Hälvik-autojuhid

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: gsf600, pre-div xj600, 2x Iz
Asukoht: Tartu
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2851 Postitas claw » 30 Okt 2016, 23:43

M.T. kirjutas: Aga vahest on kiire, jah tõesti on.


Ülejäänud jutuga nõus. Aga.. kui vahest on kiire, kutsu kiirabi,politsei, vms - või kasuta ohutulesid ja pasunat, et haiglasse jõuda vms.

Kui ikka nii kiire pole, et selleni minna - on sul sama kiire kui teistel.
Sama asi poes kassas. Nahhui sa seda nutvat last sinna poodi siis vead. Jäta naine koju ja too kraam ise poest ära vms.

See, et keegi oma elus ebapädev on ja tekitab olukorra, kus on vaja liikluses, kassajärjekorras trügida, ei ole teiste mure. Kõigil on kiire, elu on niigi lühike. Jääd lennukist maha - not my problem, hakanud siis varem tulema. Järgmine kord hakkad varem sõitma ja liikled ilusasti sujuvalt.

Eriti kohtab seda "mul on kiirem kui sul" suhtumist minu arust elukutseliste mikrobusside juhtide poolt. Kuna ta teeb tööd, siis on tal kuidagi kiirem, kui teistel. Naerma ajab. Lollakad.


Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2852 Postitas Madlobster » 31 Okt 2016, 00:02

Sa nägid situatsiooni (miilitsat) ühel hommikul. Sõitsin ka mingi aeg seda teed iga hommik ja ma ei näinud mitte ühtegi hommikut, kus seda situatsiooni ei oleks olnud. Vbl siis kellaaegade erinevused vms.
See suuna näitamine või mitte näitamine on seal suht savi, kuhugi mujale seal nagunii tahta pole ja kas suund vilkus või ei vilkunud vahele tulles ei oma mingit tähtsust. Ringtee peal nii ehk naa tuleb vahest vasakult auto ja peab teed andma, mille tagajärjel kogu rida jälle pidurdab. Mina arvan, et liivakella keskelt mahub teatud aja jooksul teatud kogus liiva läbi. Kui palju ja mis järjekorras liiv enne keskmist pilu on ei oma tähtsust. Teoreetiliselt võiks kitsas kohast läbi mahtuda kordades rohkem autosi kui enne seda oleks 10 rida ja need seal siis kõik tõmblukku teevad? Ei mahu ju. Kiiruse paneb paika ringile pääsemine ning selle tagajärjel stop ja start jõkerdamine. Tõmbluku meetod toimiks ehk kuskil maanteel, kus kõigil on turvaline pikivahe. Siis enne takistust kõik ilusti reastuvad vahele (pikivahed kaovad) ja peale takistust reastuvad jälle välja vahed tulevad tagasi. (Lõpp ideaalne olukord ja täitsa joonistatav)
Selline, kus tükati saab edasi ei ole mingit vahet sellel tõmblukul nagunii on kõik stange stanges. Veokate läbimineku aeg kasvaks aga ikka väga palju kui ise hakanud politseinike poleks. Aga veoka mees on ka tööl ja tal võib ka hammas valutada või kuskile kiire olla. Seisa seal veokaga ja loenda sõidukaid, mis vasakult mööda lähevad. 200 number paneb ka kõige kannatlikuma vasakusse ritta pollarit mängima minema sest daa tal on ka vaja kuhugi jõuda millalgi.
Viimati muutis Madlobster, 31 Okt 2016, 00:09, muudetud 1 kord kokku.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2853 Postitas Madlobster » 31 Okt 2016, 00:06

claw kirjutas:Eriti kohtab seda "mul on kiirem kui sul" suhtumist minu arust elukutseliste mikrobusside juhtide poolt. Kuna ta teeb tööd, siis on tal kuidagi kiirem, kui teistel. Naerma ajab. Lollakad.


Väga palju aastaid tagasi ühes sellises sõites hakkas hirmuhigi juba otsaette tekkima ja paigal püsimiseks pidi kõiki jäsemeid pinges hoidma ja millegi ümber klammerdatuna hoidma.
Peale mingi väga räiget ette keeramist (neid oli väga palju) käratasin tagant, et jou habe lase gaasi järgi ma tahan elusalt koju jõuda. Tõmbas ikka oluliselt vaiksemaks ja rahulikumaks. osad neist on täiesti haiged vennad. Nagu esineksid sõitjate ees, et vat kui kõva sõidukäpp ma olen ahhetage nüüd.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Henn
Postitusi: 103
Liitunud: 23 Dets 2006, 13:07
Tsikkel: Honda ST1100
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2854 Postitas Henn » 31 Okt 2016, 00:13

. Mina arvan, et liivakella keskelt mahub teatud aja jooksul teatud kogus liiva läbi. Kui palju ja mis järjekorras liiv enne keskmist pilu on ei oma tähtsust. Teoreetiliselt võiks kitsas kohast läbi mahtuda kordades rohkem autosi kui enne seda oleks 10 rida ja need seal siis kõik tõmblukku teevad? Ei mahu ju. Kiiruse paneb paika ringile pääsemine ning selle tagajärjel stop ja start jõkerdamine. Tõmbluku meetod toimiks ehk kuskil maanteel, kus kõigil on turvaline pikivahe. Siis enne takistust kõik ilusti reastuvad vahele (pikivahed kaovad) ja peale takistust reastuvad jälle välja vahed tulevad tagasi. (Lõpp ideaalne olukord ja täitsa joonistatav)
Selline, kus tükati saab edasi ei ole mingit vahet sellel tõmblukul nagunii on kõik stange stanges. Veokate läbimineku aeg kasvaks aga ikka väga palju kui ise hakanud politseinike poleks. Aga veoka mees on ka tööl ja tal võib ka hammas valutada või kuskile kiire olla. Seisa seal veokaga ja loenda sõidukaid, mis vasakult mööda lähevad. 200 number paneb ka kõige kannatlikuma vasakusse ritta pollarit mängima minema sest daa tal on ka vaja kuhugi jõuda millalgi.[/quote]

Tõmbluku meetod peaks seniste teoreetiliste arvutuste ja ka praktiliste näidete puhul välistama olukorra, et keegi saab tühjal rajal lihtsalt esimese pudelikaelas oleva auto kõrvale kihutada ja seal vahele pressida. Tõmbluku puhul on mõlemad rajad hõivatud. Liiklussagedus jääb samaks (1000 sõidukit tunnis) Liiklustihedus on erinev - kahe raja hõivamise puhul on per kilomeeter sõidukeid rohkem vs ühe hõivatud raja korral on ummistunud maantee pikem.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2855 Postitas M.T. » 31 Okt 2016, 00:20

Claw, vaata ma räägingi eriolukorrast, mitte igapäevasest. Sa ei hakka iga kord ükskõik kuhu minema 2h varem sellepärast, et äkki on midagi juhtunud. Hakkad või? Ma tahaks näha kui sa lähed lennujaama, oled varunud piisavalt aega ja kõik peaks minema 5+. Ja siis seisad järsku kusagil ummikus, teadmata mis on ummiku põhjus, lepid rahulikult lennust mahajäämisega ja tunnistad ennast ebapädevaks, sest ei osanud ette näha, et keegi teeb avarii ning tee on seetõttu tunde suletud. Järgmine kord lähed 2h veel varem, eksju.
Ja selle poe kommentaariga võid alahuule üle pea tõmmata ja neelatada 2x. Tegelt ka! Kujuta ette, et maailmas on ka üksikvanemaid olemas. Ei räägi endast, aga suudan natuke laiemalt mõelda. Sinu mõttemaailma järgi peaks lapsed kodus istuma või? Sul vist lapsi pole, et sellist juttu ajad. Ja kujuta ette, lapsed võivad nutma hakata täiesti ette hoiatamata. Kui sul on näiteks 6-kuune laps, kes veel ei räägi ja hakkab ühel hetkel lihtsalt röökima, siis mida sa teeksid? Tunnistaksid ennast ebapädevaks?
Liikluses ongi ebapädevad need, kelle tõttu ummik tekib ehk see tainas, kes hommikul piisavat pikivahet ei osanud hoida või on lihtsalt uimase reaktsiooniga ja eesolijale tagant kannikasse põrutas. Või see kelle tõttu ummik kauem kestab ehk kohapealt saab minema alles siis, kui eesolija juba 25m kaugusel on. Selliste tõttu ongi teinekord vaja trügida, sest nemad tekitasid olukorra kus mõni peab trügima, sest muidu jääb kuhugi hiljaks. Poleks ummikut, poleks ka vaja trügida.
Ohutuled, signaal jne., fine. Ainult, et kõik autojuhid ei saa ka sellest aru ning mitte vähe ei leidu maailmas neid, kes siis veel rohkem kettasse lähevad. MIDA SA TUUTUTAD JA VILGUTAD?! MUL ON KA K.RAT OMA KONTORISSE KIIRE! :evil: Selliseid on küllalt
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: gsf600, pre-div xj600, 2x Iz
Asukoht: Tartu
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2856 Postitas claw » 31 Okt 2016, 00:46

M.T. kirjutas:Claw, vaata ma räägingi eriolukorrast, mitte igapäevasest. Sa ei hakka iga kord ükskõik kuhu minema 2h varem sellepärast, et äkki on midagi juhtunud. Hakkad või? Ma tahaks näha kui sa lähed lennujaama, oled varunud piisavalt aega ja kõik peaks minema 5+. Ja siis seisad järsku kusagil ummikus, teadmata mis on ummiku põhjus, lepid rahulikult lennust mahajäämisega ja tunnistad ennast ebapädevaks, sest ei osanud ette näha, et keegi teeb avarii ning tee on seetõttu tunde suletud. Järgmine kord lähed 2h veel varem, eksju.
Ja selle poe kommentaariga võid alahuule üle pea tõmmata ja neelatada 2x. Tegelt ka! Kujuta ette, et maailmas on ka üksikvanemaid olemas. Ei räägi endast, aga suudan natuke laiemalt mõelda. Sinu mõttemaailma järgi peaks lapsed kodus istuma või? Sul vist lapsi pole, et sellist juttu ajad. Ja kujuta ette, lapsed võivad nutma hakata täiesti ette hoiatamata. Kui sul on näiteks 6-kuune laps, kes veel ei räägi ja hakkab ühel hetkel lihtsalt röökima, siis mida sa teeksid? Tunnistaksid ennast ebapädevaks?
Liikluses ongi ebapädevad need, kelle tõttu ummik tekib ehk see tainas, kes hommikul piisavat pikivahet ei osanud hoida või on lihtsalt uimase reaktsiooniga ja eesolijale tagant kannikasse põrutas. Või see kelle tõttu ummik kauem kestab ehk kohapealt saab minema alles siis, kui eesolija juba 25m kaugusel on. Selliste tõttu ongi teinekord vaja trügida, sest nemad tekitasid olukorra kus mõni peab trügima, sest muidu jääb kuhugi hiljaks. Poleks ummikut, poleks ka vaja trügida.
Ohutuled, signaal jne., fine. Ainult, et kõik autojuhid ei saa ka sellest aru ning mitte vähe ei leidu maailmas neid, kes siis veel rohkem kettasse lähevad. MIDA SA TUUTUTAD JA VILGUTAD?! MUL ON KA K.RAT OMA KONTORISSE KIIRE! :evil: Selliseid on küllalt


Muidugi hakkan. Kui mul on 100% kella peale minek, laev lennuk, siis jätan min katkise rehvi vahetamise aja varuks. Loomulik ju?
Kui mul on vaja kuskile minna, siis võimalusel (loe: peaaegu alati) sätin oma sõidud tipptunni väliselt. Isegi Tartus.
Loomulikult on võimalus, et sautd avariisse või on mingi erakorraline faktor, aga ka enamikku neist annab ennetada.
Ka tööle hakkan varem minema, ennetades seda, et äkki sõit lähebki 10 min kauem. Jõuan varem tööle, joon ühe kohvi vms.
Kas oma tegevuse ette planeerimine ja läbi mõtlemine on midagi erilist või?

