Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Avariide hulk ma kahtlustan on kordades meie omast rohkem. Vbl kalameeste hirmu puudumisel on kõigil kõigist nii pohui?



Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas pühak »

franz125 kirjutas:

Ja kui vaadata neid soojade maade liiklejaid siis kogu selle segaduse ja tuututamise juures ei karga keegi bemu-niva seest kurikaga välja selgitamaks mis on ummik ja kes enne sõidab..Ja miskipärast arvan et kuskil foorumis mingit hala ka pole.

Lõunaosariikides on lihtne, seal on Sitsiilia maffial sõidueesõigus. Sealsele kultuurile pole omane kala kurikaga uimastada, loobitakse hoopis tinaubadega.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7196
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1858 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

franz125 kirjutas:

Ja kui vaadata neid soojade maade liiklejaid siis kogu selle segaduse ja tuututamise juures ei karga keegi bemu-niva seest kurikaga välja selgitamaks mis on ummik ja kes enne sõidab..Ja miskipärast arvan et kuskil foorumis mingit hala ka pole.

Jutt jumala õige.Ja tsikliga olles lausa pakutakse teed ehk tõmmatakse koomale ka kõige kitsamal tänaval,et sa oma kohvritega läbi mahud.

Viimati muutis urmas66, 03 Nov 2016, 20:09, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas will111 »

katsetasin täna (õigemini alguses ei olnud plaanis katsetada, aga kujunes nii kuna ühel hetkel otsustasin seda teha) võtta aega, kui palju mul kujul linnast kodu juurest maale sõidule, tööpäeval...sõitma hakkasin natuke peale 6e ehk siis kui otsene tipptund oli juba läbi, pealegi ei sõitnud kesklinnas.
marsruut oli tondi k-raua juurest linnast välja saue poole, sealt edasi keilasse ja keilast veel natuke edasi haapsalu poole. kokku teepikkus pisut alla 35km antud juhul.

võtsin meelega sõidustiiliks "mul ei ole kuhugi kiiret" ja uimerdasin nii nagu tallinna liikluses enamasti uimerdatakse. ehk siis sõitsin kuskil 35-40ga sirgematel lõikudel ja 10ga kurvides jne. üks pikk lõik vanapärnumaanteel sai ka salka veetud pikalt 35ga. möödujaid oli 0 :D ilgelt mõnus tunne oli küll, selline jumala tunne, vot nüüd sõidate kõik minu tempoga, pole teil kuskile kiiret koju perset sügama :D maanteel lasin 70-80ga.

minu tähelepanekud...esiteks, kogu selle tee jooksul läks minust mööda 2 autot! mõlemad ühe koha peal ja üksteise järel. üks oli kalamehega valge mersu, kes tegi eriti jõhkra põike, teine oli tema järel olnud 7ne bemm. põhikild asju juures, see kõik toimis laagri maksimarketi juurest mööda sõites, kus on veel 70 ala ja tol hetkel ma sõitsin seal ligi 80ga :D rohkem polnud ühtegi möödasõitu ja ise ei möödunud kellestki. kohale jõudmise aeg - kokku kulus mul sõidule täpselt 55 minutit. olgu öeldud, et ummikut kui sellist sisuliselt ei olnud. ühes kohas kulus vb 5 mintsa foori taga, mujal oli liiklus "sujuv" eesti mõistes. 35km'st üle 25 on linnast väljas, maanteel. 70 ja 50 alasid on üksikud ja need on lühikesed.
nüüd võrdlus, ma olen korduvalt sõitnud sama marsruuti õhtul või öösel, kus autosid on kordades vähem. muus osas marsruut ei erine millegi poolest. isegi fooride teema on suht sama, ehk siis neid on sama vähe aga need mis on, ei vilgu vaid ikkagi peab arvestama tsüklitega. kõige lühem aeg, millega olen sama tee sõitnud on 31 minutit! mainin ära, et see ei ole mitte trahviga riskides sõidetud vaid selline maanteel 100, linnas tühjal ja pikemal lõigul 65, mujal 50.

ajavahe ja ajavõidu saab siit nüüd igaüks välja arvutada ja mõelda, et kas ja kuivõrd suur või väike see on, ja kas sellise ajavõiduga on midagi peale hakata või mitte. selguse huvides olgu öeldud, et minul isiklikult on seda sõitu nädalas korda 4 :)

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ära öösel maga -puha mahavisatud aeg.Igaüks võib ise rehkendada palju rapsida jõuaks.
Hüpoteetiline küsimus- kui sa sõidad seda sama teed tsikliga siis kas see 24 minutit kuulub ka ära raisatud aja hulka mille asemel oleks võinud kodus-maal hekki pügada?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas will111 »

miks ma öösel magama ei peaks, äkki MAGAN hoopis 24 minutit kauem öösel? :D

kusjuures sa teed siin enda arvates kõva nalja, aga ma olen proovinud seda öösel mitte magamist. ei ole efektiivsem, ja ei jõua rohkem rapsida. nii et täiesti moot point. kui sina jõuad magamata rohkem rapsida siis anna minna, võibolla teenid ka näiteks tööd tegemata raha, jälle suur võit...lase aga käia eksole, kõik väga tore :D mina ei kirjutanud seda juttu siia selleks, et kellegiga lemmiktegevusi võrrelda.
kui ma sõidan seda sama teed tsikliga siis "seda" 24 minutit seal ei eksisteeri. siis kulub reeglina pigem ainult "see teine" 31 minutit, võibolla mõned minutid ka rohkem. omal vabal valikul ja hetkel võtan muidugi ja kulutan need eelnevalt kokku hoitud 24 minutit kuskil mujal ja väheke teistmoodi tsikliga sõitmiseks kui seda on autodejorus huijoobatamine. loodetavasti see vastas sinu küsimusele

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Täna oli järvevanal ehtne sinikuub maailma parandamas. St hoidis vasakut rida kinni.
Ma olin juba ammu paremas reas (ei viitsinud tõmmelda ja uimasin seal tasakesi) ja panin tähele, et ming hetk enam vasakult mööda ei kihutatagi. Vaatan peeglisse päris ment hoiab tagapool vasakut rida kinni. Tegelt pean juurde mainima, et sellest momendist kui vasak rida tühjaks jooksis hakkas parem oluliselt kiiremini vedama.
No ma lihtsalt seepärst pidin sõna võtma, et ma neid eriti midagi muud tegemas ei ole näinud kui trahve. Et seekord siis prooviti midagi parandada. Noh küll erilist pingutust see ei nõudnud kuid siiski on neid tore näha midagi muud tegemas. Noh vbl kui ma oleks jäänud nende autots taha poole kirjutaks ma äkki teises võtmes :mrgreen:

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

oil
Postitusi: 773
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas oil »

Kas "hoidis vasakut rida kinni" tähendab seda, et sõitis 70-alas 90 asemel ainult 80-ga?

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

loe eelmiselt lehelt siis saad aru

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1764
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas simp »

Madlobster kirjutas:

Tegelt pean juurde mainima, et sellest momendist kui vasak rida tühjaks jooksis hakkas parem oluliselt kiiremini vedama.
Noh vbl kui ma oleks jäänud nende autots taha poole kirjutaks ma äkki teises võtmes :mrgreen:

Eks ta nii ole, et kui keegi pidurdama hakkab, siis tema taga läheb liiklus kehvemaks(sujuv vool on takistatud) ja ees läheb vähe lahedamaks(minnakse eest ära, tekib rohkem kasutamata ruumi).
Kokkuvõttes, läheb läbilaskevõime, aga halvemaks kuna takistaja mõju võib teinekord mitme kilomeetri jagu tagasi ulatuda.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Ma selle väitega väga kindlalt otsa pakule ei sätiks. Minule jäi tunne, et üks rida jõudis paremini läbi lasta ühtlase voona kui kaks rida pidur gaas kikerdamisega. Selleks, et midagi kindlalt väita tuleks siis lugeda mingi aja jooksul autode kogus kahe reaga ja ühe reaga.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Teema algataja
will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas will111 »

Madlobster, krt seal eelmisel lehel on päris palju juttu, äkki ikka täpsustad üle, mida sa selle rea kinni hoidmisega silmas pidasid? :D


reimps

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas reimps »

Demagoogia põhitõed ei luba, ära küsi rohkem.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

http://publik.delfi.ee/news/mitmesugust ... 0&no=0&s=1

Täitsa hirmutav on lugeda ja vaadata plusse ja miinuseid kui paljud seda nässakat õigustavad. Tean seda videot juba ammu ja meeldiv oli lugeda, et päss sai asise litaka oma teo eest. Kommentaare avades olin suht kindel, et sealt vaatab vastu samalaadne suhtumine. Paraku pani sealne suhtumine kukalt kratsima. Jääb vaid loota, et suur enamus neist nässiõigustajatest on trammisõitjad ja niisama kiibitsejad.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”