90` GSXR 750

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: GSX-R 750
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #61 Postitas FITBDD » 25 Mai 2017, 08:57

Rõhuregulaatorilt võtsin rõhu reguleerimis vooliku otsast ja sama jama. Maanteel segu 9 kandis. Kuskilt ei paista lekkivat ka.



Tort
Postitusi: 1198
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 61 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #62 Postitas Tort » 25 Mai 2017, 09:56

FITBDD kirjutas:Eile sai nõelu tõstetud, et linnas sõites segu paigas oleks.


Kas linnas oli lahja enne? No aga lase nõelad madalamale tagasi ja proovi pisut suuremad tühikäigudüüsid panna.
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: GSX-R 750
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #63 Postitas FITBDD » 25 Mai 2017, 10:28

Linnas oli grammike lahja jh. Kurat kas leiab suuremad tühikäigudüüsid homseks.. :D
Hetkel sees 130 düüsid niiet tühikäiguks 41-41.5 otsima ehk.
Originaalis pea 117.5 ja tühikäigu oma 37.5 .
Hetkel segu linnas 15 midagi, kui nõelad all niiet ehk piisaks 40nesest düüsist ka. Saaks segu 1.5-2 ühikut lahjemaks
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #64 Postitas cossie » 25 Mai 2017, 20:05

Segukruvi ei kannata koomale keerata?
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: GSX-R 750
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #65 Postitas FITBDD » 27 Mai 2017, 09:03

Tühikäigudüüsid 40 peale puuritud, linnas segu paigas. Nõelad alla lastud jälle, maanteel segu 9-10 jälle. Mida p***** !?!
Rõhuregulaatorit rohkem maha ei saa keerata. Kiirendamisel ikka läheb segu 9-10 peale. Ülemine ots oli paigas, kuidas nüüd selline jama ikka?!
Mõni päev tagasi oli maanteel segu 13 midagi ja nüüd 10.

Tort
Postitusi: 1198
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 61 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #66 Postitas Tort » 27 Mai 2017, 09:38

Eks ta ongi selline lõputu timmimine kuni valmis saab. Tõsta nüüd ühe vahe võrra nõelu ja vaata mis teeb. Teine variant oleks pisut kütuserõhku proovida tõsta. Üleüldine põhimõte on, et 1 asi korraga, siis oskab järeldusi teha.
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: GSX-R 750
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #67 Postitas FITBDD » 27 Mai 2017, 10:06

Õhufilter oli ka umbes. Ilma selleta maanteel segu 11.
Nõelu tõstma ei hakkaks veel, enne 125 peadüüsid tellima. Praegu linnas 13.8 segu. Leiab väiksemad peadüüsid ja segukruvidest segu paika.
Aitab vahepeal sellest nokkimisest, sõidab nagu on natuke aega.
Karpade timmimise asemel teeb ehk parema väljalaske kolle. Teine variant, et leiab ehk sobivama turbo või sellele upgrade. Timmiks segu rõhuga paika :D
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #68 Postitas cossie » 27 Mai 2017, 14:57

Ma pole veel kuskilt välja lugenud millist regulaatorit sa kasutad. Siin on need mida kõige rohkem kasutatakse, Malpassi carb-turbo tüüpi.
Nendel on tavaline et lõigatakse vedru lühemaks, et rõhk piisavalt madalaks saada. Max rõhk oleks sul vaja ilma boostita 0,2 bar, Ideaalis 0,15bar. Ürita selline rõhk sealt paika keerata kui mootor veel ei tööta ja säti kütusetase karpades 2mm madalamaks kui tehas ette näeb. http://www.officinamalpassi.it/en/carbu ... turbo.html
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #69 Postitas RasmusL » 27 Mai 2017, 15:26

EFI peale ümber teha ja asi mutt :D Laske karpa pillidel ära pensionile minna :mrgreen:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: GSX-R 750
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #70 Postitas FITBDD » 27 Mai 2017, 22:39

