TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3818
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #31 Postitas Kirs » 16 Dets 2017, 08:36

ttt kirjutas:
StreetMoto kirjutas:3. "Aprilia sündroom" - tubli ports RSV-sid on sellised, mis vajuvad nii sügavale küljejala poole, et võivad tõesti kukkuda lihtalt "üle jala"


Mis Aprilia sündroomi vastu aitab? Mitte ainult laeva peal, vaid üleüldiselt.. no et parklas ümber ei kukuks ja nii :D



Aitab näiteks USA mudeli jalg, mis on neil seal millegipärast pikem. Tegelikult pole asi üldse nii hull. Ise ka alguses põdesin, aga tegelikkuses pole mul aastate jooksul kuskil parklas ega suht sagedas Suure-Väina ületamises laevatekil ratas sirakil käinud.
Jälgi, et siledale ja kindlale pinnasele pargid, väike kalle eest taha pole ka hullu.

Pilt

Vasakul siis USA mudeli jalg.


Pilt

Näha reaalset erinevust tööasendis.


TUONO
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3752
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: e46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 306 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #32 Postitas reimps » 16 Dets 2017, 12:42

ttt kirjutas:Mis Aprilia sündroomi vastu aitab? Mitte ainult laeva peal, vaid üleüldiselt.. no et parklas ümber ei kukuks ja nii :D
Mingi aasta Blackbirdi jalg pidi olema sobilik, st pikem ja teise nurga all. Guugeldades leiad selle kohta miskit.
Teised, odavamad ja käepärasemad võtted on lihtsad:
ära pargi nii, et jalg pehme koha peale jääb (vajub sisse, ka asfalti)
enne ratast maha jättes kiiguta teda, et kas püsib
10x10 või analoogne metallplaadike jala alla, siis ei vaju

Ma metsas viskan jala alla käbi, kivi, kinda, halujupi vms, et sissevajumist vältida. Asfaldil proovin ka tabada siledama ja kõvema koha, eriti päikese käes sulaval asfaldil.
Omamoodi rituaal, noh :mrgreen:

EDIT: Krt, ma ei näinudki, et kirs juba targutas :)
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1166
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 28 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #33 Postitas pühak » 16 Dets 2017, 23:10

ttt kirjutas:
StreetMoto kirjutas:3. "Aprilia sündroom" - tubli ports RSV-sid on sellised, mis vajuvad nii sügavale küljejala poole, et võivad tõesti kukkuda lihtalt "üle jala"


Mis Aprilia sündroomi vastu aitab? Mitte ainult laeva peal, vaid üleüldiselt.. no et parklas ümber ei kukuks ja nii :D
Tee jalg pikemaks või kanna lauajuppi jala alla panemiseks kaasas.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

ttt
Postitusi: 52
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #34 Postitas ttt » 17 Dets 2017, 23:20

Tänud nõuannete eest! See Aprilia püsima jäämine on ikka täiesti omaette teema ja väärib ilmselt tõepoolest eraldi rituaali. Stile italiano... :P
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3752
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: e46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 306 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #35 Postitas reimps » 17 Dets 2017, 23:46

Sa oled lihtsalt kade :)
Mõnedkümned korrad külili ratast püsti tõsta, siis hakkad seda rituaali hindama ja hiljem igatsemagi, sest oskad juba nii parkida, et rollu omal jõul öö üle elab :mrgreen:
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 311
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 8 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #36 Postitas argoa » 18 Dets 2017, 01:03

ttt kirjutas:
StreetMoto kirjutas:3. "Aprilia sündroom" - tubli ports RSV-sid on sellised, mis vajuvad nii sügavale küljejala poole, et võivad tõesti kukkuda lihtalt "üle jala"


Mis Aprilia sündroomi vastu aitab? Mitte ainult laeva peal, vaid üleüldiselt.. no et parklas ümber ei kukuks ja nii :D


Aprilia asendada... mõne muu sündroomiga ;) :-|||
Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom

will111
Postitusi: 1743
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 119 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #37 Postitas will111 » 18 Dets 2017, 17:00

siis ei ole jälle seda stilo't :D

ega naisterahvale iseenesest apriliat soovitada ei saakski...pole seda tonnist kolakat niiväga lihtne püsti tõsta midagi.
kusjuures, Pühak...ega jala pikemaks tegemine ega lauajupi kaasas kandmine tegelikult aprilia puhul midagi ei aita, tõttöelda muudab olukorra veel hullemaks sest siis on ratas peaaegu 90 kraadi all püsti ja kukub juba tuulega ümbes. italianod mingid nõrgad vennikesed ei ole, kui nad juba teevad mingi tõsiselt sita lahenduse siis nad ei tee seda nii, et asi oleks lihtsa vaevaga arstitav :D
Kasutaja avatar

Kirs
Toetajaliige
Postitusi: 3818
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: Aprilia
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #38 Postitas Kirs » 18 Dets 2017, 19:28

will111 kirjutas:
ega naisterahvale iseenesest apriliat soovitada ei saakski...pole seda tonnist kolakat niiväga lihtne püsti tõsta midagi



No-no :nono: See "tonnine" kaalub kuivalt 185kg. Näituseks 650 Bandit kuivalt 205kg või Z750 207kg.
TUONO
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3752
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: e46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 306 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #39 Postitas reimps » 18 Dets 2017, 19:35

Ma naudin kaaskannatajate jalamurede lugemist teatud põhjustel, aga viitsite, rääkige ikka sellest, kuidas TS Laevad m*nnid on ja mida teemaalgataja tegema peaks.

Või noh, tegelt on ainult tsiviilhagi lahenduseks.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1247
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 282 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #40 Postitas AzA » 19 Dets 2017, 03:12

ttt kirjutas:
StreetMoto kirjutas:3. "Aprilia sündroom" - tubli ports RSV-sid on sellised, mis vajuvad nii sügavale küljejala poole, et võivad tõesti kukkuda lihtalt "üle jala"


Mis Aprilia sündroomi vastu aitab? Mitte ainult laeva peal, vaid üleüldiselt.. no et parklas ümber ei kukuks ja nii :D


Sõltub apriliast. Mõnele saab fireblade jala otse alla kruvida, mõnel peab seda vänta veidi keevitama.
2gen tuono ja ilmselt ka rsv ampsab selle otse alla - 50530-MEL-000 - Catweesist saad 50-60 eurikuga, tegu 2k4-2k7 cbr1000rr-i jalaga.
Usa versiooni originaal on ka pädevam, aga neid väga ei liigu.
Kaasa tuonole keerasin alla, ikka kohe teine tubak.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1247
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 282 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #41 Postitas AzA » 19 Dets 2017, 03:16

will111 kirjutas:siis ei ole jälle seda stilo't :D

ega naisterahvale iseenesest apriliat soovitada ei saakski...pole seda tonnist kolakat niiväga lihtne püsti tõsta midagi.
kusjuures, Pühak...ega jala pikemaks tegemine ega lauajupi kaasas kandmine tegelikult aprilia puhul midagi ei aita, tõttöelda muudab olukorra veel hullemaks sest siis on ratas peaaegu 90 kraadi all püsti ja kukub juba tuulega ümbes. italianod mingid nõrgad vennikesed ei ole, kui nad juba teevad mingi tõsiselt sita lahenduse siis nad ei tee seda nii, et asi oleks lihtsa vaevaga arstitav :D


Nono, mu kaasake tõstab tuono lõdva randmega püsti.
Ja küsimus pole jala pikkuses, vaid ta nurgas, ta istub liiga otse all. Sõna otseses mõttes väikese sõrmega lükkab tagumise otsa õhku.
Väga kummaline nurk tekib.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 214
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: GSR 600
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 17 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #42 Postitas Krl » 19 Dets 2017, 12:07

Parkige siis lenksuga vastu seina, nagu jalgratas.

Teema algataja
iSlanderEST
Postitusi: 144
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 13 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #43 Postitas iSlanderEST » 17 Jaan 2018, 21:42

Kiire update:
Käisin tarbijakaitses ja TS Laevad saatsid kohale juristi. Pikk jutt lühidalt kokku võttes, siis jurist ei olnud näinud videosid ja temal oli ainult tekimadruse ning juhatuse liikmete jutt. Peale videode nägemist oli ka tema seisukohal, et ikkagi eksis tekimadrus. TS Laevade juhatuseliige keeldus aga kokkuleppele minemast, eks näis, mis siis edasi saab. Lisaks rahalisele nõudele esitasin veel ka ühe teavituskampaania nõude, millega ka tarbijakaitse nõus oli. Nimelt siis TS Laevad peavad tegema teavituskampaania mootorratturitele, et uutel laevadel on kinnitamisvõimalusi kuni 4-le rattale ning kui merel on torm ja laev kõigub, siis võib rattur seista ja oma masinat ise kinni hoida (see muide oli ka nende väide, et "reisija poleks tohtinud minna kohvi jooma, vaid seisma oma ratta kõrval, olgugi, et ülesõidul ei tohi autotekil viibida". Tõe huvides, siis ma pole käinud kohvi joomas :)). Jabur, tean. Uutel laevadel kahjuks ei ole kinnitamisankrud heade kohtade peal ja 2 ratast peavad jääma kalde alla. Kes ei usu, siis palun väga, minge ja vaadake üle :)
Teavutiskampaania eesmärk on siis ära hoida tulevikus selliseid jaburusi, tõesti ei oleks osanud oodata, et ratas ümber läheb... olen ju korduvalt seda liini sõitnud.
Aga eks näis kuidas Sirle Arro selle kampaania teema nüüd minu vastu keerab :D

PS! ei oleks tahtnud üldse tegelt protsessima hakata, aga tuttav harrika mees ütles, et tema ei taha, et tema ratas külili läheb, TS Laevad peavad vastutuse võtma. Eks seal tarbijakaitses käis ka see läbi, et mis siis saab, kui 30k maksev Harrikas kukub mingile S-klassi Mersule peale?

franz125
Postitusi: 1998
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 43 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #44 Postitas franz125 » 18 Jaan 2018, 08:24

See asi lõpeb sellega et keegi vastutust ei taha võtta ja nad enam tsikkleid pardale ei lase kuna tingimused puuduvad.Käige jala või oodake millal sild valmis saab :ner:
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1078
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #45 Postitas Maaks » 18 Jaan 2018, 11:53

iSlanderEST kirjutas:... Eks seal tarbijakaitses käis ka see läbi, et mis siis saab, kui 30k maksev Harrikas kukub mingile S-klassi Mersule peale?

See on lihtne case - harrikamehe liikluskindlustuse raha eest tehakse mersumehe auto siledaks tagasi :ner: (ei ole mõtet vaielda, täiesti JOKK lahendus on)
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600

Teema algataja
iSlanderEST
Postitusi: 144
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 13 korda

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus #46 Postitas iSlanderEST » 18 Jaan 2018, 13:39

Maaks kirjutas:
iSlanderEST kirjutas:... Eks seal tarbijakaitses käis ka see läbi, et mis siis saab, kui 30k maksev Harrikas kukub mingile S-klassi Mersule peale?

See on lihtne case - harrikamehe liikluskindlustuse raha eest tehakse mersumehe auto siledaks tagasi :ner: (ei ole mõtet vaielda, täiesti JOKK lahendus on)

Kindlustust ei huvita, kui asi juhtus laeval ülesõidul. Kindlustus ütleb ,et vastutab laeva operaator, sest tekimadrus peab veenduma, et last on kinnitatud ja ei kujuta ohtu. Ei ole jah mõtet vaielda, sest see käis ka läbi :)

franz125 kirjutas:See asi lõpeb sellega et keegi vastutust ei taha võtta ja nad enam tsikkleid pardale ei lase kuna tingimused puuduvad.Käige jala või oodake millal sild valmis saab :ner:


Jah, seda kardangi.




Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist