Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Kui mitteoskaja lubade kaotamise hirmus hakkab peale pressima muutub ta palju ohtlikumaks kui venides. Seega mõistlik oleks raadio käima panna ja hetk kümneni lugeda.
Möödasõidu riski hinnata ja vajadusel mõned minutid hiljem sihtpunkti jõuda. Mõned hakkavad mõne aja pärast oskama ja pole enam takistuseks mõned ei hakka mitte kunagi oskama.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas AzA »

will111 kirjutas:

..... your mileage may vary and it propably does :lol:

Üks oluline aspekt on aeg. Tegu ainsama ressursiga, mida me juurde kuidagi ei saa (vist jälle, vähemalt hetkel tundub nii).
Mida vähem veeta kasutult rooli keerates, seda rohkem saame aega panustada asjalikumale tegevusele, kasvõi lastele muinasjutu vestmisele.
Minu jaoks on 2kmh oluline, sest see võidab mulle elu jooksul mitte tunde, päevi ega nädalaid, vaid kuid, kui mitte enam panustamaks mujale .... kasvõi foorumis mulisemisele, mis on oluliselt asjalikum tegevus kui baranka keeramine.
Muidugi ... peab see kooskõlas olema nö. stay safe poolega.

urmas66 kirjutas:

Või tuled koos naise ja õlledega meile koolitusele. :D

Jumekas mõte.
Ma lähenesin kohe muidugi füüsika tunnist lähtudes ja kukkusin seletama läbivat teekonda erineva ratta ümbermõõduga. Jäi ilmselt kaugeks, kuigi ta lihtsalt usub mind õnneks ja teeb nii nagu mainin ... samas oleks äge, kui aru ka saaks, et miks just nii.
GPS-i paigaldamine on ilmselt arukam.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

AzA kirjutas:

Üks oluline aspekt on aeg. Tegu ainsama ressursiga, mida me juurde kuidagi ei saa (vist jälle, vähemalt hetkel tundub nii).
Mida vähem veeta kasutult rooli keerates, seda rohkem saame aega panustada asjalikumale tegevusele, kasvõi lastele muinasjutu vestmisele.
Minu jaoks on 2kmh oluline, sest see võidab mulle elu jooksul mitte tunde, päevi ega nädalaid, vaid kuid, kui mitte enam panustamaks mujale .... kasvõi foorumis mulisemisele, mis on oluliselt asjalikum tegevus kui baranka keeramine.
Muidugi ... peab see kooskõlas olema nö. stay safe poolega.

Niisama pole kunagi cruisinud? Tsikli või autoga? Võiks ju selle asemel muinasjuttu lugeda :D St mõnele tegelasele veel +2 suruda võib sinu muinasjutu vestmised suht äkitselt lõpetada.
-2 aga tituleeri cruisimiseks :)

Hulk kui palju me elu jooksul mõttetuid tegevusi teeme on košmaarselt suur. Ja, mis on kelle jaoks mõistlik või mitte mõistlik, sellest võiks foorumi täis kirjutada.
Kui veel +10 oluliseks teha (miks mitte ka veel rohkem) ei jõuaks enam laps muinasjutte ära kuulata :D aega jääks aastate jagu juba üle

Vabandust mitte paha pärast aga see tundub üsna totter mõttevälgatus olema.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Reaalelus selle +2km tunnis pole muhvigi peale hakata,peale tagumiku kratsimise ja seda võib teha ka aeglasemalt sõites sõidu ajal.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Madlobster kirjutas:

Kihutajale käib närvidele uimerdaja ja vastupidi (katsume hakkama saada ja ellu jääda :)

Selle kohta ütles keegi kunagi midagi sellist - peale minu on 2 sorti autojuhte. Tropid, kes jalgu jäävad ja maniakid, kes must mööda kihutavad.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas pühak »

Madlobster kirjutas:
AzA kirjutas:

Üks oluline aspekt on aeg. Tegu ainsama ressursiga, mida me juurde kuidagi ei saa (vist jälle, vähemalt hetkel tundub nii).
Mida vähem veeta kasutult rooli keerates, seda rohkem saame aega panustada asjalikumale tegevusele, kasvõi lastele muinasjutu vestmisele.
Minu jaoks on 2kmh oluline, sest see võidab mulle elu jooksul mitte tunde, päevi ega nädalaid, vaid kuid, kui mitte enam panustamaks mujale .... kasvõi foorumis mulisemisele, mis on oluliselt asjalikum tegevus kui baranka keeramine.
Muidugi ... peab see kooskõlas olema nö. stay safe poolega.

Niisama pole kunagi cruisinud? Tsikli või autoga? Võiks ju selle asemel muinasjuttu lugeda :D St mõnele tegelasele veel +2 suruda võib sinu muinasjutu vestmised suht äkitselt lõpetada.
-2 aga tituleeri cruisimiseks :)

Hulk kui palju me elu jooksul mõttetuid tegevusi teeme on košmaarselt suur. Ja, mis on kelle jaoks mõistlik või mitte mõistlik, sellest võiks foorumi täis kirjutada.
Kui veel +10 oluliseks teha (miks mitte ka veel rohkem) ei jõuaks enam laps muinasjutte ära kuulata :D aega jääks aastate jagu juba üle

Vabandust mitte paha pärast aga see tundub üsna totter mõttevälgatus olema.

Niisama cruisitakse sõidumõnu pakkuvate sõidukitega, mitte mõne kaubiku või ökotaburetiga. Need võivad isegi igas mõttes mugavad olla, aga ikkagi on nad kahe punkti vahelise maa katmiseks, mitte kulgemise nautimiseks.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Teema algataja
will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas will111 »

mina ei ole ka sellest kunagi aru saanud, et miks on vaja kõigile rääkida mingist niisama cruisimisest, sellest kuidas rääkijal ei ole oma eluga nagunii midagi paremat teha kui perset sügada jne :lol: eks cruisige, kratsige või kuulake muusikat oma masinates ja minupoolest sõitke kasvõi 10kmh, et ikka kindlalt ja turvaliselt sihtpunkti jõuda...aga tehku seda teisi takistamata ja kurat ärge suruge seda kõigile teistele enda ümber peale!
kui mina sõidan oma ümmarguse sajaga siis mul on küll täitsa savi, kui keegi teine tahab minust möödada ja teeb seda 110. mis see minu asi on, sõitku kui tahab, võibolla tal ongi kiire? samamoodi on savi kui keegi sõidab ees 90ga aga temast on võimalik möödada. miks inimesed eeldavad, et kui nemad tahavad tsillida, kruisida ja aega raisata siis tahavad seda ka kõik teised? ja üleüldse, selliste omas tempos kulgemist ja mõttemõlgutamiste jaoks on teised kohad ja teised ajad. näiteks võetagu jalgratas ja sõidetagu, metsas...meil siin eestis seda metsa on küllalt, vali milline tempo tahab ja kõik on väga turvaline. avalikud teed ei ole koht kellegile tsillimiseks, kruisimiseks ega muudmoodi mõnulemiseks või aja veetmiseks...igatahes mitte kuidagi rohkem kui avalik tee on ringrada või kiirenduslõik. tasuks selle peale ehk mõelda