Mul carshopi pealt leitud CN Racing regulaator. Järgmine nädal proovin leida bar kirjadega täpsema näidiku sellele. Praegu ei saa tõesti aru kas 0.2 või 0.4bar.
EFI liiga palju tööd. Mulle sobib düüside vahetamine rohkem kui mingi arvuti kamm :D Võiks ainult endal neid düüse lademetes olla.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #71 Postitas cossie » 28 Mai 2017, 01:50

RasmusL kirjutas:EFI peale ümber teha ja asi mutt :D Laske karpa pillidel ära pensionile minna :mrgreen:

Efi on liiga lihtne. Tore et ma pole / polnud ainuke (avalik) nikerdaja. Ma pigem määrin oma käsi kui klõbistan arvutit. Eestis on liiga palju pritsuturbosid juba :mrgreen: A järgmiseks teen ka pritsega ratta, vb isegi kahetaktilise :ner:
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #72 Postitas RasmusL » 28 Mai 2017, 21:51

cossie kirjutas:
RasmusL kirjutas:EFI peale ümber teha ja asi mutt :D Laske karpa pillidel ära pensionile minna :mrgreen:

Efi on liiga lihtne. Tore et ma pole / polnud ainuke (avalik) nikerdaja. Ma pigem määrin oma käsi kui klõbistan arvutit. Eestis on liiga palju pritsuturbosid juba :mrgreen: A järgmiseks teen ka pritsega ratta, vb isegi kahetaktilise :ner:



Efi on lihtne siis, kui see juba rattal tehasest peal :D Karpa pilli ümber tegemine efiks on omamoodi ooper ning alati pritsung ei võtagi "omaks" mootorit. Samat asja on nähtud ka usa autode poole peal :wink: Kuid jääme siis ootama Cossie uut projekti :bsmile:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #73 Postitas cossie » 29 Mai 2017, 00:28

No täna sain voshodi enam-vähem stabiilselt käima :D aga ma rohkem siin teemas võõrast möla ei aja
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #74 Postitas cossie » 29 Mai 2017, 00:34

FITBDD kirjutas:Mul carshopi pealt leitud CN Racing regulaator. Järgmine nädal proovin leida bar kirjadega täpsema näidiku sellele. Praegu ei saa tõesti aru kas 0.2 või 0.4bar.
EFI liiga palju tööd. Mulle sobib düüside vahetamine rohkem kui mingi arvuti kamm :D Võiks ainult endal neid düüse lademetes olla.


See regulaator pole üldse see mida sul vaja tegelt. Need malpassid on umbes 100 raha kandis, aga sellist projekti ei saagi päris ise põlve otsas ja odavate hiina juppidega tööle :bsmile:
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: GSX-R 750
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #75 Postitas FITBDD » 29 Mai 2017, 19:00

On see junn nagu on. Hydroscanist sai täna uue näidiku ja rõhk 0.2bar peal. Vahetasin ka vedru pehmema vastu kuid see ei mõjutanud midagi. Polnud teiselgi vedrul mingit eelpinget.
Pilt
Peadüüsid ikka väiksemad leidma ja vsjo.

Vitold
Postitusi: 43
Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
Tsikkel: GSXR1100 & GSXR1100W
Asukoht: Tallinn

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #76 Postitas Vitold » 02 Juun 2017, 10:36

FITBDD kirjutas:Mul carshopi pealt leitud CN Racing regulaator. Järgmine nädal proovin leida bar kirjadega täpsema näidiku sellele. Praegu ei saa tõesti aru kas 0.2 või 0.4bar.
EFI liiga palju tööd. Mulle sobib düüside vahetamine rohkem kui mingi arvuti kamm :D Võiks ainult endal neid düüse lademetes olla.


Mul 122,5 düüsid olemas, kui huvi on.
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 80
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: GSX-R 750
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: 90` GSXR 750

Lugemata postitus #77 Postitas FITBDD » 08 Juun 2017, 22:54

Vitoldi käest saadud 122.5 düüsid rändasid täna sisse. Sõitnud pole peale seda veel niiet segu ei oska öelda.
Õli äravoolule on ka tagasivooluklappi ikka vaja. Seistes vajub sealt õli turbosse.

Külma koda sai lihvi ning by-pass saab ka kinni pandud. Kui aega on viin keevitajale.
Pilt




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist