Hälvik-autojuhid

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
riceboy

Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #1 Postitas riceboy » 03 Juun 2007, 23:53

Vastavat teemat ei leidnud kuid räägiksin teile täna päeval juhtunud loo

Sõidan Viimsist linna poole ja toimub seal teatavasti teeremont. Tagant läheneb kiiresti auto ja jääb sõitma minule kui algajale hirmuärataval kaugusel, nii umbes 4m minu taga. Teeremondi tõttu on seal kiirus 30 ja ise ka taolise kiirusega liikusin. Tee teeb vasakule väikese jõnksu ja pidurdan kiirust veelgi kuna ei saa aru kas tahetaks mööda minna või ei, tunne on juba et varsti sõidetakse mulle sisse. Sõidan teeremondi alas siis veidi vasakule, nagu tee pöörab ja siis jälle paremale

See tüüp minust mööda ei saa ja hakkab märatsema signaaliga! Arusaamatuses et olen midagi valesti teinud ja kuna juba enne tüüp ebanormaalselt ülbelt käitus mootorratturiga (pikivahe) siis näitan keskmist sõrme.

Nüüd läheb mehike päris leili ja surub mulle kõrvale ja hakkab RAMMIMISLIIGUTUSI tegema rooliga vasakule-paremale, sõidab täpselt minu kõrval (üherealisel teeremodi alal) ja ähvardab rammida järskude roolipööretega minu suunas - ehmatas mu ikka korralikult ära

Mõtlesin et tegu on vaimuhaigega ja sõitsin vaikselt edasi, tüüp kadus umbes 100kmh linnapoole

Mis teie antud olukorras oleksite teinud? Helistasin 110, rääkisin loo ära ja nad ütlesid et "kontrollivad" asja, kuid ma arvan et seda öeldi vaid minu rahustamiseks...

Roolis istus 30ndates vennike, sõitis uuema Volvoga (vist C30) numbriga 580 AXR



Teema algataja
Urbanstyle

Lugemata postitus #2 Postitas Urbanstyle » 04 Juun 2007, 00:01

Sõitsin rolleriga kristiine poole olin veidi paremal oma reas, äkki maseratti keerab samasse ritta kus mina olen ja pressib mu teelt välja :S
Sõitsin peateel ja kõrvalteelt tuli 20 aastane naga kes ei andnud mulle teed ja sõitsis küljelt sisse ja põgenes sündmuskohalt, enne ütles tal mulle veel mida sa rallid (30km/H) ja et sul tuled ei põle, rolleril oli remondikuli meeletu aga õnneks, sain numbrimärgi ülesse kirjutatud ja see 20 a naga sai endale 18000trafi + kindlustuskulud (ilma lubadetta)
Jõle närvidele käivad sellised julmad autovennad, inimesed veel tallinnas eriti on nii närvis, et ajab endal ka juba keema.

Jahm sul on veeel eriti hea näide sellest kuidas inimesed dsiibiga on eriti ennast täis;) tegelt peaks järgi sõitma, vennal näo täis sõimama ja siis ta kasti lammutama ;) - aga tegelikult fakki ei soovita ma sul näidata , näita kätt, aga seeauto juht oli ikka julmmm

Teema algataja
wabatman

Lugemata postitus #3 Postitas wabatman » 04 Juun 2007, 00:02

Sülita 3 korda (ükskõik kas üle vasku või parema õla) ja sõida edasi. Või osta enduurokas :D

Teema algataja
Urbanstyle

Lugemata postitus #4 Postitas Urbanstyle » 04 Juun 2007, 00:13

Prr ostsin juba ... tänud soovituse eest ;)