Mul on küünlaid ka kodus selle pärast, et ma pole küünla fänn, vaid et äkki läheb elekter ära. Linnas elades pole veel juhtunud, aga maal ikka tuli ette.

Lapsed kassas läheb teemast väga välja - jätaks selle hetkel sinnapaika.
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2857 Postitas Madlobster » 31 Okt 2016, 01:00

Neid eriolukorra mehi on iga päev igalpool kellel on kuhugi kiire 99% neist ei ole lennule hilinemas või hambavalus. Ja 99% juhtudel ei koti ka mind ei nende röökivad pabulad ega puhkus ebigtuses. Meil kõigl on oma elu ja kiired toimetamised. Nagu mul ei juhtu mitte midagi kui kontorisse hiljaks jään (peale selle, et saan juba 15nenda noomituse ülemuselt) ei juhtu sul ka mitte midagi kui sa seekord ebigtuse lennukile ei jõua.

Selline ummik, kus on pidev start stop peaks rekka mehed ka saama vasakule tulla lukku mängima. St mis põhjusel peab 20nes rekka rivis oma ette veel 20 autot laskma ja sellega 40nendaks kukkuma? Ja reaalsus on see, et rekka stardib aeglaselt ja sõidukaid lipsab nende ette veel ja veel, et lõpuks 20nes rekka järjekorras saab kitsas kohast läbi 120nendana. Ja seda selleks, et kõik lennukile jõuaksid? St kõik peaksid saama suurusjärks samas ajas läbi, mis nad ummikusse saabuvad. Vahet pole on ta veokaga või sõidukaga (ok tsikkel ei takista kedagi) Aga see, et saabun ummikusse ja pool tundi hiljem saabujad saavad minust veel 10 min varem läbi daa fukof, mingi heategevus kloun olen seal v? Ilmselgelt panen ukse kinni st vasaku rea umbe.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3040
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 472 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2858 Postitas urmas66 » 31 Okt 2016, 08:08

Madlobster kirjutas: Veokate läbimineku aeg kasvaks aga ikka väga palju kui ise hakanud politseinike poleks. Aga veoka mees on ka tööl ja tal võib ka hammas valutada või kuskile kiire olla. Seisa seal veokaga ja loenda sõidukaid, mis vasakult mööda lähevad. 200 number paneb ka kõige kannatlikuma vasakusse ritta pollarit mängima minema sest daa tal on ka vaja kuhugi jõuda millalgi.


Veokate läbimise aeg ei kasva rohkem,kui kõigil teistel.Minul küll pole veokaga sõitmise ajal kunagi olnud sellist tunnet,et ma nüüd lähen vaskusse ritta ja panen seal menti.Võin sulle kinnitada,et enamus väljamaale sõitvaid mehi ei tee seda ka tänapäeval.Kindlasti on selleks võimelised ex pakikajuhid,kes töötukassa abiga kallaja juhiks saanud.Nende aju pole veel pahatihti suurema asja harjuda jõudnud.
Mina isklikult sõidan suurema osa ajast esimeses reas ja teen seda ka 110 alas isegi veokatest möödasõidul,mis sõidavad pikema vahega.Lähen vahepeal esimesse ritta ja siis ueesti ainult möödasõiduks vasakusse.Lihtsalt olen harjunud nii tegema,sest kogu muu euroopa teeb nii.Kaasaarvatud Lätlased-Leedulased.Ja ka ummikus,kus on võrdeselt pikad read, valin alati parema rea või siis lühema rea.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2859 Postitas M.T. » 31 Okt 2016, 08:13

Ma polegi seda väitnud, et rekkad peaks ainult paremas reas passima. Väidan seda, et kui on 2 rida, siis on loomulik, et neid ka kasutatakse ja kui keegi sõidab vasakus lõpuni ning soovib seejärel paremasse reastuda, siis see pole küll nahhaalsus, nagu paljud siin väidavad.
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2860 Postitas Madlobster » 31 Okt 2016, 08:39

Jah ja kujutad sa neid reastuvaid rekkaid seal lõpus ette? Ja muidugi kõik sõidukad võimaldavad rekkal oma ette tulla?
Kui nüüd jätta kõrvale kõik need ulme riigid, kus kunagi ühtegi ummikut ei ole ja kõik sõidavad nagu google programmeeritud autod arvuti ekraanil. Siis ilma menti mängimata on asi ikka väga ebavõrdne.

urmas66 kirjutas:Veokate läbimise aeg ei kasva rohkem,kui kõigil teistel.Minul küll pole veokaga sõitmise ajal kunagi olnud sellist tunnet,et ma nüüd lähen vaskusse ritta ja panen seal menti.Võin sulle kinnitada,et enamus väljamaale sõitvaid mehi ei tee seda ka tänapäeval.Kindlasti on selleks võimelised ex pakikajuhid,kes töötukassa abiga kallaja juhiks saanud.Nende aju pole veel pahatihti suurema asja harjuda jõudnud.


A sa mine vaata hommikuti, mis mehed seal menti mängivad ;) võin sulle kinnitada, et enamus neist on väljamaale sõitvad mehed :)
Et siis punasest ja puuks. Kui sa oled suure ostukäruga järjekorras ja iga natukese aja tagant tuleb keegi sinu ette ja ostab suitsu või tikud vms ühe asja, kas sinu järjekorras seismise aeg pikeneb? Ja sa pead kauem passima, sest sul on rekka. Ja kuna sul on rekka siis sul pole kiiret. Jah saan veel aru, et keegi väidab kui lahe on kogu rivist mööda saada ja supsti vahele (ikkagi tsikli foorum ju :D). Aga kui keegi hakkab rääkima, et ta võib selle nimel tund aega kauem seista, et teised vahale pääseksid tal üldse kahju ega kiire kunagi pole ja hea meelega seisab siis on kaks versiooni, kas ta paneb trollimiseks paska või on tiba peast lihtne.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7385
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2861 Postitas Piipz » 31 Okt 2016, 08:45

M.T. kirjutas:Ma polegi seda väitnud, et rekkad peaks ainult paremas reas passima. Väidan seda, et kui on 2 rida, siis on loomulik, et neid ka kasutatakse ja kui keegi sõidab vasakus lõpuni ning soovib seejärel paremasse reastuda, siis see pole küll nahhaalsus, nagu paljud siin väidavad.

Kuna ma iga päev sõidan mööda Järvevana koju, siis väidan jälle vastupidist. Need, kes sõidavad vasakus reas, saavad kiiremini koju ning väga paljud paremas reas sõitjad, kes ei kannata enam passida, lähevad ümber vasakusse ritta, seega trügivad parema rea omadest mööda. See on minu silmis küll nahhaalsus.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 726
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2862 Postitas indumen » 31 Okt 2016, 08:58

eks neid nahaalseid kohti ole tallinnas tipptundidel nii mõnedki veel, järvevana üks suurimaid neist,

liivakella teemast ei saa aru siin, nõus sellega jah, et "pilust" saab läbi üks kogus alati, aga pigem on küsimus kui kiiresti selle piluni ju jõutakse omakorda.
üldiselt üritan solidaarne olla, on pidanud ka kaubikuässadega võitlema koha pärast ja igasugu muid toredusi :D elu läheb edasi, närvirakud kuluvad vahest kiiremini vahest mitte.
liikluskultuur kohandub täpselt sinnamaani kuhu keskkond lubab tal kohanduda, natuke mõtteainest ehk ka selle koha pealt et patrulle ju tänavapildis praktiliselt ei näegi.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2863 Postitas M.T. » 31 Okt 2016, 09:05

Piipz kirjutas:
M.T. kirjutas:Ma polegi seda väitnud, et rekkad peaks ainult paremas reas passima. Väidan seda, et kui on 2 rida, siis on loomulik, et neid ka kasutatakse ja kui keegi sõidab vasakus lõpuni ning soovib seejärel paremasse reastuda, siis see pole küll nahhaalsus, nagu paljud siin väidavad.

Kuna ma iga päev sõidan mööda Järvevana koju, siis väidan jälle vastupidist. Need, kes sõidavad vasakus reas, saavad kiiremini koju ning väga paljud paremas reas sõitjad, kes ei kannata enam passida, lähevad ümber vasakusse ritta, seega trügivad parema rea omadest mööda. See on minu silmis küll nahhaalsus.

Piipz, absoluutselt nõus et leidub ka neid kes sõidavadki päevast päeva nii ja pressivad mööda lihtsalt nahhaalsusest. Kui me aga eeldame, et kõik nad on lihtsalt nahhaalid ja teevad seda ilma olulise põhjuseta, siis peame ikka päris kibestunud olema. Kui mul isiklikult mingil erakordsel põhjusel kiire pole, siis mind sellised asjad ei häiri. Mul on aega seal paremas reas olla ja pole absoluutselt kahju, et see vasaku rea tüüp nüüd minust 2min varem koju jõudis.
Järvevana on muidugi müstika, ma õnneks sõitsin seda veel mõni aeg tagasi tipptundide ajal täpselt vatupidises suunas. Aga kui mul oleks olnud vaja teistpidi liigelda, vot siis peaksin ennast ebapädevaks juhul, kui seal igapäevaselt ummikus istuksin. Sel juhul planeeriksin küll midagi teisiti.
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2864 Postitas Madlobster » 31 Okt 2016, 09:06

Kuigi ma olen suht nahhaalne ja võimalusel kasutan kiiremaid versioone (mööda ja vahele jms) aga kui keegi mul seda takistab teha (nahhaalne olla) siis ma väga pahane ei ole kuna ikkagi saan ju aru, et ma ei ole tegelikult teistest võrdsem. Kunagi ammu jävevana raudtee remondi ajal pandi paremalt mööda ja siis ees supsti vahele (põhimõtteliselt võiks ju ka viriseda kui keegi paremas teeservas menti mängib ja osavjuhtidel kogu tee laiust ära kasutada ei luba)
Et kuigi ma ise hakanud mente ja kaeblejaid jms reeglina ei salli siis igal reeglil on mõned erandid ning väga ebavõrdsetes ja nahhaalsetes kohtades olen isegi mõned korrad menti mänginud.
Järvevanas ka sõidan tihti ja kui ma tean, et enamus kannatlike on seal 15 min passinud ja mina kolme minutiga neist kõigist mööda saan siis tegelikult on natuke sant tunne seal ees otsas suunda vilgutada. Samas jah, et milisel kaugusel siis esimesse ritta minna? Ja tõepoolest kaks rida on selleks, et neis sõita. Võrdne oleks see, et kõik sõidaksid mõlemad read täis ja lõpus tehakse kordamööda aga sellist võrdsust ei ole ja vaevalt et ka järgmine aasta tuleb.
Tsikliga trügides ei tunne kunagi süümekaid :D

indumen kirjutas:liivakella teemast ei saa aru siin, nõus sellega jah, et "pilust" saab läbi üks kogus alati, aga pigem on küsimus kui kiiresti selle piluni ju jõutakse omakorda.


piluni on juba jõutud :D ja keegi liivatera, kes on hetkel peal ei pea pilust enne läbi pääsema terast, kes on juba peaaegu pilus. Nüüd said aru ? :D :D
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2865 Postitas M.T. » 31 Okt 2016, 09:30

Madlobster kirjutas:A sa mine vaata hommikuti, mis mehed seal menti mängivad ;)

Vot see ongi tabavalt öeldud, menti mängivad. Ehk mul omal läheb elus sitasti ja siis peab teistel ka minema, see ongi ment. Naine hommikul minetti ei pakkunud ning nüüd faaak kaasliiklejad, elan ennast teie peal välja. Kahjuks seda ongi meie liikluskultuuris liiga palju näha.
Pole ise rekkajuht kunagi olnud, aga suurepäraselt saan aru, et neil on ajagraafikud. Seetõttu ei lähe ka endast välja ega kuluta kilode viisi närvirakke olukorras kus 1 rekka teisest möödasõitu teeb ja sel hetkel minu aega kulutab, sest hoiab vasakut rada kinni. Või peaksin nüüd hiljem menti mängima ja hakkama ta ees pidurdavat jobu mängima? Samas kui mul on võimalik ummikus läbi lipsata teda otseselt takistamata, tema start on aeglasem ja mina jõuan ringil ka palju-palju väiksemasse ja kiiremini liikuvasse auku kui tema, siis seda ma ka teen. Käitusin ma nüüd valesti? Omaarust nagu mitte, sest kogu ummik 1 auto võrra hoopis vähenes. Kui ma surun talle jõuga ette, no rekka ette ikka ei suru, ja siis seal edasi troppan, siis saan aru, et tema aega pikendasin.
Tüüpiline eestlasest autojuht tundub ikka jube kibestunud olema. Alati nähakse seda, et selle vahelelipsaja tõttu kaotati oma elust nüüd väärtuslikke sekundeid ja kuidagi ei suudeta mõelda sellele, et miks see teine seda teha võis või mis teda selleks sundis. Kindlasti oli põhjuseks lihtsalt nahhaalsus ning ühtegi muud olulist tegurit ei saanud olla. Ja kui isegi oli vaja lennukile jõuda, sest vastasel korral jääb perega planeeritud nädalasest Egiptuse puhkusereisist maha, siis s.tta see minu asi on. Paras rsk! Mina pean siin hallis Eestis passima, külmetama ja tööd tegema, ülemus on tropp jne., ning nüüd saan äkki kellegi peal selle välja elada. Siis on minu elu kohe palju roosam. On ikka või?
Kes Lätis sõitnud, siis teab et seal liikluskultuur natuke teine. Kui tee laiem, siis võetakse paremasse serva ja lastakse keskelt kiiremad läbi ja hoolimata asjaolust kas seal on möödasõit lubatud või mitte. Vahest juhtub ka neid, kes kiivalt telgjoone lähedale hoiavad ning teisi nägemagi ei tee ja enamus neist ongi EE numbriga autod :wack:
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2866 Postitas Madlobster » 31 Okt 2016, 09:34

M.T. kirjutas:
Madlobster kirjutas:A sa mine vaata hommikuti, mis mehed seal menti mängivad ;)

Vot see ongi tabavalt öeldud, menti mängivad. Ehk mul omal läheb elus sitasti ja siis peab teistel ka minema, see ongi ment. Naine hommikul minetti ei pakkunud ning nüüd faaak kaasliiklejad, elan ennast teie peal välja. Kahjuks seda ongi meie liikluskultuuris liiga palju näha.
Pole ise rekkajuht kunagi olnud, aga suurepäraselt saan aru, et neil on ajagraafikud. Seetõttu ei lähe ka endast välja ega kuluta kilode viisi närvirakke olukorras kus 1 rekka teisest möödasõitu teeb ja sel hetkel minu aega kulutab, sest hoiab vasakut rada kinni. Või peaksin nüüd hiljem menti mängima ja hakkama ta ees pidurdavat jobu mängima? Samas kui mul on võimalik ummikus läbi lipsata teda otseselt takistamata, tema start on aeglasem ja mina jõuan ringil ka palju-palju väiksemasse ja kiiremini liikuvasse auku kui tema, siis seda ma ka teen. Käitusin ma nüüd valesti? Omaarust nagu mitte, sest kogu ummik 1 auto võrra hoopis vähenes. Kui ma surun talle jõuga ette, no rekka ette ikka ei suru, ja siis seal edasi troppan, siis saan aru, et tema aega pikendasin.
Tüüpiline eestlasest autojuht tundub ikka jube kibestunud olema. Alati nähakse seda, et selle vahelelipsaja tõttu kaotati oma elust nüüd väärtuslikke sekundeid ja kuidagi ei suudeta mõelda sellele, et miks see teine seda teha võis või mis teda selleks sundis. Kindlasti oli põhjuseks lihtsalt nahhaalsus ning ühtegi muud olulist tegurit ei saanud olla. Ja kui isegi oli vaja lennukile jõuda, sest vastasel korral jääb perega planeeritud nädalasest Egiptuse puhkusereisist maha, siis s.tta see minu asi on. Paras rsk! Mina pean siin hallis Eestis passima, külmetama ja tööd tegema, ülemus on tropp jne., ning nüüd saan äkki kellegi peal selle välja elada. Siis on minu elu kohe palju roosam. On ikka või?
Kes Lätis sõitnud, siis teab et seal liikluskultuur natuke teine. Kui tee laiem, siis võetakse paremasse serva ja lastakse keskelt kiiremad läbi ja hoolimata asjaolust kas seal on möödasõit lubatud või mitte. Vahest juhtub ka neid, kes kiivalt telgjoone lähedale hoiavad ning teisi nägemagi ei tee ja enamus neist ongi EE numbriga autod :wack:


Ma ei oska seda ära kustutada läks valesti :oops:
Viimati muutis Madlobster, 31 Okt 2016, 09:39, muudetud 1 kord kokku.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2867 Postitas Madlobster » 31 Okt 2016, 09:38

M.T. kirjutas:Vot see ongi tabavalt öeldud, menti mängivad. :wack:


Kuidas sa aru ei saa, et rekka, kes on näiteks 20 nes järjekorras paremas reas ja ootab ning temast sõidab mööda 60 sõidukat, kes erinevatel ajahetkedel vahele tulevad, ja ta selle tõttu hoopis 80nendana pilust läbi pääseb peab ootama nende master sõidukate pärast seal kauem kui ilma mastersõidukateta.

St kui sa hommikul minetti said siis passi ise seal paremas reas mitte ära kiru neid, kes minetti ei saanud ja sind vahele/mööda ei taha lasta.
Viimati muutis Madlobster, 31 Okt 2016, 09:45, muudetud 1 kord kokku.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2868 Postitas M.T. » 31 Okt 2016, 09:41

Madlobster kirjutas:Kunagi ammu jävevana raudtee remondi ajal pandi paremalt mööda ja siis ees supsti vahele (põhimõtteliselt võiks ju ka viriseda kui keegi paremas teeservas menti mängib ja osavjuhtidel kogu tee laiust ära kasutada ei luba)...
Võrdne oleks see, et kõik sõidaksid mõlemad read täis ja lõpus tehakse kordamööda aga sellist võrdsust ei ole ja vaevalt et ka järgmine aasta tuleb.

Parem teeperv ja vasak rada pole päris samad, eksju. Kindlasti ei tule seda 1+1 viisakust ka järgmine ega ülejärgmine aasta. Aga võiks mõelda sellele, et kui seda eeskuju ise anda, siis järgmisel korral ehk teeb seda ka see teine, kelle sa enda ette lasid. Eks nii see liikluskultuur paranebki. Olid ajad 90-ndatel, kus suunatulega võisidki ootama jääda ja praktiliselt ei lasknud keegi sind vahele. Kuna ise sai sel ajal 6m furgooniga mööda linna liigeldud, siis kasutasin tihti ikka suurema õigust. Suund sisse ja kui oli näha, et olukord ei muutu, siis tegid rooliga väikse jõnksu ning kõrvalrada vabastati koheselt. Kehtis lihtsalt size does matter õigus. Täna õnneks liikluskultuur enam nii masendav pole ja paraneb aastatega. Loota on, et ühel päeval on see 1+1 ka iseenesest mõistetav.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2869 Postitas M.T. » 31 Okt 2016, 09:44

Madlobster kirjutas:
M.T. kirjutas:Vot see ongi tabavalt öeldud, menti mängivad. :wack:


Kuidas sa aru ei saa, et rekka, kes on näiteks 20 nes järjekorras paremas reas ja ootab ning temast sõidab mööda 60 sõidukat, kes erinevatel ajahetkedel vahele tulevad, ja ta selle tõttu hoopis 80nendana pilust läbi pääseb peab ootama nende master sõidukate pärast seal kauem kui ilma mastersõidukateta.

St kui sa hommikul minetti said siis passi ise seal paremas reas mitte ära kiru neid, kes minetti ei saanud ja sind vahele ei taha lasta.

Ma ei kirugi neid kes ei lase, püüa aru saada. Ei lase, siis ei lase. Ma ei lähe endast välja seepärast. Aga kui mõni lasi, siis oli see viisakus millest ka liiklusseaduses kirjutatakse. Ja püüdku ka see rekkajuht aru saada, et auto kes vasakus reas lõpuni sõitis ning kelle keegi vahele lasi, ta pole midagi ka valesti teinud. Samuti see kes ta vahele lasi. Või on?

volber
Postitusi: 24
Liitunud: 16 Sept 2015, 20:39
Tsikkel: FZ-S
Tänatud: 5 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2870 Postitas volber » 31 Okt 2016, 09:50

Täiesti nõus, et kui 2 realine siis võiks võrdselt autod ära jagada ja vaheldumisi lasta. Liivakella näide on muidugi kohane, ega seetõttu rohkem liiva läbi jookse :) Samas on ikkagi neid kohti ka kus trügitakse mõtteult vahele kui järjekord hakkab tagapoolt. Näitena tuleb meelde vabaduse pst ja pärnu mnt ristmik (Laagri juures). Vasak rida seisab juba ammu aga mõni tross ei viitsi lihtsalt seista. Mis moodi Sinu aeg väärtuslikum on kui mina oma? Lasen harva vahele sarnases situatsioonis...
Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 220
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänatud: 2 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2871 Postitas wicked » 31 Okt 2016, 09:57

Põhimõtteliselt on siingi, nagu liikluses, kaks äärmust.
Ühed, kes arvavad, et neil on kõige kiirem ja Liiklusseadus võimaldab seda ning lipsavad igast võimalikust vahest läbi. Kui vahet pole, pole hullu, teeme jõuga.
Aa, vabandust need 1-2% juhte, kes ehk tõesti kogemata rea lõpus suund sees, till peos, viisakalt ootavad ning ei saa isegi aru miks nad seal reas üldse on.
Teised on siis need kes pole hommikul naiselt midagi saanud ja püüavad rahulikult tipptunnist ummikut kannatada, mis paraku kasvab nende esimeste lipsajate näol.
Unustate seksuaalvähemused - mis nemad tegema peavad? Kõige õigem oleks neile lipukesed kätte anda ja kogu liiklus kõnealustes sõlmedes paraadi ajaks sulgeda. Neil on ju seadusest tulenevalt selleks õigus ja kui ülejäänud inimesed ongi heterod, siis on vähemustel ikkagi õigus seda kõike teha.
Noh, Guatemalas ja Kataris vähemalt see toimib ju.
t***, ma ei viitsi enam jahuda.
Praegu on must-valge, ehk kunagi saame hallis tsoonis kokku, st. ma hakkan hommikuti naiselt midagi saama ja te viskate lipukesed põõsasse...
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2872 Postitas Madlobster » 31 Okt 2016, 10:01

Kui sealt sai vahele ainult üks M.T. siis jah ei juhtu midagi, sekund siia sinna.
Aga kui M.T. si paneb sealt sada tükki mööda siis, kes see kloun on? See, kes viisakas on ja oma viisakuse pärast pool tundi kauem passima peab?

Ja millise võrdsuse alusel sa väidad, et pool tundi hiljem saabuja peab 10 min varem kuskilt läbi mahtuma?
Liiklusseaduse järgi jah ei ole mööda sõitja midagi valesti teinud ja ka ei ole valesti teinud vahele laskja (ei ole seda väitnudki) väidan hoopis, et ei ole ju normaalne, et keegi, kes on nahhaalsem peab saama teistest enne.

Tõmblukk võib kiirendada ühtlasel kiirusel ja vahedega sõitvas rongis pilust läbi minekut.
Tõmblukk start/stop ummikus, kus võrdsuse alusel ka rekkad vasakus reas on pikendab see kindlasti läbi pääsemise aega.

ühele indiviidie võib tududa jah, et mis nüüd siis juhtus kui mööda ja vahele panin, keegi jõudis sekundi hiljem big diil. Aga kui neid big diil indiviide on sadades, oli enne sind ja tuleb peale sind ???
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2873 Postitas M.T. » 31 Okt 2016, 10:28

No meie liikluses seda vaevalt juhtub, et kui sa oled parempoolses reas 20-nes, siis vasakust reast lastakse 60 enne sind vahele. Heal juhul 5. Seda on ju siinsetest sõnavõttudest näha. Elu ongi värvilisem ja mitte nii must-valge nagu wicked'il tundub. Ei ole ju normaalne see, et kõik reastuvad paremasse ritta viimase auto taha alati. Eriti olukorras kus see järjekord juba 1km pikk on või hakkab segama ristmiku läbilaske võimet. Normaalne on, et kasutatakse võrdselt mõlemat rada ja sõidetakse ka 1+1 tõmbluku meetodil sel juhul. Aga kuna osad parempoolse raja mehed arvavad, et neil on õigus ja vasakul on nahhaalid, siis 1+1'te ei toimu ning mingil hetkel hakataksegi vasakult jõuga pressima. Loomulikult hakkab siis parema raja omadele paistma see kui töllmokkade ärapanemine. Kõik arusaadav.
Ma nüüd küsin lolli küsimuse. Kui me eeldame siin, et vasaku rea mehi ei pea vahele laskma jne., siis miks tsiklimehed eeldavad, et autojuhid peaksid tsikleid vahelt läbi laskma? Kuskohast see loogika ja arvamus nüüd pärineb? Põhjendatakse seda ju samamoodi üldise ummiku vähendamisega ja blablaa. Ning tembeldatakse "mente" kes neil ukse kinni panevad hälvikuteks. Mingi vastuolu pole siin või?
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1139
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2874 Postitas pühak » 31 Okt 2016, 10:48

Irw, 3 lehekülge tõsist "diskussiooni" teemal, kuidas inimesed oma sõidukitega maa peale kuidagi ära ei mahu. (lol)

Need leheküljed on minusuguse teadliku valikuga provintsielaniku jaoks lihtsalt üks lõbus lugemine, kuigi maailmas ringi liikudes on kuskil Saksamaa pärapõrgus, A2 maanteel, paar tundi ummikus istumine tegelikult ikka närvi ajanud küll.

Kui tõesti pealinna asja, siis enamvähem kellaajast sõltumata kulub mul Rakverest sinna sõitmiseks tund ja veerand. See aeg varieerub umbes 10 minuti jagu sõltuvalt sellest, kas on suvi (trassil 110) või talv (trassil 90). Tuttavad, kes elavad kas kuskil tagapool Nõmmel või Pääskülas on öeldnud, et neil kulub tipptunnil autoga kesklinna jõudmiseks teinekord sama palju aega.

Aga igapäevaelus on minu jaoks "ummik" see, kui hommikul 7.30-8.00 vahel Rakvere turuplatsi piirkonna läbimiseks kulub rohkem, kui paar minutit. Samuti on "suur ummik" see, kui kodust välja sõites ning peateele keerates on vaja teeandmiskohustuse tõttu peatuda, sest peale minu on veel keegi liikumas. :-|||

Mis see kõik hälviklusse puutub? Äkki ma ise olen hälvik, kui mul puudub empaatia suure linna elanike ja nende üksteise kukil elamise probleemide vastu. :mrgreen:
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2875 Postitas Madlobster » 31 Okt 2016, 10:58

Tsikliga saab teisi häirimata (nende ooteaega pikendamata) igast pilust läbi. Muud seletust polegi :)
Vahest saab jalgrattaga ka kiiremini, et siis ta ei pea ju passima seal ja ei ole ju mõtet talle kaikaid kodarasse loopida.
Vahele laskmine polnudki nii väga teemaks, sest kui üks ei lase siis järgmise vahele saab ikka. Pigem läks suurem sõnade ritta seadmine lahti isehakanud mendist, et kas see ise hakanud ment on täis m**n või siiski pole seda. Ja minu arvamus kaldub pigem sinna, et ta pole seda.

Pärnu mnt vabaka lahknevus on ka üsna sant koht. Pärnu mnt edasi sõita soovijad panevad ka kinni vasaku rea, mis vabakale otse läheb. Ja suur hulk vabakale soovijaid avastavad ennast hoopis pärnu mnt soovijate tõttu juba kolmandat suitsu ette panemas ning siis üritavad sinna esimesse pääseda, kus on pidev vool peal.
Mina sõidan häbi tundes kõigist mööda ja siis lõpus pauh hooga kuskilt pilust läbi. Palun vabandust :oops: Annan endale aru, et nii pole viisakas. Aga ma ei viitsi passida seal :D
Eks võtan, endale sellega ka riski mingil hetkel "kalamehega" juttu puhuda :)

Kokkuvõttes olen paras kabi, ise räägin, et kõik on võrdsed ja kellegi aeg pole teise omast tähtsam samas ise võimalusel poen igalt poolt läbi, et kiiremini saada. Ärge minu moodi tehke :D
Endale vabanduseks ütlen, et t*** sa passid siin kolm autot oleks sellest pilust läbi kiirendanud, temal aga alles käigukangi otsing käsil. Minul lihtsalt pole seda alndlikuse geeni (viisakas olen väga tihti, lasen rekkad oma ette keerama, bussid taskust välja, halva koha pealt välja keerajad enda ette jms) aga kui on võimalus mitte passida siis ma ei passi.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear

volber
Postitusi: 24
Liitunud: 16 Sept 2015, 20:39
Tsikkel: FZ-S
Tänatud: 5 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2876 Postitas volber » 31 Okt 2016, 11:26

Lõpetuseks - sõida aga ära mölise! :)
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2877 Postitas M.T. » 31 Okt 2016, 11:41

Madlobster kirjutas:Tsikliga saab teisi häirimata (nende ooteaega pikendamata) igast pilust läbi. Muud seletust polegi :)
Vahele laskmine polnudki nii väga teemaks, sest kui üks ei lase siis järgmise vahele saab ikka. Pigem läks suurem sõnade ritta seadmine lahti isehakanud mendist, et kas see ise hakanud ment on täis m**n või siiski pole seda. Ja minu arvamus kaldub pigem sinna, et ta pole seda.
Kokkuvõttes olen paras kabi, ise räägin, et kõik on võrdsed ja kellegi aeg pole teise omast tähtsam samas ise võimalusel poen igalt poolt läbi, et kiiremini saada. Ärge minu moodi tehke :D
Endale vabanduseks ütlen, et t*** sa passid siin kolm autot oleks sellest pilust läbi kiirendanud, temal aga alles käigukangi otsing käsil. Minul lihtsalt pole seda alndlikuse geeni (viisakas olen väga tihti, lasen rekkad oma ette keerama, bussid taskust välja, halva koha pealt välja keerajad enda ette jms) aga kui on võimalus mitte passida siis ma ei passi.

See tsiklijutt ei pea alati paika. Ka seal on neid, kes ronivad küll ette, aga siis jäävad mulle jalgu. Ja kui neid on rohkem kui 1, siis paratamatult pikeneb automeeste ooteaeg. Ehk kokkuvõttes sama teema nagu see, et ma lähen vasakult ja ronin lõpuks paremale. Kui ma teiste ooteaega seetõttu ei pikendanud, siis pole ka keegi midagi kaotanud. Kui aga olen tropp, kes lihtsalt ebaviisakas ja siis veel teised peavad minu tõttu ootama, siis olen m*nn küll.
Ei pea seda isehakanud menti ka 100% m-i vääriliseks, aga siiski piisavalt suureks enamus olukordades. Sest tihti selle mendi mängimisega ta paratamatult teeb selle läbilaskevõime veel väiksemaks. Tal ju vaja blokkida kedagi ja jälgida blokeeritavat. Kui ta rahulikult oma reas tiksub ja mind vahele ei lase, siis fine. Ootan kuni mõni lahkelt laseb ja muud midagi.
Kokkuvõttes tuleb välja, et me siiski liikluses suht sarnased. Ei armasta ma munemist seal, aga ei sõida ka seepärast teistest üle ning vajadusel-võimalusel lasen ka teisi vahele. Ja kui on võimalus minna ning keegi ees muneb, siis mul pole vahet kas sel hetkel lähen mööda vasakult või paremalt. See muneja muneb ka järgisel võimalusel, aga mina olen läinud ja ummik minu võrra lühem.
Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 946
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2878 Postitas efendi » 31 Okt 2016, 13:20

Täiesti OT aga avastasin google featuuri, kui trükkida otsiaknasse "traffic jam" siis näidatakse sinu asukohalinna tänavate liiklusolukorda kaardil. Saab valida reaalajas liikluse ja tüüpilise kellaaja vahel.
i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3040
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 472 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2879 Postitas urmas66 » 31 Okt 2016, 20:27

Täna kell 16.50 läbisin Järvevana tunneli(suunaga Peterburi teelt-Pärnu mnt suunas) vasakus reas ja peale tunnelit(radari juurest) hakkas ummik,kus mõlemad read olid suht ühepikkused.Kuna juba olin vasakus reas,siis nii ka jätkasin.Mõlemad read liikusid suht võrdeselt kiirusega 12-15km/h,keegi minu ees liikujatest poole pealt esimesse ritta ei trüginud vaid seda tehti suht mõistlikult, seal enne lõppu.Kordagi ei pidanud peatuma ja paremale reastumisel ka probleeme ei tekkinud.Kokku kulus aega alla 2min ja vasakus reas jõudsin ette, võrreldes parema reaga ,umbes 3-4 auto võrra.
Esimest korda toimus see kõik nii kiirelt ja mõistlikult.Mina igatahes ei ole nii sinna sattunud.Tea kas enamus loeb biker.ee hälvikute teemat või? :)
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 726
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2880 Postitas indumen » 01 Nov 2016, 11:42

sul pardakaamerat pole, seda fenomeni tahaks lausa näha oma silmaga :D :D
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244




Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist