevoolule sai tagasivoolu klapp ka vahele pandud, turbot vaja ikka uut otsima hakata.
Ratas seisis siiamaani, ei olnud viitsimist tegeleda, seetõttu pole välimusega ka midagi teinud. Elukaaslase 78 Morris Marina Coupe kallal nokitsetud hoopis. Rattal oleks juhtmeid vaja peita ja bellypani peaks ka sebima.
Pärnusse ei jõudnud kuid nv Mändjala kanti läheb küll uudistama.

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Eile sai nõelu tõstetud, et linnas sõites segu paigas oleks. Sai selle paika kuid ühtäkki 0bar "rõhu" juures juba segu väga rikas. Ise kahtlustasin, et rõhuregulaator saba andnud kuid selle näit on ikka 0.2-0.4bar vahemikus. Enne seda oli 90nega segu 12 midagi - 13.2 . Kiirendades segu pidevalt rikas ( 9.0 ) nüüd kuna 0.1bar tuleb juba vähese gaasiga :evil: .
Vaakumi all liigeldes on segu paigas. Ideid (crash) ?

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas cossie »

Keera kütuserõhku veits maha

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus Postitas FITBDD »

Rõhu kruvi on ühe keerme sees vaid, seda maha enam ei keera.
Regulaatori võtsin ka laiali, sealt pole ka midagi ilmselget leidnud. Rõhu reguleerimise kruvi võiks mitu keerdu sisse veel keerata, kuna praegu see vedruni ei ulatugi. Ju selle regulaatori miinimum ongi 0.2-0.4bar.
Enne nõelade tõstmist oli segu paigas kiirendamiseks ja 90nega cruisimiseks ometi..

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”