Teema algataja
Elessar

Lugemata postitus #5 Postitas Elessar » 04 Juun 2007, 00:28

Selliste kaabakate suhtes on see telefoniliin, mis lõuna-eestis avati ja kuhu kodanikud saavad liiklushuligaanidest teatada, ikka väga vajalik. Krt ma mõistan veel seda kui juhid kogematta ette keeravad või midagi sellist teevad, aga et keegi teisi teelt välja ähvardab rammida, see pole enam normaalne. Endal oli kunagi mõnes mõttes sarnane juhus. Siis sõitsin 125-sega ja teine inimene oli veel peal, ning üks sigulii mees otsustas mind miskipärast kimbutada. Tänus õigeaegsele pidurdusele jäin teele. Pärast olin ikka tükk aega püha viha täis. Kusjuures kiirus oli ligi 100 km/h. Ohtlik stuff. :evil:
Kasutaja avatar

matukas
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Nov 2006, 16:28

Lugemata postitus #6 Postitas matukas » 04 Juun 2007, 00:55

Arvan, et selliste rammijate/närvitsejate suhtes oleks kõige õigem tee servas peatuda ja neil edasi lasta sõita. Keskmise näitamisest võib ainult kahju tekkida. Pole mõtet nii madalale laskuda. Mõni vajabki provokatsiooni ja ega ei tea, mis joobes sell võib vastu sattuda.

Mul endalgi Paksu Margareeta juures üks vahtralehega blondeeritud naisjuht sõitis Soo tn poolt tulles eest napikalt läbi, kuigi tal teeandmise kohustus sealt poolt tulles. Vaatas veel sellise pilguga otsa, et mida sa tsiklimees siit otsid, mina sõidan siin. Ega sellistel puhkudel tuleb enda õigusest loobuda, kui tahad, et ratas/ise terveks jääksid.
Keep momentum

Teema algataja
cyber

Lugemata postitus #7 Postitas cyber » 04 Juun 2007, 02:50

Üldiselt aitab kui on piisavalt kogemusi ja hästi sõita oskad, siis:

1. Lähed vähem närvi
2. Suudad eest ära manööverdada, vajadusel pidurdades või hoopis gaasi juurde andes.
3. Sõidad üleüldiselt kiiremini ja selliseid olukordi tekib vähem.

Eks me kõik ole p*** autojuhte tunda saanud. Ise autoga sõites olen trügijatele täie mõnuga "ukse kinni" pannud, võtavad kohe tuure tagasi, kuna minu 4x4 masinaga ei taha nende ilusad, läikivad, muda kunagi mittenägevad autod miskipärast rinda pista.

Tsikliga sõites paraku ei saa oma õigust taga ajada, kuna kannataja oled ainult Sina. Jobusid on linnas palju. Sõita tuleb nii, et ise terveks jääd.
Mind toksas siin mõni aeg tagasi üks idioot BMW-ga, kes oli mulle perse roninud ja siis ei näinud, et ees on ummik. Hea, et ma järsult ei pidurdanud. Kuna toks oli õrnalt vastu tagarehvi, siis uurisin piinliku korralikkusega ruutsentimeeter haaval rehvi üle, et ega kuskil lõikejälgi ei ole ja siis sõitsin edasi. BMW vend istus autos ja näris küüsi, et kas kutsun mendi nagu ma lubasin. Algul oli küll nii õhku täis, et vähe ei ole.

Teema algataja
cyber

Lugemata postitus #8 Postitas cyber » 04 Juun 2007, 02:57

Aa, muidugi üks asi veel, kui mingi sell istub perses, siis tuleb nimme sõita oma sõiduraja keskel et tal ei saaks tekkida mitte mingit võimalust end ükskõik kumbalt poolt Sinu kõrvale pressida ja kui tal see kuidagi peakski õnnestuma, on Sul rohkem manööverdamisruumi sellest olukorrast välja tulemiseks.

davidsoniharald
Postitusi: 1410
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #9 Postitas davidsoniharald » 04 Juun 2007, 08:37

Need mehed, kes väga sõita ei oska, jätku sõrmega vehkimine ikka ära. Neela alla oma uhkus ja lase mõni ülbik endast mööda ja asi ants. Tagajärjed võivad olla ju fataalsed, mis siis kui sul tegelt ka õigus on... Lihtsalt, tsikkel on alati kiirem kui auto eeldusel, et juht sangas ikka teab mis teeb. Aga kui seda eelist ei osata ära kasutada, siis pole midagi teha - tuleb kodus vihast poksikotti taguda sõrmenäitamise asemel.

Lihtsalt ajan veitsa mulli suust välja...
Tegelt on see teema ju mõttetu - hälvikuid leidub absoluutselt iga sõiduki roolis, isegi teerulli :D
Kasutaja avatar

Virx123
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Juun 2006, 13:58
Kontakt:

Lugemata postitus #10 Postitas Virx123 » 04 Juun 2007, 09:28

vahest on tunne,et peaks ühe korraliku heebli jaoks paar aasa tsiklile külge keevitama... :twisted:
GS 500 E -> GSX750->Yamaha 1200 Streetfighter -> ZX9R fighter
Kasutaja avatar

S.S.D.D.
Postitusi: 212
Liitunud: 14 Sept 2006, 11:05
Asukoht: Tln

Lugemata postitus #11 Postitas S.S.D.D. » 04 Juun 2007, 09:36

Ikka juhtub ettepõõramisi muid selliseid kui tsikliga sõidad
Mina oma ratta suht laia boxermootoriga ei roni suurt autode vahelt. Niiet sedasorti trügimise jamasid pole olnud. Küll aga on mitu korda lihtsalt külge sõitma hakatud. Ei märgata lihtsalt:( -peab vist ühe komplekti tühjade torudega sumbuteid varuma. Siis vähemalt on kuulda :) Viimasel korral sain ka aru, et piduriheeblit tuleb 2 sõrmega hoida, 1-ga ei suuda pigistada nii kuis vaja.
Linnas kasutan sellist põhimõtet, et kui on nähtav võimalus, kas auto keerab ette või mitte, siis arvestan pigem sellega, et keerab. Tavaliselt nii ka juhtub.

Maanteel on nende tihedalt sabas sõitjatega lihtne, pidurdan hoo vaikselt maha. Mingi kiirem vennike uhab mõõda ja saab jälle rahulikult sõita:)

Muide, kui sõita normkiirusel linnas~55-60 km h, siis tavaliselt suht rahulik sõita. Kipub juhtuma midagi siis kui kiirused suuremad. Sama lugu ka maanteel. Tsikliga normkiirusel sõitmine on aga sama nagu Ferrariga Tallinnas 50-ga sõita... See ei olnud nüüd mõeldud mingiks fleimitekitamiseka aga öelga ausalt kes ikka sõidab linnas 50-ga, mina küll ei suuda alati
Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1201
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 258 korda
Tänatud: 87 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #12 Postitas AzA » 04 Juun 2007, 10:23

mina, kes ma olen enamus päevast rooli taga köhataksin natuke:
täna hommikul kella 8:30 ja 9:30 vahel Pernau linnas süstisid 2 kroomi venda kuidas pähe tuli ridade vahel (suunatuld on tsiklil vastik kasutada - nõustun).
Mina kui tsiklist lihtsalt naeratasin, isegi mu 3 aastane tütar hüüdis: Issi, issi mootorratas! kui mingi eriti mahe isane koos siresäärse tibiga mu autokõrval rattaga paugutas - mina ja minu pere ei ehmatanud, kõrvalreas seisval tädil aga lendasid prillid ehmatusest eest ära.

Rammimine on saatanast, aga see tuleneb ilmselt mõningate närvilisemate hingede ülekeenud tunnetest :(
Siin on palgi enda silmis nägemise koht.
Ehmatab ikka ära küll kui järsku kreissae vingudes keegi sust mööda nihestab ja siis on vastureaktsioon kerge tulema.
Üleile tegin ise autoroolis seatembu, no aga kuradima vihale ajas ka see rohelise lehega golfi vennike, kes lihtsalt lamedalt bussitasku kaudu enne ülekäigurada möödasõitu üritas teha. Ma ei lasknudki teda oma diiselkäruga mööda, see tuli talle vist imena, aga ta siiski mõistis, et tee viib karjamaale.
Loll liigutus minu poolt, aga tahtsin näitena emotsionaalsusest tuua - oma olemuselt olen pensionäristiilis liikleja.

Teemalgataja mure on muidugi hoopis teisest puust - riläks, nagu kirikus on vargaid, on ka teedel eluaeg ainult vurashkat kandnud tegelasi kimamas.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #13 Postitas seroi » 04 Juun 2007, 10:46

riceboy kirjutas:Vastavat teemat ei leidnud kuid räägiksin teile täna päeval juhtunud loo

Sõidan Viimsist linna poole ja toimub seal teatavasti teeremont. Tagant läheneb kiiresti auto ja jääb sõitma minule kui algajale hirmuärataval kaugusel, nii umbes 4m minu taga. Teeremondi tõttu on seal kiirus 30 ja ise ka taolise kiirusega liikusin. Tee teeb vasakule väikese jõnksu ja pidurdan kiirust veelgi kuna ei saa aru kas tahetaks mööda minna või ei, tunne on juba et varsti sõidetakse mulle sisse. Sõidan teeremondi alas siis veidi vasakule, nagu tee pöörab ja siis jälle paremale



See Merivälja tee 30 km/h ala ei ole enamusele juhtidest kohale jõudnud. Ise sõidan seal teel pea kaks korda päevas (enamasti küll autoga) ja kui sõita nii nagu märgid lubavad (30 km/h), siis sõidetakse mööda kui postist, sest valdavaks kiiruseks on 70-90 km/h!!! Olen ise kogenud vihaseid pilke ja manöövreid, tuledega vilgutamisi jms, kui üritan kasvõi enam-vähem mõistlikult kiirusepiiranguga arvestada liikudes ca 50 km/h. Kõige ekstreemsemaks olukorraks oli see, kui üks lausidioot (sm Peeter Akkel, Ford Focus 465 APR) keeras möödumisel minu autole (mina olin paremas reas!) lihtsalt peale nii, et peeglid puutusid kokku ja tugevam kriipmine-mõlkimine jäi ära tänu minu tugevale pidurdamisele. Ise see tropp lahkus sündmuskohalt ja kui ma talle järgnesin ning küsisin kommentaari, siis eitas kõike. Avaldus politseisse ei andnud tulemust, kuna "mõlemad autojuhid lahkusid sündmuskohalt ja nende ütlused olid vastuolulised".

Enamus juhte nagu ei teaks, mida punase ringi sees number 30 tähendab. Küll tuleb selle märgi tähendus kohe meelde, kui mõni radariga seltsimees tee äärde parkinud on!

Teema algataja
zzrider

Lugemata postitus #14 Postitas zzrider » 04 Juun 2007, 11:02

AzA kirjutas:..suunatuld on tsiklil vastik kasutada - nõustun..


Mingil juhul EI NÕUSTU :evil:
Krt ma lähen keema selle suunavärgi peale. Terve linn on täis p***eveste, kel suuna näitamine on pohhui. Vahet pole, mis sõidukiga.

Aga teema algatajale tõesti, relax. Linn on paksult liiklusjobusid täis. Usun, et meil kõigil on pajatada samalaadseid kogemusi kümnete kaupa, see pole lihtsalt tänase eesti liikluskultuuris juba ammu teema, mis ületaks mingi uudiskünnise. Õpi sellistega arvestama ja hoia oma käed kontrolli all, kui sa ei suuda tulemuste eest vastutada.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1201
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 258 korda
Tänatud: 87 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #15 Postitas AzA » 04 Juun 2007, 11:06

zzrider: see, et minuarvates on tsikli süünatuld ebamugav kasutada ei tähenda seda, et seda kasutama ei peaks.
Nentisin lihtsalt fakti.
Mõistan, et sinu arvates on selle nupukesega lõksutamine mõnus tegevus, umbes nagu puuvarjus õlle libistamine :)
Aga mulle meeldib.

Zidist
Postitusi: 875
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Lugemata postitus #16 Postitas Zidist » 04 Juun 2007, 11:52

Sealsamas Merivälja - Pirita tee-ehitus lõigul on olnud endalgi kokkupuuteid ajukääbikutega.
Kolonn sõidab 30 alas 40km/h. Hoian vahet u. 10 meetrit ning seljatagant tuleb punane Saab, mille roolis oli naisterahvas ja sees veel mitu-mitu mudilast minu ette ja, siis ta pidurdas ning pidurdasin ka mina, hea et otsa ei põrutanud. Tema jaoks täiesti mõttetu möödasõit kuna tulemust see eriti ei andnud kuid ohtliku olukorraga sai küll tõepoolest hakkama.
Viie minuti pärast jõudes raudtee ülesõidule (Statoili ja Jussi õlletoa juures) vaatasin kas rong tuleb või ei, ning sõitsin kiirusega u. 25 km/h üle. Samal ajal süstis mööda tume bmw ning teed andsime ikkagi kõrvuti ringipeal liiklejatele, mis oli 2 meetrit peale ülesõitu.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2023
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #17 Postitas Kommionu » 04 Juun 2007, 12:29

riceboy kirjutas:Nüüd läheb mehike päris leili ja surub mulle kõrvale ja hakkab RAMMIMISLIIGUTUSI tegema rooliga vasakule-paremale, sõidab täpselt minu kõrval (üherealisel teeremodi alal) ja ähvardab rammida järskude roolipööretega minu suunas - ehmatas mu ikka korralikult ära


Sellise asja puhul aitab üks kõvem jalalöök mis autol peegli küljest pühib... Algajamad võivad ka lihtsalt ukse-tiivad mölki virutada... :twisted:
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

numan
Postitusi: 580
Liitunud: 04 Veebr 2007, 13:07
Tsikkel: Drag Star
Asukoht: Rakvere (Rockvere)
Kontakt:

Lugemata postitus #18 Postitas numan » 04 Juun 2007, 12:44

tea kas tsiklile politseisireeni tohib panna? :) hirmsast tahaks vahest kõvemat häält teha nö tähelepanu juhtimiseks
Tsiklimees on tsiklimehele sõber
Kasutaja avatar

nummert
Postitusi: 142
Liitunud: 20 Sept 2005, 10:10
Asukoht: laulasmaa
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #19 Postitas nummert » 04 Juun 2007, 12:45

Kommionu kirjutas:
riceboy kirjutas:Nüüd läheb mehike päris leili ja surub mulle kõrvale ja hakkab RAMMIMISLIIGUTUSI tegema rooliga vasakule-paremale, sõidab täpselt minu kõrval (üherealisel teeremodi alal) ja ähvardab rammida järskude roolipööretega minu suunas - ehmatas mu ikka korralikult ära


Sellise asja puhul aitab üks kõvem jalalöök mis autol peegli küljest pühib... Algajamad võivad ka lihtsalt ukse-tiivad mölki virutada... :twisted:


lööd jalaga peegli küljest või ukse mölki ja siis vend ajab su lihtsalt alla ,kuna
rolleriga ikka autol üldiselt maanteel eest ära ei sõida ju...
Aga võimsamate masinatega kyll.
Julgeksin soovitada pigem lihtsalt seismajäämist.
targem annab ju järele. :lol:
LaulasmaaMotoClub
atm50(2),Keeway ARN,aprilia amico 1993,aprilia sr50,
pocetbike(2),125 cc Qingqi Sport -06(2)

Teema algataja
riceboy

Lugemata postitus #20 Postitas riceboy » 04 Juun 2007, 12:47

cyber kirjutas:Üldiselt aitab kui on piisavalt kogemusi ja hästi sõita oskad, siis:

1. Lähed vähem närvi
2. Suudad eest ära manööverdada, vajadusel pidurdades või hoopis gaasi juurde andes.
3. Sõidad üleüldiselt kiiremini ja selliseid olukordi tekib vähem.



Sõiduoskus ei luba kindlasti veel linnas sõita lubatust kiiremini, olen enamus autodest aeglasem aga tunnen ennast oma kiirusega sõites hästi. Paraku saan aru et see tekitab väga palju ohtlike olukordi. Sõidan 50 tsoonis 50ga ja tallinnas tähendab see seda et 80% juhtidest otsib võimalusi must möödumiseks. Järvevana teel sõidan 70ga, kõik tormavad 100ga must mööda jne.