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Aga äkki ei peaks ka seda 96kmh-d jokkiks pidama.Antakse järgi ühes antakse ka teises.Punane pole ka enam nii punane vaid selline roosakas ja peaaegu selline kollane ja nõks edasi kisub juba rohekaks.
Aga miks on vaja kõigile rääkida et mina alla saja ei sõida ja kõik kes nii sõidavad on memmekad ja pussid.Kas see ärplemise mentaliteet üle ei hakka minema?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Keegi nagu aru ka saab milles üldse probleem on ja kes süüdi on? Kes kellest lollim on ja mida nagu tegema peaks? Ja kes tegema peaks?
Üks tahab 80 ga sõita järgmine tahab 81 ga sõita ja nii edasi ühe kaupa kuni ei tea mis kiiruseni välja. Enda soovist aeglasemad kratsigu metsas ratta seljas perset ja endast kiiremad on haiged kihutajad. Igal Vellol on mingi seieri asukoht spido peal lemmikuks saanud ja kaitseb seda tulihingeliselt. Üle ja alla vennad võiks kõik metsa, autokooli või trammi pingile minna.
M.T. lause sobis nagu särk selga. Kummad need siis nüüd haigemad on, need, kes kaamera juures jalga võibistades igaks petteks 79,5 km/h sõidavad või need, kes 98km/h sõitvast tegelasest 100ga mööda ei saa ning see tõttu kaasa peab mõni minut hiljem koju saabunud seaks vihastunud peremehe tõttu kikivarvul käima, õlut tooma ja kaela masseerides teda lohutama?
Järgmine Vello räägib kodus hirmu higi otsa ees kuidas temast nagu postist mööda sõideti ning kogu pere peab siiralt kaasa imestama kuidas tollel üldse elusalt koju jõuda õnnestus.
Sama hästi võiks arutada millise täpse juukse tooniga tütarlaps kõige atraktiivsem on ning siunama neid, kes teist tooni peaga emast poolt õigemaks valikuks peavad vms.
Mis tahes kogus juttu ei pane baretiga sohvrit nõukogude toodanguga kiirust lisama või buumeriga driftikunni rahulikult eelneva tegelase taga sõitma. Kõik ju ometi mõistavad, et sellist lõpliku tõde (õiget kiirust) ei ole olemas, vahet pole kui kõvasti sellesse uskuda või teistele seda kuulutada.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Teema algataja
will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas will111 »

kuidas ei ole olemas?!? on ju selgelt ja mustvalgelt kirjas see lõplik tõde iga natukese aja tagant nende ümmarguste sildikeste peal...noo ma ei tea, numbreid peaks meie riigis ikka oma 90% kodanikke mõistma ja tundma? :D
küsimus on ikka rohkem tõlgenduses ja sealt edasi tulevas teadmises/kogemuses. ilmselt suur osa juhte ei tea, et nende autospido valetab korralikult. ilmselt suur osa juhte ei tea, et see kui nad sõidavad liiga aeglaselt või liiga kiiresti (võrreldes määratletud piirkiiruse ja ülejäänud liiklusvooga) siis nad liiklevad tegelikult ohtlikumalt ja tekitavad rohkem ohtlikke olukordi. ilmselt suur osa juhte ei taju ka seda, et liikluses ei ole ainult "mina sõidan siin, kuidas tahan ja mind miski ega keegi muu ei huvita".
Kusjuures huvitav jah on ka see, et kui sellist lõplikku tõde ehk õiget kiirust tõesti olemas ei ole...siis kuidas ikkagi nii mõneski muus euroopa riigis autoga sõites võib näha silmnähtavalt ühtlasemat liiklemist. olgu see siis saksa või austria, kus kõik sõidavad PUNKTI pealt märgi kiirusega või mõni teine riik, kus kõik sõidavad natuke üle. vähemalt on asi sellele "lõplikule tõele" kokkuvõttes palju lähemal kui eestis, kus suur osa on mingid kuradi isehakanud vellod ja valivad vastavalt oma nutitelefoni aku%'le, mis kiirusega nad parasjagu otsustavad koju sõita

Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas retro »

Oota, ma ei saanud nüüd ikka aru - kumb siis parem on, kas lamell või naast?

Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

will111 kirjutas:

kuidas ei ole olemas?!? on ju selgelt ja mustvalgelt kirjas see lõplik tõde iga natukese aja tagant nende ümmarguste sildikeste peal...

emm.. seal on kirjas ju MAKSIMAALNE lubatud kiirus. millest üle ei või seaduse järgi sõita. alla võib. seda ei keela ükski seadus. kuskil on kirjas mingi ebamäärane "liikluse takistamine" ja "liiga aeglane sõit", aga kuna see pole numbritega kirja pandud, siis see jääb igaühe enda tõlgendamiseks..
:-|||

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

to will: et kui mõnes riigis sõidetakse natuke üle, mõnes riigis sõidetakse täpselt (spido või gpsi järgi jäi märkimata), mõnes riigis sõidetakse teiste järgi, mõnes riigis valib iga Vello kiiruse oma kogemuse, tee/ilmastiku olude järgi ning mõnes riigis silmale sobiva numbri/seieri asukoha järgi siis milline riik see kõikse parem/õigem on? Sedant ka, et seal ümara tahvli peal ju max lubatud kiirus, mitte kohustuslik kiirus. Õige kiiruse valiku teeb ikka Vello ise.
Tugevalt kahtlen, et Austria memmedel kõigil gps armatuuril tiksub ning iga ümmarguse tahvli juures kiirelt püsikas vastava numbriga võrdseks aetakse.
Austrias ei ole sõitnud aga siin kõrvalt võttes Soome, Rootsi no ei leia ma küll mingit mega erinevust. Samamoodi jäävad mingid baretid ette tuiama (soomes korra üks kohalik u 60 aastane pekka pidi mind kuhugi juhatama, sõitis ees. Asulas seal mingid 30 ja 40 sed ümargused märgid, minul kella peal juba 80 aga järel püsida oli keeruline, st ei ole ka Soome Vellod joonistatud mehed.
Kui siis erinevus on vbl närvikavas, kiiremad lastakse mööda (soomes ei lasta, vilgutavad ja kaebavad kui liiga silma paistad) ja aeglasema taha jäädes näo värv ei värvu punaseks, ei vajutata rooli ümber sõrmenukke valgeks ja ei pritsita tuuleklaasi seestpoolt tatiseks (tegelt siin ka vist soome erineb (punase näoga sõidust tulnud pekkaid piisavalt näinud, kes kõiki kaasliiklejaid idioooootideks sõimavad).
Aga noh meil on palgad väiksemad ja tööpäevad pikemad see teeb meel mõrudaks. Aga vaatamata umbes samadele palkadele lasevad saldejumpsid kiiremad mööda (seal vist on mingil põhjusel maailmaparandajatest joonistatud mehi vähem) Kokkuvõttes ei ole see lugu meil võrreldes teistega küll mingi aasia pärane korralagedus. Ma küll ei tea, aga puusalt lastes arvan, et surmasi/õnnetusi per 1000 persooni on suurusjärgus samas klassis, mis teistelgi. (viimased aastad)

Kõige parem rehv on mud/swamp tire, saab ka südatalvel, kus pori kõige rohkem kenasti koju sõita, pehme on ka, ei põruta kesklinnas hambakroone lahti.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas AzA »

Piirkiirus on targale teejuhiks, lollile täpselt järgimiseks.
Kui ajafaktorist aru ei saa ja mingi kruisimise juraga hakata hämama, siis pole mul midagi enam lausuda.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Aga sa ju saad aru, et liikluses on ka mammid papid, kellel pole õrna aimugi GPS tehnoloogiast, samuti on üsna hämar auto spido valetamine (rehvi mõõdud)
Kehva nägemise ja väikse pensioni tõttu saõidavad nad spido järgi igaks juhuks 85 ga (tunne on roolis kindlam ja hirmu ka pole, et selfipilt postkasti potsatab)
Ma ei ole mingi tuiamise propageerija ja vahest lendab nii mõnigi tati piisk vastu tuuleklaasi sisekülge ning spido peal ilutseb number ümmargune märk korda kaks.

Aga kahjuks pole nendega mitte muhvigi teha (ja no ma ei usu ükskõik kui palju keegi seda ka ei räägi, et kuskil müstilises austrias sellised memmed taadid puuduvad, pigem käitud ise teisiti ja kõik tundub ilusam)

Mu arust on linnas palju hullem kui maanteel. Maanteel kui on võimalus sõidan mööda kui liiklus nii tihe, et möödasõidud on järjest ja järjest napid ning pidevad lükkan püsika peale ja siiani pole lugemata jäänud muinasjutt pähe tulnud.
Linnas ei saada foori tagant minema, kiirendusread venitakse lõpuni ja jäädakse siis sinna lõppu kael kõver üle õla vahtima, kiirendus rida ei kasutata üldse ja jäädakse selle algusesse pöörde võimalust ootama jms.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

elektromargu kirjutas:
will111 kirjutas:

kuidas ei ole olemas?!? on ju selgelt ja mustvalgelt kirjas see lõplik tõde iga natukese aja tagant nende ümmarguste sildikeste peal...

emm.. seal on kirjas ju MAKSIMAALNE lubatud kiirus. millest üle ei või seaduse järgi sõita. alla võib. seda ei keela ükski seadus. kuskil on kirjas mingi ebamäärane "liikluse takistamine" ja "liiga aeglane sõit", aga kuna see pole numbritega kirja pandud, siis see jääb igaühe enda tõlgendamiseks..
:-|||

Tegelikult on seaduse mõttes põhjendamatult aeglane sõit liikluse teadlik takistamine ja mitte piirkiirusest natuke aeglasemalt liikumine. See, et Vello ei jõuagi 8 minutit varem Tartusse ja ei saa Staoilis kauem kabanossi süüa kui mina 86kmh sõidan pole teema. Kui kiirus on Vello jaoks ülim atribuut tellib ta endale helikopteri - sellega saab jube kiiresti ükskõik kuhu. Kui Vellole meeldib lihtsalt auto roolis kiiresti sõita siis võib ta end möllida mõnda rallimeeskonda. Avalikud teed on mõeldud kõikidele liiklejatele ja kui ma viimati vaatsin, siis seal kehtis Liiklusseadus. Viimane sellist lõiku nagu "juhi õigused" ei sisalda, küll aga suurel hulgal kohustusi (§ 33. Juhi üldkohustused). Ehk siis sõit avalikul teel autoga (või mõne muu liiklusvahendiga) pole mitte põhiõigus vaid privileeg.

Madlobster kirjutas:

... kiirendusread venitakse lõpuni ja jäädakse siis sinna lõppu kael kõver üle õla vahtima...

Ja sa kohe päriselt teed mulle seal ruumi, kui ma mööda kiirendusrida hoo üles võtan ja proovin liiklusvoolu sissse saada?
Minu kogemus pigem ütleb, et heal juhul üks viiekümnest või sajast peab minust lugu kui kaasliiklejast. Ülejäänutel on kindel veendumus, et neil on suures koguses erineavid õigusi, enamasti peab "trügima". Mine vaata näiteks Tallinnas Järvevana teel, kuidas Mustamäe suunas ühinevast vasakpoolsest reast tulijatega käitutkse. Naljalt ritta sisse ei saa, tõmmatakse pikivahe nimme lühikeseks. Alles hiljaegu postitas keegi FB vergudel ühe video teemal: "vaata, kuidas ma nednele trügijatele panin".

