Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Avariide hulk ma kahtlustan on kordades meie omast rohkem. Vbl kalameeste hirmu puudumisel on kõigil kõigist nii pohui?
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
franz125 kirjutas:Ja kui vaadata neid soojade maade liiklejaid siis kogu selle segaduse ja tuututamise juures ei karga keegi bemu-niva seest kurikaga välja selgitamaks mis on ummik ja kes enne sõidab..Ja miskipärast arvan et kuskil foorumis mingit hala ka pole.
Lõunaosariikides on lihtne, seal on Sitsiilia maffial sõidueesõigus. Sealsele kultuurile pole omane kala kurikaga uimastada, loobitakse hoopis tinaubadega.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
franz125 kirjutas:Ja kui vaadata neid soojade maade liiklejaid siis kogu selle segaduse ja tuututamise juures ei karga keegi bemu-niva seest kurikaga välja selgitamaks mis on ummik ja kes enne sõidab..Ja miskipärast arvan et kuskil foorumis mingit hala ka pole.
Jutt jumala õige.Ja tsikliga olles lausa pakutakse teed ehk tõmmatakse koomale ka kõige kitsamal tänaval,et sa oma kohvritega läbi mahud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 5262
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 382 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
katsetasin täna (õigemini alguses ei olnud plaanis katsetada, aga kujunes nii kuna ühel hetkel otsustasin seda teha) võtta aega, kui palju mul kujul linnast kodu juurest maale sõidule, tööpäeval...sõitma hakkasin natuke peale 6e ehk siis kui otsene tipptund oli juba läbi, pealegi ei sõitnud kesklinnas.
marsruut oli tondi k-raua juurest linnast välja saue poole, sealt edasi keilasse ja keilast veel natuke edasi haapsalu poole. kokku teepikkus pisut alla 35km antud juhul.
võtsin meelega sõidustiiliks "mul ei ole kuhugi kiiret" ja uimerdasin nii nagu tallinna liikluses enamasti uimerdatakse. ehk siis sõitsin kuskil 35-40ga sirgematel lõikudel ja 10ga kurvides jne. üks pikk lõik vanapärnumaanteel sai ka salka veetud pikalt 35ga. möödujaid oli 0 ilgelt mõnus tunne oli küll, selline jumala tunne, vot nüüd sõidate kõik minu tempoga, pole teil kuskile kiiret koju perset sügama maanteel lasin 70-80ga.
minu tähelepanekud...esiteks, kogu selle tee jooksul läks minust mööda 2 autot! mõlemad ühe koha peal ja üksteise järel. üks oli kalamehega valge mersu, kes tegi eriti jõhkra põike, teine oli tema järel olnud 7ne bemm. põhikild asju juures, see kõik toimis laagri maksimarketi juurest mööda sõites, kus on veel 70 ala ja tol hetkel ma sõitsin seal ligi 80ga rohkem polnud ühtegi möödasõitu ja ise ei möödunud kellestki. kohale jõudmise aeg - kokku kulus mul sõidule täpselt 55 minutit. olgu öeldud, et ummikut kui sellist sisuliselt ei olnud. ühes kohas kulus vb 5 mintsa foori taga, mujal oli liiklus "sujuv" eesti mõistes. 35km'st üle 25 on linnast väljas, maanteel. 70 ja 50 alasid on üksikud ja need on lühikesed.
nüüd võrdlus, ma olen korduvalt sõitnud sama marsruuti õhtul või öösel, kus autosid on kordades vähem. muus osas marsruut ei erine millegi poolest. isegi fooride teema on suht sama, ehk siis neid on sama vähe aga need mis on, ei vilgu vaid ikkagi peab arvestama tsüklitega. kõige lühem aeg, millega olen sama tee sõitnud on 31 minutit! mainin ära, et see ei ole mitte trahviga riskides sõidetud vaid selline maanteel 100, linnas tühjal ja pikemal lõigul 65, mujal 50.
ajavahe ja ajavõidu saab siit nüüd igaüks välja arvutada ja mõelda, et kas ja kuivõrd suur või väike see on, ja kas sellise ajavõiduga on midagi peale hakata või mitte. selguse huvides olgu öeldud, et minul isiklikult on seda sõitu nädalas korda 4
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Ära öösel maga -puha mahavisatud aeg.Igaüks võib ise rehkendada palju rapsida jõuaks.
Hüpoteetiline küsimus- kui sa sõidad seda sama teed tsikliga siis kas see 24 minutit kuulub ka ära raisatud aja hulka mille asemel oleks võinud kodus-maal hekki pügada?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 5262
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 382 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
miks ma öösel magama ei peaks, äkki MAGAN hoopis 24 minutit kauem öösel?
kusjuures sa teed siin enda arvates kõva nalja, aga ma olen proovinud seda öösel mitte magamist. ei ole efektiivsem, ja ei jõua rohkem rapsida. nii et täiesti moot point. kui sina jõuad magamata rohkem rapsida siis anna minna, võibolla teenid ka näiteks tööd tegemata raha, jälle suur võit...lase aga käia eksole, kõik väga tore mina ei kirjutanud seda juttu siia selleks, et kellegiga lemmiktegevusi võrrelda.
kui ma sõidan seda sama teed tsikliga siis "seda" 24 minutit seal ei eksisteeri. siis kulub reeglina pigem ainult "see teine" 31 minutit, võibolla mõned minutid ka rohkem. omal vabal valikul ja hetkel võtan muidugi ja kulutan need eelnevalt kokku hoitud 24 minutit kuskil mujal ja väheke teistmoodi tsikliga sõitmiseks kui seda on autodejorus huijoobatamine. loodetavasti see vastas sinu küsimusele
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Täna oli järvevanal ehtne sinikuub maailma parandamas. St hoidis vasakut rida kinni.
Ma olin juba ammu paremas reas (ei viitsinud tõmmelda ja uimasin seal tasakesi) ja panin tähele, et ming hetk enam vasakult mööda ei kihutatagi. Vaatan peeglisse päris ment hoiab tagapool vasakut rida kinni. Tegelt pean juurde mainima, et sellest momendist kui vasak rida tühjaks jooksis hakkas parem oluliselt kiiremini vedama.
No ma lihtsalt seepärst pidin sõna võtma, et ma neid eriti midagi muud tegemas ei ole näinud kui trahve. Et seekord siis prooviti midagi parandada. Noh küll erilist pingutust see ei nõudnud kuid siiski on neid tore näha midagi muud tegemas. Noh vbl kui ma oleks jäänud nende autots taha poole kirjutaks ma äkki teises võtmes
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Kas "hoidis vasakut rida kinni" tähendab seda, et sõitis 70-alas 90 asemel ainult 80-ga?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
loe eelmiselt lehelt siis saad aru
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Madlobster kirjutas:Tegelt pean juurde mainima, et sellest momendist kui vasak rida tühjaks jooksis hakkas parem oluliselt kiiremini vedama.
Noh vbl kui ma oleks jäänud nende autots taha poole kirjutaks ma äkki teises võtmes
Eks ta nii ole, et kui keegi pidurdama hakkab, siis tema taga läheb liiklus kehvemaks(sujuv vool on takistatud) ja ees läheb vähe lahedamaks(minnakse eest ära, tekib rohkem kasutamata ruumi).
Kokkuvõttes, läheb läbilaskevõime, aga halvemaks kuna takistaja mõju võib teinekord mitme kilomeetri jagu tagasi ulatuda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Ma selle väitega väga kindlalt otsa pakule ei sätiks. Minule jäi tunne, et üks rida jõudis paremini läbi lasta ühtlase voona kui kaks rida pidur gaas kikerdamisega. Selleks, et midagi kindlalt väita tuleks siis lugeda mingi aja jooksul autode kogus kahe reaga ja ühe reaga.
-
Teema algataja - Postitusi: 5262
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 382 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Madlobster, krt seal eelmisel lehel on päris palju juttu, äkki ikka täpsustad üle, mida sa selle rea kinni hoidmisega silmas pidasid?
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
Demagoogia põhitõed ei luba, ära küsi rohkem.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Radari tööpõhimõtetest ja sõitmise mõttekusest üldse
http://publik.delfi.ee/news/mitmesugust ... 0&no=0&s=1
Täitsa hirmutav on lugeda ja vaadata plusse ja miinuseid kui paljud seda nässakat õigustavad. Tean seda videot juba ammu ja meeldiv oli lugeda, et päss sai asise litaka oma teo eest. Kommentaare avades olin suht kindel, et sealt vaatab vastu samalaadne suhtumine. Paraku pani sealne suhtumine kukalt kratsima. Jääb vaid loota, et suur enamus neist nässiõigustajatest on trammisõitjad ja niisama kiibitsejad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.