Püüdke ise sõita täielikult liikluseeskirja järgi tlna linnas, kiirus ja kõik muu. Ma usun et paljudele oleks see uudne ja ekstreemne elamus :)

Näpu näitamisest niipalju et eelnevalt oli vend jõudnud mul taga ka plokki pidurdada et otsasõitu vältida oma lollaka pikivahe tõttu ja ma olin tõesti vihane
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1201
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 258 korda
Tänatud: 87 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #21 Postitas AzA » 04 Juun 2007, 13:10

Mina sõidan Tallinnas peaaegu liiklus eeskirja järgi.
Nimelt Järvevana teel 80 km/h spidoka järgi ja mujal 60 km/h.
Üldiselt on mu auto tegelik kiirus umbes 73-74 esimesel puhul ning 54-55 teisel puhul ja peale selle kindla 10-20% hälvikute eriti keegi mööda ei pinguta.
Kui sa ärvevanal 70 km/h rebid, siis üritaksin ka mina sinust mööduda, julgen arvata, et enamus meist siin teeksid seda.
Sõida liiklusvoolus ja muresid poole vähem kohe :)
Ja lubatust kiiremini see sõitmine pole kui nüüd mitte eriti norida.
Nimelt nii, et kui linnas üle 60 km/h osuti järgi lasta, siis politseionu ei taha eriti lubada enam sõita, aga kuni selle kiiruseni ta lubab :)
Küsimus ju vaid selles, et mis või kes lubab.
Aga mulle meeldib.

Teema algataja
cyber

Lugemata postitus #22 Postitas cyber » 04 Juun 2007, 14:31

riceboy kirjutas:Sõiduoskus ei luba kindlasti veel linnas sõita lubatust kiiremini, olen enamus autodest aeglasem aga tunnen ennast oma kiirusega sõites hästi. Paraku saan aru et see tekitab väga palju ohtlike olukordi. Sõidan 50 tsoonis 50ga ja tallinnas tähendab see seda et 80% juhtidest otsib võimalusi must möödumiseks. Järvevana teel sõidan 70ga, kõik tormavad 100ga must mööda jne.


Üldisest liiklusvoolust oluliselt aeglasemalt sõitmine on veel ohtlikum kui kihutamine. See paneb teised juhid Sinust mööda sõitma, trügima, sõeluma jne.
Mida see punktuaalne eeskirjade täitmine Sulle annab? Keegi Sulle selle eest haiglasse puuvilju ei too.
Minu isa sõitis ka kunagi Tavrija nimelise vene panniga, mille spidomeeter näitas 10km/h rohkem kui kiirus tegelikult oli (GPSiga mõõtsime pärast). Vana muidugi seda ise ei teadnud. Kurtis kogu aeg, et talle keeratakse pidevalt ette, teda trügitakse tee äärde jne. Kõik need probleemid lahenesid peale seda, kui sai talle veidi korralikum auto hangitud, millega ta enam teistele jalgu ei jäänud.
Tänaval oled nagu hundikarjas: pead enamusega kaasa uluma. Kui kõik "lendavad" järvevana teel 90-ga, siis pead nendega sama kiirusega kaasa sõitma või sõidetakse Sust üle. Nii lihtne see ongi.

Teema algataja
cyber

Lugemata postitus #23 Postitas cyber » 04 Juun 2007, 14:52

Merivälja tee on üldse üks väga idiootne koht praegu.
Ma ei tea mis kohaga meie liikluskorraldajad mõtlevad, ausõna ei tea. Mille kuradi pärast peab 30 ala algama juba randvere tee otsast? Tee on seal asfalteeritud, äärekivid on paigas, kaks rida ühes suunas ja enne teeremonti oli seal lubatud kiirus üldse 70km/h. Ma ei näe seal mingit ohtu, mille pärast peaks kiirust piirama. Mujal maailmas koristatakse tee ehituse puhul liikluspiirangud kohe, kui need enam vajalikud ei ole, meil pannakse märgid püsti ja siis nad vedelevad veel mitu kuud peale tööde lõppu tee ääres, enne kui keegi taipab maha võtta.
Loomulik, et juhid mõtlevad oma peaga ja sõidavad seal nii, nagu teeolud lubavad. Jumal tänatud, et ka liikluspolitseinikel on mõistus peas ja nad ei korralda seal mingeid totakaid reide. Enamasti passivad nad ikka oma traditsioonilises kohas Pirita ranna juures, kus sillalt "pääsenud" kihutama kipuvad.
Kui mõni ametnik tuleb siin klähvima, et märgid on ohutuse pärast, siis ma ausõna tahaks seda riskianalüüsi lausa oma silmaga näha, miks on ohtlik on sõita neljarealisel korralikult asfalteeritud teelõigul kiiremini kui 30km/h.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2047
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #24 Postitas StreetMoto » 04 Juun 2007, 14:53

Sõiduoskus ei luba kindlasti veel linnas sõita lubatust kiiremini, olen enamus autodest aeglasem aga tunnen ennast oma kiirusega sõites hästi. Paraku saan aru et see tekitab väga palju ohtlike olukordi. Sõidan 50 tsoonis 50ga ja tallinnas tähendab see seda et 80% juhtidest otsib võimalusi must möödumiseks. Järvevana teel sõidan 70ga, kõik tormavad 100ga must mööda jne.
Ma arven, et 99% foorumi lugejatest on minuga nõus, kui ütlen, et sellise LE punktuaalse täitmisega ei saavuta sa midagi muud kui kõikide liiklejate pahameele. Sõida üldise liiklusvooluga kaasa ja kui sõiduoskus veel ei luba, siis tuleb seda kuskil täiendada enne kui liiklusesse ronida. Minu loogika ütleb, et kui inimene ei julge sõita üldises liiklusvoolus kuna see on 10km/h kiiremini kui märk lubab, siis ohuolukorras on selline sõiduoskus ülimaks ohuks nii iseendale kui teistele! Võib-olla ma eksin aga igatahes oma kahe postiga oled sa sellise mulje jätnud. Ja kiirusest niipalju, et spidokas eksib (näitab rohkem) u 5-10% ning ka politseid ei reageeri lubatust kuni 10 km/h suuremale kiirusele päris kindlasti.

Seega minu soovitus on kulgeda üldises liiklusvoolus, mitte provotseerida keskmise sõrmega teisi liiklejaid ja mitte mõttetult kurta. Tuleb kõikidele turvalisem ja toredam.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
riceboy

Lugemata postitus #25 Postitas riceboy » 04 Juun 2007, 15:08

Ma ise küll otseselt ei ärritu kui keegi sõidab aeglasemini ees kui lubatud. Ju ma kuulun siis nende eriliste 1% hulka siin foorumis :)

Huvitab kus saab täiendada oma linnasõiduoskust ilma liiklusesse ronimata? Äkki soovitad ka õppesõiduautodel linna mitte tulla vaid kusklil parklas enne profiks saada?

Üks põhjus miks ma ka kiirust ei ületa on ka see et valmistun lähipäevil A-kati linnaeksamiks (hetkel 25kw load) ja harjutan reeglite järgi sõitu

Kui ma sõidan 30 märgis 30ga ja tagant lennatakse mulle peaaegu tagarattasse siis milline nüüd see üldine liiklusvool on? Pean hakkama ta eest põgenema vist ja saavutama tema kiiruse? Antud juhul olin üldine liiklusvool mina ja autojuht oleks pidanud sellega arvestama, mitte vastupidi. Signaalitamine ja plokki pidurdamine taga provotseerib vist ka eriti vähe? Rääkimata rammimisest...

Vanadel profidel on hea koht sõna võtta muidugi siin, kas on ka mõni vana biker kes sõidab eeskirja järgi ja julgeb seda tunnistada? Kas ei tundu kahepalgeline rääkida autojuhtide vigadest ja hullustest ja ise tunnistades et kiiruseületamine on normaalne ja paratamatu. Pole vist imestada et paljusid tsiklimehi hulludeks ja kihutajateks peetakse jne

Kindlasti on ka näiteks juba sõiduõpetajatel vajalik rääkida et sõida ikka teiste järgi ja pohhui see spido...

ps kuid olge rahulikud, küll ma paari aasta pärast juba kihutan nagu teie :roll:

Teema algataja
cyber

Lugemata postitus #26 Postitas cyber » 04 Juun 2007, 15:50

Noormees solvus!
Kujutad Sa pilti, talle meeldib tänaval liiklusvoolus venida ja need, kes arvavad, et see pole mõistlik tegu on kihutajad, hullud ja muidu "pahad".
Palju sõpru saad sedasi ;)

Teema algataja
riceboy

Lugemata postitus #27 Postitas riceboy » 04 Juun 2007, 16:09

Oh mis sa nüüd, ei solvunud ma midagi, lihtsalt vihastasin ja mitte teie vaid ikka konkreetse autojuhi peale..

See demagoogiline minu lausete väänamine ja sõprade arvuga ähvardamine hetkel ei mõjunud

petz
Postitusi: 1385
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: kmz sidecar, bandit 600
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus #28 Postitas petz » 04 Juun 2007, 16:18

ise sõidan kiiresti, kuid ei kihuta.
Viimati muutis petz, 07 Juun 2007, 21:48, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1076
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus #29 Postitas scryth » 04 Juun 2007, 16:22

Põhimõtteliselt pole õige peedistada inimest kes käitub seadusekuulekalt, nimetada teda venijaks, tatiks, piidriks või kuidas iganes :lol:
Ometigi on tõde selles, et sõites ühtlaselt +10km/h liiklusvoolus on ohutuse seisukohalt ääretult mõistlik tegevus. Eriti, kui kummaski suunas on ainult üks sõidurida. Sellega on päri ka kaasliiklejad, politsei kui ka eksaminaator.

Olen teinud nii oma õppesõidud kui ka kõik eksamid lastes rahulikult ühtses liiklusvoolus (seega siis +10 km/h) ja pole kellelgi kobisemist olnud. Lahendanud ümberreastumise tugeva kiirenduse ja "auku sissekeeramisega" ja saanud seepeale positiivset tagasisidet. Lühidalt – käitudes liikuses võrdväärse kaasliiklejana on hinnang sinu tegevusele oluliselt positiivsem, kui teinekord piinliku täpsusega eeskirja täites.

Liikleja, kelle jaoks +10 km/h on kihutamine, ei ole sobilik liiklusesse – ta sõidab ilmselt oma võimete piiril ja võib iga hetk olla iseendale ja teistele ohtlik, kuna tal puudub nn. "oskuste varu".

Tagant tulevate troppide vastu aitab rahulik närv ja allumatus provokatsioonile. Eriti, kui sa pole ohuolukorras võimeline eest ära sõitma.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 2961
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus #30 Postitas spinna » 04 Juun 2007, 17:00

Sellega on päri ka kaasliiklejad, politsei kui ka eksaminaator


Ma pooldan ka kindlalt seda varianti, et liikuda üldises voolus, aga...

1. Kui sisenen esimesena 70 või 50 või 30 alasse siis mina küll ei hakka seal üldist voolu topeltkiirusele kujundama.
2. Tegelikult on äraütlemata nõme selline asi, et politsei , liiklusõpetajad jms kontigent pooldab +10kmh või misiganes ületust. Mis mõtet on regulatsioonil millel on ülatolerants rikkumise osas aksepteeritav? Tehku siis normistik +10 kmh ja raiugu päid alates +1kmh. See on umbes sama lugu nagu lepiksin töölistega kokku, et meil hakkab tööpäev kell 7 hommikul ja kõik tuleksid 10% hiljem ehk siis 48 minutit hiljem tööle ning asi oleks justkui kombes :roll:

Kindlasti ei ole mõtet ilkuda, kui keegi sõidab 30-ne alas 30-ga. Kui keegi 110 alas 80-ga sõidab või 90-ne alas põhjuseta 80-ga ( telefoniga lobisejad üsna tihti näiteks), see on juba hoopis teine asi.
Suzuki GSX 750 Inazuma




Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist