Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
Bandit kirjutas:Tallinnas Kotka ja Tondi ristmikul juhtus täna kella 18.30 paiku liiklusõnnetus, kus põrkasid kokku sõiduauto ja mootorratas.
http://tallinncity.postimees.ee/4256771 ... oiduautoga
Huvitav, kumb süüdi jääb?
Kirjeldus ütleb, et "Mõlemas sõidusuunas liikunud autod peatusid ja andsid Audi juhile teed. Manöövrit sooritades sõitis aga autode tagant läbi vastassuunavööndisse liikunud mootorrattur ning põrkas vastu Audit.". Samas tsikkel lebab oma sõiduvööndis ja liiklusseaduse järgi on manöövri ohutuse eest vastutav manöövri läbiviija. Asjaolu, et teised sõidukid teed andsid ei toihks siinjuures rolli mängida.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
Nende piltide järgi ei paista jah et vastassuuna vööndis tsikkel oleks, kui veel arvestada et auto ikkagi liikus.Aga hu nõus.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
tundub nagu see audimees oleks sinna piknikku pidama jäänud, olenamata sellest, et talle teed anti ja oleks võinud oma manöövri kiirelt ja konkreetselt lõpule viia. aga see on muidugi vaid oletus. kummale õigus jääb seda avalik sektor vist kuidagi teada ei saagi?
Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
No peateel liikujal on alati eesõigus, Kotkast pööraja peab teed andma. Iseasi, kuidas seda möödapõikamist peatunud autodest tõlgendatakse. Teekattemärgistus on seal igatahes olematu, vastassuunas sõites peaks ratas eriti silma paistma. Valge kombe jms kah..
EDIT: Seda eeldusel, et ratas Tondi poolt tuli. Kui tuli aga ka Kotkast ja tahtis "lõigata", siis on pe*ses.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
reimps kirjutas:Kui ma nüüd mööda ei pane, siis korke vist.
No siis on küll korke endale uue näo hankinud.
Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
Aei, ma nägu ei näinud, ma vaatasin ratast ja varustust ja üritasin jube deduktiivne olla. Videosid ma ei kliki, aga nüüd vaatasin huvi pärast. Deduktiivmeetodil pakun manpurse'i järgi, et ilmselt eestimaalasega tegu.
Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
will111 kirjutas:kummale õigus jääb seda avalik sektor vist kuidagi teada ei saagi?
LKF lehelt võid vaadata mõne aja pärast.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
Villem kirjutas:AzA kirjutas:Pigem on küsimus - mismoodi tagaratta alt pidurdamine käib? Blokeerida tagapidur ja siis kehaga jõnksutada?
Kui nii, siis on ka vist õpikunäide, effektiivsem on otse objekti poole küpsetada esipidurit blokeerimise piiril hoides.
Pole just kerge instinktist üle olla, aga siiski tsikkel pidurdab nii kõige paremini. Tagapidur on pmst kasutu äkkpidurduse korralVaidlen vastu, tagapiduril on äkkpidurduses väga suur roll. Kui sa teed äkkpidurdust ilma tagapidurita, siis läheb esiratas tükkmaad kergemalt loha ja kaotad võimalikus rakendatavas pidurdusjõus meeletult. Äkkpidurdamise jaoks pead olema pidevalt valmis ja selleks peab olema sõiduasend õige ning põlved kenasti vastu paaki. Tagapiduri lööd kõigepealt tuimalt blokki ja samal ajal vajutad rahulikult, stabiilselt ja kõvasti esipidurit kuni viimase piirini (no kui aju juba selleks ajaks lukus ei ole). Sedasi kandub kõigepealt raskus esirattale, amort surutakse kokku ning pidurdus on tükkmaad efektiivsem. Eriti suur vahe on kõrgemate rataste, nö matkaenduurode puhul. Kui nüüd juhtub, et tagaots peaks kuidagi viltu kiskuma, siis esiteks aitab korrektne kehahoiak ning kui sellest ei piisa, võib hakata tagumist pidurit järgi andma, sest esimene juba pidurdab max võimsusega (jällegi, kui vaid aju veel lubab).
Ilmselt jäi vale mulje.
Alustada ikka taga, siis esimene ja nyyd kui äkiliseks läks on tagumine kasutu, võib lahti lasta.
Nii mõtlesin.
Ma ei oskagi ilma tagumiseta pidurdada, samamoodi lasen ta lahti äkilise korral.
Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
Ah see Kotka-Tondi olukord on täielik standard, venitakse teokiirusel ja siis keegi rivist otsustab viisakas olla, kõrvalteelt tulija jälle ehmatab sellest ära nagu Mooses oleks Punase Mere kahte lehte löönud ja ei näe enam maid ega puid enda ümber. Rääkimata mingist tühisest splittivast tsiklist.
Suunavööndil pole mingit tähtsust, mingil x põhjusel keset peateed seisma jäänud sõidukist vastassuunavööndi kaudu möödasõit on täiesti legaalne.
Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
Jesper kirjutas:Suunavööndil pole mingit tähtsust, mingil x põhjusel keset peateed seisma jäänud sõidukist vastassuunavööndi kaudu möödasõit on täiesti legaalne.
Jep, nüüd on FB põhjal asjaosalise jutt ka olemas, pilt täits selge. Üle raudtee tuli, ees keeras meedia arvates teed andnud auto paremale Kotkasse, seega möödapõige igati legaalne ja Audimon keeras lihtsalt ette ja kujutas veel pikalt ette, et õige mees on. Olevat seal kaua vaielnud.
See siuke vastik ristmik, ma olen seal korra saanud mäest alla tulles rattad loha, seljakott oli ka peal. Lihtsalt keskpäeval otsustas Tondi ringide poolt tulnud Kotka autopesula mingi jobu teha naglalt pöörde sinna hoovi, mis kohe Kotka otsas on, pesula juurde. Läksin küsisin, mis ta mure on ja mis liiklusmärke ta veel ei tunne, siis hakkas põlve väristama. Seal nimelt enne 1800 vasakpööre enne raudteed Kotkasse lubatud vaid ühissõidukitele. Neid episoode on seal veel olnud, sel suvelgi pidin ühe jeebijobu peegleid reguleerima, kes lihtsalt päeval pani liikluse kinni, sest härral on ometi vaja ju teha vasakpööre Kotkasse.
Tondi-Kotka liiklusõnnetuse arutelu 26.09.2017
Jesper kirjutas:Ah see Kotka-Tondi olukord on täielik standard, venitakse teokiirusel ja siis keegi rivist otsustab viisakas olla, kõrvalteelt tulija jälle ehmatab sellest ära nagu Mooses oleks Punase Mere kahte lehte löönud ja ei näe enam maid ega puid enda ümber. Rääkimata mingist tühisest splittivast tsiklist.
Suunavööndil pole mingit tähtsust, mingil x põhjusel keset peateed seisma jäänud sõidukist vastassuunavööndi kaudu möödasõit on täiesti legaalne.
Teistsugune vaatevinkel: Mootorrattur sooritas manöövri, olgu ta möödasõit või ümberpõige, mis tähendab, et ka tema pidi veenduma selle ohutuses. Ja lisaks sellele on möödasõit keelatud samatasandilise raudtee ülesõidu läheduses.
Edit: Eelnev jutt kehtib juhul kui ratturi ees olev auto ei soovinud keerata paremale. Aga kui keeras ja rattur ei väljunud oma sõidurajast, eks siis tuleb autojuht rattale tõmmata.
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Teuretikud...
Pea tee on pea tee. Peateel võib kasvõi kükke teha. Kui ei ole kindel mis juhtus, siis ainuõige tegevus on kutsuda kohale liiklus.
1)See, et sõidukid jäid seisma, ei anna Audile eesõigust.
2)Tegemist on suure kaldega viaduktiga. Kui mootorrattur tuli ülevalt üle ja seal jäi järsku auto sesisma, siis võis ta arvata, et auto sooritab manöövrit paremale ja hakkas sellest mööda sõitma. Sealt aga tuli üllatus. Palun väga.
Isegi riiklikul eksamil kukute läbi kui peateel sõiduk annab teile teed ja te hakkate liikuma tema ees. See on fakt. Põhjus, on see, et te ei saa olla kunagi veendunud kas sulle ikka antakse teed.
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Asi polegi niiväga selles, keda "tuleb rattale tõmmata", vaid lihtsalt see on üks väga tüüpiline "ma ei näinud"-setup, mille sadulast ette nägemine hoiab naha-kondid terved Sama asja juhtub ka mujal kui sellel konkreetsel ristmikul.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
FB-s kirjutab tsiklijuht,et tema ees olnud auto keeras paremale ja omakorda selle ees olnud auto andis audile teed.Peale pikemat vaidlust ja advokaatide ning liiklusega suhtlemist, tunnistas audi end vist süüdi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Dront kirjutas:Jesper kirjutas:Ah see Kotka-Tondi olukord on täielik standard, venitakse teokiirusel ja siis keegi rivist otsustab viisakas olla, kõrvalteelt tulija jälle ehmatab sellest ära nagu Mooses oleks Punase Mere kahte lehte löönud ja ei näe enam maid ega puid enda ümber. Rääkimata mingist tühisest splittivast tsiklist.
Suunavööndil pole mingit tähtsust, mingil x põhjusel keset peateed seisma jäänud sõidukist vastassuunavööndi kaudu möödasõit on täiesti legaalne.
Teistsugune vaatevinkel: Mootorrattur sooritas manöövri, olgu ta möödasõit või ümberpõige, mis tähendab, et ka tema pidi veenduma selle ohutuses. Ja lisaks sellele on möödasõit keelatud samatasandilise raudtee ülesõidu läheduses.
Edit: Eelnev jutt kehtib juhul kui ratturi ees olev auto ei soovinud keerata paremale. Aga kui keeras ja rattur ei väljunud oma sõidurajast, eks siis tuleb autojuht rattale tõmmata.
Täiesti kama, kuhupoole rattur läks, millisel rajal asus või mida mõtles või millist manöövrit peateel liikudes sooritas. Auto suund vasakule põi paremale on samuti tähenduseta (asend ja vigastuse koht näitavad, et tahtis minna vasakule). Ristmiku ees on märk 221 ("Anna teed"), mis ei tee vahet vaid käsib teed anda. See pole tingimuslik märk, autojuhil on kohustus igal juhul teed anda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Macintosh kirjutas:Dront kirjutas:Jesper kirjutas:Ah see Kotka-Tondi olukord on täielik standard, venitakse teokiirusel ja siis keegi rivist otsustab viisakas olla, kõrvalteelt tulija jälle ehmatab sellest ära nagu Mooses oleks Punase Mere kahte lehte löönud ja ei näe enam maid ega puid enda ümber. Rääkimata mingist tühisest splittivast tsiklist.
Suunavööndil pole mingit tähtsust, mingil x põhjusel keset peateed seisma jäänud sõidukist vastassuunavööndi kaudu möödasõit on täiesti legaalne.
Teistsugune vaatevinkel: Mootorrattur sooritas manöövri, olgu ta möödasõit või ümberpõige, mis tähendab, et ka tema pidi veenduma selle ohutuses. Ja lisaks sellele on möödasõit keelatud samatasandilise raudtee ülesõidu läheduses.
Edit: Eelnev jutt kehtib juhul kui ratturi ees olev auto ei soovinud keerata paremale. Aga kui keeras ja rattur ei väljunud oma sõidurajast, eks siis tuleb autojuht rattale tõmmata.
Täiesti kama, kuhupoole rattur läks, millisel rajal asus või mida mõtles või millist manöövrit peateel liikudes sooritas. Auto suund vasakule põi paremale on samuti tähenduseta (asend ja vigastuse koht näitavad, et tahtis minna vasakule). Ristmiku ees on märk 221 ("Anna teed"), mis ei tee vahet vaid käsib teed anda. See pole tingimuslik märk, autojuhil on kohustus igal juhul teed anda.
Nii on ja juriidiliselt on seadus peateel liikuja poolt.
Samas minu arust oli see tsiklijuhi poolt,olenemata sellest et ta õigeks jäi, väga haige temp.Inimlikust sisukohast on ta ise süüdi,et oma ratta ära lõhkus ja ilmselt tal vedas,et ise terveks jäi.Meenutades kunagi Vana-Narva mnt-l juhtunud tagant otsasõitu suht väiksel kiirusel,kus rattur taevastele tänavatele sõitma läks,siis isegi sitaks vedas.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Eks tsikli selga ronimine ongi üsna haige temp ja normaalne inimene sõidab Uberiga. Noh ja võib-olla käib Pärnus hooaega avamas ja sulgemas, kui ilus ilm juhtub olema
Minu isiklik väärastunud seisukoht nende peateele vahelelaskmiste suhtes on see, et kui kaks täiskasvanud inimest tahavad omavahel viisakusi vahetada, siis korrektne on võtta endale tuba ja teisi liiklejaid sellesse mitte segada. See, et tsikliga mahub läbi aukude, kuhu auto kinni jääb, ei anna mingit moraalset ega muud õigust oma kirstuga risti keset teed töllerdamiseks. See Audi oleks sama triki teinud ka siis, kui pärisuunas oleks olnud kaks rida ja teisest oleks auto tulnud - neid sarnaste vahelepressijate tekitatud plekimõlkimisi näeb suht tihti, lihtsalt tsikliga saab kergemini ajalehte.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Eks kokku on selle nimetus liikluse jälgimne ja võime aru saada kaasliiklejate manöövritest ja tegutsemisest. Kui silmaklapid on ees, siis ongi tagajärjeks õnnetus. Kui ikka näed, et vastutulev auto on miskipärast peatunud, siis peaks mingi mõte peast läbi käima. Ja ega lõpuks kedagi ei huvita, kellel õigus oli või mitte - ratas on katki ja halvemal juhul ise kah.
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Jah, selles mõttes see teema on väga tänuväärne, et võimaldab teiste inimeste õnnetustest asju kõrva taha panna ja õppida neid olukordi ette nägema ilma ise haiget saamata. Aga lõppkokkuvõttes juurpõhjus on ikkagi see, et pärast pikka võimaluse ootamist on pulss laes ja raiutakse vahele ilma ringi vaatamata ja midagi nägemata.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: RE: Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Jesper kirjutas:Eks tsikli selga ronimine ongi üsna haige temp ja normaalne inimene sõidab Uberiga. Noh ja võib-olla käib Pärnus hooaega avamas ja sulgemas, kui ilus ilm juhtub olema
Minu isiklik väärastunud seisukoht nende peateele vahelelaskmiste suhtes on see, et kui kaks täiskasvanud inimest tahavad omavahel viisakusi vahetada, siis korrektne on võtta endale tuba ja teisi liiklejaid sellesse mitte segada. See, et tsikliga mahub läbi aukude, kuhu auto kinni jääb, ei anna mingit moraalset ega muud õigust oma kirstuga risti keset teed töllerdamiseks. See Audi oleks sama triki teinud ka siis, kui pärisuunas oleks olnud kaks rida ja teisest oleks auto tulnud - neid sarnaste vahelepressijate tekitatud plekimõlkimisi näeb suht tihti, lihtsalt tsikliga saab kergemini ajalehte.
Peateel vahele laskmine on arenenud maades täitsa tavaline praktika, autokoolides nimetatakse seda täiskasvanulikuks käitumiseks. Tipptunnil lasevad peateel liikujad kõrvalteedelt liiklejad vahele nn. hammasratta meetodil, st et iga peateeline laseb vahele ühe kõrvalteelise.
Sellist "Mina Mina Mina ja MINU eesõigus" praktikat kohtab kahjuks enamasti vaid baltikumis
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Millises arenenud riigis täpselt peatatakse liikuv sõiduk, et vasakule keeraja enda eest läbi lasta? Antud juhul ei olnud tegemist paremale keerajate tõmblukuga, vaid sellega, et mootorratturilt nõuti peateel liikumisel viisakuspeatust, sest vastassuunas peateel liikuja oli sinna mingi augu tekitanud. Või siis veidi tõenäolisemalt oli see auk lihtsalt kellegi aeglasest reaktsioonist tekkinud ja polnudki mingit viisakust kuskil.
Anyway, puhtmaailmavaateliselt, isegi kui neid arenenud riike ka kuskil on, siis Eesti on piisavalt kunn riik et mitte kellelegi alt üles vaadata - meil ei ole ka paljusid teisi nende "arenenud riikide" hädasid Tahate kiirteel 80-ga sõita ja naabrimutiga arutada teemal "aga kust tuli raha sellise uhke tsikli jaoks", siis kolige Soome.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Jesper kirjutas:Millises arenenud riigis täpselt peatatakse liikuv sõiduk, et vasakule keeraja enda eest läbi lasta? Antud juhul ei olnud tegemist paremale keerajate tõmblukuga, vaid sellega, et mootorratturilt nõuti peateel liikumisel viisakuspeatust, sest vastassuunas peateel liikuja oli sinna mingi augu tekitanud. Või siis veidi tõenäolisemalt oli see auk lihtsalt kellegi aeglasest reaktsioonist tekkinud ja polnudki mingit viisakust kuskil.
Anyway, puhtmaailmavaateliselt, isegi kui neid arenenud riike ka kuskil on, siis Eesti on piisavalt kunn riik et mitte kellelegi alt üles vaadata - meil ei ole ka paljusid teisi nende "arenenud riikide" hädasid Tahate kiirteel 80-ga sõita, siis kolige Soome.
Bullshit. Linnas alla linnakiiruse juures elementaarse liiklusviisakuse ülenäitamise ja kiirteel 80-ga sõitmise soovitamise ühte patta panemiseks peab küll ikka väga sileajuline peaehitus olema.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Soome kiirtee on 120 km/h
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Mina ei keela kellelgi viisakust üles näidata, kaugel sellest Lihtsalt paluks selle protsessi käigus mitte mind ära tappa, omamoodi viisakus seegi, kaspole.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: RE: Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Jesper kirjutas:Millises arenenud riigis täpselt peatatakse liikuv sõiduk, et vasakule keeraja enda eest läbi lasta? Antud juhul ei olnud tegemist paremale keerajate tõmblukuga, vaid sellega, et mootorratturilt nõuti peateel liikumisel viisakuspeatust, sest vastassuunas peateel liikuja oli sinna mingi augu tekitanud.
Anyway, puhtmaailmavaateliselt, isegi kui neid arenenud riike ka kuskil on, siis Eesti on piisavalt kunn riik et mitte kellelegi alt üles vaadata - meil ei ole ka paljusid teisi nende "arenenud riikide" hädasid Tahate kiirteel 80-ga sõita, siis kolige Soome.
Rootsis lastakse vahele nii vasakule kui paremale keerajad, Sa ei kaota rohkem kui minut oma päevast kui hetkeks unustad oma väikese ego mis käseb sul peas oma õigusi taga ajada igal võimalusel. Lase hetkeks lõdvaks ja siis saad ise ka aru kui vähe teisi huvitab su kõvatamine ja trügimine. Palju rohkem pannakse tähele seda kui käitud inimlikult: näitad suunda, ei rapsi liikluses, lased inimesi vahele sest sa pole ju ainuke kes tahab kiiresti koju jõuda.
See , et kes ja kuhu kolima peaks, ei ole ka Sinu otsustada, õnneks.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Nojah, ma pole Rootsis palju liigelnud, aga kahtlustan ikka et sa mõtled mingit muud situatsiooni. Obv see kõik kehtib kui pärisuunaline liiklus juba põhimõtteliselt seisab, aga liikumise pealt viisakusest mingi näiteks 40km/h->0 pidurdus teha kuna vastassuuna rivisse tekkis vasakule keeraja jaoks mingi auk tundub ikka natuke ulme.
Minu isiku puuduste üle võiks muidugi ka pikalt arutada, aga usun et see pole laiadele massidele eriti huvitav teema.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
No antud kontekstis(tondi juhtum) oli tsiklijuht ikka ise vägagi valmis ennast ära tapma,mitte et keegi teine oleks seda üritanud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Ma vahele laskmisele ja viisakusele liikluses igati kaasaaitamas (ok vahest olen isekas ka )
Kuid Rootsis oli see viisakus kohati juba jabur. Sõidame kahekesti üksteise taga (minu taga pole kedagi) ja eesolev auto teeb äkkpidurduse, et vasakule mineja läbi lasta, jääb keset ringi seisma, et ringile rahvast juurde lasta jms jaburaid olukordi
Rootslased on paljud ise ka vihased ja vahutavad nende idiootviisakate peale. Üldse pole harv juhus ka see kui mingi kloun jääb üksi või rivis viimase autona peateel seisma, et keegi kuskilt läbi lasta. Liigne agarus on ogarus. Olgem selle viisakusega ka mõistlikud.
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
Tänane Delfi
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=79639312
Raplamaa
Kell 20.25 toimus liiklusõnnetus Raplamaal Rapla vallas Tallinn–Rapla–Türi maantee 44. kilomeetril. 46-aastase mehe juhitud mootorrattale Moto Guzzi California jooksis ette põder. Mootorratturil ei õnnestunud kokkupõrget vältida, ta kukkus ja toimetati sündmuskohalt Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.
Pimedas on ikka karm, ise igapäevaselt sõites seda teed tundub juba 70 kmh üliohtlik.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.