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Kui ma näen, et ta kiirendab, et minu ette tulla ja mina pean selleks vaid kergelt gaasi jalga tõstma kui sedagi siis lasen igal juhul vahele. Kui sa seal kael kõveras ootad siis ei lase põhimõtte pärast.
Ise kui kiirendan (enne on auk valmis vaadatud kuhu) lastakse ka suht alati vahele, meelega kinni sõitjaid on üliharva. Kui märkan, et üritab meelega kinni sõita siis keeran väga julmalt peale. Keskmisest suurema ja kõrgema auto puhul toimib alati aga seda on väga harva vaja kasutada. Pigem kohtab liikluses uimaseid ja pimedaid kui meelega p***. Kui sa annad väga selgelt märku kuhu sa saada soovid ja keegi ei pea sellepärast teelt välja sõitma või hardcore piduritesti tegema siis lastakse 99% sul see manööver teha. Tuiates kiirendan, pidurdan jälle kiirendan, ei suuda otsustada siis jah loeb kõrval autost huulte pealt "mine perse" välja ja jäädki sinna.
Kui liiklus on nii tihe, et igas reas kõik vaevu liiguvad siis on seda kinni sõitmist rohkem (kõigil on kopp ees ja peale neljakümne kolmandat autot, kes ennast kuskil vahele surub sõidad nina ees seisva stangesse) aga siis pole vahet ka, üks ei lase järgmine laseb. Ise ka tunde järgi lasen. Kui lollakas liiklussõlm, kus kõrvalttulijal võimalus vahele pääseda on haigelt raske lasen vahele, kui keegi aga kõiki ootajaid ignoreerib ja mingi idiootse manöövriga pähe lasta soovib siis ei lase (võib minu huultelt eelneva fraasi lugeda)

Viimati muutis Madlobster, 28 Okt 2016, 14:49, muudetud 1 kord kokku.
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ütlen ausalt,et olen seal Järvevana tunnelist tulles igal õhtul alati vasakus reas,sest inimesed tahavad igal õhtul seal mingit Guinessi rekordit paremas reas seismisega tekitada või üritavad rivi otsa Maardusse saada :mrgreen:
Aga ma lähen lihtsalt vaikselt parem suund sees vahele ja seda ikka seal lõpus,kus rajad kokku saavad.Pole kordagi veel vahele saamata jäänud.Tegelikult see liiklus skeem seal ju selleks mõeldud ongi.
Kui seal esimeses reas ei istuks mingi hull rivi kadedaid ja kibestunuid ning kõik laseksid üksteist üle ühe auto vahele,siis ei oleks seal ilmselt üldse märkimisväärset ummikut.Saksas liigub sellise koha peal ummik mõlemas reas 30-40km/h ja kõik saavad asjast ühtemoodi aru.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Paljuski olenebki selle vahelesoovija käitumisest ka minu käitumine. Kui tuleb viisakalt suunatulega märku andes, siis ikka lasen. Kui aga on näha, et vend viimase hetkeni pigistab, et siis tee lõppedes vahele suruda ja märku ka ei viitsi viisakalt anda, siis ei maksa imestada kui uks kinni pannakse. Kiirendusrada on küll koht mida paljud kasutada ei oska, pööratakse kõrvalteelt välja ja siis jäädakse seisma ja vahtima, samas on 100m kiirendusrada. Samas tunnistan, et alati ei võta jalga pedaalilt, vaid vahest vajutan juurde. Põhjus lihtne, kui sealt ikka tuleb veokas või mõni muu sõiduk mis esmapilgul tundub minust edaspidi aeglasemalt liiklevat, siis vajutan juurde, et vältida mõne hetke pärast vajadust teha möödasõitu.
Ummikus kui 2 rada kokku jooksevad, siis võiks küll seda üle ühe viisaksut meil rohkem olla. Ise käitun selle järgi.
Aga jah, ka mul on ikka aegajalt esiklaas seestpoolt verbaalse tatiga kaetud ja sisemuses üks :evil:


Teema algataja
will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas will111 »

seda olen juba ammu mõelnud, et eestis ei tohiks uusi autosid üldse ilma seespidiste kojameesteta müüagi, võiks ka olla automaatne hääljuhtimine by default, joppenpunnenite ja huiblättide kogese pealt ajaühikus.

muide, kas seda kiirendusraja asja autokoolis enam ei räägita ega õpetata? iseenesest mingi jube uus nähtus need rajad ju eestis ei ole ka, aga passijaid on minumeelest umbes iga 4s 5st :S

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Pidasid ikka silmas 4/5?


Teema algataja
will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas will111 »

4/5 ja iga neljas viiest on ju võrdeline, aga pidasin nii silmas jah :D see on muidugi tunnetuslik suurus, ühe teatud koha peal lihtsalt tundub nii

Kasutaja avatar

tonytonn
Postitusi: 107
Liitunud: 24 Apr 2006, 18:48
Asukoht: euroopas
Tänatud: 2 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas tonytonn »

urmas66 kirjutas:

Ütlen ausalt,et olen seal Järvevana tunnelist tulles igal õhtul alati vasakus reas,sest inimesed tahavad igal õhtul seal mingit Guinessi rekordit paremas reas seismisega tekitada või üritavad rivi otsa Maardusse saada :mrgreen:
Aga ma lähen lihtsalt vaikselt parem suund sees vahele ja seda ikka seal lõpus,kus rajad kokku saavad.Pole kordagi veel vahele saamata jäänud.Tegelikult see liiklus skeem seal ju selleks mõeldud ongi.
Kui seal esimeses reas ei istuks mingi hull rivi kadedaid ja kibestunuid ning kõik laseksid üksteist üle ühe auto vahele,siis ei oleks seal ilmselt üldse märkimisväärset ummikut.Saksas liigub sellise koha peal ummik mõlemas reas 30-40km/h ja kõik saavad asjast ühtemoodi aru.

Selle koha peal tunnen ka vajadust kaasa möliseda:
Kas Sa Urmas oled ka selle peale mõelnud, miks nad passivad seal paremas reas?
Arvad, et kõik lihtsalt hirmsati tahavad passida?
Tegelikult on ju asi hoopis selles, et kõik teavad, et vasak rida saab otsa ja kohusetundlikult reastuvad juba varakult, et vältida viimase hetke trügimist, mida võibolla keegi üritab takistadagi, nagu siin mõned kaebavad.
Nüüd aga tuled Sina ja ilmselt veel palju sinusuguseid, tehes näo, et uups,tee sai otsa!
Olles ise aga vägagi täpselt teadlik, mis ees ootab, kihutate rivis vasakul real kõikidest lollidest mööda, kes paremal seisavad ja siis kenasti, lipsti vahele.
Vot sellepärast need paremas reas kõik seisavad, et vaskusse ritta on tekkinud ruumi ja saab mööda kihutada.
Kas see nüüd viisakas on, aga näe saab.
Kui ise suurema autoga liigun, siis võtan vahel ka vasaku rea ja liigun ikka väga aeglaselt, et mitte kõigist seisjatest ette jõuda ja ennäe imet, ka parem rida saab liikuma, kui kõige kavalamad enam vasakult ette ei lenda!
Sõida ise ja lase teistel sõita!

don`t worry, drive happy!
Pilt
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas M.T. »

tonytonn kirjutas:

Sõida ise ja lase teistel sõita!

Teises teemas käib antud teemal mölisemine

Kasutaja avatar

tonytonn
Postitusi: 107
Liitunud: 24 Apr 2006, 18:48
Asukoht: euroopas
Tänatud: 2 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas tonytonn »

M.T. kirjutas:
tonytonn kirjutas:

Sõida ise ja lase teistel sõita!

Teises teemas käib antud teemal mölisemine

Vabandust, leidsin siin vaid ühe mölisemisväärt lõigu.
Vajadusel võib mujale tõsta või kustutada, ega sest midagi muutu ka.

don`t worry, drive happy!
Pilt
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas M.T. »

tonytonn kirjutas:
M.T. kirjutas:
tonytonn kirjutas:

Sõida ise ja lase teistel sõita!

Teises teemas käib antud teemal mölisemine

Vabandust, leidsin siin vaid ühe mölisemisväärt lõigu.
Vajadusel võib mujale tõsta või kustutada, ega sest midagi muutu ka.

See on lihtsalt sinna vaikselt üle kandunud juba, muud miskit. Eks moded peaks natuke puhastust tegema ja kuidagi kokku tõstma taas.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7199
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

tonytonn kirjutas:

Kui ise suurema autoga liigun, siis võtan vahel ka vasaku rea ja liigun ikka väga aeglaselt, et mitte kõigist seisjatest ette jõuda ja ennäe imet, ka parem rida saab liikuma, kui kõige kavalamad enam vasakult ette ei lenda!
Sõida ise ja lase teistel sõita!

.....ja sellega sa just tekitadki olukorra,kus teised ei saa sõita.Ummik sinu ees justkui hakkab kiiremini liikuma,aga sinu taga kindlasti kasvab.
See on ju eriti silmakirjalik ja egoistlik käitumine.Saaks ,aga neile raiskade, seal taga ära teha.Kahju,et inimesed ei oska ega taha sujuvalt liikuda.
Ma ei räägiks seda,kui ei teaks ,et nn vanas euroopas on sellised olukorrad just sellepärast lobedamad lahenema,et näiteks kiirteel liiguvad esimeses reas ainult rekkad ja vasakus sõidukad.Olukord siis kui kaks rida läheb üheks või kolm kaheks,seda on päris palju sealkandis olemas.Kolonn liigub ühtlase vaikse kiirusega(kui just takistust teel ei ole) ja kohati liigub rekkade rivi kiiremini,sest nende pikkuse tõttu on neid vähem ja suurem hulk meetreid rivist pääseb korraga liikuma.Samas ridade kokku saamise kohas on liiklus stabiilne ja kõik sulanduvad ühte rivisse ilma peatumatta.Üldjuhul mahub rekkade vahele paar sõidukat korraga ja veoka mees ei näe selles probleemi,sest pole ju mõtet tuult põllul püüda.Takistaks kõik veokad nende sõidukate vahele tulemist ,siis oleks ka veokate rivi poole pikem. :wack:

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas will111 »

räägite siin teooriast, et kuidas sõita nii ja kuidas sõita naa, ühtlaselt vahele tulla ja ühtlaselt vahele lasta ja kuidas kõik oleks väga tore kui keegi kuskil ei pidurdaks.
muidugi on see kõik õige, aga eestis ei oska ju suurem osa juhte absoluutselt sõita :D mis ühtlasest ja mitte pidurdamisest siin üldse rääkida saab :D

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Mis ime tolbajoobide maa see Eesti on, kus keegi peale minu sõita ei oska?
Ja kõikides muudes maades on roolis ainult erksad masterdriverid? Ons meil geenidega midagi korrast ära või millest selline väide tuleb.
Ei ole just igapäevane mööda maailma ringi sõitja kuid nii palju kui käinud olen siis minu silm sellist mäekõrgust vahet küll hoomanud ei ole nagu siin välja tuuakse. Meil ei osata, meil ei tehta, meil tehakse, aga välismaal teevad hoopis kõik nii. Mu arust, mida lõuna poole seda napakamaks liiklus läheb (ok saks vbl mitte) aga kreeka ja selle ümbrus oli küll nagu mingi soodoma komorra, ristmikul anti signaali ja sõideti üle vahet pole, mis tuli fooris oli, kuidas nad aru said, kes kellele ja miks signaali andsid minu lühi visiidi ajal (1 nädal) mulle selgeks ei saanud. Soome, Rootsi, Saksa, Inglismaa ma ei tea samasugused ummikud, samasugused mammid, samasuguse noored kuked.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ja kui vaadata neid soojade maade liiklejaid siis kogu selle segaduse ja tuututamise juures ei karga keegi bemu-niva seest kurikaga välja selgitamaks mis on ummik ja kes enne sõidab..Ja miskipärast arvan et kuskil foorumis mingit hala ka pole.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”